ongi naar miskraam

Discussion in 'Miskraam' started by sanny24, May 28, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sanny24

sanny24 Nieuw lid

May 28, 2007
    2
    0
    0
    ik ben ten einde raad en hoop dat iemand antwoordt heb,ik heb eind januari een mk gehad en eigelijk ben ik sindsdien niet meer ongesteld geweest op wat heel klein bloed verlies na dan wel op de normale tijd dat de ongi moest komen deze maand moest ik op 24 mei ongesteld worden en gister 27 mei heb weer een beetje bloed verloren,ik heb niet het gevoel dat ik een ei-sprong heb gehad,heb twee maanden geleden wel inwendig onderzoek gehad en me baarmoeder en eierstokken zaggen er goed uit,ik blijf ook elke maand weer zwangerschap symtonen houden.heb iemand advies wij willen graag een kindje maar wat is er mis met mij. groetjes sanny

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

Jan 2, 2007
    13,201
    432
    83
    Female
    home sweet home
    Hoi,

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met je huisarts of gynecaeloog, die kunnen je misschien geruststellen of iets dergelijks.

groetjes vruchtje

3. gerbil

gerbil Nieuw lid

May 26, 2007
    3
    0
    0
    Hoi Sanne,

Met jou is niets mis hoor! Ook niet als je lichaam misschien niet reageert zoals je gewent bent en dat kan heel verwarrend zijn. Er kan een medische oorzaak zijn voor je geringe menstruaties (als dat t zijn) maar hoeft niet. Vraag gerust nog een onderzoek. En hoewel het niets aan medische kant verandert, helpen ontspanningsoefingen vaak wel om je balans ten houden in zo'n spannende tijd. Veel sterke en ik hoop dat dat alles goed komt.

4. sanny24

sanny24 Nieuw lid

May 28, 2007
    2
    0
    0
    dan ga ik indedaad maar even de huisarst bellen voor een afspraak,ieder geval bedankt voor de reactie's,plaats wel een berichtje als er verandering komt.groetjes sanny

Share This Page