Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zohra

zohra Niet meer actief

hoi dames,

ik ben een hele poos niet op t forum geweest, wel altijd bijgelezen.

ik heb een vreselijke periode meegemaakt nadat die vrouw hier naast in het dorp kwam te overlijden aan een bbz. ik ben mezelf toen vreselijk tegen gekomen en heb t allemaal nu weer een beetje een plaatsje kunnen geven. in deze periode hebben we ook een stop gezet op het zwanger worden wat me innerlijk veel verdriet deed, je bent er toch onbewust wel mee bezig.

2009 begint voor ons goed want ik ben zwanger geworden, harstikke mooi natuurlijk 4 maanden na de bbz maar, wat zit ik nu in de rats maak me zoveel zorgen voel elk krampje, pijntjes etc en dan denk ik zie je wel dit gaat weer niet goed!

volgende week maandag heb ik een echo, ik zit dan in de 7e week en heb met opzet laat de gyno gebeld maar nu achteraf wou ik wel dat ik eerder had gebeld vanwege een stukje zekerheid.
    het gevoel bij mij was 1st goed maar nu twijfel ik enorm, slaap slecht mssch is dat ook een oorzaak. door te tobben niet kunnen slapen en overdag me niet lekker voelen.

ik wou het jullie pas met 12 weken vertellen maar heb toch jullie ff nodig al is het maar om van me afschrijven.

gr zohra

2. zohra

zohra Niet meer actief

marjon2

bloedverlies wil niet alles zeggen vooral niet in het begin stadium van je zwangerschap.

heb je ook vreselijk een kramp? ik had dit n.l wel met mijn miskraam wat ook in een zeer vroeg stadium was.

gr zohra

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik hoop dat je gelijk hebt zohra !
    Maar ben er bang voor !

Fijn dat je weer zwanger bent , proficiat !

4. zohra

zohra Niet meer actief

marjon2

heb je nog bloedverlies dan? en heb je ook vreselijk last van buikpijn en krampen?

gr zohra

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    zohra gefeliciteerd wat een goed nieuws nu alleen nog wachten op de 1e echo, en wachten duurt lang. Kan je niet bellen om eerder een echo te krijgen(uitleg van je zenuwen). pff wat een verhaal van jouw dorpbewoner. Mijn schoonzusje heeft een collega en daar de vrouw van is overleden aan een bbs zo drie/vier maanden geleden.

Marjon02: hoe gaat het nu? Misschien geeft het hoop als ik vertel dat ik bij de zw van mij dochter tot aan 16/18 weken heb gevloeid en niet zo zuinig ook. Vermoeden is dat het een tweeling was en 1 daarvan het niet heeft gehaald. Bel naar het zkh en vraag om een echo of bloedonderzoek...

6. zohra

zohra Niet meer actief

s1980

mssch hebben we t wel over dezelfde vrouw dan.

nee ik hoef niet te bellen (had ik maar eerder moeten bellen) want ik weet dat ze vol zitten met het spreekuur dan moet ik het via de huisarts spelen en met deze klachten die ik nu dan voel stuurt de huisarts me toch niet door.

gr

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ga eerst morgenochtend weer testen , als hij niet meer positief is , dan weet ik dat het mis is .
    Als hij nog wel positief is zal ik ziekenhuis bellen , op een echo kunnen ze nu nog niks zien volgens mij , maar dan kunnen ze misschien hcg controles doen .....

Bloedverlies is trouwens erger geworden ....

8. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    mijn schoonzus werkt in almelo dus lijkt me niet maar ik zal het eens navragen! blijf hier lekker van je afschrijven ben jij het kwijt

Marjon02 wat is het toch allemaal oneerlijk doe rustig aan en als je het niet vertrouwt gewoon bellen daar zijn ze voor

is maar goed dat de baas niet alles ziet wat ik doe vandaag gelukkig mag dit vandaag hebben net te horen gekregen dat een collega is overleden. 45 jaar moeder van 5 kinderen door gladheid vorige week een autoongeluk gehad........... komt vandaag echt niets uit mijn handen

9. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Marjon hopelijk is het gewoon een innestelingsbloeding meid. Bloedverlies wil gelukkig niet altijd zeggen dat het mis gaat. Meis mijn duimen draaien voor je.

Zohra meis wat geweldig nieuws van harte proficiat. Kan me voorstellen dat je nog niet helemaal kunt genieten. Eerst een goede echo en dan genieten. Hopelijk zit het voor je op de juiste plaats.

