wie ook na twee maanden miskraam primolut tablet

Discussie in 'Miskraam' gestart door jorinda40, 24 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    even een vraagje wie heeft ervaring met primolut tabletjes. ik heb na miskraam iop 8 augustus en nu op 4 okt menstruatie nu nog steeds bloed verlies best veel. en al bloedstolings pillen gehad voor vijf dagen die hielpen niet. en nu bij huisarts hormonen gekregen voor tien dagen. wat een gedoe. wie heeft ervaring. ik kriijg als het goed is nu na drie a vijfdagen stopt de bloeding en na tien dagen moet ik stoppen en dan na paar dagen komt er een mensturatie vanaf waneer kan ik dan nieuwe cyclus tellen. en mag je daarna wel zwanger worden. of nog een maand wachten. alvast bedankt.

2. Iris

Iris Fanatiek lid

7 apr 2006
    2.371
    0
    0
    Receptioniste bij een modebedrijf
    Oostzaan
    hoi jorinda

het lijkt erop of niemand daar ervaring mee heeft .
    Maar weet de gyneacoloog wel zeker dat je baarmoeder helemaal leeg is. een klein stukje weefsel kan al dit soort problemen geven, heb ik gehoord.

ben benieuwd of het al is gestopt ondertussen.hoop het wel voor je.

liefs iris

3. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    het is inderdaad wel gestopt nu maar met de tabletjes na tien dagen er mee ophouden dan komt er weer een chemishe schoonmaak bloeding of zo. ja en of het echt goed schoon was vraag ik me ook af. daar heb de huisarts het niet meer over ik kijk nu eerst dit maar af groetjes jorinda

4. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    Hoi

ik slik op het moment ook primolut. maar wel om een andere reden dan bij jou geloof ik. Ik heb in juli een miskraam gehad en sindsdien 1 keer ongesteld geworden. Vorige week ben ik bij de gyn geweest, ik heb een echo gehad en daarop was te zien dat alles schoon was. Ik heb primolut gekregen zodat mijn cyclus weer opgang komt. De gyn zegt dat als het goed is je cyclus daarna weer normaal wordt. Ik heb niks gehoord over dat je niet meteen weer zwanger mag worden. Heb zelfs gehoord dat je daarna extra vruchtbaar bent!

Jij moet het dus slikken om het bloeden te stoppen en ik om het weer op gang te helpen!

Ik hoop voor je dat het na de kuur weer normaal word en dat je snel weer zwanger mag worden.

Liefs bloemetje

5. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    ik schrik trouwens wel van een chemische schoonmaakbloeding. zo is het mij niet verteld.

Wat een troep ben ik dan eigenlijk aan het slikken...

6. wendyp

wendyp Niet meer actief

Heej...

ik heb ook primolut geslikt..maarre ook voor een andere reden dan voor jou..

mei ben ik voor het laatst ongesteld geweest en daarom geslikt..

10 dagen en dan na 3 dagen werd ik ongesteld..

primolut zijn gewoon hormonen die je slikt.

7. naomi33

naomi33 Bekend lid

18 aug 2006
    835
    0
    0
    tuinbouw
    emmen
    hoi

ik slik ook primolut. ik ben 23 okt ongi geworden ik bloede zo erg
    het guste er uit .ben naar de dokter geweest heb ik primolut gekregen
    om de bloeden te stoppen
    en ik moet maandag weer naar de dokter en naar het ziekenhuis voor echo
    waarschijlijk heeft het toch nog te maken met mijn miskraam van 31 aug
    ik ben benieuwd want ik voel me op dit moment niet zo lekker :(

groetjes miranda

8. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb vorige cyclus ook zoveel bloed verloren, was niet leuk meer, maar ik kreeg dyclofynac, dit heeft mij goed geholpen.

9. annegie

annegie Actief lid

6 sep 2006
    102
    0
    0
    huismoeder
    heerenveen
    hai

heb een paar jaar geleden ook primolut gehad.
    omdat me duvels maar niet wouden stoppen en idd het stopt maar na een paar dagen krijg je weer een bloeding.

das mijn ervaring

groetjes annegie

10. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    en hoe is je cyclus nu?
    Ben wel benieuwd of het nou echt werkt...

