Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Dames, ik ga naar bedje toe en ik spreek jullie vrijdag/zaterdag pas weer....
    Dames die nog aan het klussen zijn, zet ze op !
    Voor de rest....geniet ze ! :)
    Doei.............

2. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey Meiden,

Wendy, fijne vakantie!geniet er maar lekker van met z'n 3en...haha

Monique, wat betreft die symptomen...!Kan echt wel hoor..!Ik had ze namelijk ook al heeeel vroeg. Ik had ook al bij 3 1/2week een positieve test, dus ik duim heeeeeel hard voor jou.
    Ik ben trouwens van plan om 24uur te blijven werken(ik werk nu 32uur, en dat is op mijn doelgroep fulltime omdat wij niet meer mogen werken, ivm met de zorgzwaarte van de kids).
    Ik zou er niet aan moeten denken, om niet meer te mogen gaan werken...!De hele dag thuis zitten is niets voor mij.

Sbabe, succes met klussen...!Ook duim ik heel hard voor jou.

Mamariekje, Wat betreft die onregelmatige cyclus..!
    Je krijgt er eventueel pas iets voor9clomid), als langere tijd(in ons ZH pas na een jaar) een onregelmatige cyclus hebt.
    En volgens het ziekenhuids heb je een onregelmatige cyclus, als je een cyclus hebt die korter is dan 14dgn. of langer dan 42dgn.!

Hier verder alles goed..!Morgen weer naar het ZH voor een echo, en ze gaan bloeddruk meten enz.!
    Ben gelukkig niet meer zo gespannen als de vorige keren, maar toch ....!

Liefs

3. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    marjo..wat had jij dan precies voor symptomen?en vanaf wanneer precies?,ik heb verder dan pijnlijke tepels nog geen andere symptomen.
    Ik wil er niet te veel van uitgaan dat het een symptoom anders is het weer zo'n teleurstelling dalijk als ik weer ongi word.
    Maar ze blijven erg gevoelig hoor vooral als ze stijf zijn zeg maar dan doen ze helemaal zeer.
    maar toch hoop ik ietsjepietsje een klein beetje van wel ;) .

gr,

monique

ps suc-6 morgen marjo!

4. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey Monique,

Ik had ook metteen gevoelige borsten.
    Verder had ik lage rugpijn, maar ik had vantevoren al rugklachten, dus ik weet niet of het daar mee te maken had..!
    Ook wilde mijn haar niet meer in model(het leek wel een bos stro), en was ik snel emotioneel, en prikkelbaar.
    Toen ik 'smorgens om 9.30 zin kreeg in een frikandel speciaal, gingen de alarmbellen pas echt rinkelen en heb ik dezelfde ochtend(bleek dus achteraf na 3 1/2 week) een test gedaan...POSITIEF!
    Ik begrijp dat je er niet teveel op wilt hopen, om teleurstelling te voorkomen, maar een beetje hoop mag je wel hebben hoor.
    Ik kan het je moeilijk uitleggen, maar als je echt zwanger bent, voel je dat aan....!(had ik in ieder geval).
    ik voelde mij ook echt heel anders, dan wanneer ik mijn menstruatie had, en ook voelde ik vanaf het eerste moment dat ik het wist, dat het op de goede plek zat.
    Waarschijnlijk door die BBZ heb ik mijn lichaam toch wel leren kennen, en let je veel beter op alles wat je lichaam je aangeeft...!
    Nou, meid....ik hoop het zoooooo voor je....!
    Heb vertrouwen, en het komt allemaal goed!

Liefs

5. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    hey meiden..

Moray hoe was het in het ziekenhuis?

Sbabe Monique Mamariekje hoe is het met jullie?

Hier gaat alles goed..
    Morgen moet ik weer terug voor controle naar het ziekenhuis ben benieuwd.

Ik heb de laptop ook weer joehoe heerlijk..

Liefs Chantal

6. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Vandaag een prachtig klein mini=mensje in mijn buik zien bewegen..!Het was zooooo bijzonder.....hij zwaaide zelfs naar ons...!
    Ik ben nu klaar bij de gyn. en mag vanaf nu naar de verloskundige!
    Ben echt heeeeeeeeel blij!

Liefs Marjo

7. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Super he lijkt me ook echt geweldig om mee te maken. Dus nu lekker bij de verloskundige heerlijk.
    maar wat ik me afvraag he omdat wij dit nu hebben mee gemaakt moet je dan in het ziekenhuis bevallen?

8. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Met onze achtergrond, mogen wij gewoon thuis bevallen.
    Als het vruchtje op de goede plek zit, en alles gaat goed, heb je geen medische indicatie meer, en mag je gewoon, net als iedere andere zwangere, het normale traject in.
    Ik vind het toch wel heel fijn...!
    Was het ziekenhuis ook helemaal beu!

Liefs

9. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ja inderdaad dat lijkt me wel het fijnste ik heb het ziekenhuis ook wel gezien. Dus jij wil ook het liefst thuis bevallen? Liefs chantal

10. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Marjo geweldig zeg dat je kleine heerlijk zat te zwaaien naar jullie haha. En wat fijn nu he dat je naar de VK mag. Niks is fijner als een VK dan een ziekenhuis geklep. Tenminste dat vind ik wel.

Channes heel veel succes vandaag!

