Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Moray meis wat klut zeg dat je weer ongi bent geworden. Dat je er langzamerhand tureluurs van word is heel begrijpelijk. Vind het zo ontzettend sneu voor je meid. He heb het echt met je te doen.

Wendy kan me goed voorstellen dat je het nu nog moeilijk hebt met de bbz. Maar goed van je dat jullie het toch nog willen gaan proberen. Ik hoop dan ook dat het maar snel weer raak mag zijn. Ik ben na de bbz heel snel weer zwanger geraakt maar zijn het daarna 3x miskramen geworden. Maar goed de wens is eenorm we blijven stug volhouden.

Ooww chips ben het kwijt wat er allemaal nog meer gezegd is.

Liefs Sbabe

2. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    OOw ja Channes meis ik hoop dat het werk je weer goed bevalt. Ben blij te horen dat het na omstandigheden goed met je gaat!.

Mamariekje heel veel succes morgen meis bij de gyn.

Meiden bedankt voor jullie complimenten van mijn tattoo.

Liefs SBabe

3. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Net bij gyn geweest: zaad was goed en ik heb een eisprong, dus dat is mooi! Pas had ik een cyclus van 5 weken ipv 6 dus dat gaat hopelijk de goede kant op. Bloed was ook goed. Bij mijn volgende menstruatie gaan ze de andere eileider bekijken met HSG vloeistof of er verklevingen zijn. Dus ben benieuwd. Verder geen reden voor ongerustheid, want ik heb nog maar een paar kansen gehad na BBZ.

Doegg

4. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Mamariekje dat is ontzettend goed nieuws meis. Maar hoe kunnen ze zien dat je een eisprong hebt. Of heb je die inmiddels al gehad en klopt je banner niet. Of zit ik er helemaal naast. Maar toppie dat je in iedergeval goed gerustgesteld bent.

Liefs Sbabe

5. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Ik heb niet nu een eisprong, maar ze hebben getest op PCO en dat is negatief. PCO is dat je geen eisprong hebt en gelukkig heb ik dat niet!

6. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hoi Dames ,

Ik wil me hier ook melden , ik heb in juni een bbz gehad en is operatief verwijderd ,mijn eileider is gespaard maar wel erg beschadigd dus kans op herhaling is best wel groot.
    Ik heb gelukkig al 2 kanjers , Thijme van 4 en Tara van 2 (zie mijn album)
    Maar nu wil het zwanger worden maar niet lukken , telkens wel van die kwaaltjes en dan denk je , Yes het is zover , maar wordt nogal voor de gek gehouden door mijn eigen lichaam !

Hoop dat ik een beetje met jullie kan meekletsen !
    Jullie kennen elkaar natuurlijk al goed , maar hoe meer zielen , hoe meer steun we aan elkaar hebben he !1

groetjes marjon

7. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Hoi Marjon,

Welkom, leuk dat je er bent! Minder leuk is de reden waarom je bij ons aansluit..
    Veel succes!

8. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Welkom Marjon! Praat maar lekker met ons mee en hopelijk vind je hier ook een goede steun.

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Th@nx , en idd hoop dat we veel aan elkaar hebben !

liefs m@rjon

10. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi Marjon

Ik sluit me helemaal aan op de woorden van de anderen. Lucht hier je hart maar!. Niets is zo fijn om met lotgenoten te praten.

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Klopt helemaal , hier wordt het weer een beetje spannend , mijn nod is zaterdag , maar probeer te wachten met testen tot maandag als de rode duivels er tenminste nog niet zijn !
    Ontdek liever mijn ongi dan weer een negatieve test !
    Mijn doel was om zwanger te mogen zijn voor mijn uitgerekende datum
    van de bbz , en dan is dit mijn laatste kans ..

Duimen jullie mee !

12. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Ik zal voor je duimen! Spannend hoor

13. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi hoi

Marjon ik duim met je mee hoop het voor je.

Mamariekje goed nieuws zeg super.

Hier is alles goed bevalt me wel weer lekker aan het werk thuis kwamen de muren ook op me.
    Ben benieuwd of ik ook keurig 28dagen na de curretage ongesteld ga worden had ik na de bbz wel.

Liefs Chantal

14. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Dilady bedankt voor de tip.

Ook ik kan me hier melden. Op 31 okt 2008 ben ik geopereerd aan bbz! Heb gelukkig een gezonde dochten van 20 maanden, dat neemt het verdriet niet weg maar helpt mij wel verder denken. Inmiddels op naar ronde 4! Iedere maand allerlei symptonen, wat kan een lichaam je voor de gek houden zeg!

Net zoals bij Marjon02 heb ik ook verhoogd kans op nogmaals een bbz, doordat de eileider beschadigd is, vraag me nog steeds af waarom ze hem niet hebben verwijderd lees vaak dat je evenveel kans heb op zwanger te worden met 1 eileider! Heb 29 jan gesprek met gyn ga ik deze vraag maar eens stelllen!

Voor alle dames hoop ik dat wij dit jaar een positieve test in handen mogen krijgen met als einddoel een gezond kindje na negen maanden in ons armen!

