hoi meiden, Hoe gaat het met jullie allemaal? Hier gaat alles goed, ik heb mijn handen vol aan onze bibi..ze is ontzettend speels en ondeugend maar wel erg leuk! Marjo..wij hebben bij de cursus geen puppyren, maar de puppy's hebben wel na de cursus de gelegenheid om met elkaar te spelen en inderdaad dat is zooo leuk! gefeliciteerd trouwens met het behalen van je bhv! Ik heb eind oktober mijn herhaling bhv. Marieke heb je al inmiddels een vette positieve streep gehad voor je ei? Sbabe jij ook al weer flink aan de klus? jij ook veel suc-6 deze ronde! Channes vervelend he die wachtbank ik ga iig duimen voor je! Wendy..hoe gaat het met jou? gr, Monique
Marjo, bedankt voor je lieve bericht. Nog even wachten, en dan weet ik meer. Intussen heb ik nu het gevoel dat ik niet zwanger ben. Ik weet het ook niet meer. Spannend hoor, die laatste paar dagen voordat je kunt testen (of dat je ongi wordt), maar daar weten jullie vast ook alles van! Groetjes, Sandra
Hoi meiden Moray jij ook nog steeds in je klusperiode. Jij ook heel veel succes deze ronde. En zet hem op. Mama van josje ik zie dat jij morgen al zou kunnen testen. Heel veel succes en hopelijk blijft je ongi uit en test je vet positief. Nou hier ook nog steeds geen ei te bekennen maar we klussen rustig door. Hoe is het met de rest van de meiden. Liefs Sbabe
Hoi, Ik heb helaas geen vette streep gezien voor m'n ei. Maar heb wel een licht streepje gezien en nu niks meer, dus dat moet 'em denk ik zijn geweest. Wel gek dat 'ie niet zo duidelijk was. Heeft iemand van jullie dat ook weleens gehad? Kunnen er al meiden testen? Sandra in ieder geval wel bijna he. Ik hoop het voor jullie! xx Marieke
hallo dames ook ik mag (moet) me melden op dit draadje heb n.l een bbz gehad op 23 sept. ben vandaag bij de gyno geweest en alles zag er gelukkig goed uit wel de boodschap gekregen om 3 mnd niks te doen ivm evt weer zwanger worden, hadden jullie dit ook? ben geopereert door een kijkoperatie en heb een curritage gehad en helaas hebben ze m,n li-eileider moeten verwijderen. lezen op internet dat t vaak 1x wachten is op je ongie is en dat je dan weer klussen mag, of zou dit aan het duitse beleid liggen want er werken hier n.l duitsers op de nederlandse gyno afd. ik dacht 5 weken zwanger te zijn maar dit bleek achteraf al 8 weken te zijn. een week voordat t misging nog een inwendige echo gehad dat alles goed was maar nog geen week later lag ik op de o.k voor een spoed operatie. gelukkig is alles goed afgelopen maar hoe gaan jullie ermee om men praat ook wel over een abortus met bbz maar daar kan ik mij totaal niet in vinden, je kiest er toch niet voor. wat me ook dwars zit is dat ik het gevoel heb dat mn lichaam (weer) heeft gefaald hebben jullie dit ook terwijl het eigenlijk een foutje van de natuur is. nou lezen van jullie gr sj
Hallo Zohra, Helaas ook welkom op dit forum. Ik krijg er nog steeds kippenvel van, als nieuwe meiden hun verhaal hier doen. Wij hebben hier allemaal in hetzelfde schuitje gezeten, en het heeft veel tijd nodig, om het een plaatsje te geven. Ikzelf heb in januari een BBZ gehad... Ook bij mij hebben ze mijn linker-eileider moeten verwijderen. Ook ik heb veel verdriet gehad, over het verliezen van het vruchtje, maar ik kan het nu gelukkig wel weer wat relativeren. Ik heb het eigenlijk nooit als een abortus gezien, maar inderdaad ook meer als een foutje van de natuur. Ze hebben bij mij geen oorzaak gevonden, maar ik denk dat er toch echt iets mis was met de eileider. Ik probeerde daarom maar te denken dat de 'rotte appel' nu weg was, en dat ik gewoon weer kindjes kon krijgen met gelukkig 1 gezonde eileider. Zoals je nu ziet, ben ik alweer bijna 17weken in blijde verwachting van ons eertse kindje. Ik mocht eigenlijk metteen weer zwanger worden na de operatie, maar ze raadde me aan, om even de menstruatie af te wachten...! Dit vooral om alles even op een rijtje te zetten, en om te kijken hoe de cyclus eruit zag. Wij hebben zelf besloten om 3 maanden te wachten, en in april zijn we er weer voor gegaan. In juni ben ik weer opnieuw aangeteld, en alles gaat tot nu toe hartstikke goed! e onzekerheid blijft, want ook ik was het vertrouwen in mijn lichaam helemaal kwijt...! Zelfs met een goede zwangerschap, blijf je af en toe onzeker, maar heb vertrouwen in een mooie toekomst, en dan komt het wel goed! Liefs Marjo