Nou hier is mijn ei dan toch wel eerder geweest dan afgelopen zondag. Mijn temp is hoog gebleven nadien. Heb hem dus dit keer niet opgemerkt. Ben dan nu wel blij hoor dat ik temp als ik dat niet had gedaan dan waren we misschien niet op tijd geweest met klussen. En nu weer op de akelige wachtbank haha.

Hoe is het met de rest!

Liefs Sbabe

11. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hey meiden,

Marjo..fijn dat je nu naar de vk mag!, en natuurlijk weer een superecho!.
    Sbabe vervelend he die akelige wachtbank..bah kon je de tijd maar doorspoelen he! ga voor je duimen!
    Chantal..hoe was het vandaag bij je controle?

Vandaag een dagje naar blijdorp geweest was hartstikke leuk, heel veel klein spul gezien altijd leuk!
    vanochtend ff behoorlijk misselijk geweest onder de douche...maar de pijn in mijn tepels is al een stuk minder.
    ook heb ik af en toe ineens heel erg honger, en soms als ik wat aan het eten of drinken ben heb ik er ineens genoeg van dan smaakt het niet meer...raar?
    Ik probeer mezelf echt niet wijs te maken dat het misschien wel met een zwangerschap te maken heeft, maar dat is wel moeilijk je gaat toch denken zou het? je lichaam kan je ook flink in de maling nemen.
    lastig allemaal hoor..ik ga er gewoon maar van uit dat het niet zo is.

fijne avond iedereen!

gr,

monique

12. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Geweldig Marjo, leuk zeg! Moray en Sbabe allebei wachten, laat je idd niet gek maken. Ik had ook heel gevoelige tepels en was niet zwanger... maar je weet nooit! Jullie kunnen allebei over 8 dagen testen zie ik in jullie banner. Wel spannend he, als het een leuke spanning is, is het toch goed. Hier ongi net voorbij dus zometeen begint het feest weer.

Fijne avond!

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi..

Alles was goed in het ziekenhuis me linkereileider zag er heel goed uit zei hij hij had er tijdens de operatie goed naar gekeken. Mijn bloedonderzoeken waren allemaal goed en de kweekjes waren ook goed. Mijn eileider was een weer voor de operatie al geknapt ik moest heel erg veel pijn hebben gehad zei hij maar dat had ik ook.
    Als ik nu twee week over tijd ben moet ik me daar melden word daar een test gedaan en gelijk een afspraak gemaakt voor een echo. dan hoef ik niet voor de test te betalen zei hij maar zolang zou ik niet kunnen denk ik :D .
    Verder heb ik nog nergens last van alleen erg veel naar de wc word er gek van.

Liefs Chantal

14. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Moray,
    Die honger en misselijkheid onder de douche komen mij heel bekend voor.....!
    Maar meid, laat je niet gek maken...!Je lichaam kan je soms behoorlijk van de wijs brengen!
    Nog een weekje wachten en dan kun je testen!
    Ik hoop het zooooooo voor jou!
    Thee'tje drinken op de 9-maanden beurs...haha?!

Liefs

15. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Chantal, wat fijn dat alles goed is...!Vooral ook dat je eileider die je nog hebt, helemaal in orde is..!
    Goh...dat je eileider al een week vantevoren geknapt is..?
    Bij mji is hij 'savonds tegen 23.30 geknapt(toen begon de buikpijn), en om 8.30 ben ik opgenomen in het ziekenhuis.
    Tegen mij hebben ze gezegd, dat als ze een paar uur later waren geweest, dat 'mijn kaartenhuisje' was ingestort.
    Ik had dus al veel geluk gehad....
    Jij dan helemaal.....pfffff...een week..!Wat zul jij een pijn hebben gehad!
    Ben maar blij dat je het nog kunt navertellen.

Liefs

16. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Chantal super meis dat alles goed was bij de gyn en dat je andere eileider er goed uitzag. Bij mij zat het vruchtje op de eierstok (wat heel zeldzaam is) en die is geknapt en ben ook in zeer korte tijd heel veel bloed verloren. Had ook niet veel later moeten zijn.

Hier al een paar dagen last van licht ongi gevoel. Had dit de vorige keer ook dus hopelijk is het voor mij positief. Maar goed net als Moray moeten we zeker nog 1 week geduld hebben. Geduld is een schonen zaak :) . Maar ja geduld en ik gaan niet echt samen :oops:

Hoe is het met de rest!

17. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi..

Ik ben ook erg blij dat het allemaal goed zit nu.
    Hier nog geen tekenen dat er een ongi aankomt heb nog geen pukkels haha. normaal heb ik dat heel erg snel. nog even geduld hier. Maar ik heb ook geen geduld. Sbabe en Moray ik ga vreselijk voor jullie duimen hier en voor mezelf natuurlijk...

Groetjes Chantal

18. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Chantal nu zie ik het pas, je hebt over 2 dagen al je NOD :oops: . Nou meis ik ga ook voor jou hoor megahard duimen. Goed teken dat je geen tekenen van ongi hebt. Zo houden ;)

Liefs Sbabe

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik hoop ook dat ik dat ik dat zo ga houden en de eerste komende maanden ook.
    Van mij mag het twee week later wezen ook voor jullie...
    Dat wachten is echt niks ik hou er niet van maar goed het is voor een goed doel maar de onzekerheid daar word je zo gek van.
    Ik wou me er niet te druk om maken maar automatisch ben je er toch wel veel mee bezig hebben jullie dat ook?

Liefs Chantal

20. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Succes meiden met afwachten!

Ik ga weekendje weg, doei!

Deel Deze Pagina