Buitenbaarmoederlijke zwangerschap ???

Discussie in 'Miskraam' gestart door Kweenie, 28 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Dank je khanzi :D
    Tja, tatoo is niet zo mijn ding...hoewel ik er wel aan gedacht heb :) maar toch maar niet...:D maar vind het wel een mooi idee. Weet je wel al waar je die tatoo gaat zetten? Ik is nieuwsgierig :) :p

2. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er zelf al meerdere, dus mij ding is het wel,:Dde
    ik wilde zo ie zo een tatoo samen met me vriendin laten zetten omdat we gewoon al jaren 2 handen op 1 buik zijn, en samen al heel wat meegemaakt hebben, zei zou die ontwerpen, dan op me voet dat iets na boven na me been loopt, en dan met een klein iets er van deze periode die zei dan niet er doet.
    of iets tussen me schouderbladen..
    maar hoe en wat ben ik nog niet over uit, maar ook nog tijd zat vat voor, eerst ff herstellen verder, en me uitslagen afwachten.

ik heb 5 jaar gelden ook een rot periode gehad, en om die af te sluiten heb ik 3A 4 jaar terug ook een tribel door me vriendin laten maken en heb ik op me onder rug gezet..

3. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hallo allemaal,

Ook ik zou me hier bij willen aanmelden.
    Ook ik heb een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad in januari. Zal proberen kort mn verhaal op te schrijven.

Donderdag 13 januari had ik na 19 maanden proberen eindelijk een positieve test in handen. Op dat moment was ik pas 3w4dg maar de test was knalpositief. (Dat ik zeker wist dat ik pas zover was kwam omdat in de ronde hiervoor mn progesteron was geprikt en die was 8 dagen na mn eisprong al gezakt dus mn ongi van 20 december was een echte ongi.) Vond het wel een beetje vreemd maar de blijdschap overheerste. maandag 17 januari kreeg ik 's-ochtends opeens last van wat bloedverlies bij het afvegen en dat bleef zo tot donderdag. Ik had me er toen wel een beetje bij neergelegd dat het een miskraam zou worden, maar omdat het niet doorzette hield ik toch ook een beetje hoop.

Vrijdag 21 januari kreeg ik rond half 7 's-ochtends opeens behoorlijke krampen in mn buik en dat bleef. Moest naar de wc maar kon niet plassen en viel ook bijna flauw. Na een uur mn vriend gebeld of hij naar huis wilde komen, want ik werd best bang zeker omdat ik echt niet lekker was. Tegen een uur of half 10 werd de pijn steeds heftiger en was ik inmiddels voor de 2e keer bijna flauwgevallen. Tegen 11 uur mn huisarts gebeld om een recept te vragen voor sterkere pijnstilling, maar hij vond mijn verhaal niet passen bij een miskraam daar was de pijn te heftig voor bij een zwangerschap van 4w5d. Ik moest het nog ff aankijken en anders naar de gyn bellen omdat ik daar onder behandeling was. Ik lag echt te huilen van de pijn, zag lijkbleek en zweette als een gek. Een uur later kwam mn moeder binnen en die heeft gelijk de gyn gebeld omdat ze zag dat dit echt niet klopte. Mochten gelijk komen en op dat moment kreeg ik ook enorm veel last van mn schouders. Rond kwart voor 1 zaten we in het ziekenhuis en gingen ze eerst een uitwendige echo doen en daarna een inwendige. Ze konden niet veel zien omdat mn blaas vol zat, dus moest eerst gaan plassen. Nou viel dus bijna weer flauw en toen ging het heel snel. Met een catheter hebben ze mn blaas geleegd en toen weer een echo. Toen zagen ze dat er heel veel bloed in mn buik zat en het dus een buitenbaarmoederlijke zwangerschap was. Rond 3 uur ben ik naar OK gegaan en na de OK kwam de gyn me vertellen dat ze mn rechtereileider hadden moeten verwijderen omdat die te beschadigd was. daarnaast was de bloeding tijdens de ok nog actief en hebben ze die gestopt. Ook had ze niet al het bloed uit mn buik weg kunnen krijgen, dit zou mn lichaam zelf moeten doen. Wel vertelde ze me gelijk dat mn linkereileider er super uitzag en ik daarmee nog prima zwanger kan worden.
    Ik heb uiteindelijk tot zondag in het ziekenhuis gelegen, want zaterdags daalde mn Hb nog steeds en waren ze bang dat het toch weer bloedde, maar gelukkig stabiliseerde dit zich 's-avonds.
    Tis inmiddels 4 weken geleden en ik ben nog steeds thuis. Ben ook al bij de bedrijfsarts geweest en moet over 4 weken bij hem terugkomen. Zou me op het moment ook niet lukken om te gaan werken. Ik ben heel moe en mn concentratie is ook niks. Daarbij gaat het geestelijk ook helemaal nog niet lekker. Ik merk dat ik me vaak stoerder voordoe dan ik me eigenlijk voel. Daarnaast moet ik ook nog niet aan werken denken om 2 redenen: 1. we hebben op het moment een enorme onderbezetting dus van boventallig werken komt niet veel en 2. ik werk als leidster op een BSO en werk dus dagelijks met kids van 4 tot 7 jaar.

