Buitenbaarmoederlijke zwangerschap ???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kweenie, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hahahahahaa, ik voel me gevleid dat je aan me denkt op het moment dat je zo'n stickie in je urine dipt :D.

Maar nu..... is ie dan eeeeeindelijk positief offe..???

x K

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hmmm...wederom hartstikke wit....
    morgen nieuwe kans. Kom je dan weer langs me zitten ;):D

3. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Pfff mijn lichaam heeft ovulatiekwaaltjes...maar een positieve test...ho maar :x
    Daarnet alwéér wit! En dan weet ik wel dat je in de ochtend niet moet testen, maar ik was al superblij geweest met een heel licht streepje. Ben helemaal niet moeilijk! Straks maar weer... phoephoe wat moet ik toch veel geduld hebben...;)

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hoe kan dat nou??? Nou, dan ECHT dit weekend hoor.... verdorie hé, eieren zoeken is echt zoooooooooooo kinderachtig! Kom op met dat ei en knallen met die hap! Zo.... !

Oke, ga weer... film kijken of zo!

Dikke knuf voor iedereen die m kan gebruiken!

Kweenie

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Goooooooooooodmorning!

Ik heb net een ovutestje gedaan, en er is EINDELIJK een tweede streepje zichtbaar:D zal even een foto plaatsen. Hij is nog niet positief, maar gaat wel de goede richting uit :)

Ik heb gisteren een echte huilbui gehad. Zat er helemaal doorheen. Ik ben helemaal geen prater en klap heel snel dicht. Maar heb nu wel eindelijk alles gezegd tegen manlief. Dingen die al sinds de bbz door mn hoofd spookten, maar die ik niet hardop durfde te zeggen. Maar die dingen zijn nu ook besproken. Ik besef nu pas dat ik die bbz toch nog niet helemaal verwerkt heb/had. Ik voel me nu weer een stuk rustiger. En die ovutest maakt me ook wel weer een beetje positiever.

Vanavond nog maar eens testen :)

6. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Allemaal,

@ Tina: Oeh, dat ziet er wel uit als een 'neigt de positieve kant op te gaan test'. Met wat geluk vanavond posi of anders morgen. Ik hoop het van harte en dan uiteraard nog dat het een beetje gezellig wordt in huize Tina :).

Dat je je BBZ nog niet helemaal hebt verwerkt is denk ik wel logisch. Zeker omdat jij ook al vrij vlot na de operatie weer aardig positief in het leven stond. Vrij gauw weer aan het werk, cyclus weer in kaart brengen, een nieuwe zwangerschap aan durven. Op zich heel goed (vind ik dan, zo ben ik ook ;)) maar dan krijg je af en toe nog wel even een terugval, althans dat is zo raar niet. Ik had het gisteravond nog even toen ik ergens las dat een oud-collega van mij hiep-hoi zwanger is. Weet niet waarom, want aardige meid verder, maar ik was daar in eens zo kwaad om. Het lijkt wel alsof (bijna) iedereen om me heen 'gewoon zo poef' zwanger wordt (terwijl ze misschien ook wel al een jaar bezig zijn, weet ik veel) en dat kan ik niet zo goed hebben. Aan de andere kant ook wel weer een levensles. Ik was van mijn meisje namelijk vrij vlot zwanger en ben echt fluitend er door heen gekomen (tm de bevalling, dat is weer een ander verhaal). En natuurlijk leef je dan mee als iemand een miskraam heeft of heel moeilijk zwanger raakt maar het is zo'n ver buiten je bed show.... Helaas kan ik er nu maar al te goed over meepraten.

Maar goed, werd dus even heel kwaad en heb een uurtje lopen mokken als een klein kind (want zij wel, ik niet dat is niet eerlijk, ooooh neeee!) en toen ging het wel weer.

Eigenlijk gaat het verder vrij goed. Heb ook al een therapeutische sessie ingepland bij de kapper (even weer een compleet andere coupe, dat is mijn verwerkingsproces) en een weekje vakantie is ook al zo goed als vast (lekker met z'n 2tjes, echt onwijs veel zin in). Alleen om weer bezig te gaan om zwanger worden daar heb ik zo geen zin in in. Zwanger zijn wel trouwens maar het proces daar naar toe. Heb je op tijd sex gehad? Zou het raak zijn? Nog zoveel dagen wachten.... Ik hoop dat ik tegen de tijd dat we er weer voor willen gaan een manier heb gevonden om toch een beetje in de juiste tijd te vrijen maar verder niet nauwkeurig bij houd wanneer mijn NOD dan is. Al is dat vrijwel onmogelijk vrees ik haha.

