Buitenbaarmoederlijke zwangerschap ???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kweenie, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha ik spoor wel hoor, me vrienden sporen niet die foto's die je heb zitten kijken was een weekend weg met vrienden van me vriend en die zijn zo gek als een deur:$..
    heb je ook een recente foto op je hyve staan dan? heb er inmiddels al zoveel voorbij zien komen..
    Die met je meisje bij de trap zo sweet..
    haha ik had me je voorgesteld als een blondiene maar ja dat ben je ook niet,haha maar verder klopt me beeld wel, raar he hoe je zo iemand voorsteld ook al ken je die persoon niet echt..

wens je een fijne nacht doe rustig aan, en morgen gezond weer op, ik ik denk aan je, dat alles goed komt.
    liefs

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Ik heb wel hyves, maar gebruik het eigenlijk niet. Ben meer een facebook-mens :)
    Wel grappig dat je je van sommige mensen een bepaalde voorstelling maakt he :D
    Khanzi, ik heb even op je link gespiekt :) ik had ook meer het idee dat je een brunette was. :D
    Kweenie, ik denk dat jij een blondine bent...
    hoe denken jullie dat ik eruit zie? :p:D

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Verdorie...lees ik net bij kanzhi dat kweenie geen blondine is... jeee ben hier heel slecht in zo te zien...

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nou stiekem nog snel voordat ik ga slapen....

Van nature ben ik wel blond ;).

Oh, en facebook mag ook hoor!

5. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Oh ja.... en bij Tina denk ik aan een vrouw met lang, rood haar..maar dat komt vast doordat ik vroeger altijd een tijdschrift las wat 'Tina' heette.

Dus....ik slaap daar even een nachtje over!

6. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hihi grappig!
    Ik pb je zo mn facebooknaam :D

7. maja246

maja246 Fanatiek lid

7 okt 2009
    1.468
    30
    48
    Hallo Kweenie,

klein hartje onder de riem: ik had bij mijn reeds geconstateerde bbz een stijgend hcg wat uiteindelijk (na anderhalve week om de dag hcg controleren) plots kelderde. Ik had me al ingesteld op weer een operatie, weer een ellende verhaal waarbij ik al "blij" zou mogen zijn met een gewone miskraam (want dat was de keer daarvoor ook al zo'n probleem) en zowaar... Waar je wel niet op mag hopen he? Maar goed, wilde het je even vertellen: het zou toch nog ineens mee kunnen vallen. En uiteraard hoop ik dat voor je!!

Sterkte meid!

8. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik denk dat tina een vrouw is:D:p met lange donkere haren met veel lichte plukken er door heen..
    ik heb ook facebook alleen daar doe ik niet zo veel mee..
    maare tina hoe kan je me profiel zien? die is toch afgeschermd? voor niet vrienden?snap er niks van..

9. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ khanzi: ik kan je profielfoto zien, je achtergrondfotos van je hond, maar verder niets :) ik neem verder aan dat jij degene op de profielfoto bent :D
    Ow, en qua voorstelling van mij...tja je zit er niet ver langs :)

10. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    op me profiel foto staat me hondje dacht ik haha..

11. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ha dames!
    Ik heb ook hyves en facebook, doe er niet zo heel veel mee maar er staan wel wat foto's op. Een aantal gedateerd wel ook hoor ;) maar ik wil mijn naam hier niet neerzetten, dus wie wil spieken mag mij pb'en en toevoegen op hyves/facebook. Ben ik wel benieuwd hoe jullie je mij voorstellen natuurlijk ;)
    Kweenie, had het liedje inmiddels gevonden ja, mooi nummer!

Hoe gaat het vandaag met jullie?

