Buitenbaarmoederlijke zwangerschap ???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kweenie, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Jippie mijn testje was donkerder vanmorgen! Om half 12 getest, want ik had vanmorgen ontbijtgasten om 7 uur, en voelde me zo beroerd, dat ik nog even mijn bed in ben gedoken... Toen ik opstond testje gedaan en hij wordt donkerder :)

Had het over het klussen in ons huis, we zijn aan het verbouwen, en lief heeft een dikke knie van het laminaat leggen, dus ik zei, vandaag ff niet klussen... Oww ja, toch wel, maar niet klussen, klussen :)

2. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Haha Moi! Die mannen van ons die moeten toch nogal hun best doen :D Geen excuses! Vooruit! Hup! Hup! Hup!
    Ik vind het ook zo sneu nu manlief nog herstellende is. Hoop voor hem dat het raak is :D dan kan ik hem met rust laten... (of tijdelijk toch ;))
    Maarre...goed dat je testjes donkerder worden :) Ben benieuwd wanneer ie knalt.

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ja ik ook, weet niet psies hoelaat ik weer moet testen, maar was vanmorgen al helemaal blij !

4. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Kom even zwaaien *zwaait*. Wilde uitgebreid reageren maar het is filmtijd..... Zo zwaai en tot morgen of zo!

Liefs, Kweenie

5. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    *ZWAAI*ZWAAI*

tot morgen!!!

6. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Ik zwaai ook even naar jullie *zwaaaaai!* en ga nu mijn bedje in.. kleine meid ligt al een paar uurtjes te slapen en manlief komt straks thuis van voetbal, lekker rustig avondje dus :)

7. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Eng joh, voel mijn ei komen, had vandaag donkerder wordende testjes... En ik voel het weer rechts!!!!! Nu ben ik zoooooo bang dat het weer rechts blijft hangen ofzo...

Ik denk dat ik na het klussen dan op mijn linker zij ga liggen...

8. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Zwaai, zwaai!

Tina, kan me voorstellen dat je twijfelt en hoop dat je ei toch geweest is... Temperaturen is niet altijd betrouwbaar zegt mijn gyn, dus wie weet heb je gewoon lekker toch je ei gehad!!!
    Hier worden de testjes ook donkerder, maar ik doe die gezellige clearclaireblue (van die vreselijke reclame), dus ik moet wachten tot ik een smiley zie. Mijn kliniek geeft deze aan als meest betrouwbaar (en nee, ze hebben geen aandelen ;) ), en vind ze zelf ook wel makkelijk. Alleen erg duur, da's weer jammer. maar ach, voor die twee rondes dat ik een ieniemienie natuurlijke kans heb... heb ik het er graag voorover...

Duim voor onze mooie eieren meiden!!!

xxxx

9. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Denk dat ik mijn ei gisteren/vannacht heb gehad... Gisteravond giga eipijn, en nu minder... Wel geklust gelukkig...

Straks nog ff ovutesten...

10. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    So sorry.... dikke knuf dan dit keer!
    Kom binnenkort echt even bijkletsen.
    Liefs, Kweenie

11. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hihi je bent drukkies!

Gisteren geklust, en 1 dag daarvoor ook... Nu wordt mijn ovutest donkerder maar heb geen puf meer... ga dan ook lekker slapen.. komt het goed of niet, we zullen zien... of niet haha

12. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Gelukkig kunnen de zaadjes wel even overleven :) Kan geloof ik tot 72 uur... Ze wachten vast wel tot ze met zijn allen jouw verse ei kunnen aanvallen :)...
    Op naar een Paaslijke Bevruchting :)

Hier wel vruchtbaar slijm gespot, maar nog geen positieve ovutest... Verwacht 'm echt een dezer dagen... Denk vrijdag of zaterdag... We'll see...

