Hoi Zena, Dat het bij jou ook zo lang duurt joh voordat je HCG op nul zit, je zou toch zeggen dat ze alles weg hebben gehaald. Dus voor jou ook wachten wachten wachten. Ben je wel al een beetje hersteld van de ingreep? Duurt ook lang he voordat je lichamelijk weer een beetje hersteld bent. Ik vond het ook geen stijl hoor dat ik eerst de assistente aan de telefoon kreeg. Zij wist mij echt niets te vertellen en toen ik vroeg hoe lang het nog kon duren zei zij dat dat nog wel maanden kon duren.... De gyneacoloog zei dat dat niet zo zou zijn, maar wel nog enkele weken. Zeker nog een week of 3. De tweede keer dat ik de uitslag van mijn bloedonderzoek kreeg, kreeg ik het van een stagiare. Dat meisje wist helemaal niet wat ze moest zeggen. Ze zij het gaat waarschijnlijk niet zo goed met uw zwangerschap want uw HCG daalt???? Ja dat het niet goed ging wist ik al.... heel onprofessioneel. Ik vind toch dat deze gyneacoloog beroerd met me om gaat, het is toch een aangrijpende gebeurtenis en je zit met tal van vragen maar krijgt alleen antwoord als je echt daarom smeekt.
Ik vind dat echt heel slecht en heel onprofessioneel hoor! Mijn gyn is een schat, ze begeleidt me hier heel goed in. Alleen ook hier vind ik de dames van de poli niet geweldig. Verbaasde mij ook dat mn Hcg nog zo hoog was, maar de gyn was tevreden, dus dan ben ik het ook Lichamelijk is het vooral de eerste dagen even doorbijten geweest, maar nu gaat t wel. Alleen nog erg moe.
Je test volgens mij altijd gewoon positief. Je bent gewoon zwanger, maar het vruchtje nestelt zich op de verkeerde plaats in.
Op 11 dec.09 ben ik geopereerd aan een bbz (7w1d) waarbij me linker eileider is verwijderd. is teste niet gelijk posi maar pas 3 dagen later en dan nog maar heeeeel lichtjes. Mijn hcg waardes waren vrij laag maar stegen wel langzaam. Ik ben gelukkig ook niet weggestuurd (door de gyn) met de mededeling wacht maar rustig af. Ik moest gelijk naar een ander ziekenhuis waar ik die zelfde middag nog geopereerd ben. Bij mij is het gelukkig heel goed afgelopen. Me cycles was niet in de war en werd weer ongesteld op de zelfde dag als dat ik daarvoor ook werd. En Mamaantje ik hoop dat je er snel weer bovenop bent Liefs fluffi