Buitenbaarmoederlijke zwangerschap ???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kweenie, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    @all, wat superlief! Ik lag er vanavond om half 8 al in, heb het even nodig geloof ik. Thanx voor al jullie lieve berichtjes, morgen ziet het er vast weer wat zonniger uit! slaap lekker allemaal!
    Oja, ik heb 3 mooie pendels voor april;), wie weet?
    Kus Roos

2. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve mensen..

sorry ik ben veel te lang niet hier geweest.. maar trok het ff allemaal niet meer.. ik ben ook nog steeds niet aan het werk, van arbo arts moest ik echt 6 weken te tijd nemen om te herstellen 28 maart mag ik dus weer gaan werken..
    Ik heb ook nog steeds niet mijn ongi gehad:( en het is toch al 4 weken geleden dat ik de operatie heb gehad.. hoop dat ik snel ongesteld word zodat ik dat onderzoek kan doen, want ook hier wil ik verder.. en nu hele maal me vriendin is vorige week bevallen van de dochtertje en toen ze een paar uur oud was had ik der in me armen.. jeetje wat een gevoel zeg. dan gaat het hele maal kriebelen. maar had het er toch wel een beetje moeilijk mee..dat het meschien allemaal voor mij niet makkelijk gaat, ik heb echt het gevoel dat de eileider die ik nog heb ook niet goed is:x
    moet ook eerlijk zeggen dat ik ook nog geen sex durf te hebben omdat ik eerst zeker wil weten hoe en wat, voor dat ik drek weer een bbz heb want die kans is er wel bij mij.

Hoop dat julli allemaal beter verloopt als bij mij, ik ga zo ff de pagina;s terug lezen, van de tijd dat ik er niet geweest ben, dat heb ik nog niet gedaan;)

julli hebben het allemaal over die ovi testen, als bij mij alles goed is wil ik dat ook gaan doen, kunne julli me hier iets meer over vertellen??
    liefs en een dikke knuffel van mij

3. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Komt voor het slapen gaan nog een knuf geven!
    En Tina, ik weet dat ik op dit moment even makkelijk kan praten maar.... je was nu in 3 rondes zwanger he? Dus dat betekend dat je heel snel zwanger bent geraakt! Dat is op zich heel positief!

Echt....2011 remember? Het komt goed! En geeft nog maar even een knuffel.

Weltrusten allemaal, hopelijk kunnen jullie een beetje lekker slapen!

Liefs, Kweenie

4. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ weeknie.. wat een goed nieuws voor jouw, gefeli. ik ga voor je duimen dat alles goed is op je echo..

jeetje zeg ik kon meer als 10 pangina's bij lezen..:$ met dat ik aan het lezen was dacht ik ow ff reageren op die en die, maar weet het nu allemaal niet meer..:( sorry..

er werdt nog wel aan me gevraagd (weet niet meer door wie) of veel endometriose had, behoorlijk was ja, hoeveel weet ik niet meer.. maar ze heb geprobeert om alles weg te halen..

en er werdt ook gevraagd geloof ik of iemand een hsg gehad had?
    ik heb hem nog niet gehad maar krijg die dus zo dra ik een menstruatie gehad heb.. maar moet wel zeggen dat het me een pijnlijk onderzoek lijkt.

ik ga nu ff de hondjes doen..
    en dan me bedje opzoeken..
    voor iedereen met een dipje een dikke knuffel van mij

en ik ga proberen om elke dag ff langs te komen hier..
    liefss

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi all..

Vandaag bij gyn geweest, op inwendige echo weer niks te zien, alleen een beetje vloeistof... Mijn zw test bij arts was posi (hij was van afgelopen donderdag) en mijn hcg was 26,9... Niet al te hoog dus... Aangezien ze hcg heeft geconstateerd is er nu weer bloed afgenomen, en morgen hoor ik of mijn hcg gedaald is of omhoog gegaan is... Als het omhoog gegaan is, gaat ze volgende week donderdag (eerder kon ik niet terecht :() onderzoeken waar het dan zit... Als het verminderd is, kan ik uitgaan van een mk...

