Oeooeoeoeoeoeeoeoeoooeooooh Monique....ik vind het ook zooooooo spannend! Hou ons op de hoogte... Liefs
hey meiden, hier ff snel een berichtje..ben vanmiddag toch weer ongi geworden..helaas..het is jammer. Maar weer op naar de volgende ronde. Schrijf morgen weer ff verder.. gr, monique
Nee toch bah jammer moray helaas ook een volgende ronde. Ik ben aan het werk nu maar heb geen zin meer beetje druk hier. Liefs chantal
Hmmmm vervelend dames, allemaal ongi.... Op naar de volgende ronde dan maar! Ik zal voor jullie duimen. (En het is ook best weer om weer kaarsjes te gaan branden )
hey meiden, Ik heb eindelijk die foto's van onze bibi in mijn album geplaats dus jullie kunnen haar ff bewonderen! Marjo ik ben zeker van plan om op puppycursus te gaan, a.s. maandag moet ik met haar naar de dierenarts voor de laatste prik, en de chip op naam laten zetten en dan kan ik me gelijk opgeven voor de cursus. Ben benieuwd het lijkt me heel erg leuk en leerzaam. Hoe gaat het trouwens het Sjors? Hier is de ongi echt vreselijk..onzettend veel en pijnlijk dit x. ben blij als het weer voorbij is brrrrrrrr. Sbabe hoe is het nu met jou?, is jou ongi al goed aan het doorzetten nu?. Hoe is het met alle andere meiden? Gr, monique
Hey Monique, Wat balen zeg. wat betreft die ongi., maar idd...op naar de volgende ronde...! Heb even je foto's van Bibi bekeken....oooohhhh...wat een poepie zeg...! Daar zul je vast heel veel plezier mee krijgen..! Puppy's zijn net baby's, en de eerste weken heb je er dan ook je handen vol aan, maar het is zooooo leuk! Sjors is toevallig afgelopen zondag geslaagd voor haar puppy-cursus, en a.s donderdag begin ik met de puber-cursus..! Het is erg leuk om met zo'n beestje bezig te zijn, want je kunt ze ontzettend veel leren..! Wendy, nog naar die jonge-oudersbeurs geweest? Wji hebben vandaag geshopt bij de baby-dump! Pfffff....wat een hoop keuze...!We hebben in ieder geval een wandelwagen en een maxi-cosi! Voor de rest gaan we nog even verder orienteren. Channes, wat doe jij eigenlijk voor een werk?Lekker druk?, maar dat betekend vaak wel dat de dag zo om is..! Hoe is het verder met je? Sbabe, hoe is het met jou? Is je ongi al doorgebroken, of ga je ons toch nog verrassen? Marieke, hoe is het met jou? Liefs Marjo
Hallo Marjo Ik werk bij de appie heijn op de brood deli kaas afdeling. Gister was het vreselijk dus de tijd ging erg snel das wel lekker. Verder gaat alles goed hier we zitten in de klusperiode haha... Monique wat een leuke hond echt een lieffie.. Hoe is het met de rest van de dames? Liefs Chantal
Hoi meiden, Jammer Moray dat je ongi bent geworden. Hoop dat het de volgende keer raak is. Maar wel een leuk puppy! Hier is het de laatste tijd onwijs druk met werk, ik heb weinig tijd om te chatten. Werk nu vaak zelfs van half 9 's ochtends tot 11 uur 's avonds, tja dan blijft er weinig tijd over voor andere dingen. En verder natuurlijk huishouden, klussen, trainen (doe waterpolo), vrienden bezoeken etc. Oke, klaar met mijn geklaag... Al die stress is ook niet goed he Ik ben nog op zoek naar m'n ei, nog niet gevonden... Vandaag heel leuk een professionele fotoshoot gehad, had ik gekregen voor mijn verjaardag. Zijn hele leuke foto's geworden! Groetjes allemaal!