Nou ja, gelukkig kan ik voorlopig hier gewoon lekker mijn ei kwijt (ghe) en dan zien we over een paar maandjes wel weer verder.

Hoe is het met de rest van de meiden??? Beetje aan het genieten van het weekend en durven jullie een beetje positief te zijn?

Liefs Kweenie

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!

KNUFFIE MEIS!!!!

Hier mijn ovutesten van gisteren en vandaag nadat de gyn me weer groen licht heeft gegeven :)

8. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Zo effe updaten :D ik zie dat het bij moi ook goed gaat met de testen...dus kan ik uiteraard niet achterblijven :cool: heb vanmiddag een digitale test gedaan, maar het mannetje had nog geen gezicht, dus nog niet posi genoeg.
    Ben daarna maar uitgebreid gaan wandelen met de hond om even hoofdje uit te waaien. Daarna lekker met mn mannetje op de bank gegeten en serietje gekeken. Lekker gezichtsmaskertje op mn snoet. Heeft manlief er daarna afgepulkt...was wel effe lachen :D en daarna heerlijk gedoucht. Oh en nog een testje gedaan. Kijken jullie mee??? Onderste is van vanavond... ik denk dat ie morgen springt ;)

Kweenie, ik ben benieuwd naar je "make- over" :)

Meiden ik ben echt zo blij met jullie. Bedankt dat ik hier af en toe mn hart kan uitstorten en dat jullie er altijd zijn. Heeeeeeeeele dikke knuffel voor jullie allemaal. Jullie zijn echt schatten!

Zo, ik ga mn haartjes drogen en dan kruip ik weer lekker bij mn mannetje op de bank. Kom vanavond nog wel eens piepen :)

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Heee Tina,

Heerlijk die wandeling! Die ga ik woensdag weer maken met onze hond! Morgen wordt het druk, en maandag en dinsdag komt het er ook niet van!

Ik baal zo dat lief zoooooo moe is... We zijn samen nu, ouders zijn in nl, dus het is om 7 uur op voor onze ontbijters, en om 23 uur pas dicht, dus giga lange dagen.. Helaas heeft dit invloed op lief zijn humeur... :(

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Whaaaaaaah Tina, ik weet wat jullie gaan doen morgen hihi... Goed zeg, enne...zit ik er maar 3 dagen naast hahaha.

En Moi, ziet er ook goed uit zeg! Hop, even over die vermoeidheid heen zetten hoor. Desnoods even een 'slaapmutsje' halen vlak voor het slapen gaan hihi (if you know what I mean....) :D

Zo vanaf de zijlijn een beetje supporten is ook best leuk, al doe ik het liefst natuurlijk zelf weer mee (of nee, t liefst ben ik zo ineens 13 weken zwanger en is alles goed).

Wij gooien er hier ook nog een film in dus tot later! Zet m op meiden! Zomer 2012 kids zijn super maar een paar winter / voorjaarskindjes 2012 er bij is ook wel erg leuk!

Liefs, Kweenie

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Slaapmutsje is niet gelukt hoor... Hij lag in bed, en was weg!!!

Heb hem nu naar boven gestuurd, schat ga ff naar boven, lekker uitrusten... Ben je vanavond weer fit :)

12. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou, hier was vanmorgen de test weer lichter. Ik neem aan dat mn ei wel gesprongen is, maar dat ik dus geen knallende ovutest heb gehad...
    Vanmorgen voor de zekerheid nog maar even geklust :)
    En dan denk ik dat ik nu op het wachtbankje zit...:) Tjongejonge, das lang geleden...
    Ik ga voor de zekerheid straks nog een ovutestje doen.

Nou Moi, veel plezier vanavond!

13. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Haha ja komt wel goed... Ben benieuwd wanneer mijn ovutestjes beter worden...

14. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou, ik duim voor je Moi! Was het gisteravond trouwens "gezellig"? :D

Ik denk dat mijn vruchtbare window gesloten is. Vanmorgen nogal een droog gevoel "daar-van-onder" ;) Straks nog een ovutestje doen en kijken wat die zegt.
    Ik vind het wel raar dat mn temp niet is gestegen. Zaterdag 36.1, gisteren en vanmorgen 36 rond... Ik heb ook geen echte knaltest gezien, wel donkerder dan eerder...Maar het vruchtbare slijm is wel weg. Dusssssss spannend! Ik zit op het wachtbankje :) Voel me nogal opgeblazen. (Hoppa! daar gaan we weer met eventuele symptoompjes :D Is het nog veeeeeels te vroeg voor natuurlijk!:D Kom op, maak me maar weer gek :D:D:D) Ik probeer het vol te houden om pas op koninginnedag te gaan testen. En anders hang ik een rooie vlag uit ipv een oranje ;):D

En dan nu weer aan het werk :(

15. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Zit er zo over na te denken... koninginnedag zou wel speciaal zijn voor mij. Op die dag wonen mijn vriend en ik precies 3 jaar samen... Hoe mooi zou dat zijn???;)

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hihihi!

Ja, het was gisteravond zeker gezellig... :p

Alleen worden mijn ovutestjes niet donkerder verdikkeme!!

17. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Hoi dames,
    Ik heb een tijdje niet gereageerd, wel meegelezen. Kweenie, je vroeg hoeveel tijd wij tussen onze dochter en een, hopelijk, tweede kindje willen hebben: aanvankelijk hoopten we op 1,5-2,5 jaar. Maar dan zou ik dus nú zwanger moeten zijn, en dat denk ik niet (NOD komend weekend). En ach, het maakt ons eigenlijk niet zoveel meer uit; al zou er zes jaar tussen zitten, ook prima, we hopen maar gewoon dát er ooit een tweede kindje (en dan hopelijk uit een derde zwangerschap he) komt! Ik word in juni 30, en hoewel ik dat zelf soms wel 'oud' vind, weet ik dat we nog best een aantal jaar de tijd hebben als het goed is!
    Ik zie spannende ovulatietesten bij Tina en Moi, mooi zo! Moi, het streepje wilde nog niet echt veel donkerder worden he?
    Hier: gaat t goed hoor. Van de week nog even een huilbui toen we een vakantie gingen uitzoeken; we hadden natuurlijk gehoopt op een vakantie met ons drietjes plus een buikbaby, maar helaas. Toch wordt het eenzelfde soort vakantie (vliegen naar de zon, waarschijnlijk in juni) als we al van plan waren.
    Oh en mijn man heeft een akkefietje met de apotheek opgelost.. ik kreeg van de zorgverzekering een overzicht, er zou geld van mijn eigen risico af gaan (95 euro) voor medicatie tegen zwangerschapsmisselijkheid. Factuurdatum 23 februari - de operatie was de 24ste en ik heb die medicatie nooit opgehaald, laat staan gebruikt. Omdat ik dacht dat ik uit mijn plaat zou gaan tegen die baliemuts van de apotheek ;) heeft manlief gebeld. De muts zei 'daar kunnen we niet aan beginnen meneer' maar toen manlief naar de baas vroeg, heeft die toch geregeld dat er een creditnota naar de zorgverzekeraar gaat. Kijk, ik weet ook wel dat ik met de operatie toch wel over dat eigen risico heen ga.. maar het idee dat dat is vanwege zwangerschapsmedicatie die ik dus niet gebruikt heb, vind ik niet prettig..

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Heee neeeeeeee hij wil niet donkerder worden :(

19. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Dag lieve meiden!

Ben erg druk met het werk, moest onverwacht ook het weekend werken, dus van even bijschrijven is nog nix gekomen.
    Heb wel meegelezen en duim keihard voor een roze test op Queensday voor Tina en een positieve ovutest voor jou Moi!
    Word wel tijd...

Wacht hier ook weer op mijn ei. Doe trouw ovutestjes iedere dag en verwacht deze week mijn ei. Of het wordt een Goede VrEIdag of een PaasEI. Na mijn ei ben ik toch weer gauw ongie ;) (vorige keer ook al na 8/9 dagen!) en dan mogen we voor IVF take 3. Hoe klein de kans bij ons op natuurlijke wijze ook is, ga er natuurlijk wel voor :).

Succes allemaal en lees wel mee hoor!

Liefs en duimduimduim!
    xxxx

20. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Nou Juulzon en Moi, laat die eieren maar springen!!! :D

Danabella...heb jij een rekening gehad van het ziekenhuis voor je operatie? Wij hebben hier nog niets gezien...En goed dat je man een creditnota heeft kunnen regelen. Wat sneu zeg, dat die mensen in de apotheek dat eerst niet wilden doen...alsof de situatie nog niet erg genoeg is...

Hier ga ik erg twijfelen of mn ei wel geweest is. Mn afscheiding is niet meer vruchtbaar, en de testjes zijn ook weer lichter. Maar mn temperatuur wil niet stijgen. Zou mn ei niet opgepakt zijn door mn laatste eierstok? Of is ie nog niet gesprongen? Of is er geen ???
    Bah, ik krijg sterk het gevoel dat het deze ronde ook niet raak is, en dat deze ronde ook wel eens erg lang kan duren... Vanmorgen bij het wakker worden weer lichte buikkrampen. Maar was ook zo weer over...
    Ben maar wat vroeger begonnen op het werk. Ze voorspellen zo mooi weer, en dan kan ik ook wat vroeger naar huis.

Deel Deze Pagina