Hallo Lady's Zohra vreselijk dat je dit ook heb mee moeten maken welkom helaas.. Ik heb in aug een bbz gehad ik was 9weken heen bij mij is de rechtereileider weggehaald. Wij hadden het er ook vreselijk zwaar mee maar we hebben nu alles wel een plaatsje kunnen geven ik hoefde ook maar 1 menstruatie af te wachten bij mij hebben ze ook de oorzaak niet gevonden helaas. Hoe is het met derest van de dames? Hier gaat alles weer redelijk gister had ik het gevoel de griep te krijgen steeds koud en dan weer warm alle spieren deden zeer maar nu heb ik nergens last meer van behalve spierpijn van het sporten maar goed.. Fijn weekend allemaal.. Liefs Chantal
Heeee ladies... Ik had bijna mijn buddies moeten bellen... Ik had de hele morgen last van harde buiken en tussen de middag ineens bloedverlies en dat bleef wat aanhouden... Dus ik moest vanmiddag even naar de gyn... Bleek waarschijnlijk een geknapt adertje te zijn en ik moet het wat rustiger aan gaan doen... Afspraak van de gyn die staat op 30 oktober blijft gewoon staan.. mocht ik intussen nog weer last krijgen... gewoon bellen uiteraard!
Wishgirl, wat zul je geschrokken zijn. Fijn te horen dat het alleen en gesprongen adertje is. Luister maar goed naar het advies: rustig aan doen dus. Zohra, ik heb een BBZ gehad in juli. Bij mij is ook geen oorzaak gevonden. Dat maakt het nu wel moeilijk om vertrouwen te hebben, want wie zegt dat het niet nog eens gebeurt. Ik heb het wel als een foutje van de natuur ervaren, en ook zelf niet vergeleken met een abortus. Dat is toch heel iets anders in mijn ogen. Heel veel sterkte de komende tijd. Ben vandaag ongesteld geworden. Was er al bang voor, gisteren had ik al de bekende buikpijn. Balen! Groetjes, Sandra
hallo, bedankt voor t warme welkom hier. zoals jullie aan het tydstip kunnen zien is het al laat en kan ik niet slapen, ik heb hier sinds de narcose erg veel last van. zou dit kunnen komen omdat ik niet onder narcose wilde was erg onrustig, trok steeds mn gezicht weg van de mondkap. snapte wel dat t moest maar wou dus niet! wilde w.s het kindje niet kwijt. iemand hier ervaring mee? heb het idee dat ik nu niet wil/kan slapen door t idee mssch van, ik wil dit kindje niet kwijt. toen ik net een beetje wakker was van de narcose heb ik gezegt met dikke tranen nu is er geen baby meer. hoe hebben jullie het gehad met vertellen over de bbz? hebben jullie dit bv tege iedereen verteld of alleen fam. vrienden etc. wie jullie lief was of bv tege mensen waar je maar weinig contact mee heb. weet dat ik een goede relatie heb maar voel me zo klote, zo gefaald ook ivm met eerdere zwangerschap waar van alles misging maar toch goed is afgelopen. voel me niet mooi heb wondjes en een fikse blauwe plek, he get wat is het ff weer klote. hoe zijn jullie geopereert dmv kijkoperatie of een buikoperatie? hebben jullie ook curritage gehad? en is er ooit bij 1 van jullie een oorzaak gevonden? pff zit er ff doorheen nu, nou ja nog en slok drinken en maar weer proberen te slapen. gr sj
Zohra welkom hier meis en voor jou ook vreselijk dat je dit hebt moeten meemaken. Vorig jaar sept heb ik een bbz gehad vruchtje had zich ingenesteld aan mijn eierstok (iets wat zelden voorkwam). Gelukkig heb ik alles kunnen behouden. Maar ingrijpend was het wel. We hebben het in het begin alleen maar aan fam en vrienden verteld. Maar omdat ik daarna nog 2x een miskraam heb gehad heb ik dit later ook aan meerderen verteld. In het begin had ik ook het gevoel dat ik faalde maar goed dit heb je zelf niet in de hand en de natuur doet dit (helaas). Meis heel veel sterkte met het vewerken van dit grote ingrijpen. Wishgirl meis wat zul je geschrokken zijn zeg. Gelukkig was het een geknapt adertje en is alles gelukkig goed. Channes spannend meis over 7 dagen je NOD. Hopelijk goed nieuws. Marjo heerlijk zeg alweer 17 weken. Alleen de aantal weken zwangerschap zou voor mij constant het idee ook zijn hoever ik zou zijn als die zwangerschap niet mis was gegaan (apart he) Voor de rest alles goed! Hoe is het met de rest! NOu hier mijn ei gehad temp was vanmorgen gestegen. Liefs Sbabe
