Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama van Josje

23 jul 2008
    21
    0
    0
    GOED NIEUWS!
    Mocht vanmorgen meteen komen, en er zit een vruchtzakje IN de baarmoeder. Het is nog te vroeg om een vruchtje te zien, maar over 2 weken mag ik terug voor nog een echo. Ik ben zo opgelucht, en was echt helemaal overtuigd dat het weer een BBZ was.
    Ik heb ook gevraagd wat ik dan voel, en dat blijkt een verdikking aan de eierstok te zijn (gele lichaam), die nu nog de taak van de moederkoek heeft totdat er een moederkoek is. Nu maar hopen dat het zo door gaat.

2. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    GEWELDIG! Wat een opluchting!

3. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Mama van Josje wat fijn dat je nu gerustgesteld bent. Kan me voorstellen dat je gisteren in paniek was. Maar gelukkig is het allemaal goed en zit het op de juiste plaats.

Liefs Sbabe

4. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Sandra wat een opluchting zeg.
    Helemaal top.

Liefs Chantal

5. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Pffff gelukkig! Leuk nieuws, dat je nu al weet dat het iig op de goede plek zit. :)

Chantal nog alles goed?

Een jaar geleden ben ik aan mijn bbz geopereerd.......

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Hier is alles goed ben alleen zo moe he niet normaal maar goed.
    Gister zijn we naar de kerstmarkt geweest in Oldenburg erg leuk en gezellig heb leuke babypakjes gezien zo lief maar heb me nog in kunnen houden nog ff geduld.
    Heb het van de week aan me oma verteld die was zo blij hihi erg lief ze is ook al 90 ik hoop dat ze het nog mag meemaken.

Fijne zondag allemaal.

Liefs Chantal

7. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hey meiden,

Nou het is weer zover, helaas weer ongi doorgebroken...
    ben het zo beu..ik heb gister een heel goed gesprek gehad met mijn vriend en besloten om naar de huisarts te gaan.
    Dus woensdag kan ik terecht..misschien dat hij ons kan doorverwijzen naar de gyn.
    Aangezien we nu al weer haast een jaar bezig zijn begint bij mij echt de moed in de schoenen te zakken, laten ze maar eens gaan kijken hoe of wat.
    Ik wil het zo graag meiden, ben er echt heel verdrietig van..

liefs,

monique

8. Mama van Josje

23 jul 2008
    21
    0
    0
    Wat erg Monique, goed dat je naar de huisarts gaat. Kan me helemaal voorstellen dat je verdrietig bent! Leef met je mee. Sterkte!

Groetjes, Sandra

9. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    jeetje Moray, wat verdrietig zeg. Mijn huisarts heeft ons meteen doorverwezen, dus ga er maar vanuit dat zij dat ook doen. Goed dat je naar de gyn gaat!

10. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Moray meis heb het echt met je te doen hoor. Goed dat je nu naar de ha gaat, hopelijk dat hij je kan doorverwijzen naar de gyn zodat hij je kan helpen. Hele dikke knuffel van mij.

Mamariekje hoe is het bij jou zie dat je nog 2 dagen moet voor NOD.

En hoe staat het bij de zwangeren!

Meiden ik wens jullie allen een hele fijne kerstdagen toe en een gezond en vruchtbaar (voor diegene die nog zwanger willen raken) 2009.

Heel veel liefs Sbabe

11. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Hey meiden,

Moray, wat vervelend allemaal!kan me nu wel voorstellen dat je geduld bijna op is.
    Hopelijk kan de HA je doorverwijzen en krijgen jullie enige hulp.

Hier alles verder wel redelijk in orde..!
    Helaas moet ik morgen weer naar de gyn. omdat mijn glucose afwijkende waarden had, en ik waarschijnlijk zwangerschapsdiabetes(oftewel zwangerschapssuiker) heb.
    Tja...waarschijnlijk krijg ik dan een aangepast dieet...ook leuk, net voor kerst..pfffff!haha
    Maarja...verder wil ik zeker niet klagen.

Ik wil jullie ook alvast hele fijne en vruchtbare(hihi) kerstdagen toewensen en een heel goed en gelukkig 2009!

Liefs Marjo

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Monique balen meid vreselijk zeg je hebt gelijk dat je je wil laten door sturen een dikke knuff voor jou.

Marjo hmm ik hoop voor je dat je met het dieet mag beginnen na de feestdagen de lekker periode komt eraan succes morgen.

Liefs Chantal

13. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Meiden, jullie ook allemaal hele fijne feestdagen en een happy 2009!

Hier zit mijn ei er hopelijk aan te komen. Mijn banner klopt niet helemaal, hij loopt een paar dagen voor. Dus nog even geduld.