Mamariekje ja kunt het altijd proberen. Baad het niet dan schaadt het niet zeg ik maar zo.

Liefs Sbabe

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Kan een innesteling dan zoveel bloedverlies geven ?
    En als het goed is heb ik de innesteling al eerder gehad , toch ?

@s1980 , wat erg van je collega zeg , neem aan dat je baas er wel begrip voor heeft als jullie niet zoveel doen ..
    Wat erg voor de kindjes en de man van je collega zeg ......

11. zohra

zohra Niet meer actief

marjon

je kan morgen vroeg wel testen maar mocht dit een miskraam zijn (wat ik niet hoop) dan zal je test nog positief zijn omdat je nog hcg in je lichaam hebt.

er zijn zoveel vrouwen die nog een ongi hebben ondanks dat ze zwanger zijn, had ik ook.

je hoort heel veel vrouwen over bloed verlies tijdens de zwangerschap mn vriendin had dit ook heel erg.

wat ik al eerder vroeg heb je ook buikpijn en veel kramp want een miskraam gaat vaak gepaard met buikpijn en kramp.

s1980
    sterkte, wat een rot nieuws dat gaat je idd niet in de koude kleren zitten.

gr zohra

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon meid ik wil je heel veel sterkte wensen ik hoop dat er niks aan hand is ik blijf voor duimen hoor.
    Dikke knuffel.

Zohra gefeliciteerd super zeg ik hoop voor jou een mooie echo spannend kan me goed voorstellen dat je bij alles wat je voelt gaat nadenken dat deed ik ook niet te druk maken he.

s1980 veel sterkte wat vervelend nieuws zeg.

Liefs Chantal

13. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Wat een nieuws zeg vandaag!
    Marjon, heel veel sterkte meis. Ik hoop zo dat het goed zit voor je.
    Zohra, gefeliciteerd! Probeer er toch een beetje van te genieten tussen het twijfelen door...
    s1980, jeetje wat erg voor je collega en dan 5 kids, tjonge.

Was wel even 'getriggerd' door de opmerking dat je een ongi kan hebben als je zwanger bent. Dan kun je toch nergens meer van op aan. Als ik ongi wordt, wil dat dus niet altijd zeggen dat ik dan niet zwanger ben. Of als ik ongi wordt, kan het ook een BBZ ofzo zijn, want toen ik bloed verloor dacht ik ook dat ik gewoon ongi was maar was dus een BBZ. Dat maakt me wel onzeker hoor. Ik heb al heel lang geen test meer gedaan..

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb niet echt krampen , gewwon een zeurderig gevoel in mijn buik, ik heb pijn in mijn onderrug en steekjes in mijn buik aan de rechterkant ...

Maar bij de bbz had ik veel meer pijn .....

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik heb wel is ooit gezegd , zou het niet makkelijk zijn als je navel groen kleurt als je zwanger bent ............

16. Dilady

Dilady Lid

12 feb 2008
    94
    0
    0
    Utrecht
    Roerige tijden hier zeg!
    Zohra.. jij van harte proficiat en ga gewoon voor het ziekenhuis liggen om maar een echo te krijgen! Dat mag toch na een bbz?
    Marjon, ik duim voor je... sterkte en hopen dat het niks ernstigs is. Toen ik een onderzoek kreeg werd me verteld dat mijn baarmoedermond een 'tuutje' heeft en dat het kan gaan bloeden als ik zwanger zou zijn omdat het dan beter doorbloed is dan normaal. Kan dus heel veel redenen hebben. Een tweede test heeft volgens mij ook geen nut, omdat het hormoon nog in je lijf zit. Hou je haaks.

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat ga ik proberen dilady !

18. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Marjon..ik sluit me helmaal aan bij de woorden van dilady..hou je haaks!
    Zohra..gefeliciteerd!

19. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Hoe gaat het nu met jou Moray?

20. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    He Marjon, Gefeliciteerd (hoop ik, ik ga er gewoon even vanuit dat het allemaal hartstikke goed is) Zo niet........ Kl*te

En Zohra, ik kan me zo goed voorstellen dat je je nu erg ongerust maakt! Ik ben ook heel bang dat als ik weer zwanger raak ik helemaal gek wordt van angst dat het fout zit. Ontzettend spannend natuurlijk. Maar de kans dat het wel goed gaat is nog altijd groter dus daar gaan we maar vanuit! Ze kunnen ook het hartje nu al zien toch? Erg fijn om te horen dat jij zo snel weer zwanger bent geworden, hoop dat het bij mij ook lukt..

Deel Deze Pagina