15 maart moet ik weer terug voor controle bij de gyn. Ben na mn operatie nog niet ongi geweest en sinds 1,5 week is ook pas mn hcg uit mn lichaam. We hebben wel afgesproken om 1 ongi af te wachten voor we er weer voor gaan. Heb wel het idee dat vorige week mn ei is geweest, dus hopelijk heb ik het goed en heb ik volgende week mn ongi.

Tis bij mij allemaal erg snel gegaan, heb eigenlijk in de week ervoor alleen wat bloedverlies gehad en verder geen klachten, pas op de dag zelf brak eigenlijk gelijk de hel los in de vorm van verschrikkelijke buikpijn en later ook de schouderpijn. Doordat alles zo snel is gegaan, merk ik nu pas dat nu het besef komt van wat er allemaal is gebeurd.
    Pfff ondanks dat ik het kort zou houden is het een heel verhaal geworden. Maar ben erg blij dat ik eindelijk lotgenoten heb gevonden.

Sorry dat ik nog niet op jullie heb gereageerd, maar wil dat vanaf nu wel ook gaan doen.

liefs MaJo

4. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey majo, welkom hier, ook al had ik je liever ergens anders gezien.;)

jeetje majo wat een verhaal ook van jouw, heel erg veel sterkte van mij voor jouw..
    ook ik weet hoe je je voelt, bij mij hebben vorige week me rechter eileder verwijdert, alleen daarbij kwamen ze er achter dat de linker ook niet goed was, daar krijg ik nog dingen over te horen..

verder ken ik heel goed in je verhaal vinden dat alles ineens heel snel ging en dat je de klap later pas krijgt..ik merk dat ook nu pas..
    doe lekker rustig aan en als jij zelf denkt dat je er niet aan toe bent ook zeker nog niet gaan werken, gewoon lekker na je eigen lichaam luisteren.. wat andere mensen er ook van zeggen..

en als je verhaal kwijt wilt gewoon lekker hier alles neer typen, als het oplucht, het is fijn om zeker mensen te hebben om er ovenr te praten wie het zelfde hebben meegemaakt,this toch anders dan er over te praten met mensen die het niet hebben megemaakt, ook al ken je elkaar niet persoonlijk, doet het mij in iedergeval wel goed

heel erg veel beterschap voor je en hoop op een goed herstel voor je..
    liefs

5. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    @ majo: jee wat een verhaal... neem lekker je tijd. Alleen jij voelt wanneer je er klaar voor bent. En lucht je hart hier maar. Iedereen heeft hier zn eigen verhaal, maar we maken grotendeels hetzelfde mee...helaas... Hopelijk voel je jezelf snel weer wat beter.

@ khanzi: leuk idee, zo een tatoo met je vriendin.

