Ik was vrijdag 6 weken zwanger. Een week geleden zag ik 2 druppeltjes bloed in mijn ondergoed. Vrijdagavond weer. Sindsdien heb ik continu wel wat bloed, maar ik zie het bijna alleen bij het afvegen, soms in mijn maandverband. Ik verlies geen stolsels, het is ook niet veel bloed, maar wel continu wat. Ik ben nog steeds erg misselijk. Ik heb wel wat zeurderige pijn in mijn onderbuik. Wat denken jullie, miskraam die langzaam op gang komt, of zwanger met een rare bloeding? Hoe lang duurde het voordat jouw miskraam goed op gang kwam? Het ene uur denk ik, dit is mis, het andere uur denk ik: het blijft zitten. Ik word er gek van!
Wat het is weet ik niet. Ik hoop voor je dat het geen miskraam word. Heb je toevallig voor die bloeding gemeenschap gehad? Dat kan ook weleens leiden tot bloedingen. Bij mijn miskramen begon het met kramp waarna er gelijk veel bloed volgde wat ook aanhield. Ik heb de ene keer wel stolsels gehad en de tweede keer niet. Als ik jouw was zou ik gewoon even bellen en vragen om een echo. Veel sterkte en succes!
Het enige wat je helaas kan doen is afwachten... En een echo aanvragen. Sommige vrouwen hebben vaak bloedverlies tijdens de zwangerschap Het kan zijn dat je placenta laag ligt en dit het bloeden veroorzaakt. Bij mij begon het spontaan met bloedverlies en de dag er op mocht ik al bij de gyn komen en bleek het kindje overleden. Sterkte met deze onzekerheid.
Het kas van alles zijn. Ik weet sinds deze week dat ik zwanger ben terwijl ik gewoon ongesteld ben geweest. Maandag voor een echo geweest en dinsdag begon ik ontzettend te bloeden en woensdag weer. Dus terug naar het ziekenhuis en was nog zwanger. Het kan dus echt alles zij .
Dank voor jullie berichten. Ik had het niet goed opgeschreven: ik had donderdagavond een beetje bloed, vanaf vrijdag meer/veel. Er zit ook wat slijm bij, maar het zijn nog steeds geen stolsels en ik heb ook geen krampen. Wel ben ik nog misselijk. Wat een onduidelijk gedoe! O ja, we hadden inderdaad gevreeen voor ik bloedverlies kreeg. Maar daarvan krijg je toch geen dagenlang bloedverlies....?
Ahh @ schrikje41 snap precies hoe je je voelt..die onzekerheid..hoop voor je dat het no van je innesteling is die komt ef wat moelijker uit omdat je bmm zich sluit.. wens je heel veel succes en moed.. blijf er in geloven je eigendruk maken is ook niet goed maar dat is moeilijk... Helaas bij mij anders verlopen, ik was afgelopen 2dagen chagarijnig en voelde me niet meer moe.. en had gevoel dat ik door ging na vlgende ronde.. en ja hoor vanmorgen is de douche kreeg ik een bloeding.. (ook na het vrijen) hevigebuikkrampen of me helebekkenbodem samentrok.. en toen wist ik het zeker... dat verklaard nu ook dat mijn testen duie enigzins tog positief waren maar met een tog duidelijke lichte streep waren.. maar niet donkerder werden... alle meiden veel succes! Hoop dat het snel bij iedereen lukt!! Xx
Ik heb twee weken lang bloed verloren, de ene keer best veel, soms zelfs kleine stolsels, de andere keer beetje oud bloed, maar eigenlijk wel twee weken lang elke dag bloed. Daarom met 6w1d een echo gehad. Ik ging er eigenlijk vanuit dat ik zou horen dat het foute boel was. Maar al snel verscheen er een klein knipperlichtje in beeld: het hartje klopte! Nu al bijna een week geen bloed verloren. Je kunt alleen maar afwachten. Maar bloed betekent dus niet altijd dat het fout gaat. Sterkte!
Ben benieuwd hoe het nu is. Ik heb het ook gehad alleen met meer bloed en op een dag. Had al weken roze verlies en opeens zette het door tot helderrood bloed. Enorme tranen gelaten want wist zeker dat het mis was. Mochten direct komen voor echo, en alles zag er goed uit. Kloppend hartje en geen bloed te zien bij het vruchtje. Enorme opluchting... daarna nog 1 dag bruin gehad en vanaf toen helemaal niks meer. Was toen 6 wk. En nu bijna 10 wk! Blijf hoop houden!!
Fijn om te lezen dat meerder last van bloedverlies hebben. Ik heb het namelijk ook en dat maakt je toch wel onzeker.
Hier is het wel afgelopen nu denk ik. Had vanmiddag een paar uur meer stekende buikpijn en en toen vond ik een dingetje tussen het bloed, vlezig, halve cm, met donkerrode en witte riedeltjes erin. Dat was het vruchtje denk ik eigenlijk. Geen idee wat er nog gebeurt, zal nog wel "gewoon ongesteld" worden denk ik? Succes aan alle meiden hier nog