Liefs Marieke

14. Mama van Josje

23 jul 2008
    21
    0
    0
    Voor de kerstdagen nog even nieuws van mijn schoonzusje. Ze is weer op controle geweest, en haar hcg was nog steeds te hoog. Moet nu over 1,5 week weer terug. lijkt er wel op dat ze niet geopereerd hoeft te worden, maar de gyn vond het allemaal wel heel lang duren. Ze moest er rekening mee houden dat het nog ruim een maand kon duren voordat het hcg voldoende was gedaald. Ze heeft waarschijnlijk een "slecht" eitje gehad, wat is bevrucht en niet verder is gekomen dan de eileider. Waarschijnlijk was het zowieso een miskraam geworden. Ze is blij dat ze niet geopereerd is, maar het duurt allemaal heeeeeel lang, en tot het laatste bezoek kreeg ze zo weinig info, dat ze ook niet wist hoe het af zou lopen. Nu afwachten dus, met al haar zwangerschapskwaaltjes (misselijk, pijnlijke borsten, enz.) er gratis bij. Heb zo met haar te doen!

Groetjes, Sandra

15. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    hey meiden,

hier even snel een berichtje ben bij he HA geweest maar komt er op neer dat hij me nog niet wil doorsturen! :cry:
    Ik bericht snel nog even hoe en wat..

Iig iedereen fijne kerstdagen.

liefs, monique

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hallo

Monique wat irritant dat je huisarts je niet wil door sturen belachelijk sorry.

Sandra wat duurt het lang met schoonzusje ik hoop voor haar dat het snel afgelopen is. Sterkte ermee.

Ik wou iedereen nog ff fijne dagen wensen geniet ervan.

Liefs Chantal

17. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Hoi dames,

Monique, ik weet niet wat er voor gevallen is bij je huisarts, maar ik zou desnoods bij een andere huisarts een doorverwijzing vragen als ik jou was. Kunnen ze je bij de gyn waar je geopereerd bent niet verder helpen? Je bent toch alweer een jaar verder?

Chantal, zit je lekker te genieten van je zwangerschap onder de kerstboom? Lijkt me een super-gevoel met deze dagen.

Sandra, ik duim voor je schoonzus dat ze snel duidelijkheid heeft.

Heb vandaag even een kaarsje aangestoken voor ons 'verloren kindje'. Toch even van die dagen dat je er even bij stil staat hoe het had kunnen zijn...

Iedereen fijne kerstdagen en pas op met de drank, want je weet maar nooit...

Groetjes, Didi

18. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hey meiden,

Hier even een verslag over mij bezoek bij de huisarts.
    De reden waarom hij mij niet wil doorsturen is dat hij van mening is dat ik gewoon heel goed op de normale manier zwanger kan worden omdat ik al eerder op de normale manier zwanger bent geworden.
    Dus volgens hem ben ik en mijn vriend gewoon vruchtbaar.
    Ook heeft hij het rapport van de gyn. nog even onder mijn neus geschoven waarin staat dat mijn "andere kant"helemaal in orde is, de gyn. ziet geen reden waarom ik niet zwanger kan raken, het kan alleen wat langer duren.
    Mijn HA zag het positief in en zegt dus dat ik geduld moet hebben.
    Hij kan en wilt mij pas na 2 jaar doorsturen! vind ik belachelijk, ok dat ik misschien wat meer geduld moet hebben ok dat kan maar 2 jaar nee dat gaat me te ver.
    Hij vind het nu niet nodig om ons de molen in te sturen omdat onze kansen gewoon goed zijn.
    Tja...wat moet ik hier mee..ik kan mezelf echt nog wel ff een half jaartje geduld opbrengen maar dan houd het ook echt op, als hij mij dan niet wilt doorsturen zoek ik wel een andere arts op.

beetje een rotkerst gehad, dit maakt het er niet makkelijker op, ook hebben mijn ouders te horen gekregen dat het bedrijf waar mijn vader werkt over de kop gaat.
    Net even voor de kerst medegedeeld plus de mededeling dat ook het salaris van december niet meer kan worden uitbetaald, belachelijk!, mijn vader werkt al 36 jaar bij dit bedrijf.
    Vind het zo rot, ik heb zulke lieve ouders, dit verdienen ze niet!

Zo..ff genoeg geklaagd, hoe was jullie kerst meiden?.

liefs,

Monique

19. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Goedemorgen

Dilady ik heb genoten van de kerstdagen we hebben een heel lief knuffelbeertje van me ouders gekregen dat was wel heel lief.
    Verder hebben wel lekker gegeten en was het erg gezellig.

Monique ik vind het ook wel erg lang dat je na twee jaar pas word doorgestuurd belachelijk sorry dat ik het zeg.
    Kan je niet gewoon naar je gyn bellen?
    Ik weet niet hoe het werkt bij jullie in het ziekenhuis.
    Wat vervelend nieuws van je ouders zeg bah waren vast geen leuke dagen ik weet helaas wat het is toen wij net ons huis hadden gekocht ging het bedrijf waar me vriend werkt failliet wat een drama zeg.
    Dikke knuff voor jou.

Liefs chantal

20. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Pffffffffffffffffffffff.... kater! Ben echt hevig wezen stappen gisteren. Foei!

Deel Deze Pagina