Mijn cyclus is 42 dagen. Dus nog even wachten. Ben benieuwd! Had geen dikke streep bij mijn eisprong, dus ik denk niet dat 'ie goed is gesprongen. Ha ha. Voor jou ook spannend, Channes! doei doei
hoi meiden, Goolio leuk weer eens wat van je te horen! Wel vervelend dat het je ff de laaste tijd niet mee hebt gezeten. iig een hele dikke knuffel voor jou! Sbabe..ik weet bijna heel zeker dat het niet raak is deze ronde, we hebben maar 1x geklust omdat ik heel hard gevallen ben (natuurlijk precies weer tijdens mijn eisprong ) en ik had zo'n pijn dat het echt niet te doen was.. Dus deze ronde is helaas verloren gegaan, maak er niet zo'n punt van hoor, volgende maand halen we de schade wel weer in Dus meiden ga heel hard duimen voor jullie! Marjo..al ff niks meer gelezen van jou, hoe gaat het met je? gr, monique
hoi meiden, hoe is het met jullie allemaal, lezen wel mee hoor maar kan moeilijk onthouden wie wat nu heeft of doet etc sorry ben er nog niet bij met mn hoofd. heb inmiddels mn ei gehad op dag 15 dit was laat want ik was altijd op dag 11. vandaag mn ongie dan maar dit blijft bij oud bloed verlies en zet niet echt door, mssch toch een kans dat ik zwanger ben hihi. wist n.l niet dat we niet gelijk zonder v.b middel mochten klussen dit wel gedaan op dag 11 dus zit er een kleine kans in maar, denk t niet (al hoop je t wel). als ik nu mn ongie heb dan wacht ik niet nog op 1 zoals de gyno zegt vind 1 a 2 ongie`s voldoende om verder te gaan. de klok tikt voor mij n.l wel door in mn leeftijd. hoe vonden jullie t om weer zwanger te zijn na een bbz? ik neem aan dat de spanning dan extra groot is ? 1st al de 12weken en dan nu weer de bbz die evt, kan bestaan. kreeg vandaag een telefoontje van een kennis dat ze zwanger was en 12 weken heen was, net zoals mij eigenlijk. ik was nu dan ook 12 weken geweest, o dit is mooi voor haar/hun maar voor mij erg zuur. gr zohra
Zohra, Ik herken je gevoel. Ik was net 2 dagen uit het ZH na de BBZ, toen een hele goede vriendin kwam vertellen dat ze ook zwanger was. Ik vond dat ook zooooo zuur. Ik vond dat ook moeilijk om daar mee om te gaan. Wat betreft die onzekerheden...... Als eerste komt die onzekerheid of het wel op de goede plek zit, en daarna de onzekerheid in de eerste 3 maanden(maar die heeft iedereen). Ik ervaar mijn zwangerschap nog steeds niet onbezorgd, maar ik probeer wel zoveel mogelijk te genieten, want het gaat zooooo snel voorbj allemaal! Nou, meid!Je kunt inderdaad gewoon weer aan het klussen gaan, want zover ik weet mag dat gewoon. Hopelijk heb jij dan ook snel weer zo'n mooi wondertje in je buik. Moray, Hoessie,meis! Hoe gaat het nu met je na die lelijke val? Mamariekje, zie dat je weer bijna mag testen..!Spannend zeg...!Ook ik duim voor jou! Sbabe, ik las ergens terug dat je schreef dat als je mijn banner ziet, vaak moet denken aan je eigen zwangerschap die mis is gegaan. Jiji zou ook ongeveer zover zijn he..? Ik begrijp het heel erg goed, en ik hoop ook voor jou dat het ook bij jullie nu snel een keertje goed gaat, Het is jou ook ontzettend gegund...! Channes, lekker vakantie....daar ben ik ook wel aan toe eigenlijk...haha! Geniet erm aar lekker van! Goolio, fijn om weer eens wat van je te horen. je moet ook komen kltsen als je er zelf behoedte aan hebt. Sterkte en een dikke knuffel voor jou! Wendy, Nu zie ik je hier weer! Ik kan eerlijk gezegs ook niet goed wennen op andere forums..! Vooral bij de maart-mama's had ik het gevoel dat er niemand op mij reageerde. Het zijn er ook zoveel......!, dat ik het echt niet bij on houden! Hoe is het verder met je? Druk, druk, druk? Geniet maar lekker van jouw wondertje! Met mij verder alles goed!Toevallig vandaag een afspraak gemaakt voor de 20-weken echo....SPANNEND! Ben er wel wat onzeker over, maar ik wil er vanuit gaan, dat alles gewoon goed is. Ik heb verder al een flinke buik, en draag hem mooi hoog! Wat wel inhoud dat ik af en toe erg veel ast heb van mijn middenrif, omdat de kleine zit te duwen. Verder voel ik me goed, en geniet ik met volle teugen..! Ben ook zo blij dat ik dat mag meemaken! Fjin weekend allemaal. Liefs