Ik hoop op het tweede als ik eerlijk ben.. Heb gyn wel verteld dat ik mijn rechter eileider heel de tijd voel...

6. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieve lieve schatten,

Ik kan weer niet slapen :( en kom iedereen en intense knuffel geven!!! Het is ook niet niets allemaal....
    Op naar de lente en licht, en hopelijk nieuw leven in onze buikjes... Liefst zsm!

KNUFFEL!!!!

7. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik heb mn banner maar weer weggehaald. Bruinverlies blijft nu al twee weken aanhouden… Ongi kan ik het niet noemen. Ik weet niet meer wat ik hiermee moet. Alle ovutesten en zwangerschapstesten blijven negatief. Zit nu op CD35. Heb het de laatste dagen emotioneel ook heel zwaar, zit er psychisch doorheen... Ik voel me zo verdrietig…

Vandaag te horen gekregen dat manlief volgende week word geopereerd aan zijn hernia.
    Dus hij heeft de komende weken ook zijn rust nodig…

Ik heb besloten om me hier een tijdje op de achtergrond te houden. Ik blijf jullie wel volgen, maar zal dus niet meer zoveel reageren.

Liefs
    Tina

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    sterkte meissie

9. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Sterkte Tina, heel begrijpelijk...
    Blijf maar lekker meelezen af en toe en je kan altijd zomaar even meekletsen, ook als je er alleen maar doorheen zit en je *** voelt.

Hopelijk herstelt je mannetje snel, een hernia is echt onwijs pijnlijk. Mijn vader is overigens heel snel hersteld erna, hij kon veel mee na de operatie, omdat-ie geen pijn meer had.

Overigens, je kunt ook vragen aan je huisarts of je een dooverwijzing kunt krijgen naar de gyn. Dan kunnen ze in ieder geval middels een inwendige echo kijken hoe het er van binnen uit ziet, of de eierstokken er rustig bij liggen en hoe je baarmoederslijmvlies is. Desnoods zeg je tegen de huisarts dat je ook pijn hebt... Maar ik zou echt even - al is het maar om jezelf gerust te stellen - vragen om doorverwijzing naar de gyn voor een inwendige echo. Of kun je zelf direct een afspraak maken met de gyn?

Anyway, je mag altijd PB-en en geef je een dikke dikke knuffel!!!

Moi78, hoe voel jij je verder? Wat zegt je gevoel? Zwanger :) ? Hoop dat alles goed gaat meis!

Liefs v allemaal!
    xx

10. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Lieve iedereen,de dag begonnen met frisse moed!
    Roosman semenonderzoek vandaag dus pottie ingeleverd. Guess what?
    Uitslag is zeer slecht. Probeer mijn Gyn te bereiken,voel me bedroefd. Ben aan het werk en dus masker op en gaan!
    Hoe moet het nu verder? Mijn hoofd is in paniek. X

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ha dames,
    Oh Roos wat een rotnieuws.. 'zeer slecht' beïnvloedt jullie kansen erg negatief natuurlijk.. Máár je bent eerder zwanger geweest Roos! Het kán dus wel! En zes maanden of langer bezig zijn is echt niet abnormaal - dat wéét je allemaal wel natuurlijk, maar ik kan me voorstellen dat je erg geschrokken bent van de uitslag.. laat je het weten als je de gyn gesproken hebt? Misschien kan er nu wel gauw een Plan van Aanpak gemaakt worden, waardoor jullie wat minder stress ervaren rondom het zwanger worden.
    @ Tina, ik snap het wel.. dat je even niet zo vaak mee zult schrijven hier.. Vind het echt rot voor je allemaal.. ik hoop dat de operatie van je man goed verloopt, wil je dat nog wel even laten weten hier? En dat je duidelijkheid krijgt w.b. het bruinverlies - zodat jullie over een paar maanden weer met frisse moed aan jullie kinderwens kunnen werken!
    @ Juulzon, ik kan ook vaak niet slapen.. ik ben doodmoe dan, en val aanvankelijk wel in slaap, maar na een paar uur word ik wakker en kan ik de slaap niet meer vatten. Het hoort erbij, denk ik, maar het is wel vermoeiend.. tegen de ochtend val ik wel weer in slaap, maar dochterlief wordt rond kwart over zes wakker en wil om zeven uur toch echt haar bedje uit, dus uitslapen is er niet bij.
    @ Moi78, als ze op de inwendige echo niets konden zien, en je HCG is zo laag, kun je er dan niet vanuit gaan dat er geen sprake is van een bbz? Anders had er toch bloed en/of een vruchtje zichtbaar moeten zijn op de echo? Ik 'hoop' voor je dat het een mk is, hoe gek het ook klinkt..
    @ Khanzi, jouw moeder had toch De Ziekte? Hpe gaat het nu met haar? Ik hoop maar dat ze de endometriose goed weg hebben kunnen halen bij jou, dan kan het ook een volgende zwangerschap niet meer belemmeren toch?

