Hoi meiden, marieke veel plezier meid! Channes..hoe is het met jou? marjo..haha ja ik hoop inderdaad thee'tje drinken op de 9maanden beurs! Sbabe..hoe is het met jou..ik zie dat wij allebei zo rond dezelfde tijd kunnen testen..jij al ergens last van? Hier geen gevoelige tepels meer en ook is de misselijkheid eenmalig geweest.. We wachten maar weer af!. gr, monique
Hey Moray Nou echte kwaaltjes heb ik niet maar wel al sinds zondag licht ongi gevoel en heb vandaag al heel veel afscheiding gehad. En dit samen had ik de vorige keer ook en toen was ik zwanger. Maar goed ga er maar niet al teveel vanuit want anders is het zo domper als het dit keer niet zo is. Maar idd net wat je zegt we moeten gewoon maar afwachten 6 dagen is nog best lang dus er kan van alles nog gebeuren. Liefs Sbabe
heb het trouwens wel steeds ontzettend koud..terwijl het buiten best lekker weer is..zit steeds maar met een dikke trui aan. Ik heb ook al mijn dikke winterdekbed erop gedaan. Herkenbaar voor iemand? Channes, nog even terug komen op wat jij zei over er"mee bezig zijn"ik heb dat ook hoor. denk dat dat heel normaal is, de eerste twee weken kan ik het goed van me afzetten en ongeveer een week voor mijn ongi krijg ik het moeilijk vooral het wachten enz, dus je bent niet de enigste meid! gr, monique
hoi sbabe. Die afscheiding waar jij het over had, had ik ook vandaag..beetje vies msschien maar voelde het gewoon lopen.. sorry. Maar wat jij zegt 6 dagen is nog erg lang! Maar ik ga iig voor jou duimen meid! gr, monique
Moray, Ik zit ook al de hele dag binnen met een dikke trui aan, en onder een deken..! Ik heb het ook zoooo koud..! Ik ben altijd al een vreselijke koukleum geweest, maar de laatste tijd is het ook heel extreem. Of dat nu toch met de zwangerschap te maken heeft, of dat er misschien toch een griepje op komst is..?Ik weet het niet... Voor de rest van alle meiden....succes met wachten, en hopelijk word jullie wachten beloond met een mooi wondertje in je buik. Liefs
Hoi meiden Ja koudheid herken ik ook haha. Toen ik zwanger was had ik het ook erg veel last van. En idd nu weer iedereen heeft het warm in ik maar klagen dat het zo kil is hihi. En vanavond merkte ik ineens op dat ik wat licht in mijn hoofd werd. OOowwww Moray het word bij ons zo wel erg spannend. Nou mijn duimen draaien voor jou ook overuren.. Dus Marjo nee hoor het is echt een zwangerschapskwaal
Goedemorgen Ow meiden ik hoop zo voor jullie dat het wel zwangerschapskwalen zijn . Ik ben vreselijk aan het duimen voor jullie. Hier is er nog niks aan de hand geen gevoel dat me ongi eraan komt ofzo. Wel steeds misselijk na het eten gisteravond en eergisteravond had ik dat. En ik heb vreselijk rode wangen wat dat nou weer is. Nog even een paar dagen afwachten vorige keer had ik ook na een dikke week een positieve test in handen maar ga er ook niet teveel van uit dat het zo is lijkt me ook heel snel. Gaat iemand nog wat leuks doen het weekend? Wij gaan vanaaf lekker uiteten. Liefs Chantal
Channes ooeewww meid wat spannend toch voor je. Jammer dat je de vorige keer een week na je NOD pas positief hebt getest anders zou ik zeggen testen meid. Maar goed de kans is idd erg groot dat jou lichaam niet zo snel hcg aanmaakt. Liefs SBabe
Als ik volgend weekend me ongi nog niet heb dan ga ik testen nog ff een weekje volhouden als me het lukt tenminste ik ga in elk geval geen twee week wachten tot zoals me gyn zei dat hou ik echt niet vol. Kunnen jullie de dagen nog afwachten? Liefs Chantal.
Het lijkt me zo moeilijk als je nog moet wachten pffff. Ik kan het eigenlijk nooit volhouden tot aan mijn NOD . Ik test altijd vrij vroeg positief (als ik zwanger ben dan he hihi) Liefs Sbabe
Ik wou dat ik dat had. Ben jalours haha.. Normaal voel ik me onig al heel vroeg aankomen maar tot op heden voel ik nog helaal niks... Liefs Chantal
Dames, ik wens jullie heel veel succes met wachten, ik weet hoe erg dat dat is. En Chantal, ik zou ook al zeker geen 2 weken na NOD kunnen wachten met testen! Zorg dat je lekker veel afleiding hebt die dagen/weken. En idd, maak je niet te druk, maar daar had ik ook niets aan. Hey Marjo, dus ik zie je op de 9mnd beurs?
Hallo meiden. Hier is de ongi vanacht uitgebroken. Nog mooi op tijd. We kunnen weer op naar de volgende periode baal baal. Wendy hoe was je vakantie? Liefs chantal
Channes chips balen meid getverderrie, kan me voorstellen dat je baalt hoor!. Hier denk ik ook dat ik ongi ga worden. Heb al sinds gistermiddag wat last van licht bruinverlies en meestal word ik dan ongi. Maar goed nog even afwachten maar ik ben al van het ergste voorbereid. Liefs Sbabe
Ik hoop voor je dat het vals alarm is! Hiet baalde wel maar ik had het wel verwacht alleen niks aan voelen komen normaal krijg ik een antal pukkels en word ik chagerijnig maar dat heb ik helemaal niet gehad. Op naar de volgende ronde .. Liefs Chantal
Hoi dames, ik ga me -helaas- bij jullie aansluiten. Na 21 maanden hard werken eindelijk hondsdolblij zwanger en in week 7 helaas geopereerd aan een bbz, hierbij 1 eileider verwijderd. Kan wel wat support gebruiken en hoop dat mijn cyclus weer snel op gang komt. Iedereen die zwanger is: geniet ervan (het geeft mij hoop!) en voor de rest: veel succes, ik duim voor jullie. Groetjes, Didi
Hey Didi.. Wat vreselijk eindelijk na zoveel rondes zwanger en dan gebeurt er dit bah. Wannneer ben je geopereerd aan je bbz? Bij mij is het nu bijna twee maand geleden was ik was negen week heen.. Ik was keurig weer na 28dagen ongi. Ik wens je heel veel sterkte.. Liefs Chantal
Thanks Chantal, ik heb normaal een cyclus van 26 dagen en ben geopereerd op 18 september. Moet je rekenen vanaf de dag van de operatie? Dan zou het bij mij 14 oktober -dag moeten zijn. Misschien een heeeeeeeele happige, stomme vraag... maar... zou het kunnen dat nu mijn eisprong eraan komt? Of ligt dat ook allemaal een maand stil? Ik heb namelijk dat gevoel... Eind oktober heb ik pas een afspraak bij de gyn, duurt dat altijd zo lang na zo'n operatie? Hoe was dat bij jullie?
Didi welkom meid. Ook voor jou vreselijk wat er is gebeurd vooral omdat je al zo blij bent na 20 rondes. Hopelijk voor jou word jij ook weer snel zwanger en dat het dan goed mag blijven gaan. Hier word bruinverlies steeds donkerder. Ben ook vreselijk sjaggie dus de ongi gaat er aan komen. Dus kom maar op dan kunnen we er weer voor. Liefs Sbabe