Buitenbaarmoederlijke zwangerschap???

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Ukkie88, 18 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

ik heb geen idee hoever ik zou moeten zijn :( en ik had ook geen test meer in huis...

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    wanneer was je ongi?

3. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Volgens mij eind mei, maar dat weet ik niet meer zeker...ik hou het niet bij omdat ik er totaal niet mee bezig ben...dus het zou zo maar kunnen dat het eerder of later was

4. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

volgens mij is dit hem:
    Eerste dag van je laatste menstruatie:28 mei 2009Een beetje vruchtbaar:8 juni 2009Vruchtbaar:9 juni 2009Erg vruchtbaar:10 juni 2009Eisprong:11 juni 2009Innesteldag:16 juni 2009Vanaf hier kun je testen:25 juni 2009Vermoedelijke bevallingsdatum:3 maart 2010

5. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    dan zou je 4 weken moeten zijn. dan was je test wel heel snel posi. Maar met 4 weken kunnen ze ook nog niet zien of het in of buiten je bm zit. Ik zou dan gewoon bloed testen en ff aankijken.

Jeetje wat een gedoe he meid!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Als je het niet vertrouwd er idd gelijk iets aan doen meid .......Maar idd met 4 weken kunnne ze nog niks zien ..

7. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

pppppffffff.....zo stom ik zit nu gewoon met tranen in me ogen op de bank...ik wordt echt gek en ik ben kotsmisselijk. ik ben er nou wel een beetje klaar mee! :( en k heb zo een ongesteldheidsgevoel...trouwens vanmorgen had ik wel wat bruine afscheiding met wat sliertjes erin :( wat dit nou weer is...

8. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    kan zijn dat je ongi eraan komt, maar t kan ook innesteling zijn.

9. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Nou snap ik er helemaal niks meer van...ik ben HEEL licht ongesteld...veel oud bloed (donker bruin) en een klein beetje vers bloed (sorry!) en gisterochtend bij de HA geweest voor een test daar en die was negatief....:( ik snap het niet meer

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    wat is een vrouwenlichaam toch irritant !!! Ik zou het ff in de gaten houden als het maar bij een beetje bloed blijft en minder als anders ....toch ff melding vsn maken ..Wat zei de ha van je negatieve test daar en thuid positief ???

11. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Ik heb me HA nog niet gesproken (een assistente deed de test)...maar ik weet echt niet meer wat ik hier mee aan moet :( wat moet ik doen om 100% duidelijkheid te krijgen :(
    En dat bloedverlies...het is minder dan normaal, maar volgens mij hoor je toch niet te bloeden als je zwanger bent? Het is echt maar heel weinig, maar nu wel meer vers bloed zeg maar...Als ik normaal gesproken ongie ben dan moet ik zeker om de 2 uur naar de wc om het te verschonen, maar nu.....hoeft dat echt niet....

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Er zijn zwangerschappen waar de vrouw best veel bloed verliest dat kan ..maar het hoort niet ...misschien heb je wel een vroege miskraam .....Ik weet het ook niet ...... 100 % duidelijkheid misschien met een bloedtest om je hcg te bepalen ...

sterkte meid

13. Mecha

Mecha Niet meer actief

tja misschien was je niet zwanger .. want de test die ik zag gaf geen brede streep maar een penstreep.. dat is meestal een foute test.. verder kan het zijn .. omdat je toch wel graag zwanger wilt zijn .. dat je onbewust je menstruatie tegenhoud.. ik ben er ook wel door overtijd geweest.. stress en een menstruatie die niet doorkomen kunnen dezelfde symptomen geven als een zwangerschap helemaal na zo een test .. en je eigelijk vals is voorgehouden dat je zwanger bent .. kan je mind een grote invloed hebben op je fysiek.
    maar het is wat ik denk hoor.. ben geen dokter en kan niet in je lichaam kijken dus misschien heb ik het fout maar als ik alles van jou lees en je test erbij kom ik tot deze conclusie sterkte meid

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

als je thuistest een pennestreep gaf betekent dat negatief...sorry maar dat is gewoon zo. de teststreep moet ongeveer even breed zijn.

ik sluit me aan bij Mecha, en wie weet zitten we er idd wel naast maar op dit moment denk ik echt dat gewoon ongi aan het worden bent :(....veel sterkte meid!

15. Ukkie88

Ukkie88 Niet meer actief

Meiden bedankt voor de reacties ik heb vanmiddag nog een test gedaan en deze was negatief...dus het is gewoon me ongie, maar blijf het wel raar vinden dat het zo weinig is...maarja...hopen dat de volgende keer goed en raak is :)

16. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    Cyntje1988 balen van de nega test, maar de duidelijkheid die je nu hebt is ook fijn. Nu kan je verder, veel succes!!

Marjon 2 : Nee ik heb mijn vk er niet zelf meer op aangesproken. De assistent van de vk heeft wel een aantal weken nadat ik mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb gehad gebelt omdat ik een afspraak had staan en ik was niet komen opdagen. (had er helemaal niet meer aan gedacht natuurlijk) Mijn man heeft het verhaal uitgelegt en later belde de vk zelf even op. Heb haar niet aan de lijn gehad, kon ik even niet opbrengen.
    Gelukkig raakte ik na 6 maanden weer zwager en 25 juli 2008 de aller mooiste meid van de hele wereld geboren!!

Rensje: ja onvoorstelbaar he dat zwanger zijn!! ik kon/ kan me het nog af en toe niet voorstellen dat ik een kindje heb! Ik heb mijn hele zwangerschap in een soort angst gezeten, ik was zo bang om nog een kindje te verliezen. Maar de laatste maanden heb ik volop genoten!! Ben bijna 42 weken zwanger geweest dus de kleine gunde me nog lekker 2 weken extra zwanger zijn!!
    Geniet jij nog lekker van je zw!!

Deel Deze Pagina