11. wendyp

wendyp Niet meer actief

wil je het echt weten, bloemetje?

12. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    ja hoor! kom maar op!

13. wendyp

wendyp Niet meer actief

zit nu op dag..pff..ff denken...39+13= dag 52

enne nog niets in aantocht...

14. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    wat vervelend zeg, ik ben bang dat het bij mij ook zo gaat...
    Voor mijn miskraam had ik een regelmatige cyclus daarna 63 en nu inmiddels alweer 51...

Over twee weken heb ik weer een echo en ik hoop dat daarop te zien is dat mijn eisprong er aan zit te komen! (ik blijf maar optimistisch denken)

Sterkte ermee en ik hoop dat je cyclus snel regelmatig word en dat je snel zwanger bent. Ik weet hoe je je voelt op het moment!

15. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    de dokter had het echt over chemishe reiniging. en na tien dagen moet er een bloeding optreden. ik heb voor tien dagen tabletjes gehad drie per dag. de bloeding stopte na twee tabletjes wel erg snel ik dacht opeens van misschien is het wel natuurlijk gestopt en zit ik nu aan die tableten maar dat weet je dan niet zeker dus ik heb ze maar door geslikt zit nu dus op dag zes heb nog geen bloeding weer gehad. en ik kan jullie dus pas volgende week melden of er een mensturatie dan weer van komt . ik las in de bijsluiter trouwens over weer zwanger worden de huisarts heeft er niets over gezegd. wie nog meer ervaring. schrijf het ons. en dames alvast bedankt voor jullie reakties.

p.s wendy ben je niet gewoon zwanger dan nu?en annegie hoe is daarna je cyclus geworden en heb je de tien dagen vol gemaakt dan met de pillen? en kwam de bloeding terwijl je met de pillen bezig was. ben zeer benieuwd alle vrouwelijke lichaamen reageren toch weer anders blijkt.

o ja en als je daarna exstra vruchtbaar bent van wie hoorde je dat . en is het dan niet schadelijk voor de vrucht.

16. wendyp

wendyp Niet meer actief

@jorinda...
    Jah dr staat in de bijsluiter dat je absoluut niet zwanger mag zijn en zwanger worden tijdens die periode..mn h.a. had daar trouwens ook niets over gezegd...Nee zwanger ben ik niet..heb de afgelopen 2 weken al 3 testen gedaan en allemaal negatief...

Ik denk wel dat je na die pillen, na 4 dagen weer ongesteld wordt.(maar dan maar kort)

17. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    he even nog een vraagje hoor ik ben dus aan de primolut pillen. moet nog vier pillen en had nu vanmorgen licht bloed met wat slijm. is dat dan niet te vroeg voor nieuwe bloeding. heb de pillen keurig ingenomen met zelfde tussen posen. wie weet dit misschien .

18. wendyp

wendyp Niet meer actief

volgens mij staat er in de gebruiksaanwijzing dat je ook een doorbraakbloeding oid dergelijks kan verwachten..geen idee?

19. bloemetje23

bloemetje23 Actief lid

1 sep 2006
    138
    0
    0
    jorinda, dat je al bloedverlies hebt gehad is wel raar, die pillen stoppen dat juist. Maar er staat inderdaad wel iets over in in de bijsluiter, je moet de kuur wel gewoon afmaken.

Ik ben nu drie dagen met die pillen gestopt en bij mij nog steeds geen ongesteldheid......

Mijn banner haal ik ook maar weg want die klopt niet meer..

20. jorinda40

jorinda40 Actief lid

11 jul 2006
    157
    0
    0
    leeuwarden
    nou ik was vrijdag gestopt met de pillen nog 1 gehad. zondag begon de bloeding gewoon niet te heftig en ook niet weinig. nu vanacht en vanmorgen loop ik helemaal leeg. kan niet eens van boven naar beneden dan zit mijn kraamverband helemaal onder. ook mijn bed was hele maal vol gelopen. wie heeft hier weer raad of weet of dat normaal is. heb ook beetje verhoging 37.6 en voel me heel warm. wat nu?wordt er niet lekker van.

Deel Deze Pagina