Buitenbaarmoederlijke zwangerschap?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Mimpi, 17 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mimpi

Mimpi Lid

10 jul 2012
    24
    0
    0
    Egmond
    @ Cindy Het was idd onze eerste zwangerschap. We houden de moed er in.
    Ook voor jullie allemaal!

2. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    @mimpi: ja meid dat moet je echt doen eens komt de dag dat je wel gelukkig mag zijn. Ik weet het ben ook mijn eerste kindje verloren, je blijft altijd in spanning het is niet meer vanzelf sprekend. Sterkte

@jane:zoals ik nu lees meid krijg jij vandaag je terug plaatsing, oh ik ga voor je duimen wat zou fijn zijn een nieuw wonder. Fijn dat er IVF is toch dat kan je maar mooi gaan helpen. Succes denk aan je vandaag.

@poemie: wat mooi dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd en er gewoon voor gegaan bent. Het gekke is dat ik dat ook zo sterk voel. Ik wil niet wachten zodra ik hersteld ben wil ik er gewoon voor gaan. Waarom wachten alleen maar om te weten hoever ik precies ben? Dat weten ze toch als ik 19 okt geopereerd ben? Maar jij schrijft over een kijkoperatie ben jij dan niet gewoon onder narcose gegaan en had jij niet 3 sneetjes op je buik waardoor ze na binnen zijn gegaan? Ik hoop zo op een nieuwe zwangerschap dit is al de tweede die mis gaat. Gvd

@suuskie:gek hè meid als je het los laat het dan vanzelf komt. Gelukkig maar voor je en fijn dat zo snel gelukt is. Hoop dat dit een blijvertje is. Kus

3. Jane1981

Jane1981 VIP lid

21 sep 2008
    7.451
    98
    48
    Omgeving Utrecht
    Ja krijg vanmiddag mijn terugplaatsing, worden spannende weken.

4. Poemi

Poemi Fanatiek lid

2 feb 2011
    2.367
    0
    36
    Zuid-Holland
    @Cindy Ik ben ook onder narcose gegaan inderdaad, met 3 van die sneetjes. Maar dat is dus een kijkoperatie, ze maken niet je hele buik open zeg maar. Het kan wel zijn dat je cyculs wat later op gang komt. Ik was 23 september geopereerd, maar ik had m'n eisprong 'pas' 14 oktober, 3 weken later dus. Ik wist dus wel wanneer m'n eisprong was geweest (temperaturen) en daardoor ook hoelang ik zwanger was. Als ze vanaf de operatie hadden gerekend zou ik bij de eerste echo 6 weken zijn geweest i.p.v. 5 en hierdoor kan je natuurlijk wel een vertekend beeld krijgen. Maar ik zou als ik jou was ook gewoon naar je gevoel luisteren. Heftig zeg, dat je je zoontje met 22 weken bent verloren. Ik hoop voor je dat je snel zwanger mag zijn en dat daar een mooi gezond kindje uitkomt.

@Jane Spannend zeg, veel succes.

5. pinda17

pinda17 Lid

5 nov 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik wil ook graag even een positief bericht achterlaten hier.
    Ik ben eind januari ook met spoed geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap.
    Het zou een kijkoperatie zijn, maar tijdens de operatie bleek dat de eileider.dusdanig verkleefd was dat ze een buiksnede moesten maken om er goed bij te kunnen. Herstel ging van n paar dagen naar 6 weken..
    Bij de nacontroles werd ook al gesproken over ivf, omdat de kwaliteit van mn andere eileider ook niet goed zou zijn.
    Voor onszelf het.zwanger worden dus even naar n laag pitje, we zouden wel zien. Wonder boven wonder was ik in de eerste maand opnieuw zwanger en inmiddels al bijna 31 weken.
    Veel sterkte en succes allemaal

Deel Deze Pagina