Dames,, ik ga naar bed. Morgen weer vroeg op. Ik laat nog wel weten hoe mn eerste werkdag geweest is :) duim voor me!;)

Weltrusten!
    tina

6. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    tina slaap lekker.. en suc6 met je 1e werkdag weer

7. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo,

Allereerst maar eens het verhaal van Majo lezen.....
    Sjeetje meis.....wat heftig he? Ik heb wat dat betreft nog enigszins het geluk gehad dat er bij mij tijd tussen het vermoeden van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en de operatie zelf zat (vrijdag werd het uitgesproken, maandag bevestigd, dinsdagochtend geopereerd).

Mijn eileider is wel bespaard gebleven trouwens. In eerste instantie dankzij een onderzoek waar ik ja tegen heb gezegd (standaard wordt de eileider vaak verwijderd, ik werd uitgeloot op besparen mits mijn eileider intact genoeg was om te besparen) en ten tweede omdat het nog goed kon. Of dit beter is weten ze echter niet...vandaar dat ik dus mee doe met dit onderzoek.

Zelf ben ik twee weken na de operatie weer 50% gaan werken (werk al parttime trouwens), komende week plak ik er weer wat uren tegenaan en volgende week hoop ik weer goed mijn werk op te kunnen pakken. De eerste werkdag (van 4 uur dus) viel me erg zwaar!!!! Was na 2 uurtjes al helemaal kapot. Tweede werkdag was goed te doen maar had niet meer dan 4 uur willen werken. Misschien kun je een keertje een uurtje of 2 meedraaien zonder dat je beter gemeld bent. Gewoon even kijken hoe het aanvoelt. Maar wat ik uit je verhaal kan opmaken ben je daar nu nog even niet aan toe...dus nu dan ook nog niet doen!

Dat 'stoer doen' herken ik ook goed trouwens. Moet zeggen dat ik het ook wel heel goed al een plek heb kunnen geven maar soms wil ik het nog wel eens te makkelijk weg wuiven... waardoor je op onverwachte momenten toch nog even aardig onderuit kan gaan.

MAAR.... ik ben nu wel bezig met er een dikke streep onder te zetten! Genoeg is genoeg... Op naar het volgende hoofstuk 'Zwanger worden na een buitenbaarmoederlijke zwangerschap'. En heel eerlijk? Ik sch**t 7 kleuren, ben echt serieus waar zo bang om weer zwanger te worden.... Gelukkig krijgen we tijdig een eerste echo zodat je tegen die tijd in elk geval wel zo vroeg mogelijk weet waar je aan toe bent!

@Tina: Goed om te horen dat het een fijn gesprek was met de gyn! Ik was er eigenlijk nooit van uit gegaan dat ze je eierstok hadden verwijderd....dat gebeurd althans niet standaard. Maar ik snap je verwarring want ik dacht het eerst namelijk ook. Dacht dat ik noooooooooit meer zwanger zou kunnen raken. Gelukkig valt dat achteraf (waarschijnlijk) wel mee maar gos, je schrikt je ook een ongeluk zeg als je hoort dat het in je eileider zit.

Dat de gyn verwacht dat jullie snel weer zwanger zijn omdat het nu in de 3e ronde was maakt mij ook happy hihi.... Hier ook in 3e ronde raak.... Zou mooi zijn als het nu weer zo snel gebeurd...en dan gelijk goed (en dat hoop ik voor jou en de rest van de meiden uiteraard ook!)!!

Een sieraad is wel een mooi idee.... Mmmm, misschien een navelpiercing. Heb al tig jaar een navelpiercing en die moet koste wat kost blijven zitten, al word ik 80 haha. Uiteraard niet tijdens operaties etc. Misschien koop ik er wel eentje met een maansteentje er in....

Een tatoo kan heel mooi zijn, heb er geen trouwens maar als het heel subtiel wordt gedaan... Althans, dat vind ik dan weer mooi!
    Op de enkel vind ik wel een hele mooie plaats Khanzi!

