Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja we gaan inderdaad voor elkaar duimen!
    Inderdaad spannend...wel raar dat de volgende zwangerschap dan mn 2e wordt, ik hoop zo voor ons allen dat dit niet te lang op zich laat wachten, anders worden we daar weer onzeker over. Maar ik zou zooo graag het gevoel van zwanger zijn weer terug willen!
    Maaarrr... ik heb er vertrouwen in meiden....

2. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    joehoe is er helemaal niemand vandaag...

3. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    ooo jawel hoor...ben nu klaar met huishouden..kopje thee...en hup op de bank met laptoppie....hoe is het vandaag met je?

4. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    tja het gaat. Heb net mn dochter weer uit school gehaald en over 5 minuten moet ik haar weer wegbrengen. Moest 'haasten"vanmorgen was weer pas om half 11 wakker. Heb nu van het buiten lopen enzo al wel weer pijn in mn onderbuik, maar het valt wel mee. Zo jij het huishouden gedaan, jemig wat goed zeg ik stap hier maar over het "vuil"heen ha. Nee hoor zo erg is het niet. Hoe is het met jou?

5. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Slaap je 's nachts goed...of slaap je echt gewoon het klokje rond? Ja het huishouden heb ik zo snel mogelijk weer geprobeerd op te pakken...ik ben nogal een pietje precies en dan de hele dag tegen iets aankijken wat me niet bevalt hield ik niet lang vol...eerste weken heeft mijn man met de stofzuiger een relatie gehad, we hebben katten dus er moet bijna dagelijks gestofzuigd worden...nou vind ik dat een werkje van niets maar hij baalde soms wel als hij uit z'n werk kwam en mijn vraag kwam weer!

Ik heb nog steeds last van de wond binnenin wanneer ik opsta op loop hoor, niet altijd meestal 's avonds. Daar op de plek waar de eileider is verwijdert...zal nog wel een tijd gevoelig blijven denk ik.
    Gisteravond is er een kleine meid in het leven gekomen van mn vriendinnen...was weer een reality-check...ben benieuwd wanneer ik het kan opbrengen om op kraam visite te gaan.

6. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    ooo jawel hoor...ben nu klaar met huishouden..kopje thee...en hup op de bank met laptoppie....hoe is het vandaag met je?

7. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    tja het gaat. Heb net mn dochter weer uit school gehaald en over 5 minuten moet ik haar weer wegbrengen. Moest 'haasten"vanmorgen was weer pas om half 11 wakker. Heb nu van het buiten lopen enzo al wel weer pijn in mn onderbuik, maar het valt wel mee. Zo jij het huishouden gedaan, jemig wat goed zeg ik stap hier maar over het "vuil"heen ha. Nee hoor zo erg is het niet. Hoe is het met jou?

8. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Slaap je 's nachts goed...of slaap je echt gewoon het klokje rond? Ja het huishouden heb ik zo snel mogelijk weer geprobeerd op te pakken...ik ben nogal een pietje precies en dan de hele dag tegen iets aankijken wat me niet bevalt hield ik niet lang vol...eerste weken heeft mijn man met de stofzuiger een relatie gehad, we hebben katten dus er moet bijna dagelijks gestofzuigd worden...nou vind ik dat een werkje van niets maar hij baalde soms wel als hij uit z'n werk kwam en mijn vraag kwam weer!

Ik heb nog steeds last van de wond binnenin wanneer ik opsta op loop hoor, niet altijd meestal 's avonds. Daar op de plek waar de eileider is verwijdert...zal nog wel een tijd gevoelig blijven denk ik.
    Gisteravond is er een kleine meid in het leven gekomen van mn vriendinnen...was weer een reality-check...ben benieuwd wanneer ik het kan opbrengen om op kraam visite te gaan.

9. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Ja ik slaap heerlijk dus dan is het alles bij elkaar wel lang he? Ik ga volgende week denk ik maar mn wekker zetten, en dan proberen mn dochter aan te kleden en dan pas evt. weer terug te gaan. Hahah nou ik ben gelukkig geen pietje precies, dat maakt het voor mij dus wel weer makkelijker.
    O jee op kraamvisite, ik moet zeggen dat ik het er niet moeilijk mee zou hebben,zou wel denken van goh, dat had ik ook bijna weer maar verder niet. Bij mij ligt het misschien anders omdat ik al een kind heb, of juist weer niet ik weet het niet.
    Ik ben benieuwd wanneer de arts belt. Ik kreeg ineens stress omdat er wellicht een kans is dat er misschien niet genoeg is weggehaald?(weefsel) heb net daarom nog maar een oude zw.test gedaan en die was gelukkig negatief, ga er vanuit dat het bloedonderzoek dan ook goed moet zijn toch? Wat wel gek was, dr zat een witte watterige sliert in mn urine (had het in een potje gedaan?) wat zou dat zijn? Slijm ofzo?

10. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hmm weet ook niet wat dat kan zijn...zou je al je ongi kunnen krijgen dat dit een voorteken is? Slim dat je een test hebt gedaan, ik wou dat ik dat ook had gedaan, stel ik test straks posi dan heb ik meteen het idee of dat echt is of nog een nasleep...maar ja....ze hebben alles verwijdert dus er zit niets meer, zo heeft gyn dat gezegd! Je bloedonderzoek is gewoon goed! Andere keuze is er gewoon niet ;)

Met kleine babies en zwangere dan heb ik het toch wel een beetje moeilijk....dat heb ik dus afgelopen zondag gemerkt, vandaar dat ik niet meteen stel op sprong naar ze toe wil gaan, gelukkig zullen ze dat wel begrijpen.

11. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ik zit nu naar je banner te kijken en realiseer me gewoon dat jij over iets meer dan een week kan gaan testen, meid wat spannend zeg! wow echt kicke zeg! Heb je al een voorgevoel of durf je er niet over na te denken? Eisprong gevoeld of niet?

12. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Klopt, weet alleen niet of mijn cyclus weer als 'vanouds' , kort na stoppen van de pil raakten we maand erop zwanger...wel die eerste ronde cyclus van 28 gehad en na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ook, heb em nu op 30 dgn gezet voor zekerheid.

En ik heb nu al 2 dgn zeurderig gevoel binnen in bij vagina (denk ik) en soms lichte krampjes in onderbuik...vandaag beetje heel licht weeïg/misselijk en man zegt al 2 a 3 dgn dat ik blosjes op mn wangen heb, urine ruikt sterker en som songi gevoel (misschien dus gewoon bijna ongesteld)....en ik zeg elke keer tegen mezelf: PAtries kappe! Maar ik kan het niet laten te denken dat het misschien al stiekum wel zou kunnen, vandaar ik gister die testen al heb besteld.
    Ik hoop echt dat ik het mezelf niet toelaat om met alles te denken: o ben ik zwanger...maar ja thuis op de bank voel je alles veel sneller en heb je zeeen van tijd om te speculeren!
    Mn eisprong kan ik hebben gevoeld als het niet mijn darmen zijn geweest, dat was nml vorige week zaterdag (flinke steken gehad) en die dagen ervoor hebben we geklust (onveilig)...dussse hou me op de grond please?! ;)

13. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    nou dan heb je aan mij een goeie! war dat soort dingen betreft ben ik (voonamelijk uit zelfbescherming wel nuchter) dusse niet meer aandenken en afwachten (haha grappig he...)weet je wat we hebben het er niet meer over... ga je nog wat leuks doen van het weekend?

14. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hahahha....super!
    Zelfbescherming, inderdaad!

Weekend ehh...jaha...tegels uitzoeken voor toilet en hal...en verjaardag van 'dinnetje 's avonds en zondag verjaardag van de oma van mn man....genoeg te doen dus hihi....

Trouwens...wat voor werk doe jij eigenlijk (tenzij ik erover heen heb gelezen, sorry) enne hoe oud ben je (als ik vragen mag?)?

15. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo jij hebt eendruk weekend zeg pff wou dat ik dat allemaal ook kon doen zeg. Ik hoop mezelf v/h weekend dus danig op te peppen dat ik in staat ben om ff met manlief uit eten te gaan. Het zal niet meevallen maar goed dat heeft ie wel verdiend! Ik ben 31 trouwens en werk bij de sociale dienst van een grote stad in midden nederland. Ben dus ambtenaar en jij?

16. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Dat is wel lief om voor je man te doen...en als je het je niet lukt om uit huis te gaan, kun je dan geen etentje regelen in huis;)

Ik werk in de psychiatrie, ga bij mensen thuis op bezoek en ondersteun ze daar waar nodig is, 32 uur.

...maar je vraag eerder over dat slijm...zou je nu ongeveer ongi kunnen worden?

17. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo gaaf zeg dat je in de psychiatrie werkt! Wilde ik vroeger ook altijd. Tijdens mn opleiding twee jaar lang psychologie gehad en vond het echt helemaal gaaf. Volgens mij wel zwaar zeker als je zelf het e.e.a aan je hoofd hebt.
    Ja dat is op zich ook wel een goed idee van je, thuis een etentje! Maar dan moet ik zelf gaan koken en daar ben ik nu niet echt heeel erg goed in. Meestal kookt hij omdat dat gewoon veel lekkerder is. Maar ik ga gewoon proberen de deur uit te gaan. Ga heel de dag in bed liggen tukken en dan douce en aankleden en weg...

Ja als het inderdaad slijm was wat in mn urine zat... hmm Ik weet niet of ik al ongesteld kan worden. Ben de 18e geopereerd dat is nu iets meer dan drie weken geleden... . Voor dat ik zwanger was heb ik 1x een pilvrije cyclus gehad van 36 dagen en toen zwanger. O ja voor ik zwanger was slikte ik trouwens ook foliumzuur en tarwekiemolie en daar mag ik ook weer mee beginnen zij de arts..

18. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja werk kan soms best wel zwaar zijn, meer omdat je constant aan het denken bent, vind het daarom ook fijn dat ik de tijd heb gekregen om te herstellen zodat mijn emoties straks niet al te veel in de weg zullen staan in mijn bezoeken.

Enne...koken? daar had ik het niet over hihi...lekker laten bezorgen (chinees,pizza...maakt niet uit wat), dochter bij opa en oma (als dat kan?), kaarsjes aan en even lekker samen zijn....

Zijn het miss je vruchtbare dagen die nu extra veel slijm geven?
    Ja, ik zag je vraag al staan bij de vk op het forum, ik ben ook al weer 2 wkn ermee bezig, foliumzuur dan, dat andere ken ik niet.

19. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Ja dochter gaat zo en zo een nachtje naar opa en oma. Kan papa ook een keer uitslapen. ooooh je bedoelde eten halen? Ja ik moet zeggen dat we dat al regelmatig doen en het dan misschien niet meer zo heel bijzonder of anders is...
    Vruchtbare dagen? Ik heb echt geen idee, zou handig zijn om gewoon ongesteld te worden dan kan ik weer opnieuw beginnen met het stellen van allemaal vragen. Vond het op zich al een wonder dat ik weer zo snel zwanger was. Had er vooraf echt geen idee van wanneer ik mn eisprong zou hebben. Je leest ook veel over temperaturen en slijm etc, maar ik volg het allemaal niet zo..
    Op het moment moet ik er ook nog effe niet aandenken om zwanger te zijn. Heb me voorgenomen om ergens in feb ff om vakantie te gaan (hopelijk ben ik dan wel ongesteld geweest) en dan er weer echt voor te gaan. Als ik voor feb zwanger zou zijn (is al haast niet meer mogelijk) dan durf ik niet meer op vakantie te gaan....

20. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ik/wij waren er ook niet mee bezig met eisprong,slijm etc...pas nu na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap ben ik me gaan verdiepen in het vrouwelijk hormoonstelsel en lees ik veel hier van het forum af...ik ben een stuk wijzer geworden in de afgelopen paar weken!

Lekker vooruitzicht een vakantie in feb...weet je al waar je heen wilt?

Deel Deze Pagina