hoi dames moet dit echt even kwijt sorry, even kort ...na een licht posi test 10-6 en een nega test een paar dagen later dus toch niet zwanger dacht ik ... maar volgens ha moest ik die toch als posi beschouwen en had via de vk een afspraak voor een echo op 6-7 ivm het termijn bepaling .. maar op 22-6 hcg geprikt en die stond onder de 5 dus niet zwanger maar had de echo nog staan en nog niet afgebeld ... nu had ik vorige week toch zo het vermoeden zwanger te zijn veel plassen dikke buik krijg mijn broek niet meer normaal dicht .. nu kreeg ik zondag na 32 dagen een lichte bloeding dus niet zwanger dacht ik toch gister de echo afgebeld het verhaal uitgelegd en ze vond het betr om toch maar te komen ... eenmaal daar vond het doodeng bleek dat ik toch bezig was met en miskraam ivm de posi test van 10-6 maar ik zei nog daarna was die nega ... toen vroeg ik nog kan het niet gewoon een menstruatie zijn toen zei ze nee als je net 4 wk was had ik je nog het voordeel van de twijfen gegeven maar dat kan niet na de test van 10-6 ... en gewoon ongi ook niet want dan had ik niet een dik endometrium (baarmoederslijmvlies)gehad want die komt alleen voor tijdens een zwangerschap ... in de brief heeft ze gezet.... nog incomplete miskraam nog dik endometrium en cavum uteri gevuld met stolsels ......... nu ben ik nog onzekerder dan ik al was ..... ben ik nu toch zwanger en is het een innesteling of toch een miskraam brrrrrrrr'' mijn symt worden meer inplaats van minder snap er ech niks meer van liefs angel
ik denk dat je een miskraam heb gehad omdat je hcg ook zo lang is anders had die al moeten stijgen en veel hoger moeten zijn
volgens de echo van maandag ben ik met een miskraam bezig maar er zet niks door heb nu af en toe alleen maar met afvegen beetje bloed geen krampje niks ... gister en eergister toen ik wat verlies had met plassen ook niet continu was het heel slijmerig en troebel ... maar heb wel zoiets van is het toch echt goed mis dan zou ik het fijn vinden dat het ook los komt want het wachten is niks pfff je voelt je zwanger maar je weet dat het eingelijk mis is en dan maar wachten vreselijk ....
moet maandag pas weer bellen na de vk hoe het met me gaat en dan uit aanleiding daarvan gaat ze me misschien pas door sturen .... kijk maar wat me ook bezig houd is dat ze bij de echo zei als het een zwangerschap van ong 4wk was geweest had ik nog het voordeel van de twijfel gegeven niet dat ik denk dat het zo is maar het houd je wel bezig .... en als ik dan zeg dat mijn test na de 10e nega was reageerd niemand er op echt vreemd hoor wil nu wel duidelijkheid zodat je weer verder kan en het een plekje kan geven ..
ja die zwangerschap verschijnselen die hou je nog wel even mijn schoon zusje heeft arbortus gepleegt niet omdat ze het kindje niet wou maar omdat het moest maar die heeft ook nog verschijnselen en dat duurt wel even voor dat het helemaal weg is dat kan wel 2 weken duren
oh wat naar voor je schoonzus bah .. niet fijn maar ja je kan er niks aan doen kan niet anders dan afwachten en het over me heen laten komen
Ik hoop voor je dat het positief uitpakt, maar ik vrees er wel een beetje voor. ijkt precies op het verhaal van mijn zus, ze heeft nog een hele tijd verschijnselen gehad, maar de miskraam was toch wel echt.. Succes!!!
Jeetje Angel, dit is echt heel erg! Helemaal zeker is het dus niet! Ik kreeg tot 7wkn ook te horen dat ik rekening moest houden met een miskraam en kijk nu eens. Ik hoop dat als het wel mis is dat het snel gebeurd, maa rik zal voor je duimen dat het gewoon goed gaat! Sterkte meid! Ik leef met je mee!
hoi sloppyslayer dank je meid ja is zeker niet leuk meer ... ik had die afspraak van de echo nog staan dus toen ik maandag afbelde zei ze nou denk dat je beter toch even kunt komen want ook al ben je wel zwanger geweest kunnen ze dit zien nu achteraf ben ik blij dat ik gegaan ben maar zit wel meer in de onzekerheid dan daarvoor wou dat het al maandag was dan mag ik weer bellen ... maar ik heb heel niet veel gevloeid inlegkruisje is meer dan voldoende allen maandag met plassen dat het meer was maar ook (sorry hoor ) donkerrood met heel donkerrood bijna bruin zwart zeg maar slijm en beetje troebel achtig .. af en toe wel last van mijn onderbuik maar meer een gevoel van dat je een grote boodschap moet doen die niet wil niet echt krampen dat heb ik alleen maandag ochtend even gehad net onder mijn navel dus wel heel vreemd allemaal .... hoop dat ik snel meer duidelijkheid heb maar mijn gevoel zegt gewoon dat ik toch na die slijmprop van 17-6 mijn ei onderweg was ook ivm met het trekken in mijn liezen... maar toen ik dat zei en vroeg of dit gewoon een normale menstruatie kan zijn zei mijn vk nee dat past niet met het beeld van de echo want dan heb je geen dik baarmoederslijmvlies niet in deze mate zeg maar nou schiet mij maar lek .... nou ik hoop dat ik net als bij jou uiteindelijk goed nieuws krijg ... hoe gaat het verder met jou ? ik zag dat je baby kamer ook al opschiet leuk joh mooi kamertje ... liefs angel
Hoi Angel, Klopt ons baby kamertje is nu zo goed als klaar. Nu begint het dan eigenlijk pas een beetje echt te worden. Afgelopen maandag hebben we de wagen opgehaald Ik blijf voor je duimen hoor! Dikke knufffff, Sloppy
hoi sloppy ja nu wordt het helemaal spannend he maar het is ook een hele leuke tijd moet ook je echt van genieten want ondanks de laatste lootjes het zwaars zijn is het ook zo voorbij ... had even na je echo gekenken echt mooi zulke echo,s ik had destijds maar 1 echo dat was met net 7wk bij alle 2 de zwangerschappen en daarna geen echo meer gehad nou dat is nu wel anders wel heel leuk om te zien.. liefs angel
Hoi Angel, Ja wij worden echt heel erg verwend hoor met onze echo's! We zijn hier natuurlijk heel erg blij mee. De 3D Echo hadden we helemaal niet verwacht en toch ook gekregen, dus nog meer verwend! Groetjes, Sloppy