Hoi meiden, Zohra welkom hier, heel naar dat jij ook dit heb moeten meemaken meid! Ik heb zelf in februari dit jaar een bbz gehad waarbij mijn linkereileider is verwijderd, waarschijnlijk was de oorzaak een ontstoken eileider. Ik kan je 1 advies geven probeer er zo veel mogenlijk over te praten met je partner, familie, vrienden en hier kan je natuurlijk ook je verhaal kwijt tenslotte hebben wij hier allemaal hetzelfde meegemaakt dus wij weten hoe je je voelt!, sterkte meid. Nou hier is er tot mijn spijt weinig van het klussen gekomen deze ronde. Ik ben eergister heel hard gevallen om mijn werk Boven op mijn stuitje en mijn rug, ik heb 2 dagen haast niet kunnen lopen, zie helemaal blauw, en heb een mega schaafwond op mijn rug. Gelukkig kan ik er nu wel om lachen maar heb behoorlijk pijn gehad. Ik baal wel dat het precies tijdens mijn vruchtbare dagen is gebeurt we hebben dus maar 1x geklust, dus heb weinig hoop. Hoe gaat het met de rest van alle meiden? gr, monique
Moray, auw ! Wishgirl, fijn dat het toch "maar" een geknapt adertje is. Zorah, heel erg welkom hier. Wat een verhaal zeg.... Ik heb in dec een bbz gehad via kijkoperatie. Ik ben die dag gewoon 's ochtends gaan werken en de avond was ik al geopereerd. Bij mij is er niets verwijderd, maar ik heb via de gyn helemaal niet meegekregen wat er eigenlijk is gebeurd. Ik weet niet eens waar het zat ofzo.... Ik zal dat wo is vragen als ik weer een afspraak bij de gyn heb (een andere). Ik had ook meer het idee dat het foutje van de natuur is. Had ook meer het idee dat ik ziek was dan dat ik zwanger was geweest. Maar kan ook komen omdat ik nog maar 6wk zwanger was toen ik geopereerd werd. Ik hoop dat je hier je verhaal kwijt kunt en soms gewoon van je af kan typen. (Ik zal ook proberen er wat meer te zijn... is wel lastig, op 3 topics en nog drukke tijd op werk, thuis, etc....) Mamarieke, ik heb dat ook een keer gehad dat het niet duidelijk was. (Met andere ovu-testen dan) Blijft lastig.... Hoop dat het snel raak is voor je. (en voor anderen hier)
marieke en channes..het word spannend voor jullie! Ik duim iig heel hard voor jullie..misschien al iets te melden? Sbabe ik zie dat wij weer gelijk lopen! gr, monique
Ooow meiden het word erg spannend bij jullie Ik ga ook voor jullie megahard duimen! Moray ja idd we lopen gelijk op. Hoe is het met jou! Hier gaat alles goed af en toe wat lichte ongikrampjes maar voor de rest niks. Liefs Sbabe
Bij mij duurt het nog wel langer hoor, want mijn cyclus is langer. Leuk dat jullie meeleven! Hoi Zohra, ik heb een kijkoperatie gehad. en nu vier littekens. Ik wist niet eens dat ik zwanger was.. en opeens lag ik op de operatietafel. Bij mij was de oorzaak chlamydia en mijn linker eileider is verwijderd. Dat was in mei. Veel sterkte met het verwerken!
Mamariekje ooeeeww nog 2 daagjes ga je ook testen dan of wacht je nog even mocht je ongi uitblijven. Channes hoe staat het bij jou! Moray hoe voel jij je! Nou hier wat lichte ongikrampjes en temp blijft aardig stabiel Liefs Sbabe
He meiden, ben hier een lange tijd niet geweest. Het ging allemaal niet zo lekker, het lijkt wel of alles tegelijk komt. Bewust even afstand genomen om iets meer rust te krijgen, maar dat werkt ook niet, dus ben ik maar weer van de partij. Moet zeggen dat hier ook niet echt heel fanatiek gekletst is hoor! Ik had gehoopt al iets meer zwangere te zien, maar zie dat het bij sommige ook nog niet gelukt is. Balen ! Voor degene die wel zwanger zijn: genieten he, het is zo weer voorbij. Nou wij gaan binnenkort weer aan de bak, hopende op een goed resultaat! Groetjes goolio
Hallo lady's Hier is alles ok zit wel vreselijk onder de pukkels niet normaal. Verder nergens last van.Ik heb wel lekker vakantie heerlijk.. Goolio Kom je er al uit met je banner? Sbabe en monique ik ben ook vreselijk aan het duimen voor jullie. Mamariekje hoe lang is je cyclus nu dan wel balen dat het steeds zo lang is. Zhora hoe is het met jou? Liefs Chantal