@all: Knuff! Merk zowieso dat het rustiger is op heel ZP, zal vast met het mooie weer te maken hebben :)!

xxx

13. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Willen jullie eens kijken naar mijn tempkaartje?
    Heb mn mogelijke ei zelf aangeduid omdat ff dit niet deed. (Temp steeg niet genoeg) maar vandaag heb ik dus een gigantische dip...innesteling???
    32fb9b Ovulation charts on FertilityFriend.com
    Wat denken jullie?:D

Verder vrij vandaag tot volgende dinsdag! Laat die zon maar komen! Weet alleen nog niet wat ik vandaag ga doen...nu blijf ik nog even in bed liggen :)

Liefs tina

14. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Ben niet zo goed in de temeperatuurkaartjes, gaat nu al goed met ovu testen hahaha!

Maar wel typisch dat het lijntje dan zo omlaag loopt... en je temp daalt...

tot 72 uur???? Ik heb zoooo een opgeblazen gevoel niet normaal meer!!!!!!

Zo weer een ovutestje doen, dan ff snel douchen, en dan onze hotelkamer poetsen!

15. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Hoe gaat het hier. Ben bijna een week niet geweest maar had het druk en wilde wat afstand nemen van het hele zwanger worden. Maar ja das makkelijker gezegd dan gedaan als je merkt dat je vruchtbaar slijm gaat krijgen. Voor mn gevoel gister mn ei gehad. Heb de afgelopen 3 dagen ook weer getempt en gister was ie echt eisprong laag en vanochtend 0,2 omhoog. wacht het de komende dagen maar af. We hebben wel voldoende geklust (vrijdag, zondag, maandag en gister) dus enige wat ik nu kan doen is afwachten.
    Werk sinds deze week ook 2uurtjes per middag en wil vanmiddag afspreken dat ik volgende week naar 3 uur ga en de week erop naar 4 uur en dan de week daarna weer volledig aan het werk (komende 2 weken is het vakantie en dan werk ik normaal gesproken 9 uur ipv 4 uur).
    Afgelopen weekend ook de tuin voorzien van het nieuwe terras van composiet, dus we kunnen nu echt genieten van de tuin en dat komt mooi uit met dit weer.

@Tina, geen idee of het een innestelingsdip is. Vrees dat het afwachten wordt voor je.

@Moi, jij ook je ei gehad, gezellig druk op het wachtbankje

@Juulzon, hoop dat je een mooi paasei krijgt

@Kweenie, hoe gaat het met je, je hebt wel een onwijs gaaf nieuw kapsel zag ik op hyves. Ik vond dat ook ff heerlijk om ff een heel nieuw kapsel te nemen.

@Roos, hoe gaat het bij jou, ben je inmiddels al bij de gyn geweest.

@All, hoe is het met de rest.

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hihi lief lag vanmorgen nog in bed, ikke lekker gedouched.. Na het douchen was mijn ovutestje beetje opgedroogd en KNAL weer! Dus ik maar lief wakker gemaakt, poepie, schatje hihi!

Dus nog ff kunnen klussen vanmorgen!

17. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Allemaal,

Zo even weer wat van me laten horen. Heb jullie reacties wel gevolgd hoor maar weinig tijd gehad om te reageren. Zo te zien zijn jullie bijna allemaal aan het eieren zoeken geslagen. Daar moet dan toch op z'n minst één zwangerschap uit voort komen? Ben benieuwd wie de gelukkige(n) is/zijn.

Met mij gaat het goed. Eigenlijk nog beter dan na de 1e BBZ. Heb alleen zoooooooooooo geen zin om te gaan werken volgende week. Maar dat staat los van dit gebeuren (en denk eerder dat het komt door het mooie, zomerse weer).

Alleen het litteken boven mijn eileider zeg maar voelt niet helemaal lekker. Komt volgens mijn door die zgn oplosbare hechting. Maar heb er niet veel last van + zweert niet of zo dus maar even afwachten.

Verder misschien dit weekend weer eens gezellig maken in de slaapkamer. Durf alleen niet zo goed, we zijn niet zo heel erg van de condooms maar ik wil nu echt niet zwanger raken. Maar goed, 2 weken na de operatie met HCG dat moet dalen en een cyclusduur van normaal gesproken tussen de 35-40 dagen....denk ik dat we dit weekend nog wel veilig zitten. Daarna is het of niet of echt even met een rubbertje. Na de 1e menstruatie vind ik het wat minder eng worden maar nu echt nog even niet.