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou, nieuwe poging...
    Danabella, ik denk dat jij een brunette bent met lang haar.:)
    En??? zit ik er ver langs??? (bij Kweenie en Khanzi ging mijn voorstelling niet helemaal goed:p:D)

13. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Grappig, Tina, ik ben wel een brunette inderdaad, maar ik heb kort haar :)

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Nou...dit geloof je niet! Mijn waardes zijn nog niet binnen!!!!
    Moet ik verdorie persé vandaag nog bloed prikken want ze willen voor het weekend nog weten of het goed gedaald is... zijn de waardes nog niet bekend!

Nu word ik morgenmiddag weer terug gebeld en moet ik zelf bellen als ik ernstige buikpijn krijg etc...

Trekken ze het dus over het weekend heen! Goed, geeft aan de ene kant niet maar hallo hé.... dit is zo vermoeiend! Plus ondertussen krijg ik toch wat buikpijn (opgeblazen gevoel) dus erg fijn vind ik het ook niet. Nou ja, de gyn die ik nu steeds spreek is wel erg aardig, dat scheelt weer.

Maar weer horen wat hij morgenmiddag te zeggen heeft.

@Tina: Ik heb je gevonden :). Had toch meer een 'paardestaart' type verwacht maar dat komt dus geheid door het tijdschrift 'Tina' haha.

@Danabelle: Ik ga je PB-en! Zal wat later op de avond worden, nu zo eerst eten.

Liefs, Kweenie

15. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kweenie, wat verschrikkelijk balen zeg dat ze je waardes nog niet hebben. Wanneer was je precies bloed wezen prikken? Want die waardes zijn er vaak al binnen een dag.

@Khanzi, volgende week vrijdag je hsg. Ik hoop dat je nu eindelijk een keer goed nieuws krijgt. Hoe is het werken de afgelopen dagen gegaan.

@hier, ik vind het altijd erg lastig om een voorstelling te maken van hoe iemand eruit ziet, dus sorry.
    Ik heb trouwens wel hyves, al weet niemand die op mn hyves staat dat wij bezig zijn voor een kleintje en dat ik in januari een bbz heb gehad. (heb op mn hyves nl ook wat kids van mn werk en een ouder staan).
    Vanmiddag bij de bedrijfsarts geweest. Ga vanaf maandag weer heel rustig beginnen. Ga de komende 2 weken beginnen met een uurtje per middag en op een andere groep waar voldoende vast personeel is zodat ik boventallig kan beginnen (op mn eigen groep is op het moment helemaal geen vaste leidsters, dus krijg daar ws alles over me heen). Na die 2 weken gaan we het verder uitbouwen en het is de bedoeling om over 6 weken weer volledig te werken. Moet zeggen dat ik ook wel weer zin heb om aan het werk te gaan. Merk echt dat ik vorige week een doos met positieve zin en energie heb gevonden. heb ook echt weer zin in alles.
    Verder nog 2 dagen op het wachtbankje. Temp blijft schommelen tussen de 36,8 en 37,0. heb ook echt geen flauw idee of het raak is of niet. Heb weinig klachtjes, soms wat steekjes in mn buik, tepels zijn ook nog gevoelig en ben de hele week al wel wat natter van onder. Zal toch echt geduld moeten hebben tot zeker zondag. Maar als de ongi eraan komt merk ik dat als het goed is zaterdag al. Geduld maar oh wat is dat soms lastig.

16. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    @Majo en Danabella: Ik heb jullie mijn hyvesprofiel doorgestuurd. Het spreekt uiteraard voor zich dat er niet gekrabbeld wordt over zwangerschappen, BBZ en andere zaken die privé zijn, toch?

Hier erg moe. Ben er ondertussen best wel klaar mee. De buikpijn die op komt zetten lijkt ook veel op de vorige keer. Dus morgenmiddag toch maar even aankaarten. Denk nog steeds dat ik niet ontkom aan een kijkoperatie.. Er is gewoon iets mis van binnen en een miskraam is het niet. Maar goed, hopelijk heb ik het mis.

@Majo: Spannend joh! Ga je zondag testen?

