Channes fijn dat het achteraf meeviel. En ik wens je ook heel veel sterkte want ook dit moet weer z'n plekje hebben. Maar wat gaan ze nu onderzoeken dan! Nou meiden mijn tattoo staat er op. Als het verband eraf mag maak ik effe een foto. Liefs Sbabe
he Chantal, Gelukkig viel de behandeling mee, nu de verwerking ervan nog. Kan me heel goed voorstellen dat je weer aan de bbz terugdenkt, ziekenhuis en alles. Veel sterkte.
Channes meis hoe is het nu met je! Nou hier is ie dan hoor mijn nieuwe aanwinst. Ben er erg blij mee. Liefs Sbabe
he sbabe, Heel mooi hoor die tatoe, echt een mooi gebaar ook! Chantal: Nogmaals sterkte, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt
Ben even een paar dagen niet online geweest, en zie nu pas je berichten Chantal. Leef met je mee, wat een tegenslag! sandra
Hoi allemaal Hier krabbelen we langzaam aan weer de goede kant op. Ben nog niet weer aan het werk geweest maar daar staat me hoofd ook nog niet echt naar. Heb gister alle baby spulletjes naar zolder gedaan zodat we het niet steeds tegen komen. Liefs Chantal
Chantal: Wat lees ik nu toch? Vind het echt vreselijk voor je....het was je zooooo gegund..! Heel veel sterkte, meid en een hele dikke knuffel van mij.
Weer even tijd voor wat positief nieuws dacht ik zo... Ik heb in ieder geval een positieve ovulatietest! Aan het werk dus... Chantal hoe gaat het?
Succes en natuurlijk veel plezier Dilady Hier wachten op een eisprong en maandag naar de gyn. Fijn weekend allemaal!
Hoi meiden Channes meis hoe is het nu met je ! Dilady oow super dat je een positieve ovulatietest had. Je hebt hem hopelijk wel goed benut haha. Nou succes op je wachtbankje hopelijk heb je over 2 weken goed nieuws. Mamariekje alvast heel veel succes maandag bij Gyn. Nou hier ook weer op wacht tot mijn ei. Hoewel ik het niet wilde wil ik hem toch deze keer meer benutten. Ooww wat zijn we toch weer erg haha. Liefs Sbabe
Hoi hoi Hier gaat het goed ga maandag weer proberen te werken ff een afleiding zoeken ben benieuwd. Sbabe ik vind je tattoo geweldig en ga je ei maar goed benutten hihi. Dilady succes deze twee weken en ik hoop dat je goed nieuws hebt over twee weekjes. Mamariekje ook van mij alvast succes maandag! Ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie lieve woorden doet ons goed. Dikke kus Chantal
hey meiden, nou hier weer ongi doorgebroken, word er zo moe van.. Maar weer op naar de volgende ronde. liefs, monique
Vervelend zeg Moray, ik kan me goed voorstellen dat je er een beetje (een beetje? zeg maar veel!) moedeloos van wordt. Dank voor de suc6jes! Maandag hebben we 2e afspraak bij gyn en dan krijgen we uitslagen van enkele (bloed)onderzoeken en kijken wat nu de weg is. Ik hoop een hormonenkuur of chlomid waardoor mijn cyclus iets regelmatiger wordt. Sbabe en Dilady, succes met de ei! Ik zit ook op dag 14 zie ik net, misschien even een ovutestje ertegen aan gooien... Doegg
Kan me voorstellen dat je moe van word elke keer weer die onzekerheid en wachtbank dan word je ook weer ongie niks aan. Dikke knuff voor jou. Liefs Chantal
Hey meiden, Vorig jaar maart heb ik een bbz gehad...heb hier toen ook een paar berichtjes geplaatst. Ben daarna gelijk weer aan de pil gegaan, heb dus geen ongi afgewacht. We hebben al een zoontje van 2 1/2 en wilde het toen bij eentje laten, omdat de bbz zo'n grote impact op ons had. Nu ging het toch weer kriebelen en hebben we besloten toch voor een tweede te gaan. Ben nu sinds begin dec gestopt met de pil en ben nog steeds niet ongi....zit nu al op 42 dagen geloof ik! Hoe lang heeft het bij jullie geduurd? Ik weet dat ik geduld moet hebben, maar toch.... Liefs Wendy
Hoi wendy, Even een antwoord op je vraag, een aantal meiden van hier zijn na een paar maanden alweer zwanger geraakt. Maar er zijn ook meiden die nog niet zwanger zijn geraakt waaronder ik. Ik zelf heb in feb.2007 een bbz gehad, we zijn na een pauze van 2 maanden er gelijk weer voor gegaan maar tot op heden nog geen resultaat Dus ik denk dat het bij iedereen verschillend is, denk dat je het gewoon moet afwachten en geduld moet hebben. Misschien is je cyclus nu wat langer en moet je lichaam weer even ontpillen, ik weet dat je cyclus na een bbz flink kan veranderen. Ik weet het is erg lastig maar wie weet is het bij jou wel snel raak. Ik wens je iig alvast heel veel suc-6. Groetjes, Monique
Hooii Monique, Ik weet het..ik moet geduld hebben! Wil gewoon dat ik ongi wordt en dan kunnen we weer verder.... Dacht dat ik de bbz wel aardig verwerkt had, maar nu komt er steeds weer wat boven. Dan voel ik weer wat en denk dan gelijk..het zou toch niet? Vervelend zeg dat het bij jullie niet wil lukken! Jullie tijd komt vast wel...ik gun het je! Liefs xx