Hoi Hoi Moray kan me voorstellen dat je je ongi al snel zat bent. En wat een vreselijke lekker poepie is dat zeg je hond. Mamariekje nog geen ei gespot, nou hopelijk word je cyclus daardoor niet langer pffff. En wat leuk zeg een profesionele fotoshoot lijkt me ook wel leuk. Nou hier is ongi afgelopen donderdag flink doorgebroken zo erg als dit keer heb ik in tijden niet meer gehad. Ik zit nu op dag 4 en nog steeds bloedverlies terwijl het normaal al wel op het einde is. Hopelijk is het snel over kunnen we weer klussen. Liefs Sbabe
hey meiden, Wat is het rustig hier..alles goed met jullie? Gisteren voor het eerst naar puppycursus geweest was echt leuk en leerzaam! Bij de dierenarts was ook alles in orde! Vandaag weer voor het eerst gaan werken, mijn vakantie is helaas alweer ten einde Moet zeggen viel best wel weer tegen, het is het heerlijk om ff twee weekjes vrij te zijn en geen werk aan je hoofd te hebben. Sbabe..fijn dat je ongi is doorgebroken, maar wel vervelend dat het zo heftig is dit x. Marieke, leuk een fotoshoot..je ei al inmiddels gevonden? Marjo..gefeliciteerd dat Sjors geslaagd is voor haar puppycursus! Hoe is het met de rest van de meiden? gr, monique
Hoi hoi.. Het is inderdaad erg rustig hier... Iedereen heeft het vast erg druk.. Vervelend he na je vakantie weer te gaan werken het is net of je geen vakantie hebt gehad. Ik heb de herfstvakantie vakantie nog ff een weekje.. Mamariekje hoe is het met je? Sbabe is je erge ongi over nu? Liefs Chantal
Het is inderdaad rustig hier...!? Nou, hier is in ieder geval alles oke...!Ben een beetje grieperig, maar dat komt vast door dat wisselvallige weer..! Vandaag geslaagd voor mijn BHV-cursus...joepie!I De brandweerman die ons les kwam geven, viel helaas erg tegen...snik, snik! Ik verwachtte zo'n lekkere, gespierde hunk, maar helaas........! Monique, leuk he..?Puppy-cursus?Mogen ze bij jullie ook aan het einde van de les in de puppy-ren spelen? Oooh...dat vond ik zoooo leuk! Een dikke knuffel voor jullie allemaal, en ik hoop dat deze maand een vruchtbare maand zal zijn op dit forum! Succes met klussen allemaal! Liefs
Hoi meiden, Ik dacht dat ik veel in te halen had nu ik een paar dagen niet had gekeken, maar dat valt mee. Hier alles goed, volgens mij had ik gisteren een klein streepje voor m'n ei. Dus ben benieuwd, vanavond weer testen. Ik ben nu uitgegaan van een cyclus van 40 dagen, maar het zijn er eigenlijk 42-43. En dan zie ik dat Moray er ook alweer aan komt met de ei, en je hebt er nog een ongi tussendoor gehad. Wel lekker als je een korte cyclus hebt, ben jaloers! doei doei!
hoi meiden Moray ook weer flink aan de klus. Jou ei is ook al bijna in zicht. Meis succes deze ronde. Chantal voor jou ook zo te zien, hopelijk voor jou ook deze ronde raak. Mamariekje hopelijk dat je test dit keer een mooie duidelijk streep aangeeft en dan flink klussen meis. En natuurlijk geld het ook voor jou mijn duimen draaien voor een positief einde. Marjo beterschap meis hopelijk ben je snel weer beter. Griep hangt idd in de lucht. Jammer dat je hunk is tegengevallen. Mijn man is ook brandweer en ik vind hem wel een hunk ook al is hij niet zo sterk gespierd haha Nou hier is mijn ongi al een paar dagen over dus wij kunnen ook weer aan de klus. Maar voor mij staat mijn ei pas voor volgende week vrijdag maar goed hij is in zicht. Liefs Sbabe
Hoi hoi.. Voor mij is er weer een plaats op de wachtbank twee week geduld bah hihi.. Heb vandaag wel buikpijn heel irritant maar goed. Mamariekje heb je je ei al gehad? Marjo is je griepje al over? Sbabe en Monique succes en mijn duimen draaien voor jullie... Hoop dat het voor ons allemaal raak is deze maand.. Liefs Chantal..
Hoi allemaal, Ik ben een tijdje niet hier geweest. Wij zijn intussen 2 maanden aan het proberen of het nog eens wil lukken om zwanger te worden, en vooral dat het goed zal gaan. Nu zou ik a.s. vrijdag ongi moeten worden, en voel ik me sinds gisteren onrustig. Ik voel steeds steken bij mijn linkereileider, maar kan niet goed plaatsen of het door/bij het litteken is. Vind het zo spannend, zou het liefst meteen naar de ha gaan, maar dat is nog echt te vroeg. Na mijn BBZ had ik echt het gevoel: "het komt wel goed, het lukt nog wel een keer", nu twijfel ik daar zo erg aan! Moeilijk hoor. Dan is het fijn om hier op het forum nog eens terug te lezen dat het echt goed kan gaan na een BBZ! Groetjes, Sandra
Hey Mama van Josje, Wat zou het superfijn voor je zijn, als je zwanger bent....ik duim voor je. Zoals je ziet kun je gewoon zwanger worden na een BBZ, maar ik begrijp je onzekerheid helemaal..! Ik heb precies hetzelfde gehad, en ik was vooral heel erg bang, dat ik het nog een keertje zou krijgen. Toen ik een positieve test had, mocht ik gelukkig metteen dezelfde dag naar de gyn. om een echo te laten maken.....Ik vergeet dat gevoel van onzekerheid nooit meer! Gelukkig werd ik toen al een beetje gerustgesteld, en ergens van binnen voelde ik ook dat het goed zat. Ga gewoon op je gevoel af, en laat je niet teveel leiden door je onzekerheid. Ik ben nu alweer 16weken zwanger, maar toch nog steeds af en toe erg onzeker, vooral als ik weer op controle moet..! Zo'n BBZ heeft een ongelofelijke impact op je leven, en zelfs tijdens een goede zwangerschap blijft er een bepaalde onzekerheid. Ik probeer echt te genieten, maar door alle wat we hebben meegemaakt, ervaar ik mijn zwangerschap zeker niet als onbezorgd....!(terwijl er eigenlijk helemaal geen rede voor is?) Liefs