Goed, ik ga nog heel even verder buurten hier en dan op bed!
    Welrusten allemaal!

Kweenie

8. Huis van Puck

Huis van Puck Fanatiek lid

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Ladies..ik ben niet zo' n schrijver maar ik ben hier wel veel en vaak en ik denk ook vaak aan jullie! Hier toch weer even het weekend de teleurstelling moeten verwerken. Ik wil het ook graag een plaatsje geven maar het lijkt dat wanneer het weer een maand niet gelukt is, al het verdriet frustratie en boosheid weer in alle hevigheid terugkomt.
    Ik heb het niet moeilijk met het zien van baby's..wel met zwangeren om mij heen pfff!

Tina, je eerste dag weer! Ik wens je veel sterkte!
    Majo, wat goed dat je hier bent! Hoop dat je wat steun kan vinden hier!
    Khanzi, wat goed om een herinnering te laten maken. Misschien is dat voor mij ook een manier, mss een kettinkje?
    Kweenie, wat schrijf jij mooi! oh ik hoop dat het bij jullie snel raak is, hier was het nagenoeg de eerste ronde. Nu 5 rondes later ga ik er vanuit dat ik 2,5 x kans heb gemaakt omdat het eitje van de rechterkant nu nog niet wordt opgevangen door links.

We blijven hopen. Weer op zoek naar een ei!
    Ik ben vandaag heerlijk vrij, lekker even wandelen met een vriendin en ga even naar de kapper!

Meiden,een hele dikke knuffel!

9. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Tina, succes vandaag op je 1e werkdag. Fijn dat je zo'n goed gesprek hebt gehad met de gyn en super dat je er weer voor mag gaan.

@khanzi, een tattoo als herinnering klinkt goed. Ik loop zelf ook al met dat plan en eventueel een hangertje voor aan mn kettinkje. Ik heb al 2 tattoo en wil heel graag op die manier samen met mn vriend een herinnering.

@Kweenie, jij klinkt erg sterk. Snap ook heel goed dat je ergens 7 kleuren s***t om weer zwanger te worden, maar probeer vast te houden aan het feit dat het nu gewoon goed gaat en je een vroege echo krijgt. Daarbij zul je door de buitenbaarmoederlijke zwangerschap denk ik scherper in de gaten worden gehouden dan normaal. Is mijn gevoel in ieder geval.

@Roos, ik denk om het een plekje te geven een herinnering heel goed kan helpen. Buiten de tattoo en evt een hangertje heb ik vorige week een vergeet-me-nietje op het graf van mn schoonouders achtergelaten voor onze uk. Voor mij voelt het ook echt als dat zij over onze uk waken.
    Veel plezier vandaag met wandelen en een bezoek aan de kapper is ook ff heerlijk

@hier, Een paar uur werken gaat hier nog niet lukken. Wat dat betreft hebben ze op mn werk een behoorlijk personeelstekort en zou ik niet eens als extra op de groep kunnen staan. Zal gelijk de uren die ik er dan ben vol mee moeten draaien. Daarom wacht ik nu gewoon tot de afspraak over 4 weken bij de bedrijfsarts en dan daarna pas op gaan bouwen. Daarbij kan ik ook alle vragen van ouders nog ff niet aan. Moet ook eerlijk zeggen dat ik merk dat als ik iets in huis doe of naar buiten ga ik heel snel moe ben en dat moet eerst wat beter gaan, want met 20 kids om je heen heb ik die energie echt nodig.

Ga vanmiddag ff stukje wandelen naar de winkels en verder rustig aan doen.

Dikke knuf van mij

10. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    So! Kapper was goed! Daar krijg je toch echt nieuwe energie van..en dan het weer! Dames, kom allen terug van het werk want het is weer om vrij te zijn!

Majo, eindelijk na 19 maanden een positieve test, wat is dat dan een teleurstelling. Vaak hoor je wel dat wanneer je eenmaal zwanger bent geweest, het ook weer gauw lukt.
    Wij hebben niet gewacht, alhoewel ik na de operatie meteen 9 dagen later mijn ongi had. Geen tijd te verliezen hier en ik lees overal dat je extra vruchtbaar bent na een miskraam;), go girls!

