Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Mama van Josje geweldig hoor meis dat je zo'n mooie echo hebt gehad. Het is en blijft een wonder he wat je allemaal op een echo kunt bewonderen.

Marjo ik snap je gevoel volkomen. Dat had ik vorige week nog. Niet eens een specialen datum maar even een moment dat ik het behoorlijk moeilijk had. Of het te maken had dat het jaar eindigd en dit voor de 2e keer 2007 en 2008. Maar goed op ene andere manier blijft het je bezig houden soms gewoon heel diep weg.
    Fijn dat je suiker nu mooi op pijl blijft.

Mamariekje jammer dat je ongi bent geworden zeg!. Waarschijnlijk is je cyclus nu wat korter dat kan natuurlijk. Je lichaam is maar een raar iets hoor waar je soms niet op aankunt. Bah getver. Nou meis ik hoop dat deze ronde je wat meer geluk brengt.

Chantal lekker weer geshopt haha. Leuk hoor lime badspulletjes. Is helemaal hot he op dit moment.

Nou hier wil ongi nog niet doorzetten al vanaf vrijdag bruinige afscheiding. Laat die ongi maar komen dan kunnen we weer aan de klus. Dit is ook maar niks.

Liefs Sbabe

2. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Nou, die van mij is wel gekomen hoor Sbabe! Weer bloed-chagerijnig natuurlijk. Moet eind januari naar de gyn voor een praatje. Wil nu echt doorgestuurd worden en ben van plan haar kamer niet te verlaten voor die tijd. Pffff... op naar de volgende ronde... (en ik zou mijn jaar hier NIET door laten verpesten!)

3. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Dilady en Sbabe, succes met de ongi. Ik ga ook maar even een nieuw tamponnetje indoen... Dilady, goed dat je naar de gyn gaat, wij gaan 19 januari voor de 2e keer!.

Doegg

4. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Wendy, hoe gaat het met jou eigenlijk? Lang niet meer gehoord. Inmiddels al een mooie dikke buik?

5. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Bah Dilady dat jij ook ongi bent geworden. Laat je niet naar huis sturen hoor eind januari. Voet bij stuk houden meis. Dikke knuffel.

Nou hier alleen tot nu toe oranjeachtige bloed dus nog niet helder. He bah ik word er niet goed van. Nou ik hoop wel dat het vandaag wel losbreekt. Zou ook wel. Vorige ronde ook al zo raar weinig bloedverlies maar goed ik denk dat mijn lichaam een beetje van regel is.

Hoe is het verder met de meiden.

Liefs Sbabe

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Ik heb slecht nieuws mijn echo was niet goed het hartje is gestopt met 7weken ik moet morgen weer terug komen bij de gyn. Om te kijken wat ze gaan doen

Liefs Chantal

7. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Jeetje Channes, wat erg zeg! Wat zullen jullie er kapot van zijn. Heel veel sterkte meis!

8. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Channes meis neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj dat meen je niet. Oooow wat vind ik dit verschrikkelijk voor jullie zeg. Meis heb even geen woorden. Een hele dikke knuffel voor jou meis. En ik wens je heel veel sterkte toe.

Liefs Sbabe

9. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Jemig Channes, ik zit met tranen in mijn ogen! Het was je zo van harte gegund. Heel veel sterkte en we denken aan je. xxx

10. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi meiden

Ik kom net uit het ziekenhuis en vrijdag krijg ik een curretage gelukkig geen pillen want daar kon je daar wel 10 weken last van houden met weeen nou dat dus liever niet.

Bedankt voor jullie lieve woorden ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Chantal

11. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    Hoi meiden,

Hier nog een beetje hetzelfde, wacht nog steeds op mijn menstruatie maar heb al een paar dagen pijnlijke tepels en een dikke buik dus hoop dat het vandaag of morgen mag zijn,,

Chantal, wat vreselijk voor je, zo oneerlijk! Heel veel sterkte

12. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    chantal..meis nee he..wat vind ik dit rot voor jullie..ik leef met je mee!

Hier is net mijn konijn overleden, de dierenambulance heeft hem net opgehaald en hij word morgen gecremeerd.flink verdrietige boel hier :cry:

liefs,

monique

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Ow bah das niet leuk.
    Jij ook sterkte he.

Knuff Chantal

14. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Monique, vervelend van je konijn. Sterkte!

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Jeej, Chantal, wat lees ik nu. :(
    Dat is echt k.. Kan het bijna niet geloven.... Ik wens je echt heel veel sterkte voor de komende periode. Dikke knuf, Wendy

16. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Sterkte vandaag Chantal. Ik denk aan je hoor!
    :cry: :cry: :cry:

17. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Channes heel veel sterkte meis ik denk aan je.

Liefs Sbabe

18. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi meiden

Ik ben net weer wakker kon vanmorgen om half 8 al geholpen worden en het is me 100% meegevallen ben alleen erg moe en wat buikpijn maar verder gaat het redelijk met me.

Liefs Chantal

19. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Chantal, gelukkig meid dat het je toch is meegevallen, ik wens je sterkte en doe het maar lekker rustig aan, ook dit moet je weer een plekje geven.
    Ik denk aan je, dikke knuffel.

Liefs,

Monique

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Dank je wel ik heb wel dat de bbz nu ook weer omhoog komt bah.
    Alles wat ze bij de operatie eruit hebben gehaald dat word nu onderzocht ben benieuwd of er wat uitkomt.

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina