Hallo, Wie heeft er na een miskraam (6 weken) ook lange cyclussen? De eerste menstruatie na miskraam was met 70 dagen, 2e met 50 dagen en zit nu op dag 49 en nog geen menstruatie. Vanmorgen ook negatieve zwangerschapstest helaas. Is er iets wat een cyclus kan verkorten? Heb geen idee of ik een eisprong heb gehad. Heb wel 2 weken terug veel slijmverlies gehad en dat heb ik nu weer. Wie kan me hiermee helpen?
Ovulatietest geprobeerd? Heb ik vorig jaar ook een aantal maanden gedaan, maar haalde jammer genoeg niets uit. In juli bleek bij gyn dat mijn eisprong pas rond dag 20 van cyclus was, week later dan wat normaal was (en zo ver naar achteren had ik nooit getest ). Voor regelmatige cyclus zou je eens bij drogist naar Monnikspeper van Vitotaal kunnen vragen. Is een plantenextract wat de cyclus ondersteund. Werd er wel redelijk regelmatig van, maar er waren maanden bij dat ik het geen echte ongi kon noemen, nauwelijks vloeien en na drie dagen alweer voorbij. Duurde na een missed abortion in april 2009 zeker 3-4 maanden voordat ik voor de eerste keer weer ongi werd, erg frustrerend als gyn en ha doodleuk beweren dat dat erbij kan horen.