Mijn nieuwe echo staat in mijn album. Hartje klopte goed en ziet er al echt uit als een babytje. Nu ga ik slapen, want ik heb vannacht maar max 1 uur geslapen.
Leuk wen je echo! En nog bedankt voor de ovu-tetsen, heb ze binnen hoor! Ik ga het deze cylcus meteen proberen! Jeetje een cyclus van 9 weken Marjo, das lang zeg. Ik had begrepen dat je cylcus niet langer mag zijn dan 40 dagen. Ik heb wel al 42 dagen gehad.. Sbabe, spannend voor jou hoor! Fijn dat je weer daar mee bezig kan zijn. Channes ook voor jou spannende tijd.
Hey Mamarieke, Hoop dat ze je geluk brengen komende cyclus. Ik heb ook 1x een cyclus gehad van 42 dg. Een keer is niet erg, maar als je vaker over de 35(of 38?) zit, dan kun je er misschien wat aan doen. Alhoewel toen ik dat voorlegde bij de ha, hij zei dat hij niet met hormonen wilde gaan rommelen als ik zw wilde worden. Dus, weer zo niet wat. Ik kan nog steeds niet geloven dat er iets in mijn buik zit wat lijkt op een baby, zo leuk joh!
Hoi hoi He Wendy prachtige echo weer meis. Ben jaloers op je hihi. Ja het gaat hard he die veranderingen van een garnaaltje naar een klein mini mensje. Trouwens ben je al wat bijgetankt van de korte nachtrust. Liefs Sbabe
Nee, heb helaas maar uurtje bij kunnen slapen. Dus totaal nu 2 uur geslapen. Mijn benen zijn nog steeds ontzettend vervelend. (restless legs) Weet ook van gekkigheid wat ik mee aan moet. Ik neem zowat 9 van de 10 avonden al koude of wisseldouches. Ik probeer elke dag wat beweging te krijgen, ik weet het echt niet meer.
Hey meiden, Zo hehe eindelijk is mijn vakantie aangebroken!, lekker twee weekjes helemaal relaxen heerlijk! Wendy..supermooie echo meid! restless legs ja dat herken ik ook weet precies wat het is. Vroeger heb ik groeiremmers moeten slikken, waardoor ik groeipijnen kreeg in mijn benen, later is dit overgegaan naar restless legs. het is echt heel vervelend, het enigste wat bij mij een beetje helpt is gaan liggen en dan een hoge kussen plaatsen onder mijn kuiten ivm de doorbloeding. Wat je nu al doet is ook goed..de wisseldouches en vooral idd blijven bewegen. Marjo..met mij gaat het tot nu toe prima..voel me echt weer zekerder en heb weer goede hoop! heb je trouwens al een idee wat je ga doen met je werk als je eenmaal bevallen ben?, blijf je gewoon werken?. Ik weet niet precies wat je nu werkt full-time of part-time. marieke balen dat je ongi bent geworden meid, maar inderdaad verstandig om ff je cyclussen in de gaten te houden. En die ovu-testen is misschien ook wel een goed idee..dan kan je igg vaststellen wanneer je ei eraan komt, anders is het ook maar gokken. Zo ga even aan mijn avondmaal beginnen..gebakken aardappeltjes met peen en erwtjes en een schnitsel. Eetse allemaal, gr, monique
Hey Monique, Lekker vakantie ! Ik heb ook een week vakantie nu. Wij gaan ma-vr naar Zwitserland. Beetje rondtoeren. Restless legs zijn echt zo vervelend....Ik had medicijnen en die hielpen goed. Maar die mag ik niet meer. En andere waren er volgens de gyn niet. Heb jij er ook medicijnen voor? Kussen plaatsen is voor mij niet handig omdat ik steeds benen strek en weer optrek. Denk dat kussen dan niet blijft liggen. Maar zal het wel eens proberen.
Marieke, die cyclus van 9weken had ik toen wij hadden besloten om er weer voor te gaan...! Je kunt vast begrijpen dat dat toen erg frustrerend was. Ik dacht ook dat ik zwanger was, maar mijn menstruatie sloeg gewoon een keertje over. Daarvoor had ik een cyclus tussen de 35 en 42 dgn.! De keer daarop ben ik toch gewoon uitgegaan van de cyclussen daarvoor, en ja..toen was het raak! Het komt echt wel goed,meid!maak je er maar niet teveel zorgen over, en wacht het gewoon weer een ronde af. Wendy, wat is het adres van jouw webwinkeltje..!Vind het leuk om iets bij je te bestellen...! Liefs Liefs
Hoi hoi. Sbabe ik hoop voor je dat al het klussen ze vruchten gaat afwerpen. Wendy hoe gaat het met je hou je het nog vol met je benen erg vervelend bah ik heb je echo nog niet kunnen zien wil niet met me tel. Marieke goed idee die testen weet je wel wanneer je ei is wie weet wat er uit komt. Vind het ook erg spannend allemaal nog een dikke week afwachten. Monique lekker vakantie heerlijk. Gaan jullie nog wat leuks doen? Marjo ik hoop ook dat het snel raak is kan niet wachten tot volgende week maar ga er niet teveel vanuit. Iedereen fijn weekend. Liefs chantal
Marjo, zie Pb. Chantal, het gaat vandaag echt een stuk beter. Ik moet hierbij wel vermelden dat ik dus gister een maagtabletje ingenomen heb wat ik eigenlijk niet mag hebben tijdens zw. En voor ik ging slapen heb ik ook tabletje voor restless legs ingenomen. (mag ik eigenlijk ook niet hebben.) Ik ga er maar vanuit dat 1x een tabletje geen kwaad kan. (Staat alleen bij de bijsluiter dat risico's niet bekend zijn.) Maar goed. Had vandaag wel veel meer energie en veel minder last van mijn maag. Ow en goed geslapen vannacht. Ben maar 2x wakker geweest!