Hier: gaat het wel weer. Manlief heeft me getroost gisteravond. Ik zat echt ff met dingen als 'ik heb ons kindje nooit vast kunnen houden' en 'iedereen is maar zomaar blij zwanger en ik krijg een bbz' en 'straks krijgt Dochter geen broertje/zusje!' etc. Ik vind het zó erg om me te realiseren dat ons kindje gewoon ziekenhuisafval was.. :(

12. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Maar bij een bbz zit het vruchtje toch niet in de baarmoeder???????

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Moi78, maar ze kunnen met die echo ook búiten de baarmoeder kijken, hebben ze dat niet gedaan dan?!
    Bij mij was er bij de termijnecho (met 8 weken) niets te zien in de baarmoeder, maar toen keek de echoscopiste verder en toen zat het kindje héél duidelijk zichtbaar búiten de baarmoeder (in de eileider).

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Nee de gyn heeft alleen in mijn bm gekeken.... Ik heb haar wel aangegeven dat ik mijn rechtereileider voel... Voelde jij die ook???

Wacht overigens nog steeds op haar telefoontje pfff wat duurt wachten lang he

15. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    @ Moi78, ik had geen klachten van de bbz, alleen normale zwangerschapsverschijnselen. Maar de echoscopiste zag gewoon 'niets' in de baarmoeder, toen vroeg ze of ik écht geen bloedverlies of buikpijn had gehad (nee) en toen ging ze verder kijken, ze draaide gewoon dat echoding (het was een inwendige echo) alle kanten uit. Bij mij zat het kindje in de linkereileider, die moest ook verwijderd worden. Doordat het een intacte zwangerschap was, alleen op de verkeerde plaats, konden ze het goed zien; er zat nergens bloed ofzo. Ik zou er als ik jou was écht op aandringen nóg een echo te maken en dan je eileiders ook te laten bekijken; dat kan dus echt gewoon! Want nu zit je je maar zorgen te maken.. Wat ik me overigens goed kan voorstellen.

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ik hoor vanmiddag of mijn hcg gedaald is of verhoogd is... Heb voor volgende week donderdag een afspraak staan voor vervolgecho... Maar als ik hoor dat het verhoogd is dan vraag ik of ik morgen al langskan komen natuurlijk

17. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Bah wat een ontzettend rot nieuws Roos :x. Begin je het net weer positiever in te zien en dan krijg je dit te horen... vind het heel erg voor je meis. Gaan ze nog een keer opnieuw testen om te kijken of de uitslag wel helemaal klopt of dat het misschien tijdelijk minder was?

@ Tina, bij jou helaas ook weinig goed nieuws. Wat ontzettend balen dat je cyclus zo van slag is! Sterkte de komende tijd en veel succes voor je man.

@Moi78 Hoop dat jij inmiddels wel 'goed' nieuws hebt gekregen! Dan is het nog steeds heel verdrietig dat je een miskraam hebt gehad, maar dan heb je gelukkig geen bbz. Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

@Khanzi goed weer wat van je te horen, hopelijk komt je ongi snel, dan kun je de hsg laten doen en kun je weer vooruit kijken!

Veel sterkte voor jullie allemaal!

18. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey lieverds..

jeetje wat een kloten nieuws roos..tuurlijk is je hoofd ophol nu:$ hoop echt het beste voor je..shrijf het lekker van je af meis..
    @tina hoop dat je snel weer de juiste cyclus heb..en heel veel sterkte met je man.. hoop dat hij snel opkanpt.. het zit hier acht niet mee zeg:(
    @moi weet jij al weer meer?? hoop voor je dat alles goed is..en dat je dit niet mee hoeft te maken..
    dikke knuffel voor julli allemaal ..

@ Danabelle.. ze moeten bij mij eerst nog weten of me linker eileider nog wel open is.. hij zag er uit als of die dicht geknepen wedt zeg maar.. dus dat zou betekenen dat er geen eitje door heen kan.ook de fingertjes die aan je eileider zitten zagen er bij mij ook anders uit:(...vandaar die hsg nog.. en mag ik dus ook nog geen sex hebben.
    ik wil zo graag ongi worden he..;)

met me moeder gaat het redelijk vandaag goed nieuws gehad er zijn geen uitzaaingen gevonden:D in hoevvere je dat goed nieuws kan noemen natuurlijk. volgende week krijg ze een operatie, dan wordt er gekeken of ze alles weg hebben kunne halen, en dan krijg ze 6 weken lang elke dag bestralingen, en dan meschien nog chemo..maar ben al lang bij dat er geen uitzaaingen gevonden zijn..

morgen ben ik jarig, heb besloten om het klein te vieren, vier het wel groot als alles goed is bij mij, en me ma gezond is verklaart. want dat vind ik op het moment veel belangerijker...

ik las hier in somige topics wat over pendelen kan iemand me hier meer over vertellen?

19. Mar76

Mar76 Actief lid

4 mrt 2011
    223
    107
    43
    Zuid-Holland
    Nog wat meer reacties

@Danabelle wat fijn dat je man naar huis is gekomen om je te troosten! Even lekker uithuilen lucht wel op he. Je kindje als ziekenhuisafval dat is idd een hele nare gedachte, arm kleintje. Bij jou ging het allemaal ook wel heel snel toch, van echo met kloppend hartje tot operatie. En je hebt niet eens afscheid kunnen nemen van je beebje. Leef met je mee meis. En ik hoop dat de volgende kleine Danabelle wat minder lang op zich laat wachten. Zal alleen nooit een vervanging zijn van dit kleintje. Maar hoop dat je snel een ei vindt!

@Juulzon ben idd erg blij dat ik nog bijna 2 eierstokken heb! Dat slechte slapen had ik de 1e twee weken ook, werd ook elke nacht rond 4 uur/half 5 wakker en kon dan echt niet meer slapen. Heb heel wat nachten een paar uur tv zitten kijken en dan weer een paar uurtjes proberen te slapen als manlief naar z'n werk was. Ik heb gehoord dat dit naweeen van de narcose kunnen zijn, en dat het weken kan duren. Ben jij ook meteen klaarwakker dan, of is het meer dat je niet kan slapen door het piekeren? Sinds ik weer goed op mijn zij kan slapen gaat het bij mij gelukkig een stuk beter. Hopelijk bij jou binnenkort ook!
    Jij hebt tot nu toe nog niet veel geluk gehad met je ivf-pogingen zeg. Heb je al zo weinig goede embriotjes en dan gaat de goede van de twee op de verkeerde plek zitten en red die andere het niet. Heel verdrietig om te lezen :(. Ik hoop heel hard voor je dat 3x scheepsrecht wordt voor jou, je verdient het zo! Weet je al wanneer je verder mag met poging 3?

@Khanzi: dat is igg een beetje goed nieuws voor jou, geen uitzaaiingen, hopelijk is het ook goed te opereren. Kan me voorstellen dat je hoofd niet zo naar een verjaardag staat.

@Majo: ja die assistenten hebben makkelijk praten he, hier was er ook zo een... Staat je wachtbankje al lekker in de zon ;).

@Kweenie hoe is het met jou vandaag? Heb je veel last van kwaaltjes? De echo komt langzaam dichterbij!

