Hey dames, Gister met 12 DPO in de avond opeens een 'klodder' rood bloed (met slijm, sorry voor de details maar wil duidelijk omschrijven! ) Ik dacht nou, oke, ongie is aangebroken. Dus maar meteen voorzorgsmaatregelen getroffen, dus een maandverbandje voor de nacht. Maar nu vanochtend met wakker worden, helemaal niets, nog helemaal leeg.. En even later opeens wat bruine afscheiding. En later op de dag nog lichter bruin met wat normale afscheiding er doorheen Dit vind ik zo raar! Normaal heb ik met 10 dpo al rozeverlies, en dan diezelfde dag breekt mijn ongie vaak nog door. Nooit heb ik bruinverlies en ook niet pas op 12 Dpo. Nu ben ik deze maand voor het eerst begonnen met tarwekiemolie, voor een betere doorbloeding en innesteling. Weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben. Of zou het nog innestelingsbloeding kunnen zijn? Lijkt me wat laat. Iemand ervaring hiermee? Dank alvast!
Kan vanalles zijn helaas. Kan zomaar iets zijn, je cyclus doet eens even lekker vaag (omdat het niet al allemaal verwarrend genoeg is), toch een voorbode op je ongi, maar voor hetzelfde geld is het wel een goed teken. Ik hoop het voor je. Het enige dat je kunt doen is afwachten en eventueel testen. Ik duim voor je dat het een goed teken is geweest.
Zou een late innesteling kunnen zijn of een late eisprong en een normale innesteling Tarwekiemolie doet niks extra's. Gezonde vetten helpen bij doorbloeding en innesteling maar veel extra vetten maken het niet NOG beter. Een tekort is niet goed, maar meer innemen doet niks extra's. Artsen raden aan noten, olijfolie en vette vis te eten want die vetten worden beter opgenomen dat die uit capsules
Kan ook gewoon een rare menstruatie zijn die begint hoor. Innesteling kan natuurlijk ook, maar bij mij waren rare bloedingen voorafgaand aan menstruatie meestal gewoon een leuke variatie op hoe het normaal ging. Voor de afwisseling, zeg maar. Zit nu in ronde 12, en kan er nog steeds geen patroon in ontdekken qua hoe de menstruatie zich aankondigt, de ene keer begint het patsboem, de andere keer met 4 dagen een druppeltje per dag, de andere keer met roze, dan weer met bruin - alles om je maar gek te maken, zeg maar . Ik hoop voor je dat het een positief teken is.
En toen dacht ik, ik doe toch maar een testje vanmiddag nu ongie nog steeds niet was doorgekomen. En dan dit. Heel licht en pril. Dus misschien toch een innesteling geweest? Vind het zo spannend! Durf nog niet te blij te zijn, heel voorzichtig maar...
Ik zie hem ook Dee-tje....toch al een gefeliciteerd hoor!! Overmorgen nog een testje en dan knallen!!
Ja nog getest vanochtend, was hetzelfde als gisteren ongeveer. Maar heb natuurlijk ook gistermiddag-/avond pas getest en toen vanochtend vroeg alweer, dus daar zit maar ongeveer een halve dag tussen en geloof dat hcg met 48 uur verdubbeld of zo iets? Dus morgenochtend nog maar een keertje. Heb alleen nog steeds last van wat bruinroze/lichtrood slijm verlies. Word er zo onzekerrr van brrr.