Hè wendy. Heb je last van maagzuur ofzo? Ben blij dat je vandaag weer energie hebt het is vreselijk om zo slecht te slapen. Liefs chantal
Hoi allemaal! Ik ga er deze ronde weer voor, heb weer goede hoop met de ovu-testen! Had vannacht en vandaag flink last van ongi. Wen, ik heb ook weleens last van restless legs. Was naar de dermatoloog om een paar lelijke spatadertjes weg te laten spuiten (moest pas een week met van die oma steunkousen lopen... ha ha) en toen zag ze dat mijn doorbloeding in mijn benen niet helemaal goed ging (deel van het bloed liep terug). Daar kwamen mijn vermoeide benen vandaan! Heb jij ook zoiets dan? Moet eigenlijk nog erachteraan wat de oorzaak is van die niet goede doorbloeding.. Fijne avond allemaal!
Hey Chantal, Ik heb eigenlijk va mijn 12de een maagzweer en daardoor heb ik zowieso al vaak last van maagzuur. Daar slikte ik eigenlijk tabletten voor, en eerst werd gezegd dat dat tijdens zw gewoon kon, maar vorige keer toen ik ging werd het toch afgeraden. Mamarieke, ik heb geen idee. Ik heb nooit geweten wat ik had. Tot die reclame op tv het er ineens over had. Ik heb toen op de site gekeken en een heel lijstje afgewerkt van mogelijke oplossingen (vitamines en niet meer sporten 's avonds, etc) Toen dat niet hielp ben ik naar ha gegaan. Die heeft nooit verder onderzocht. In eerste instantie Inhibin voorgeschreven, maar daar kreeg ik hele dag meer dan een week last van een vieze smaak in mijn mond. Toen dus weer teruggegaan en Sifrol voorgeschreven gekregen en dat is enige wat tot nu toe helpt.
Vanaf je twaalfde al kunnen ze daar verder niks aan doen? Vind het ook raar dat ze eerst zeiden dat je het wel mag gebruiken tijdens je zw maar nu toch niet. Ik duik me bed in ben kapot. Weltrusten.
Ze hebben het toen op mijn 12de onderzocht, alleen de zweer kunnen vinden en daar uiteindelijk medicijnen voor gegeven. En in de loop van de jaren elke keer weer medicijnen als ik last van mijn maag had. Daarna hebben ze dus niet echt meer iets onderzocht. Ja, op gegeven moment mijn ha mijn bloed. Blijkbaar is er nl ook een bacterie wat zo'n maagzweer kan veroorzaken en die is aan te tonen in het bloed. Helaas had ik m niet in mijn bloed zitten. Geen idee dus waar ik m vandaan heb.
Hey word je er niet gek van dat je dat steeds hebt. Ik heb het ook soms na drop en ham eten dan word ik er al gestoord van.
hallo allemaal, Wendy..nee ik heb nooit medicijnen er voor gehad..ik slikte natuurlijk vroeger al de groeiremmers en hormonen ook slikte ik medijnen voor mijn hartritmestoornis, dus eigenlijk vond ik dat wel genoeg. Ik heb er zeg maar mee leren leven. Ik wens je iig al vast een fijne vakantie en veel plezier in zwitserland! Chantal, we gaan niet met vakantie, ik ben in mei al naar turkije geweest. We gaan wel wat daagjes weg en ik ben van plan om te gaan kijken naar een andere auto. Ik ga iig duimen voor jou volgende week! Hier sinds vrijdag last van gevoelige/pijnlijke tepels. Als ik ze aanraak doen ze echt zeer en ook er op liggen is pijnlijk. Ik heb wel het gevoel dat het vandaag iets minder is maar nog wel erg gevoelig. Kan me eigenlijk niet voorstellen dat het een sympthoom is aangezien ik mijn eisprong nog niet zolang geleden heb gehad. groetjes, monique
Hoi meiden Wendy wat vervelend zeg dat je last van maagzuur hebt en dat al vanaf je 12e. Erg vervelend ook dat je daar weinig van mag innemen. En dan ook nog je benen die zo onrustig zijn en erg pijnlijk. Erg vervelend allemaal Mamariekje dus ongi is in allerhevigheid losgebroken bleghhh. Dus nu gericht op zoek naar je ei met ovutesten hoop dat je hem kunt vinden en dat het deze ronde maar raak mag zijn. Alvast heel veel succes. Moray kan best hoor vroege verschijnselen. Dat heb ik ook al 2x gehad. En dan had ik gewoon de hele tijd vanaf mijn ei ongi gevoel. Dus het kan best. Hoop maar voor jou dat het een goed teken is. Nou ik denk dat ik hier mijn ei heb of krijg. Kreeg vanmiddag wat last van ongi gevoel. Maar ja het vreemde is dat mijn temp vrij hoog is. Nou ja ik klus hier maar rustig door. Want ik zeg maar altijd niet geschoten is altijd mis hihi. Liefs Sbabe