Zohra, wij hebben na bbz gewoon weer geklust zonder vb middel. Ik had het ook erg moeilijk toen mijn beste vriendin vertelde dat ze zwanger was en dat wist op de dag dat ik in het ziekenhuis lag. Heb echt een potje moeten janken toen, maar ik gun het haar natuurlijk wel. Heb hier op het forum het toen van me afgeschreven, want ik zat zo met gemengde gevoelens. Marjo, leuk van je te horen en dat het zo goed gaat! Hoe gaat het met jou Wendy? Ook al een buikje? Fijn weekend meiden! xx Marieke
effe snel Mamariekje vandaag is je NOD hoe is het en wanneer ga je testen! Vanmiddag bericht gekregen dat mijn schoonvader een hartstilstand heeft gehad. Gelukkig konden ze hem snel reanimeren en heeft hij het gered pffff. Nu nog even afwachten wat ze gaan doen. Kom later wel weer terug! Liefs Sbabe
he meiden! een aantal van jullie kennen mij hopelijk nog, ik schreef mee aan het begin van dit forum. Ik wilde jullie even laten weten dat ik afgelopen donderdag drie weken te vroeg ben bevallen van een kerngezonde zoon, Tygo Riviera! Dus meiden........... er is zeker hoop en kans op geluk na een bbz ( tygo betekent geluk) !
Hoi hoi Gizmo van harte gefeliciteerd met je zoon super geeft zeker weer hoop! Geniet er van. Sbabe zo dat is vreselijk schrikken jeetje zeg hoe is het nu met je schoonvader en met jullie? Marjo spannend de 20weken echo. Ik ben vannacht weer ongi geworden Dus op naar de volgende ronde ik denk dat ik ook maar met ovulatietesten ga beginnen. Ik voel me ei ook niet dus denk dat ik het maar ga proberen. Monique Sbabe en Mamariekje ik ben voor jullie aan het duimen. Liefs Chantal
Meiden...ik lees (en leef) nog steeds met jullie mee... en lees dat Gizmoo is bevallen! Gizmoo; van harte gefeliciteerd met je zoon Tygo...heerlijk zeg dat je kleine man er is...is alles goed verlopen, wat vind je dochter ervan? Andere meiden die al zwanger zijn...mooi he? Ik geniet er nog even van, het kan elk moment over zijn mn dikke buik... Meiden die vollop aan het proberen zijn....hoop dat jullie snel ons mogen volgen en snel mogen genieten....ik weet zoooo goed hoe het voelt allemaal en nog beleef ik het af en toe nog eens allemaal na, nu een jaar geleden was ik ook zwanger en werd ik 16 nov aan bbz geopereerd....tsjonge...blijft iets emotioneels ookal heeft het een plekje in ons leven gekregen! All; knuf
Hoi meiden Gizmoo meid nogmaals (heb je via hyves ook al gefeliciteerd) proficiat met je zoon. Genier er heerlijk van meid. Channes meis chips hoor dat je ongi bent geworden. MIsschien idd ovulatietesten wat kun je je ei opsporen. Alvast heel veel succes en hopelijk na de duidelijke positieve ovulatietest een positieve zwangerschapstest. Triessie meid jeetje je zit al op het einde. Geweldig meid dus elke moment kan het gaan gebeuren. Ik wens je alvast een voorspoedige bevalling toe. En laat ons even horen wat het is geworden. Mamariekje hoe staat het nu bij jou meid! Nou hier gaat het wel redelijk na al die comosie van mijn schoonvader. Al met al gaat het naar omstandigheden goed. We moeten nog even afwachten wat ze met hem gaan doen. En nu naderd ook nog mijn NOD. Gisteren een flinke tempdip gehad en vanmorgen weer mooi hoog. Hopelijk was het een innestelingsdip. Zie mijn lijstje. Liefs Sbabe