Nu het weer omslaat krijg je ook wel weer zin om dingen te ondernemen. Volgende week heerlijk eieren zoeken in België! We gaan 4 dagen weg om de verjaardag van hubbie te vieren.
    Lekker ontspannen genieten! Verder probeer ik wat rust te vinden door te mediteren.

X

11. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Kiekeboe! Daar ben ik weer :D
    Nou, halve dag is inderdaad lang genoeg. Ik kreeg na 2 uurtjes last van mn buik, maar heb dapper mn 4 uur afgemaakt. Voel me nu wel moe. Ga dadelijk even lekker liggen. Maar ben wel trots op mezelf. Op kantoor waren ze ook wel heel blij dat ik er weer was. Gebak, bloemen, kaartje...ja voelde wel goed om weer terug te zijn.

Roos, lekker,weekendje weg :) geniet ervan!

Zit er ook aasn te denken om naar de kapper te gaan. Maar heb er nu even de puf niet voor. Maar eerst een leuk kapsel uitzoeken....

Maar dames, ik ga even liggen....moooooeeeeee.... snurk :D

12. Huis van Puck

30 jul 2010
    1.415
    52
    48
    Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz............Lekker slapen Tina!
    Heerlijk, ikke ook op de bank vanmiddag, lekker warm achter het glas en een kruikje erbij!
    Buuf kwam even vertellen dat ze in verwachting is van nummer 6!
    Vruchtbare grond dus hier in de kei!
    Ga nu maar eens wandelen, lekker bijkletsen met mijn vriendinnetje.
    X

13. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames..

ben vandaag eens even op het werk gaan buurten, was toch wel fijn om even langs te gaan..ik zei dat ik volgende week wel weer wilde beginne met paar uurtjes werk, maar nee ik moes eerst wachten tot ik bij de gyn was geweest, ze vond het heel erg belangrijk dat ik nog echt rustig aan dee, ik werk in de horica dus dat is best pittig, en daarbij zal ik ook veel vragen krijgen van de vaste klaten die er komen..
    dus heb nu afgesproken dat als ik volgende week donderdag bij de gyn ben geweest even langs kom voor een koppi thee en dan verder te praten hoe en wat. dat geeft me toch wel een relax gevoel dat ze me niet puchen..

ook hier komt donderdag me kapper en wilde ook weer lekker een hele nieuwe look doen:D denk dat ik me dan ook weer beter voel..

ook heb ik vandaag me nieuwehalsbanden voor de honden binne gehad, (ben gek van halsbanden) en deze dan ook in het buitenland besteld. en daar was ik ook hele maal happy mee:D wat kan je nu om de domste dingen hele maal happy zijn.. alleen mis me honden wel denk dat ik ze morgen toch echt ophaal hoor..

ga nu rustig eten koken.. wens julli een fijne avond:D

14. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Meiden,

Vandaag 6 uurtjes gewerkt en het ging best lekker!!! Was wel weer kapot aan het einde van de dag maar na een uitgebreide douche nu alleen nog moe maar super voldaan!!! Blij dat ik weer wat in het ritme zit.

Verder neig ik steeds meer om toch maar wel de kans te pakken als die zich deze ronde nog voordoet. Dussss....aan de ovutestjes ook maar :D

@Roos: Je schrijft genoeg hoor :). Snap best dat je niet dagelijks zin dan wel tijd hebt om hier te buurten. Hoeft ook helemaal niet. Enne, ik ben wel brutaal genoeg om te vragen hoe het gaat als ik te lang niets van je hoor hoor!!

Kan me je verdriet goed voorstellen, als het weer een ronde niet gelukt is. Maar vind dat je er erg goed mee omgaat! Je geeft je verdriet even de ruimte en bent vandaag er lekker op uit geweest met een vriendin + naar de kapper. Kun je er weer met frisse moed tegen aan!!! En een weekend er lekker op uit zal vast ook heel positief werken!

