Ik lig sinds donderdagochtend in bed met de griep. Flink hoesten en zweten, misselijk en hoofdpijn. Nu ging ik net even naar de wc om te plassen, was mn hele urine helder rood incl een paar piepkleine "stukjes". Dus ik neem aan dat ik een miskraam heb gehad. Wat moet ik nu doen? Verloskundige bellen of huisarts?? Aangezien ik pas 6wk zwanger was ben ik nog niet bij de verloskundige geweest. Ik zou 14mrt daar mn intake hebben.
Verloskundige maar even gebeld. Die heeft me instructie gegeven en ze belt me zondag op hoe t gaat... He bah... Ik baal als een stekker...
vervelende situatie ik wil je geen valse hoop geven maar bij mn 2de dochtertje heb ik heeeel vaak bloedverlies gehad incl stolsels tot 16 weken maar ik had er nooit kwampen bij heb je ook menstruatiekrampen?
Nou ik zal je zeggen... Ik ben ruim 7 weken.. en ik had al weken last van wat rozeverlies. Gister opeens felrood bloed en nu nog steeds maar word lichter. Ook inderdaad met stolsels. Had ook krampen. Verloskundige gebeld.. Die zei dat ik moest afwachten en dat het waarschijnlijk een miskraam was. Ik liet het er niet bij zitten, ben naar het zh geweest en een verloskundige gevraagd of ze iets voor me konden doen. Ze zei meteen dat ze wel even wilde kijken. Heb daar een inwendige echo gekregen van een kwartier en guess what.. al mijn angsten waren verdwenen want ik had een kloppend hartje op het beeld. Het was precies zoals het moest zijn. Ik gerust gesteld.. wil je geen valse hoop geven maar vraag in het zh. Nee heb je, ja kun je krijgen. Ik had anders ook pas met 10 weken een echo en wilde niet zolang nog in onzekerheid zitten. Succes.. X
Maar ik denk dat ik echt een miskraam heb gehad. Heb al sinds t bloeden begon vanochtend bijna contimu krampen. En echt krampen van mn baarmoeden, niet van mn darmen. En bloed ook al de hele dag. Vanochtend best wat. Maar nu steeds een beetje. Maar had vanochtend een stolsel dat wel zo'n 3,5cm lang was en ongeveer 1cm breed. Wat was dat dan wel niet. Mag aan nemen dat dat de baby was...
Ja dat klinkt niet goed indd.. maar laat je nog wel ff controleren voor de zekerheid. Het is erg genoeg maar het is ook fijn als je bevesting krijgt van wat je denkt. Denk dat je even contact op moet nemen met je verloskundige en gewoon duidelijk zijn hoe en wat. Laat je nieg afschepen... sterkte meis!
Het klinkt heel erg als mijn miskraam van afgelopen week. Had in het begin niet veel bloed en weinig krampen. 's avonds weer naar de wc om te kijken en toen zag ik ook een "flubber" van 2,5 bij 1 cm. Dit bleek dus de baby (embryo) te zijn geweest. Had hele andere verwachtingen van een miskraam, met name veel pijn, maar had zelfs minder pijn dan een gewone menstruatie. Zal toch even de vk bellen voor een inwendige echo, ook al heb je miskraam gehad. Ze kunnen zien of alles weg is of niet...