Hoi meiden, Gizmoo van harte gefeliciteerd meid! geniet maar flink van je mooie zoon! Channes balen meis dat je ongi bent geworden, op naar de volgende ronde, en misschien dat die ovu-testen je een beetje willen gaan helpen. Sbabe..jeetje wat naar allemaal met je schoonvader, kan me voorstellen dat je ff helemaal uit je doen ben. wat zwangerschap aangaat duim ik nog steeds voor je! Hier heb ik het ff moeilijk, as donderdag de 30ste was ik uitgerekend. Ineens realiseer ik me dubbel zo erg hoe hard de tijd alweer is gegaan. Ook is het weer ff een knauw naar het realisme toe, nu negen maanden verder nog niet meer zwanger geraakt. Als ik weer bij stil sta krijg ik het weer benauwd, kan ik nog wel zwanger raken? en nog wel op de natuurlijke manier? Pffft het blijft nog steeds lastig allemaal. Meiden het zal voor mij toch ook wel een keer gebeuren? groetjes, monique
Sbabe, wat vreselijk zeg van je schoonvader maar gelukkig is alles goed gekomen. Het had ook heel anders kunnen aflopen. Mijn vader heeft al meerdere keren een hartinfarct gehad, dus ik kan me een beetje voorstellen hoe je je volet. Erg schrikken natuurlijk. Gizmoo, van harte gefeliciteerd met je zoon! Geniet ervan! Chantal, vervelend dat je ongi bent geworden. Je hebt groot gelijk om met ovu-testen te beginnen. Waarom niet? Wendy, hoe is het met jou meid? Druk met je winkeltje? Wil het een beetje lopen? Moray, kop op meid! Tuurlijk gaat het bij jou ook lukken! Je hebt nou eenmaal minder kans na BBZ dus duurt het allemaal even wat langer. Zometeen geniet je er dubbel zoveel van dan anderen die dit niet hebben meegemaakt. Knuffel voor jou! Bij mij wordt het spannend. Ik moet nog twee dagen wachten, want heb een cyclus van 42 dagen en dat kon niet op mijn banner. Ik dacht vanochtend even wat bloed te zien, maar dat was denk ik vals alarm. Ik voel nog niks van ongi of van zwanger, dus ik laat me verrassen! Ik had geen duidelijke ei, dus ik denk het niet... We hadden wel een beetje onze zinnen gezet op dit jaar zwanger worden, maar daar heb ik net zo veel kans meer voor.. Groetjes, Marieke
Moray, Het komt echt wel goed hoor!Je kunt gewoon zwanger worden, en voor zover ik weet heb je gewoon net zoveel kans als voor de BBZ om zwanger te worden. Meid...laat je niet gek maken, maar ik begrijp dat het moeilijk voor je is, en vooral als die uitgerekende datum in de buurt komt. Het komt echt allemaal goed, daar durf ik om te wedden! Sbabe, heel veel sterkte met je schoonvader...pffff...da's wel even schrikken zeg..! Wat betreft je NOD...ik duim voor je,meid! Mamariekje, spannend weer......!Ik hoop het zoooooo voor je! Liefs
Marieke..ik hoop het voor je! Hier vandaag lichte ongikrampen gehad..alleen nog niks doorgebroken. Het was wel te verwachten..laat het maar weer losbreken zijn we er weer vanaf. Sbabe..hoe is tie met jou? gr, monique
He meiden, nou die ...banner wil echt niet meewerken bij mij, ga van de week nog wel eens prutsen. Maar ei is in aankomst deze dagen dus heb eigenlijk wel wat beters te doen, lang leve de ovu testen. Nu maar hopen dat mijn eisprong weer eens links zit, want de afgelopen twee keren duidelijk rechts gevoeld terwijl daar mijn eileider weg is. Heb er zin in en ga er helemaal vor! Mamarieke, spannend, zal duimen voor je! Monique, balen he als je weer ongie wordt! Maar laat het dan maar weer snel weg zijn op naar de vlgnde ronde. Nou laat het hierbij, ga mijn man maar eens verleiden! Greetz, goolio
ha ha goolio, leuke banner! 100 dagen overtijd! Succes met klussen. Fijn dat de ovu testen het zoi goed aangeven. Monique, balen meid maar te verwachten zoals je zei. Nu niet meer vallen de volgende cyclus.. (dat was jij toch he?). Hier nog steeds niks... begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden. Maar heb verder geen verschijnselen. Mijn vriend wil volgens mij nog wel een week wachten met testen, maar ik denk dat het 't weekend gaat worden hoor
Mamariekje oow meid spannend hoor mijn duimen draaien als een gek voor je. Nou hier heb ik weer goed nieuws! BEN WEER ZWANGERRRRRRRRRRR. Vanmorgen getest met Clear Bleu digitaal en hij gaf Zwanger aan. Probeer positief te blijven al is het makkelijk gezegd als gedaan. Maar goed we proberen er zoveel mogelijk van te genieten. Liefs Sbabe