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    s1980 , bij mij zeiden datals ze een eileider konden sparen ze dat deden omdat het nog niet bewezen was wat beter was , zolang er daar geen theorie op was , sparen ze de eileider .....

16. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    wat ik dan niet begrijp ze zeggen dat je met 1 eileider na ongeveer 1 jaar weer deelfde kansen heb als ieder ander heb om zwanger te worden. Nu heb ik ook dezelfde kans om zwanger te worden maar wel 40% kans dat het weer en bbz wordt. PFF zwanger zijn, worden en blijven is niet zo vanzelfsprekend als dat iedereen denkt.

Kreeg gisteren gewoon de opmerking je hebt toch al dochter, je ben jong etc etc. Ja dat is ook zo maar dat neemt de kinderwens niet weg. Er zijn maar zo weinig mensen die je echt begrijpen. Meestal gaan mensen je begrijpen als ze zelf een miskraam of een bbz hebt gehad. Heb nu twee collega's die zwanger zijn allebei niet echt gepland wel heel welkom nu maar ze praten er ook zo over als ik er bij ben. Gelukkig zitten ze op de administratie en hoef ik daar niet vaak te zijn!

Marjon spannend hoor aankomende dagen voor jou, duimen blijven draaien

Channes heel veel sterkte met het verlies en knap hoor dat je weer aan het werk bent. Doe je wel een beetje rustig aan

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ja ik snapte het eigenlijk ook niet waarom ze hem laten zitten als je zoveel kans hebt op herhaling , want dan wordt hij alsnog weggehaald .....

Tegen mij hebben ze ookgezegd , je hebt toch al een jongen en een meisje wat wil je nu nog meer dan ?
    Of dat ze vragen of de derde zwangerschap een ongelukje was ..

Tja hou het er maar op dat die mensen niet weten wat ze zeggen en waarschijnlijk nooit iets meegemaakt hebben anders maak je niet van die domme opmerkingen !

18. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Halloo..

Begin december had ik na de eerste ronde een positieve test in mijn handen! Yes, we krijgen een tweede kindje!
    Helaas kreeg ik 15 december een bloeding, de dag erna direct naar de gyn gegaan. Er was niets meer te zien :( Een miskraam!
    Mijn vriend en ik zijn wel heel nuchter in het feit niet goed is niet goed!
    Ik bleef alleen wel met bloedingen lopen en buikkrampen! Na een tweede keer bij de gyn te zijn geweest wilde hij mijn bloed opnieuw op HCG testen, was deze negatief mocht ik met primolut beginnen!
    Helaas was het tegenovergestelde de waarheid, ik had nog dezelfde HVG waarde als in december (na ruim 4 weken) Afgelopen vrijdag moest ik direct komen naar de gyn, mocht niets meer eten of drinken!
    4 uur later lag ik op de OK. een bbz! Wat een schok was dat zeg!
    Nu ben ik herstellende, maar moet zeggen dat het me best tegenvalt.
    Ben heel erg moe, gelukkig hebben ze mijn eileider kunnen redden!
    Maar ben toch eens op internet gaan googlen over de consquenties, hiervan ben ik ook best geschrokken, ze hebben me bijna 5 weken laten lopen met een bbz! Damn zeg, wat er HAD kunnen gebeuren....
    Nu wil ik voordat wij voor de volgende zwangerschap gaan eerst mijn lichaam en cyclus goed op orde hebben. Dwz zeker 2 normale menstruaties evt. volgende zwangerschap direct onder controle bij de gyn om er bij een eventuele herhaling snel bij te zijn!
    Het beangstigd me wel dat de kans op herhaling groter is omdat je het aleens meegemaakt hebt..
    Hebben jullie dit ook?
    En na hoeveel tijd kwam de gewone menstruatie weer op gang?

Liefs..
    Deedtje

19. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    deedjte: die fout wordt vaak gemaakt als ik het zo hoor. Heb twee weken met bloedingen gelopen totdat er een gyn wakker werd! Volgende zwangerschap sta ik tot 12 weken onder gyn daarna mag ik gewoon naar een vk

BEn ook vreselijk bang voor herhaalbaar maar hoop dat als het zover is dat ik de rust kan vinden dat ik 5/6 weken meteen weer een echo krijg! Hoop uberhaupt op een zwangerschap zonder bloed! Drie keer zwanger geweest, 1 gezonde dochter, en alleen maar bloed, bloedverlies gehad alledrie.

Mijn cyclus was meteen weer toppie.31 okt bbz 28 nov weer gemenstueerd. Vervolgens 22/12 en 17/01 precies 26 dagen.

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi Hoi

S ik doe zeker rustig aan heb nu ook al weekend.

Deedtje he bah wat een narigheid bij mij waren ze ook erg laat met het ontdekken en het valt idd zwaar tegen hoor denk om jezelf en doe rustig aan.
    Mijn menstruatie was 28 dagen na de operatie was ik alweer ongesteld.
    Hoop dat het nu ook weer zo is.

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina