Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi..

Monique nu al ongie geworden balen meid kan me voorstellen dat je er moe van word. Knuf voor jou. Misschien helpen ovu testen idd heel erg ik wou er ook beginnen ik begin er volgend jaar mee (klinkt dat nog ver weg).

Dilady spannend he ik wacht nog ff met testen de vorige keer had ik pas na een week een positieve test dus nog ff een paar dagen geduld.

Vandaag had ik wel het gevoel dat ik ongie zou worden erg last van me buik maar ik ben heel erg in de diarree (sorry weet niet hoe ik het anders moet zeggen) vandaar dus erg last vanme buik verder nog helemaal niks anders dan gister.

Liefs Chantal.

2. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Moray meis wat dikke chips zeg dat je tevroeg ongi bent geworden. He meid vind het zo sneu voor je. Dikke knuffel meis.

Channes wat spannend, vind het erg knap hoor dat je je kunt inhouden om nog niet te gaan testen. Ik kon dat nooit haha. Maar mijn duimen draaien hoor.

Dilady zolang je er maar plezier in hebt dan is vaak klussen echt niet erg hihi. Veel plezier meis.

Vandaag word mijn schoonvader voor de 2e keer geopereerd dus het word weer een spannende dag pffff.

Liefs Sbabe

3. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Misschien een tip voor goedkope ovulatietesten: www.ova-test.com, scheelt heel wat euri's en werkt hetzelfde. Ik heb ze volgens mij nu voor 1 euro per stuk, ook de zwangerschapstesten kosten hier geen drol.

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hey hey

Ik vind het zelf ook wel erg spannend tis maar goed dat ik het zo druk heb maar ben nog niet ongie dus krijg steeds meer hoop omdat ik altijd wel iemand van de klok ben maar we wachten nog ff af.

Liefs Chantal

5. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Kom op Chantal, knal er een testje tegenaan! Ik barst van nieuwsgierigheid!
    Heb jij dat ook, dat je eigelijk niet wil testen om het 'misschien-wel-zwanger-gevoel' te houden?
    Als het bij jou positief is dan geeft dat deze burger ook weer moed...
    Je laat het ons weten he?

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Ik barst zelf ook van de nieuwsgierigheid hoor ik heb ook expres geen test in huis ik weet hoe ik ben dan zat ik er zaterdag ofzo al mee op de wc :)
    Maar goed nog ff afwachten een paar daagjes maar zodra ik weet horen jullie het!

Liefs Chantal

7. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Aaaahhhhh....doe niet zo flauw...haha!We zijn er vreselijk nieuwsgierig!

Moray, weer een speciale dikke knuffel voor jou!Balen zeg...dat het zo op zich laat wachten!

Voor de rest van de meiden.....ook voor jullie een dikke knuf!

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hallo lady's

Hier nog geen spoor van een ongie te bekennen dus heb vanmiddag maar ff een test gekocht voor morgen vroeg als ik het volhou tot dan hihi.

Liefs Chantal

9. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    meis wat hou je ons toch flink in spanning zeg pfffff hahahaha. Nou het eerst nieuws wat ik nu van je wil lezen is dat je hebt getest en dat het positief is hahaha (grapje hoor)

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hallo dames. Ik heb de test gedaan en ik ben wij zijn zwanger we zijn zo blij. Ik ga nu werken. Tot later dames. Dikke kus chantal

11. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    WOEW! Gefeliciteerd! Wat een geweldig nieuws!

Mijn ei kwam 3 dagen eerder dan verwacht :(: :(: :(: Betekent dit dat ik dan ook eerder ongesteld wordt (of beter gezegd, NIET ongesteld wordt)? Weet iemand dat?
    Gelukkig gisteren al een ovulatietest gedaan omdat ik een gevoeltje in mijn buik had. Mijn man was ziek, maar toch maar even geklust... Wil je mij wat vruchtbaarheid doorsturen Chantal?

12. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Channes, gefeliciteerd meid! Wat fantastisch zeg!

Moray, shit van je ongi.. leef met je mee.

Hier nog steeds geen ongi te bekennen, volgens mij heb ik er gewoon een overgeslagen en dus nu een cyclus van 2 keer 42 dagen, 84 dagen! das wel erg lang. pffff
    Als het goed is moet ik ergens voor sinterklaas dan ongi worden, we shall see!

13. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Channes meis wat geweldig gefeliciteerd dit soort nieuws wil ik horen. Ga lekker genieten hoor!

Dilady ja wil niet altijd zeggen als je ei eerder of later is dat je cyclus dan ook langer of korter is. Je kunt beter gewoon van je normale cyclus uitgaan. Anders kan het zijn dat je toch tevroeg test en dat ie negatief aangeeft terwijl je wel zwanger bent. Dus toch nog even kunnen klussen terwijl manlief de griep had. Nou dan zou het ook niet erg zijn geweest. Succes meid.

Mamariekje ja die kans zit er dik in dat je het 1x hebt overgeslagen. Ja dan duurt het idd erg lang voordat je weer kunt.

Liefs Sbabe

14. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Chantal, van harte gefeliciteerd!Wat een geweldig nieuws!

Marieke. denk inderdaad ook dat je een cyclus hebt ovrgeslagen...!Erg balen, maar de kans is groot dat het gewoon goed komt.
    Ik had ook van die mega-cyclussen en kijk nu eens....!

Liefs

15. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Chantal..van harte gefeliciteerd meid!

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoihoi

Dank jullie wel we zijn erg blij maar ook erg bang dat het niet goed zit maar ik heb wel een goed gevoel. Erg spannend allemaal.

Ik zal ff wat hcghcghcghcghcghcghcghcghcg naar jullie sturen.

Ga zo lekker slapen was een lange dag vandaag de opening was vandaag was erg druk.

Weltrusten.

Liefs Chantal

17. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Thanks voor de hcg! Hopen dat het helpt, ha ha

Het zit vast helemaal goed, geniet er maar van! Al kwaaltjes?

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi.

Last van kwaaltjes heb ik niet echt alleen van me borsten ben vannacht wel ff heel beroerd geweest maar dat was toen ik vanmorgen wakker werd weer over heb ik tot nu toe ook nog geen last weer gehad.
    We gaan er ook lekker van genieten en hopen dat het nu allemaal goed is.

Ga nu ff naar kijkles zwemmen van me neefje en nichtje.

Liefs Chantal

19. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Laten we hopen dat je niet al te veel kwaaltjes nog gaat krijgen!

Hier vanochtend opeens beetje knalrood bloedverlies bij plassen en daarna helemaal niks meer. Misschien bloed van innesteling, want mijn eisprong is een week geleden geweest dus dat kan kloppen. Ik ga even speuren op internet!

20. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    oooww Mamariekje laten we het hopen meid. Ben erg benieuwd wat het internet zegt.

Channes hoop niet dat je al te misselijk word. Heb je al een afspraak gemaakt bij gyn voor een echo!

Liefs Sbabe

Deel Deze Pagina