WAUWIE! Gefeliciteerd Sbabe! Na je miskramen en buitenbaarmoederlijke zwangerschap moet het nu toch allemaal goed gaan komen! Probeer er maar van te genieten, het is je gegund! xx Marieke
Vraagje: Heb je ook een menstruatie als je geen ovulatie hebt? Ik denk bijvoorbeeld dat ik geen eisprong heb gehad, maar wordt ik dan wel ongi? Ik las even op internet en volgens mij wel toch, want ongi is afbraak van baarmoederwand en niet per se je ei.
Sbabe, gefeliciteerd,meid!Je moet er nu toch echt vanuit gaan dat het deze keer gewoon allemaal goed gaat...... Geweldig nieuws.....!Geniet er maar lekker van!
Nou hier ongi doorgebroken..was wel te verwachten..niet zo'n leuk cadeautje als je eigenlijk deze datum was uitgerekend het lijkt allemaal niet echt voor mij te mogen... Sbabe wel wel super blij voor jou! gefeliciteerd meid het is je gegund! Gr, Monique
Sbabe: Gefeliciteerd! En Marieke: spannend hoor, ik duim voor je. Volgens mij moet je wel gewoon ongi worden als je geen ei hebt gehad. Daar hoef je je volgens mij geen zorgen over te maken. Hier zijn we druk aan het klussen. Ik schrijf niet zo vaak, maar lees al jullie berichten wel mee. Groetjes, Sandra
Dank jullie wel meiden voor jullie felicitatie Moray meis wat jammer nu zeg. En zo dubbel eigenlijk zou je nu zo uitgerekend zijn en dan helaas ook nog weer ongi worden. Dikke knuffel meid weet even niet wat ik moet zeggen. Mamariekje ja hoor volgens mij word je gewoon ongi als je geen eisprong hebt gehad. Maar hopelijk ben je gewoon zwanger. Liefs Sbabe
Zucht, elke keer geen mailtjes krijgen als er iets gezegd wordt. En blijkbaar ben ik al een week niet meer geweest.... Kan alleen zeggen: sorry, sorry, sorry ! Ik zie dat ik gemist heb dat Gizmoo bevallen is! GEFELICITEERD! En Sbabe zwanger! Ook GEFELICITEERD meid, succes de komende periode. Wanneer heb je eerste echo? Mamarieke, ik ga flink voor je duimen voor dit weekend! Moray, moeilijke dag vandaag lees ik. Heel veel sterkte meid. En ook nog eens ongi geworden. Hoop dat het volgende ronde gewoon raak is. Je ziet aan mij, soms kan het lang duren, maar uiteindelijk komt het goed en zal ook jij een beebje 9 maanden bij je dragen. Dikke knuf, Wendy Hier alles redelijk. Vandaag dagje ziek thuis omdat ik 2x moest overgeven, bijna niet geslapen heb en me eigenlijk een vaatdoek voel. Ik dacht dat het minder zou moeten worden, maar blijkbaar vandaag mijn dag niet. Morgen ga ik lekker naar de JongeGezinnen Beurs in Utrecht. Ik wil alleen zoveel doen en moet nog zoveel doen en heb gewoon geen tijd. De helft van de avonden zit vol en overdag en weekend zit steeds ook vol. Ik zou zo graag eens lekker gaan babyshoppen! Ik kijk ook erg uit naar de 20wk echo. Eigenlijk vooral omdat ik wil weten wat het gaat worden. Met mijn winkeltje gaat het niet zo meer. Omdat ik geen laptop meer had kon ik mijn advertenties niet goed bijhouden en hebben ik nu alleen nog wat advertenties staan, maar niet meer allemaal. Ik ben bezig een nieuwe site te maken, maar kost allemaal weer tijd en kan het helaas niet alleen. (Ontwerp wel, uitvoering niet) Maar goed. Ik heb vandaag mijn shoppie bij de april-mama's gepromoot en heb daarvan alweer een eerste bestelling binnen. Dus hoop dat het nu wat beter gaat lopen. Nog meer? Ehmmm. weet het zo even niet. Groetjes.........