En hier een lichtpuntje. Ik durf het bijna niet te melden terwijl een aantal hier nog steeds op een ei, hun ongi of goede cyclus wachten.... Maar ik denk dat er hier een ei aan zit te komen :D (of misschien al net geweest is). Zat gisteren nog te vertellen dat ik de laatste tijd geen slijm o.i.d. had en dat ovu-testjes niet goed werken bij mij... gisteren en vandaag iets dat verdacht veel lijkt op ovu-slijm, dus vandaag een ovu-testje gedaan die ik nog had, en beide lijntjes bijna even donker! Dus hopelijk over ca. 2 weken mijn ongi! Zit al de hele middag te twijfelen of we nog een poging moeten doen hem te benutten. Mijn verstand zegt dat ik nog niet genoeg aangesterkt ben, maar ja mijn gevoel..... Tot zover mijn ego-update.

Khanzi, ondanks alles hoop ik dat je toch een fijne verjaardag hebt morgen.

20. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Roos, snap heel goed dat je hoofd in paniek is. Heb je je gyn inmiddels al gesproken? Is Roosman toevallig de afgelopen weken ziek geweest, want dat kan ook enorm van invloed zijn op het zaad. Kans is groot dat Roosman nog een keer een onderzoek moet laten doen. Hoop dat ze gauw actie gaan ondernemen bij jullie. Dikke knuf voor jou.

@Juulzon, dat slechte slapen heb ik nu af en toe nog steeds last van. heb de afgelopen weken vaak vanaf een uur of 3 tot een uur of 6 wakker gelegen. Als je dan wakker wordt om 3 uur had ik ook echt het gevoel of ik er al een hele nacht op had zitten. Deed dan maar muziek op mn oren en probeerde op die manier weer in slaap te komen.

@Danabelle, hopelijk heeft het gister een beetje opgelucht om uit te kunnen huilen bij je man. Geef het de tijd want al gaat het dan vaak lichamelijk wel, geestelijk heeft het veel meer tijd nodig.

@Tina, alvast heel veel sterkte volgende week voor je man en hopelijk komt je cyclus ook gauw weer in orde. Neem je tijd en we zien je vanzelf wel weer hier verschijnen. Dikke knuf voor jou.

@Khanzi, fijn dat er geen uitzaaiingen zijn gevonden, maar al met al wordt het nog een moeilijke tijd. Groot gelijk dat je je verjaardag klein viert. dat zijn van die dingen die vanzelf wel weer komen. Nu eerst aan jezelf denken.

@Mar76, super dat je het idee hebt dat je ei er aan komt en tja wat betreft kans wel of niet nemen. Ik vond het ergens voor mezelf wel fijn om mn lichaam even rust te geven, maar dat verschilt per persoon.

@Kweenie, hoe gaat het met jou?

hier vanochtend mn temp nog niet gestegen, maar nog wel steeds een beetje ovu-slijm (niet zo dik en taai als afgelopen zondag), dus twijfel nog een beetje of mn ei is geweest. Gezellig maken in de slaapkamer werd m gisteravond niet meer, dus vanavond nog maar een poging doen en dan zien we het wel. Wachtbankje komt in ieder geval in het zonnetje te staan als die schijnt.
    Hier een ander dilemma: op mn werk zijn er behoorlijk wat problemen door een aantal zieke collega's (waaronder ikzelf). Er is niet voldoende inval waardoor ze met te weinig leidsters op de groep staan. Nu hebben mn collega's vorige week een brief naar de directie gestuurd en naar aanleiding daarvan en klachten van ouders kreeg ik vandaag een brief met daarin een uitnodiging voor een medewerkersochtend waarin ze de problemen willen bespreken. Ik moet 2 dagen na die datum pas weer naar de bedrijfsarts en weet nu niet goed of ik naar die ochtend moet gaan. Het gaat om problemen waar ik deels geen weet van heb omdat ik ziek thuis zit. Weet niet goed wat ik moet doen? Die brief heeft wel weer tot gevolg dat ik nu met hoofdpijn zit:( wil helemaal niet met mn werk bezig zijn:(

Ga ff eten, tot laters

Deel Deze Pagina