Yep Didi de dag van de operatie is weer de nieuwe start van je cyclus. Dus het kan best dat je nu je eisprong hebt. Ik had ook netjes weer een normalle cyclus na mijn bbz. Liefs Sbabe
hoi meiden, Didi welkom hier..wat naar dat ook jij dit heb moeten meemaken..ik wens je heel veel sterkte en hier kan je je verhaal kwijt en praten met lotgenoten dat helpt echt waar, we hebben tenslotte allemaal hetzelfde meegemaakt! Nou hier alweer ongi gevoel, heb vreselijke hoofdpijn en last van pukkels ook behoorlijk chago, dus sbabe we zitten helaas in hetzelfde schuitje meid! Baal er wel weer flink van..maar goed op naar de volgende ronde maar weer. gr, monique
Chips Moray dat jij net als ik denk dat we weer ongi gaan worden he balen weer. Nou idd net wat je zegt op naar de volgende ronde. Je moet maar zo zien we doen ons best meer kunnen we niet doen. Liefs Sbabe
Hey dames, gezellig zo, 2 van die chaggie-meiden... Haha nee hoor. Hoop voor jullie dat je snel ongi wordt en dan gewoon weer door naar de volgende ronde... En even een dikke knuffel van mij. Ook voor jou Dilady, welkom hier... Wat erg dat je dit moet overkomen nadat je al zolang hebt moeten wachten.... Ik hoop dat je hier een beetje van de nodige steun kunt vinden en vraag maar raak hoor! Daar zijn we voor!
Welkom Dilady, vervelend zeg en dat na zoveel maanden. En ik wist niet dat je cyclus na BBZ gelijk weer begon... maar goed, daar heb ik nu weinig meer aan. Hier dag 14 van cyclus, ik denk dat ik maar eens ga beginnen met de ovu-testen. Alleen vandaag lukt het niet, want ik zit tot vanavond laat op het werk. Sbabe en Moray, balen dat ongi gaat komen! Maar het is nog niet gekomen he... Groetjes!
Mamariekje hopelijk kun je je ei vinden meid succes alvast er mee. Nou hier is ongi zo goed als doorgezet dus hier gaan we het maar weer opnieuw proberen. Liefs Sbabe
Hey meiden, Wat balen allemaal...ik had echt de hoop dat het deze maand een grote 'babyboom' zou gaan worden...!Het is jullie allemaal zooooo gegund, en dat kan ik jullie niet vaak genoeg zeggen. Dilady, welkom bij ons clubje....!We hebben allemaal in hetzelfde schuitje gezeten, dus we weten hoe jij je voelt en wat je nu moet doormaken. Zoals je kunt lezen, ben ik ook een eileider kwijt, na een BBZ, maar....hopelijk stelt je dat ook weer wat gerust, ben ik ook gewoon weer opnieuw zwanger geworden, en alles gaat hartstikke goed! Wendy, ja ja....ik ga zeker weten naar de 9-maanden beurs..!Weet je nog, dat wij ons zo irriteerden aan die reclame over de zwangere vrouwen van Ohra, op de 9-maanden beurs toentertijd? Oh, wat was ik toch jaloers en gefrustreerd!Ik had daar ook zo graag heen gewild!En nu alles goed gaat, gaan wij daar dus zeker naartoe. Nog even een ander vraagje....ken jij de baby-dump in Eindhoven? Wij willen daar eens gaan kijken voor eventueel onze baby-spullen..!Volgens vrienden en kennissen echt een aanrader..! Hoe gaat het verder met jou?ben je nu alweer wat meer aan het genieten?Hoe is het met je misselijkheid? Dikke knuffel voor iedereen Liefs
hey meiden, Ik heb gisteren eidenlijk de knoop doorgehakt en heb samen met mijn mannetje een heel schattig puppy'tje gekocht! Het is een franse bulldog (teefje) en ze is 10 weken oud haar naam is bibi. Ik ben er zo ontzettend blij mee, ze is echt een scheetje. Ik zal proberen een foto van haar hier te plaatsen. Ongi is hier nog niet doorgebroken, had afgelopen maandag echt ongi klachten maar nu niet ineens niet meer...ff afwachten maar... gr, monique.
