Hallo Nou waar ik al bang voor was is gebeurt ! Gisteravond een beetje bloedverlies meteen Zwolle gebeld maar ja ze kon niks voor me doen moest vanmorgen vroeg maar bellen voor een afspraak voor een echo . Maar vanmorgen om ongeveer 4:00 moest ik naar het toilet en ik voelde het meteen foute boel allemaal bloed .....en buikpijn!! (11weken 1dgn) We hadden allebei al door dit is geen gewone bloeding ..... Dus om 8:15 meteen gebeld en ik kon vanmiddag om 14:20 terecht en verdorie liep het ook nog uit .... We hadden gelukkig dokter Blankestijn daar was ik wel blij mee en ze ging kijken met de inwendige echo en ze zag het meteen al ...is niet goed zegt ze !! Dus even een potje gejankt !! Ze denkt dat het na de eerste echo (8weken 4 dgn) al vrij snel mis is gegaan want er zat niet veel meer . Volgende week dinsdag weer voor een echo om te kijken of er nog wat zit of niet ...het beste is dat het op de normale manier het lichaam verlaat ipv pillen of curratage . Liefs XX
Ach, meis. Wat vreselijk. Het lijkt haast mijn verhaal wel. Met 8,2 wkn mooie echo gehad, met kloppend hartje. Dacht dus dat alles goed was, tot ik met 11,5 wkn bloedverlies kreeg. Bleek ook dat het vruchtje al met 8,5 wkn gestopt was (dus achteraf vlak na de goede echo, waardoor ik er juist meer vertrouwen in begon te krijgen). Bij mij is het vanzelf op gang gekomen en heb nog wel wat pillen cytotec gehad. Ik wens je heel veel sterkte om dit verlies een plekje te geven.
Ah nee decembergirl wat enorm verdrietig dit. Heel veel sterkte met dit grote verlies. Dikke knuffel!!
Wat naar voor je! Bij mij kwam het alle drie de keren vanzelf op gang, maar het duurde soms wel even en het wachten is niet leuk. Het feit dat je nu al bloed verliest betekent waarschijnlijk dat het niet lang meer duurt. Sterkte!
Volgens de arts gaat het idd ook niet zo lang duren voor dat ik alles kwijt ben omdat er ook al niet meer zoveel zat . Het bloedverlies wordt ook al een stuk minder .