En dan inderdaad het weer. Was inderdaad lekker he? Maar nee, was blij dat ik aan het werk was!

Hoe vond je het trouwens dat je buuf kwam vertellen dat ze zwanger is trouwens?? En van nummer 6? OMG!!! Dan heb je de boel ook op de grond hangen zeg.... hahahaha (oke, slechte grap sorry)..

@Tina: You go girl!!!! Pittig he? Man, vond het zo'n tegenvaller de 1e dag. Was na 2 uurtjes ook uitgeteld! En wat lief dat je bloemen kreeg en taart!!!! Werk jij fulltime normaliter trouwens?

@Majo: Wat balen dat er op jouw werk geen mogelijkheid is om een paar uurtjes als extra ingezet te worden. 8 weken thuis lijk me zo onwerkelijk lange periode. Zorg je er wel voor dat je ondertussen dan op z'n minst wat leuke dingen gaat doen? Koffie drinken bij een vriendin, paar uurtjes winkelen, een keer naar de kapper etc? Je moet er echt even uit hoor! Toen ik vorige week weer ging werken wilde ik in eerste instantie het liefst met mijn hoofd onder het kussen blijven zitten...maar ik voel me nu al weer stukken beter. Dus bij deze een ongevraagde tip van flip.... Zorg dat je er op uit gaat!!!! Echt doen hoor!

@Khanzi: Wat doe je in de horeca? Bar? Restaurant? En wat lief dat je wat meer tijd mag (nou ja moet bijna) nemen!!! Zal wel een drukke baan zijn denk ik? Veel lopen? Krijg trouwens wel een beetje een 'kinky' beeld van je... Tattoos, gek van halsbanden, kroegtijger..... :D

Fijne avond nog lieve meiden!!!

Liefs, Kweenie

15. khanzi

khanzi Lid

5 feb 2011
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    haha nee ik ben geen kroegtijger hoor haha en kinky ook niet..
    :D:D

ben gewoon gek van halsbanden van voor me hondjes..

Kijk maar doe er wel een foto bij..

16. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Kweenie, je tip voer ik al uit hoor, want 8 weken binnen zitten ga ik niet redden. Probeer elke dag ff naar buiten te gaan, stukje wandelen of idd naar een vriendin. Dus ik onderneem leuke dingen. Goed van je dat je inmiddels al 6 uur per dag werkt. Wat doe je voor werk?
    Wat betreft ervoor gaan, moet je je eigen gevoel volgen. Als jij je er goed bij voelt moet je het gewoon doen.

@Khanzi, fijn dat ze op je werk zo meedenken en je niet pushen. Dat geeft idd een rustig gevoel. Had dat zelf ook zeker met de beslissing van de bedrijfsarts erbij.
    Mooie halsbanden hoor. Deze week gewoon je hondjes weer ophalen als je ze zo mist.

Hier zometeen ff langs de huisarts om een labformulier te halen om bloed te prikken voor mn Hb. Morgen mn laatste ijzerbruistablet en de huisarts wil eerst mn Hb weten voordat hij beslist of ik verder moet met die medicijnen of mag stoppen. Heb ze wel via de gyn gekregen maar dat duurt nog 3 weken voor ik daar weer heen moet dus de huisarts maar gebeld. Eind van de middag ook gelijk maar bloed laten prikken dan heb ik uiterlijk vrijdag nog de uitslag.
    Verder gaat het hier redelijk, voel me niet helemaal happy, maar dat komt wel weer goed. Ga straks weer ff verder met mn puzzel. Ben sinds ik thuis zit begonnen met legpuzzels om wat te doen te hebben. Heb er al 1 gemaakt van 1000 stukjes en ben er nu met 1 begonnen van 1500 stukjes. Ff lekker de gedachte verzetten.

17. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    Hello ladies!