Hey Marjo, Ik kan me niet meer herinneren over die reclame, maar ik wil zeker wel naar de 9 maanden beurs. Ik hoorde dat dit weekend ook de Jonge Gezinnenbeurs is in Utrecht. Ga proberen of ik mijn hubbie kan strikken om mee te gaan. Ik ben nog niet naar de baby-dump in Ehv geweest. Wil daar wel graag naartoe. Maar denk dat dat pas is nadat ik 12 wk zwanger ben. (jaja, bijna....) Wij hebben bijna alle spulletjes al, dus hoeven daarvoor niet te kijken. Maar ik vind het altijd wel leuk om te neuzen en ze schijnen een leuke doos te hebben. Ik voel me nu een stuk beter dan 1,5 wk geleden. Afgelopen 2 dagen gewerkt en ging echt supergoed! Heb ook weer wat meer energie dan ervoor... gaat nog helemaal goedkomen! Hoe voel jij je nu qua kwaaltjes enzo?
Ow dames, ik heb net het hartje gehoord met de Angelsound ! Mijn moeder was hier en wilde ook eens een keer luisteren. Tot nu toe dacht ik dat we nog niets gehoord hadden, dus dat zei ik haar ook. Toen nam zij dat ding over en had ze m gewoon gevonden... netjes hartslag van 140. Ow, wat is dat geweldig om te horen! ! De tranen liepen over mijn wangen.
Monique, wat leuk zeg...een puppy...!Het is echt geweldig om met zo'n beestje bezig te zijn..!Toen wij Sjors kregen, was ik ook metteen even alle ellende vergeten..! Dat beest was en is echt mijn alles..! Na Sjors ben ik ook heel snel aangeteld....! Ga je er ook mee op cursus enzo?Is erg leuk hoor! Wendy, fijn dat alles goed met je gaat..!Zie idd dat jij ook bijna de magische 12-weken grens hebt bereikt..! Achteraf gezien gaat het best snel he..? Wij gaan zaterdag baby-shoppen bij de Baby-dump, dus ik ben erg benieuwd! Iedereen diei k erover spreek is erg emthousiast over die winkel! Wat leuk trouwens, dat je het hartje hebt horen kloppen! Blijft toch heel bijzonder he..? Ik heb beslote om toch geen angelsound te kopen, want ik ben bang dat ik metteen in paniek raak, als ik een keer het hartje niet hoor, of kan vinden! Ben toch al af en toe zo'n stress-kip....haha! Nu ik jou erover zie schrijven, denk ik dat ik toch gewoon een keertje ga luisteren bij mijn vriendinnetje, die er wel 1 heeft. Verder met mij alles goed...!Vandaag cursus gehad voor BHV. Het werd gegeven door een zeer aantrekkelijke brandweerman We mochten ook zelf wat brandjes blussen...altijd leuk! Ben nu wel echt helemaal toto, dus dat zal geen latertje worden voor mij vanavond!
Gefeliciteerd Monique met je puppy, leuk zeg! Wie weet heeft het ook bij jou een goede invloed... ik hoop het voor je!
Moray geweldig een jonge puppy. En eeehh het word dus nog effe spannend bij je. Mijn duimen draaien meis. Wendy wat leuk dat je het hartje heb kunnen horen. \Zou idd wel een emotionele moment zijn geweest. Marjo haha nee dat zou dan niet zo'n goed idee zijn een angelsound als je bang en angstig word als je het hartje niet kunt vinden. Nou hier wil het bloeden nog niet echt doorzetten. Gisteren wel wat bloedverlies en nu vandaag heel veel (sorry) bruinverlies. Maar goed dit heeft allemaal waarschijnlijk nog met mijn miskraam te maken. Liefs Sbabe
Hey meiden, Hier nog geen ongi te bekennen..weet niet zo goed of ik moet gaan testen. Inpriencipe ben ik altijd op tijd..vaak eerder dan 28 dgn..maar dacht ik hou me daar maar aan. heb wel sinds gister last van mijn buik, soort van ongi gevoel, ook heb ik onzettend last van mijn darmen! Ik denk dat ik nog wel ff wacht met testen...ik hou jullie op de hoogte. gr, monique
Aaarggghhhhh ships Moray na je eerste berichtje dacht ik van die is zwanger maar las net het berichtje eronder en toen dacht ik neeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj dat meen je niet. He balen meis getver. Maar goed geen bloed geeft nog een moed. Hoop het nog wel voor je meis. En hier is ongi in aller hevigheid losgebroken. Liefs Sbabe
Hey Monique, Probeer het over 2 dagen nog maar eens, misschien ben je wel gewoon iets te vroeg! Nou, we wachten af....! Liefs
hey meiden, nog steeds geen ongi hier..ik wacht het idd nog ff een paar dagen af.. Heb wel een rot gevoel in mijn buik.. FF afwachten..nogmaals hou jullie op de hoogte. gr, monique