Hoi hoi Sbabe super meid gefeliciteerd probeer er van te genieten he toppie.. Moray heel veel sterkte meid ik hoop dat je snel een positieve test in je mag houden en 9 maanden mag genieten. Mamariekje mijn duimen draaien voor je.. Liefs Chantal
Zo toch nog gelukt om mijn banner te veranderen, vergat gewoon iedere keer onderaan op oke te drukken! Heerlijk Shabe dat je weer zwanger bent, ga voor je duimen dat alles goed gaat. Mamarieke hoe hou je het vol zo zonder te testen, ik had allang gek geworden! Hier hebben we goed geklust en nu maar wachten... Vind dat echt vreselijk,begrijp niet hoe mensen dat doen! Krijg iedere keer weer last van hartkloppingen en eczeem, puur van de zenuwen, ben nogal een stresskip. Deze keer ben ik iets rustiger omdat we hebben afgesproken als het niet raak is om in januari naar de gyn te gaan. We zijn dan 15 maanden bezig met in mei de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ertussen en mijn geduld raakt op! Nou we hopen er maar het beste van, groet goolio
hoi meiden Mamariekje meid je houd het wel erg spannend hoor. Hopelijk heb je ons goed nieuws te brengen v/h weekend. Ik vind het ook knap hoor dat je kunt inhouden. Wendy beterschap meis komt het van de griep of zijn het de zwangershapskwaaltjes. De 20 weken echo is ook super alles is te zien! Wat voor winkeltje heb je eigenlijk. Ben eigenlijk wel erg benieuwd. Channes meis succes alvast met klussen. Zie dat je binnenkort in aankomst is. Goolio meis wist niet dat je er zo veel last van had elke maand weer. Is dat na je buitenbaarmoederlijke zwangerschap of had je daarvoor ook al last van. Nou hopelijk heb je idd goed geklust en meid dat is het enige wat je kan doen je hebt je best gedaan en de natuur moet de rest doen. Ik ga in iedergeval hard voor je duimen. Nou hier werd ik vanavond toch wat misselijk tijdens het eten koken. Het eten smaakte me ook al niet zo. Maar goed moet wel wat eten he. Liefs Sbabe
Hoi meiden, bedankt voor jullie lieve steun! Ben blij dat ik alweer een dagje verder ben, was gister echt een rotdag! Ga weer met volle moed de volgende ronde in. Goolio..ik hoop ook dat snel snel voor jou raak is meid! Je kan echt niet meer dan je best doen. Wat jij zegt over naar de gyn.te gaan zijn wij ook van plan als ik in Feb,2009 nog niet zwanger zal zijn. Wij zijn dan ook tegen die tijd alweer 16 maanden bezig om zwanger te raken met 1x de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ertussen. Ik hoop dat het voor jou en mij niet zover hoeft te komen! marieke.....hoe is het nou met je? Sbabe..al last van misselijkheid..goed teken hoor! Fijn weekend iedereen!
Hey meiden, Moet echt even van me afschrijven....! Het zit ons eventjesn iet mee... Met de kleine gaat gelukkig alles goed, maar mijn ouders kwamen vanavond vertellen, dat mijn moeder ziek is...! Ze heeft een bult in haar nek, en ze hebben geen idee wat het is...! Ze zijn al maanden bezig met onderzoeken, en mam heeft ook op aanraden van de arts niks verteld hierover, omdat ze niet wilde dat ik me zorgen zou gaan maken. Dit was volgens haar niet goed voor mij en de baby. A.s dinsdag moet ze onder de scan, en waarschijnlijk gaan ze haar volgende week opereren, en de 'bult'weghalen. Gelukkig kon ze me wel geruststellen, want ze hebben geen uitzaaiingen of iets dergelijks gevonden. Ook het bloed was goed, dus nu durfde ze mij ook wel in te lichten. Toch even schrikken, want ik weet echt niet wat ik moet beginnen zonder de hulp en steun van mijn moeder....! Pfff....dat moest ik even kwijt! Hoe is het met jullie allemaal? Marieke, heb je al getest? Liefs
Hoi meiden Marjo meis wat zul je geschrokken zijn pfff. Ik hoop dat er niks aan de hand is. Gelukkig dat ze verder niks konden vinden. Sterkte meid! Mamariekje hoe is het nu met jou heb je inmiddels al getest! En hoe gaat het met de rest! Nou hier begin ik wat misselijk te worden s'morgens vanmorgen al geen zin in ontbijt en de hele tijd zo'n misselijk gevoel. Liefs Sbabe
Hè bah Marjo, dat is schrikken! Waarschijnlijk blijf je jezelf toch wel drukmaken daarover. Zou ik wel doen iig. Gelukkig ziet het er verder goed uit. Knuf, Wendy
Wendy nee zo vroeg niet nee. Wel eens dat ik een kokhals neiging had als ik brood aan het smeren was maar verder niks. Nu voel ik de hele morgen al zo'n misselijk gevoel.
Hmmm, hoop voor je dat dat niet erger wordt. Hoort er wel een beetje bij natuurlijk, maar blijft vervelend. Voel je je verder goed? Wanneer heb je eerste echo? (Al zenuwen?)
Wendy klinkt misschien raar he haha maar van mij mag ik wel misselijk worden geeft me toch een beter gevoel dat er iets moois aan het groeien is daarbinnen. Bij mijn vorige 3 zwangerschappen voelde ik namelijk bijna niets. En bij mijn 2 kids was ik ook misselijk. Ben wel vreselijke emo, mijn zoontje wil de laatste dagen niet naar school en is dus ook altijd een brulpartij. Vanmorgen was het al zo erg dat ik al begon te janken. Nou lang leve de hormonen haha. Ik heb nog geen afspraak staan voor een echo wil daar nog even mee wachten. De vroege echo's hebben mij meer onzekerheid gebracht dan dat ik er nou zo blij mee was. Wil daar nog dus effe mee wachten! Liefs Sbabe
Ok, kan ik me voorstellen ja. Ik was deze keer ook veel eerder en ook erger misselijk dan de keren ervoor. Werkt fijn hè die hormonen? Hier gelukkig niet zo heel veel last van. Alleen af en toe even. Jij was ook een eileider kwijt of niet? Dan kan ik me voorstellen dat het je een stuk onzekerder maakt ipv gerustheid. Bij mij is nl alles blijven zitten, dus dan is de kans vrij groot dat het nog een keer fout kan gaan. (buitenbaarmoederlijke zwangerschap) Dus ik was onzettend zenuwachtig voor de eerste echo, maar ook ontzettend blij met het feit dat het op de goede plek zat. Kun je wel een beetje genieten van het feit dat je weer zwanger bent? ! En hoeveel weken was je toen het vorige keren fout ging? Groetjes, Wendy