Liefs, Kweenie

17. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kweenie, ergens hoop ik nog steeds dat je geen kijkoperatie hoeft te ondergaan, maar aan de andere kant deze onzekerheid is ook om gek van te worden. Tuurlijk geen gekrabbel over zwangerschappen, bbz en wat we hier verder bespreken. Zal je zo opzoeken op hyves en zal je via pb ff laten weten wat mn echte naam is.

Ik weet nog niet of ik zondag ga testen of dat ik tot maandag wacht. Deze ronde werd ik ook pas 's-middags ongi al had ik de avond ervoor al een bruin fliebeltje bij het afvegen. Eerst maar is kijken wat mn temp morgen doet. Moet wel zeggen dat het steeds lastiger wordt op het wachtbankje. Ben blij dat ik morgen wat te doen heb als ik ga bakken voor onze verjaardagen zaterdag. Tenminste wat afleiding wat tis elke ochtend met spanning kijken op de thermometer en het broekloeren is inmiddels ook begonnen. Pffffffff

18. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Jeetje kweenie! Ik denk dat ik toch wel even heel kwaad was geworden... wat een zooitje zeg! Die test kan op een uurtje tijd gedaan worden!!! Slaat toch nergens op dat ze je laten wachten! Pfff wat een onzekerheid...hoop dat je niet weer een operatie moet ondergaan...

Majo: spannende tijden!!! :D ik ben benieuwd!

Hier: ben lekker naar de kapper geweest. Haartjes zijn donkerpaars nu. Is ook weer een stuk af. Ben der helemaal blij mee :D

19. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo,

Eindelijk gebeld. Helaas nog geen zekerheid. Nou ja, waarschijnlijk zit het toch weer in mijn eileider. Uit de kweek is namelijk niets gekomen. Geen vlokken van een placenta, niets dat bewijst dat er iets in mijn baarmoeder heeft gezeten. HCG is echter wel weer licht gedaald. Niet veel maar de gyn vind het op dit moment nog te drastisch om te opereren.

a) Het is niet aangetoond dat het in de baarmoeder zat maar er is ook nog geen bewijs dat het in de rechter eileider zit. Ondanks dat dat het meest voor de hand liggend is kan het ook nog in de linker eileider zitten of elders in de buik. Wat in gaat houden dat als je nu gaat opereren er misschien nog geen duidelijkheid is maar dat de eileider er wel uit gaat.

b) Het HCG daalt dus het kan ook nog zo zijn dat mijn lichaam alles zelf opruimt (alleen als dat gaat lukken dan wil ik wel graag weten wat de gevolgen voor een volgend zwangerschap zijn).

Kans is helaas dus nog steeds erg groot dat ik alsnog in het ziekenhuis beland.

Volgende afspraak is dinsdagmiddag. Weer bloedprikken en weer een echo. Woensdag dan weer een belafspraak om het vervolg weer verder te plannen (HCG weer gedaald of...).

Zo vermoeiend dit. Weet ook helemaal niet meer waar ik nou op moet hopen...
    Vandaag ook maar een dag thuis gebleven. Gisteravond buikpijn, mijn been doet zeer, zwaar oververmoeid (vanmorgen geslapen van 9 tot 13 uur)...Weet niet hoe lang ik dit ga volhouden.

Liefs, Kweenie

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Lieve Kweenie, wat een onzekerheid nog :(.

@all: ben wat minder actief, maar mijn HCG is 0 en we mogen in mei verder met IVF. Heb maandag/dinsdag dus een ei gespot en verwacht eind volgende week mijn ongie. Dan nog een ronde met een ieniemienie kans en dan de 3e IVFpoging.
    Had vandaag een piekerdagje over alles, het verlies en de hele medische malle molen Voor degeinteresseerde, zie blogje.

Lees wel mee hoor lieve meiden...

Kuss!

Deel Deze Pagina