Goedemorgen! Hoewel ik natuurlijk nog hoop dat ik op deze pijler niet thuis hoor, hier mijn verhaal. Mijn cyclus werd de laatste tijd steeds langer. Daarom ben ik gaan temperaturen om er meer inzicht in te krijgen. Afgelopen maandag, naar schatting 10 dagen na de eisprong kreeg ik heel erg buikkramp, een nacht lang zweten en krampen en de ochtend erna licht bloed verlies en geen buikpijn meer. Ik dacht dat m'n menstruatie was begonnen. M'n temperatuur bleef alleen hoog en m'n menstruatie was niet eens een mini tampon waard, ook de kramp verdween. Vrijdagmorgen heb ik omdat m'n temperatuur zo hoog bleef een zwangerschapstest gedaan, duidelijk positief! Vrijdag en zaterdag alleen bruinverlies, wat me vrij positief maakte. Maar gisteravond opeens toch weer rood bloedverlies, het blijft weinig. M'n temperatuur blijft hoog en de zwangerschapstest was vanmorgen net zo positief als vrijdag. Ook heb ik geen buikpijn. Maar ook geen zwangerschapsklachten. Ik weet wel dat jullie niet kunnen zeggen of het goed zit of niet. Maar ik ben wel benieuwd of er mensen zijn met soortgelijke ervaringen en of het bij hen goed is gegaan of niet. En of jullie nog tips hebben, ik wil in ieder geval maandag voor het eerst de vk bellen. Bedankt!
Bij bloed ten tijden van je NOD heb je 50% kans dat het goed gaat en 50% kans dat het fout gaat. Ik kan hier helaas niets nuttigers over zeggen. Bij mij ging het altijd fout (3x vroege mk), maar dat verandert uiteraard niets aan de statistieken. Het enige dat je nu kunt doen is afwachten en hopen. Testen heeft niet zoveel zin, want als het fout zou gaan zie je dat meestal niet onmiddellijk terug in een test. Als het bloeden nu stopt kan dat een goed teken zijn, maar ook als je bloed blijft verliezen is het niet gezegd dat het fout gaat. Heftige krampen en stolsels zijn meestal wel een slecht teken. Ik duim met je mee!
Bedankt humptydumpty! Wat vervelend dat je drie miskramen hebt gehad. Het lijkt me lastig om dan nog vertrouwen in je lichaam te houden. Ik moet gewoon afwachten op wat er gebeurd, en dat duurt nu al lang. Het blijft zonder krampen of buikpijn, maar houdt ook niet echt op. Ik ben nog steeds heel weinig bloed verloren, het is ook niet rood, maar bruin of roze, dus dat stemt nog enigszins gerust. Ik dacht dat het wachtbankje na m'n eisprong erg was, de afgelopen 3 dagen duurder langer dan alle wachtbankjes bij elkaar (en dan zijn er helaas heel veel). Hoe lang zat er bij jou tussen eerste bruin/bloedverlies en de miskramen? Vanmiddag ga ik in ieder geval de verloskundige bellen... Al zal die niks anders zeggen vermoedelijk.
Vandaag is er eigenlijk vrijwel niks vsn te merken, wat bruinverlies maar bijna niks. Over twee weken heb ik een echo om te kijken of ik wellicht toch nog zwanger ben of dat de zwangerschap helemaal weg is. Tenzij ik voortijdig weer heel veel bloed verlies, is het nu vooral heeeel lang wachten.
Ha, ik had vandaag 1 dag na NOD beetje bloedverlies... Ook afwachten; erg hè. Ik was benieuwd hoe het nu met jou gaat....?
Ik ben nog steeds aan het wachten 😉 ik moet zeggen dat de zwangerschapskwaaltjes wel zijn begonnen, tenminste dat denk en hoop ik. Volgende week moet ik weer een zw test doen, als die positief is krijg ik een echo. Hoe is het met jou? Onzekere tijden he? Bloedverlies weer opgehouden? Ti's volgens mij gewoon fiftyfifty, afwachten je weet niet wat er gaat gebeuren.
Al nieuws dames? Hier hetzelfde, zaterdag positief getest. De testen zijn heel licht en worden nog niet echt een knaller. Ik had woensdag avond een beetje bruine afscheiding. Donderdag bloedverlies dus een tampon gebruikt. Ook eigenlijk de moeite niet waard. Vandaag een inlegkruisje met een beetje bloed maar geen stolsels ofzo. Ik heb eerder een miskraam gehad van 1 van een tweeling, de andere ligt nu te slapen. Ik hoop dat er nu toch een is blijven plakken. De vlos zei, wacht het weekend af. Na het weekend nog geen knaller dan waarschijnlijk een miskraam.
Voor jou ook spannend dus christiana! Een weekendje wachten. Ik heb nog geen update. Ik voel me zwanger, maar durf niet te testen. Ben bang dat ik het me allemaal inbeeld. Na het weekend moet ik van mezelf echt een test doen! Grrr, stomme onzekerheid!
En??? Mijn bloeding is vrijdag avond zo goed als over. Ik heb net nog een test gedaan en weer een licht streepje. Hij wordt niet lichter en niet donkerder. De vlos gebeld en ze zou overleggen, miss een echo om te kijken wat er aan de hand is.
Ook voor jou dus nog spannend christiana. Wanneer waren je laatste bloedingen? Het kan even duren voordat hcg uit je lichaam is, of positiever gedacht voordat het opbouwt?