Sneeuwt het bij jullie ook? Wij zaten net een filmpje te kijken, en ik doe de lamellen open :$:$:$ sneeuw??? Het blijft niet liggen gelukkig (hou der niet van als ik moet rijden)

Vandaag weer 4 uurtjes gewerkt. Ging op zich wel goed, maar heb toch beetje last van mn buik. Broek zit te strak...maar moet misschien gewoon beetje afvallen ;)
    Ben wel weer moe, dus zit lekker op de bank met mn tablet. Handig zo een ding :D

@ kweenie: ja, die eerste twee dagen waren inderdaad pittig. Ben blij dat ik in de namiddag op de bank kan crashen :) ga volgende week 6 uur perr dag proberen, als de arbo-arts er niets op tegen heeft. Heb maandag een afspraak met hem. Normaal werk ik 40u per week, maar dat zie ik echt nog niet zitten! Ach ja we zien wel. Misschien gaat het morgen wel helemaal super...wie weet ;)

@ khanzi: wat een leuke halsbandjes! Onze hond kan er helaas niet goed tegen...die hangt zich helemaal op in die dingen. :DEen tuigje is meer haar ding. Ik koop voor haar wel eens een jasje in de winter. Maar voor een dwergpincher is dit geen overbodige luxe :D mag van manlief alleen geen roze kopen, want dan durft hij der niet mee over straat :D dus madam heeft momenteel een jas in camouflagekleuren MET bontkraag :D als het zo blijft sneeuwen zal ze weer kunnen paraderen...;)

@ roos: jeetje! Nr 6! :$ hebben die mensen geen andere hobbies? :D waaw zeg... van een abbo op de ooievaar gesproken :D maar zal daar wel gezellig zijn met zoveel kinderen. Ik denk dat wij het bij twee houden. Ikzelf zou er drie willen, maar dan trekt manlief beetje wit weg :D:D maar we zullen maar eens beginnen bij een goede zwangerschap he ;):)

@ majo: rustig aan meid! Je moet jezelf niet forceren. Collegaatje van me had ook ijzertekort en die is ook een tijdje uit de running geweest. Hoop in ieder geval dat je hb weerr wat gestegen is. Leuk hoor zo een puzzel. Is alweer jaren geleden dat ik dat nog heb gedaan... maar is wel fijn om zo even je gedachten te verzetten. Hoewel ik mij kan herinneren dat het bij ons meer iets was van "waarom past dat kl*testukje hier niet????":D vond het dan altijd zo sneu om hem op te ruimen als ie helemaal af was...:)

Zo, genoeg gekletst. Ga nog maar even rondsurfen hier.

Liefs
    Tina

18. Kweenie

Kweenie Fanatiek lid

12 aug 2006
    3.199
    1
    38
    Hallo Allemaal,

Het klinkt misschien raar om te zeggen maar het wordt hier nog gezellig ook!! Althans, vind het toch wel heel fijn hoor om hier met jullie te kletsen. En zeker als het wat minder gaat hebben jullie aan 1 woord genoeg, jullie maken het immers zelf ook mee!

Vandaag weer lekker gewerkt! Gaat steeds beter! Ik heb een kantoorbaan trouwens Majo dus dat scheelt, lichamelijk gezien, wel denk ik. Echt goed geconcentreerd aan het werk lukt nog niet zoals ik graag zou willen maar het scheelt natuurlijk wel behoorlijk dat ik niet achter een stel kindjes aan hoeft te rennen!

Goed dat je al bezig bent met naar buiten gaan, leuke dingen ondernemen en die puzzels vind ik wel een hele slimme. Lijkt misschien ontspannend maar je bent wel geconcentreerd bezig! Weet natuurlijk niet precies hoe dat bij jou valt maar ik werd in het begin heel rap moe als ik ergens even de focus op moest leggen. Een film kijken was de eerste week bij wijze van al te veel.

@ Tina: Heb je je ei al gespot? Jij bent ook bezig met ovutestjes he? Heb er vandaag weer een gedaan maar nog helemaal nega. Denk dat het ook wel even kan duren voordat ik een eisprong heb (als ik die deze ronde al heb).

