Buitenbaarmoederlijke zwangerschap???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ukkie88, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik kende idd nog niet het hele verhaal scorpion , heftig hoor ...Bij ons in het ziekenhuis , zijn ze vrij allert wat betreft buitenbaarmoederlijke zwangerschap , mijn gyneacoloog noemde het :"het struikelblok de gyneacologie " , dat blijkt bij jou wel dat het ook zo is ...Bij mij moesten ze wel verder kijken omdat ik positieve test had en hcg steeg ...

knuffel

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    het ergste is nog dat er laatst iemand in de winkel was en haar dochter had 5 jaar terug het zelfde verhaal en dezelfde klachten en dezelfde gynaecoloog.
    Je zou zeggen je leert van je fouten, maar blijkbaar hier in het ziekenhuis dus niet.

Ik ga er ook nooit meer naar toe. loop nu in beverwijk

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    kan ik me iets bij voorstellen scorpion , voor hetzelfde geld was je er gewoon niet meer geweest ..........Hoe gaat ie nu eigenlijk met je scorpion ?

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Maar meid wat ik je nog wel ff wil zeggen,
    ga niet bij ieder pijntje denken dat je buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebt want dan maak je jezelf gek. Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap verga je van de pijn!

5. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

He Scorpion wat erg! Hier zit ik met grote ogen naar te kijken...het gaat nu wel allemaal goed? Ik hoop het voor je :D

Maar ik heb niet zo een pijn en ik val niet flauw of wat dan ook, maar heb wel raare trekjes en krampen in me buik die ik nog nooit eerder heb gehad...het doet geen pijn, maar voelt ook niet geweldig aan...ik zelf weet niet meer wat ik moet denken...ik denk dat ik niet zwanger ben aangezien de negatieve testen, maar door de eerste 2 (wel heel licht en raar positief) blijft het wel door mijn hoofd malen...ik hoop dat het ziekenhuis woensdag mij meer kan vertellen aan de hand van mijn urine. Maar als daar niks uitkomt wil ik wel dat ze verder naar me gaan kijken, want ik voel gewoon dat er wel iets is...

6. butterfly0511

butterfly0511 Fanatiek lid

7 dec 2008
    2.303
    13
    38
    pedagogische medewerkster
    Ik wil ff zeggen dat je bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap niet altijd pijn hebt...
    Ik had een hele lichte positieve test en bloedverlies. Doordat ik bij de fertiliteit liep mocht ik komen voor bloedonderzoek. HCG was zo laag dat ze dachten aan miskraam. Om de dag bloed laten prikken en hcg bleef doorstijgen als bij normale zwangerschap. Zo hebben ze me 3,5 week laten doorhobbelen omdat ze twijfelde of het wel echt buitenbaarmoederlijk was. Ik voelde me namelijk gewoon goed en had nergens last van. Uiteindelijk toch geopereerd omdat er nog steeds niets te zien was op echo (bijna 8wkn zwanger) en ik wat misselijk was.

Al die tijd voelde ik gewoon dat het niet goed was ondanks dat ik geen pijn had dus cyntje...volg goed je gevoel!!!

liefs Wen

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    das denk ik het belangrijkste wennes , gewoon achter je gevoel aangaan .....vooral als je het niet vertrouwd !!

8. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Nou dames vandaag gebeld voor de uitslag van mijn urine, was niks mis mee. MAAR het is dus blijkbaar niet getest op zwangerschap dus ze raadde me aan om nog 4 a 5 dagen te wachten en als ik dan nog niet ongesteld ben moet ik weer een afspraak maken :( dus dat wordt nog maar afwachten, maar ik denk wel dat ik over 2 dagen nog is een testje ga proberen...

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    nou ja , dat was toch wel het belangrijkste wat je wilde weten , raardat ze dat niet getest hebben ..

10. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Ja daar snap ik dus ook echt helemaal niks van...want daar ging ik juist voor dat zei ik ook al...zij snapte het toen ook niet meer :( maar wat heb ik daar nou aan....

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    helemaal niks !!!

12. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Nou dames ik had nog een Etos zwangerschapstest liggen (kwam ik toevallig tegen met opruimen) :) dus kon het niet laten om te testen...nu is er (wel na een half uur ongeveer) echt een heel licht en dun streepje gekomen :) hij is alleen te zien in heel fel licht, mijn vriend ziet het ook na wat moeite :) dus morgen maar even nieuwe testen halen en dan over een paar dagen nog een keer testen :D

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    de test moet je na 10 min. hebben afgelezen anders geldt hij niet ...misschien slim om over een paar daagjes te testen ..Hoeveel bloedverlies heb je eigenlijk gehad ????
    Het slimste is misschien om je bloed op hcg te laten testen .....dan heb je denk ik pas duidelijkheid ...............

14. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    Even over buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik heb er eentje gehad 6 jaar geleden. Mijn zwangerschapstest was negatief dus ze dachten bij mij dat het nierbek onsteking was (een uit de hand gelopen blaasontsteking) Had namelijk door de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook fikse blaasonsteking gekregen omdat dit op mij blaas drukte. Na 3 weken kon ik niet meer lopen en moest met spoed naar het ziekenhuis. Daar ontdekte ze een gezwel van 23 cm in mijn rechtereierstok. Kreeg te horen dat dit een cyste was. Achteraf gezien toen ze het naar het lab hadden gestuurd bleek het echt een ingekapselde buitenbaarmoederlijke zwangerschap te zijn. Heb een fikse operatie gehad en ben daardoor mijn rechtereierstok verloren. Achteraf heb ik nog geluk gehad want als dat gezwel wat er omheen zat gesprongen was, was het veel gevaarlijker geweest.
    Ik wil jullie niet bang maken ofzo met dit verhaal maar weet dat bij mij echt wel 5 a 6 weken heeft geduurd voordat ze me echt serieus gingen nemen omdat ik een negatieve test had in het begin. En heb elke keer wel het gevoel gehad dat het niet goed zat met alles.... dus vertrouw op jezelf en als je twijfelt maak het maar wat erger dat ze je doorsturen naar het ziekenhuis. Zodat je duidelijkheid hebt. Uiteindelijk is het allemaal wel goed gekomen maar heeft me veel kruim gekost omdat ze me niet serieus namen. Nu ben ik gelukkig 27 weken zwanger en had nooit gedacht dat ik kinderen kon krijgen door dit hele voorval.
    Dus uiteindelijk komt alles wel goed maar heb vertrouwen in jezelf en kom voor jezelf op want weet dat je vaak afgescheept word, en dan denk je "ach die mensen hebben er verstand van dus dan neem je dat ook aan" maar vertrouw ook op jezelf.
    Veel succes meiden.
    gr.rensje

15. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Marjon 2: ik heb niet zo heel lang gebloed hooguit 4 dagen, maar het was ook niet zoals normaal...het was meer oud bloed dan helder leek het wel...en normaal gesproken als ik ongi ben stroom ik zowat leeg :p maar ik heb vanmiddag weer wat testen gehaald (nu verschillende) dus die ga ik maar over een paar dagen doen. En als daar weer iets vaags uit komt ga ik bloed laten prikken.

Rensje: echt ongelovelijk dit soort verhalen. Jij bent niet de eerste volgens mij die zoiets mee heb gemaakt. Het is gewoon echt onbegrijpelijk en vindt het HEEL kwalijk dat ze je gewoon niet serieus nemen. Ik heb het gevoel dat ze mij nu ook niet serieus nemen, maar ik weet zelf niet eens wat ik nou moet denken....En wat geweldig dat je zwanger bent :) je bent al aardig ver :D ik zou zeggen geniet er nog van zolang het kan, want voordat je het weet lig je al op de bevaltafel ;)

En voor de rest nu maar nog even wachten of ik nou wel of niet ongesteld wordt en dan maar testje doen :( wat kan een mensenlichaam vervelend zijn zeg bleh...al die onzekerheid

16. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hou het goed in de gaten meid ...Kijk naarher verhaal hierboven , als ik jou was zou ik gewoon eisen om een bloedtest ..dat is het enige wat echte duidelijkheid kan geven ..........................dikke kknnuuffffff

17. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

thanks :) k kon het niet laten om net nog een testje te doen :S en hier verscheen weer zo een streep maar dan wel binnen 10 minuten en nu wordt hij steeds donkerder :D

18. rensje

rensje Fanatiek lid

30 nov 2008
    2.079
    1
    36
    hee cyntje, hoop echt dat je zwanger bent. En iedereen is natuurlijk anders. Maar volgens mij heb je nu een positieve test in handen!!! dat is toch super.............
    Zal voor je duimen.
    Nogmaals wil je helemaal niet op stang jagen ofzo hoor met mijn verhaal. Wil alleen heel duidelijk zeggen dat je ook echt op jezelf moet vertrouwen, als ik meer op mijn strepen was gaan staan was het nooit zo ver gekomen.
    Maar weet wel dat wat ik heb gehad een unicum is en dat dat zo niet zo heel vaak voor komt. Dus vertrouw opjezelf en vertrouw je het niet ga op je strepen staan en laat je doorsturen. Soms is er echt niets aan de hand en dan zit je je zorgen te maken om niets...!! Nou meis hoop dat alles goed komt en dat je inderdaad zwanger bent. veel liefs rensje

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    heb je de uitslag van de urine nog niet gehad .. Als ik jou was zou ik gewoon eens eenvk bellen ...alsjenu zwanger zou zijn, hoever ben je dan ........??????

Heb je een foto van je test ??????

20. ankie1988

ankie1988 Lid

4 feb 2008
    9
    0
    0
    student/werkloos
    omg. tilburg
    heej,
    ik heb ok mijn 2 testen van de kruidvat gehad en die waren negatief. 3 weken later toch maar n nieuwe (duurdere) test gehaald omdat ik t niet vertrouwde en toen wel zwanger:S dacht ook n buitenbaarmoederlijke zwangerschap te hebben omdat ik 3 weken lang met de zwangerschap drupgewijs ongesteld was en ongelofelijke pijn had. blijkt nu van niet dus is denk ik wel verstandig om naar de dokter te gaan en een echo te laten maken.
    x mij en nog veel succes!

Deel Deze Pagina