Enige waar ik nu moeite mee heb zijn nieuwe zwangerschappen in mijn omgeving. Vooral op hyves kom ik ze veel tegen. Oude klasgenootjes, oud collega .... het is misschien heel erg maar ik kan echt niet blij voor ze zijn. Dus af en toe moet ik ook even wat afstand nemen. Al kriebelt het wel in de verte wat als ik jullie verhalen lees over eisprongen en op het juiste moment sex gehad. Hopelijk is het een goed teken en weer het begin van 'kom op, we gaan er weer voor'. Maar voorlopig dus nog even niet.

En ja, heb mezelf een compleet andere coupe aangemeten. Of nou ja, de kapper dan haha. Mijn haar was rood gekleurd en kort. Na ruim 4 uur in de kapperstoel te hebben gezeten is het nu lichtblond en superkort. Het mag van mij nog wat witter worden maar dat zal ook vast nog wat gebeuren (blond haar kan nog wat oplichten nadat het geblondeerd is). Moet wel even wennen hoor.

He, en de 'zelfverwennerij' houdt nog niet op. Ik zit er over na te denken om een Samsung Galaxy aan te schaffen (heb nu een simpel teleoontje) en wel deze van T-Mobile:

Samsung Galaxy S Wit | T-Mobile.nl

Iemand ervaring met met goede telefoons incl. internet?
    Is dit wat? Kan het goedkoper (met voldoende MB internet)?

Daarna houdt het wel weer even op hoor haha. Of nou ja, nog een weekje met z'n 2tjes op vakantie dan.

Jullie nog plannen t weekend? Wat een weer he? T is echt super! Ik nog even een paar dagen genieten van mijn werk-break en dinsdag dan weer voor halve dagen aan de slag. Hopelijk snel weer in het ritme.

Iedereen heel veel succes met eieren zoeken, spotten, bespringen etc en ondanks dat ik t prille zwangerschappen in mijn omgeving moeilijk te slikken vind (bij jullie voelt het anders).... Kom op met wat roze in dit topic!!!!!

Liefs, Kweenie

18. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Knuffel!!!

19. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Bàh, ik ben ongesteld geworden :(
    Baal ervan.. we hebben toch genoeg geklust en ook nog op de juiste dagen.. bah. Nouja, het góede nieuws is dat mijn cyclus 'gewoon' doet alsof er niets gebeurd is natuurlijk :)

20. juulzon

juulzon Fanatiek lid

29 apr 2009
    4.486
    57
    48
    Danabelle, balen :( KNUFFFF!!!
    Kweenie: heel goed, jezelf zo lekker verwennen! En stoer koppie heb je, als ik het zo lees! Leuk!!!
    Moi, Was het gezellig??? Da's nu een goede ovutest! Ik zeg: dat is een springend ei!!!
    Tina, als ik heel eerlijk ben, zie ik geen duidelijke lijn in je kaartje... Het zou natuurlijk een innesteldip kúnnen zijn, dat hoop ik wel! Maar, eerlijk gezegd zou het me ook niets verbazen als óf je ei nog niet geweest is, of dat je binnenkort ongie wordt. Aan de andere kant, bij mijn kliniek zeggen ze ook dat tempen echt heel lastig is om betrouwbaar te zijn en van op aan te kunnen... Maar ik duim gewoon!!!
    Majo, jouw terras klinkt goed! En doe maar rustig aan met weer werken hoor...

Ik ben eigenlijk gelijk alweer na - de vakantie dan - dus 3 weken na de operatie - voltijd gaan werken. En nog steeds. Nu heb ik fysiek geen zwaar werk, dus dat scheelt. Maar ik vind het ook wel een fijne afleiding.

Hier nog geen ei gespot... Hoop wel een mooie ovutest zaterdag of zondag. Oké, maandag mag ook... Nou hadden we gisteren wel weer heel fijn geklust voor de fun en toen leek ik wel vruchtbaar slijm te hebben... Dus ik wacht het maar even af :).

Duim voor allemaal!
    Knuffelzzzz
    xxxx

Deel Deze Pagina