@Khanzi: Hihi, ik maakte ook maar een grapje he? Kwam door die halsbanden. Leuke trouwens!! Geloof dat jij je ook al weer iets beter voelt he? Althans, je ''klinkt'' al weer wat opgewekter!

Slikken jullie trouwens ook extra vitamines of zo, naast foliumzuur? Ik zelf gewone multi vitamines en ben begonnen met tarwekiemolie capsules. Die schijnen weer goed te zijn voor je bloedsomloop en weerstand. Onder het mom van baat t niet dan schaadt t niet..

Fijne avond meiden! -x- Kweenie

19. Tina85

Tina85 Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.501
    0
    36
    He kweenie! Ik zie nu dat mn banner aangeeft dat het vandaag mijn vruchtbare dag is...nou volgens de ovutestjes nog lang niet! :( Ben al blij als ik een licht streepje krijg... nee spierwit was ie vandaag. Hoewel ik in mn slijm al elastische propjes heb. Dus vermoed dat dat ei toch wel op komst is. Wel beetje balen dat ie vertraging heeft, want dan is mn cyclus dus ook weer langer grmmmm:x
    Ach ja, als dat ei maar komt he, dat is het belangrijkste :)
    Ik slik trouwens de zwanger worden pillen van etos. Zitten alle belangrijke dingetjes in.

En nu mn bedje in, broeden op dat ei :D
    Morgenvroeg loopt het wekkertje weer af...

Geeuw
    tina

20. MaJo1976

MaJo1976 Actief lid

31 jan 2010
    151
    0
    16
    Zuid-Holland
    @Tina, hier heeft het vanmiddag ook gesneeuwd maar gelukkig is het niet blijven liggen. Pfff ben die sneeuw en kou zo zat. Wil gewoon de lente, zon en zomer. Fijn dat de 4 uurtjes vandaag ook weer is gelukt. Denk dat de arbo-arts niet moeilijk zal doen als jij het rustig op wil bouwen. Rustig aan doen, het is niet niks wat er met je lichaam is gebeurd.
    Wat betreft het opruimen van die puzzel, dat heb ik niet gedaan, heb m gelijmd en ingelijst. Dus kan er nog van genieten.

@Kweenie, ik vind het helemaal niet raar klinken hoor dat je het hier gezellig vindt worden. Merk dat ik er ook veel aan heb dat jullie precies weten wat we doormaken. Met de puzzels kan ik ook niet lang achter elkaar bezig zijn hoor, want die concentratie is echt een drama. Maar ik ben normaal iemand die van lezen houdt en dat lukt ook niet, dus moest iets bedenken om te gaan doen. Daarbij komt elke donderdag een collegaatje langs en die vindt puzzelen ook erg leuk dus die helpt me er dan mee.
    Ik slik trouwens gravitamon, is een multivitamine voor vrouwen die zwanger willen worden, zijn of bv geven. Daarnaast slik ik al tarwekiemoliecapsules (schijnt ook goed te zijn voor de doorbloeding van je baarmoederslijmvlies en die was ook erg mooi dik op de echo die ze maakte op 21 januari)

Vanmiddag lopend naar de huisarts gegaan om het labformulier op te halen. Heen weg was goed te doen maar halverwege de terugweg kreeg ik behoorlijk last van een trekkerig gespannen gevoel in mn buik en heb ook de rest van de middag en avond last gehad van mn buik. Na de wandeling uurtje rust gehad en toen naar het ziekenhuis voor bloedprikken en de boodschappen gedaan. Daarna kon je me echt opvegen, was toen echt kapot zeker ook met die pijn in mn buik.
    Vrijdag kan ik bellen voor de uitslag van mn Hb. Ben benieuwd of ik nog verder moet met mn ijzermedicijnen. Afwachten maar.

Ga zo mn bed opzoeken, want vind het mooi geweest voor vandaag.
    Trusten x

Deel Deze Pagina