hey marieke, Met mij gaat het redelijk, heb het af en toe wel erg moeilijk dat het zwanger worden maar niet wilt lukken. ben nu bijna alweer een jaar verder..en het blijft allemaal heel moeilijk. Ook baal ik flink dat mijn HA ons pas na 2 jaar wilt doorsturen. Word er soms heel moe van..maar ja we blijven hoop houden en ons best doen maar kan je niet... Wel lief van je dat je het vraagt.. Ik hoop echt dat 2009 voor ons allemaal een goed jaar gaat worden dat hebben we wel verdient toch..?
he Ladies, vannacht veel bloed en stolsels verloren ,vannochtend getest en negatief ! Ik had al zo'n voorgevoel , ben er ff wel helemaal klaar mee, mocht weer ff een dagje blij zijn om daarna weer van die roze wolk af te donderen.. Maar ja ook dit komt weer goed ! Dikke knuffffff
Nee he heel veel sterkte ik hoop dat je binnenkort 9maandenlang op een roze wolk mag blijven zitten. Dikke knuff. Liefs Chantal
bent och vandaag even naar de huisarts geweest, voor de zekerheid. gelukkig bloeddruk en hartslag goed (was toen wel anders) zodra ik meer klachten krijg dan gelijk aan de bel trekken, voelt toch wel weer wat zekerder nu pff. gr zohra
Moray, ja het houdt ons allemaal wel bezig he en balen als het niet snel lukt zeker omdat je al veel rondes verder bent inmiddels en dan die HA nog... probeer af en toe lekker je gedachten te verzetten en het komt allemaal vast wel op z'n pootjes terecht met ons! Knuffel van mij
Thanx you all, Gaat alweer wat beter , alleen vraag ik me af ,wanneer is het nou eens voor ons allemaal genoeg , en gaat het wel een x goed ......
Marjon die vraag heb ik me ook steeds gesteld maar helaas kan ik je er ook geen antwoord op geven. Alleen een dikke knuff. Liefs Chantal
marjon02 hoe gaat het nu? Wou dat ik jouw vraag kon beantwoorden dan was de mijne meteen beantwoord. Moray: alweer een jaar verder en nog niet zwanger erg frusterend. En dat je HA je pas na 2 jaar doorstuurt. Kan je niet zelf contact opnemen met het ZH? Moet om 1510 bij de gyn zijn ben benieuwd wat die te zeggen heeft
he bah wat een narigheid toch allemaal he. Idd marjon als die vraag beantwoord kon worden. Maar helaas. Ik zeg altijd bij mezelf hoeveel kan een mens eigenlijk hebben. Maar gaat het weer een klein beetje meis. s1980 hoe was het vanmiddag gegaan bij de gyn. Moray dikke knuffel meis. Chantal hoe is het nu met jou! Mamariekje weer goed geklust deze ronde. Zie dat je weer op het wachtbankje zit. Nou hier nog een paar dagen ooww wat spannend toch maar weer hoor. Voel weer van alles maar goed ga maar van het ergste uit anders is het weer zo'n teleurstelling. Liefs Sbabe
Ja die laatste week wachten is altijd vreselijk ! Je bent er dan echt 24/7 mee bezig en dan duurt het lang .. Hier gaat het wel weer , ga morgen wel ff voor zekerheid gyneacolog bellen of we nog iets moeten ondernemen ivm bbz ......
Heey Meiden, Had deze week mijn verhaal gedaan en wil ook graag meepraten. Marjon sterkte zeg heb je een positieve test en dank krijg je dit weer. Moray dat is ind. erg frusterend zeg dat je ha je niet doorstuurt. Hoop dat er snel goed nieuws mag komen. s1980 hoe was het bij de gyn? Mamariekje dat geloof ik dat je er moe van wordt. Als je eenmaal zwanger wil zijn duurt elke dag te lang. Ik ben vanmiddag weer ongi geworden dus dit is mijn 2e ongi. Hierna mag ik ook weer officieel gaan klussen. Mijn cuclussen zijn wel regelmatig. Ben op 30 nov. geopereerd en toen 31 dec. ongi geworden en weer vandaag. Dus dat vind ik wel fijn. sterkte meiden x leeuwinnetje
Hoi hoi Marjon fijn dat het weer een beetje beter gaat. Je hebt gelijk dat je morgen ff de gyn gaat bellen. Sbabe spannend hoor mijn duimen draaien voor je. Zo af en toe zou ik willen dat we een luikje in ons buik hadden dat ff konden kijken dat afwachten is ook niet altijd leuk. Hier gaat het goed soms heb ik nog dagen dat ik denk van hmm nu was ik 14 weken zwanger geweest maar dat moet allemaal nog ff een plekje krijgen. Als ik straks ongi ben geweest gaan wij er ook weer voor. Mag van mij wel komen hoor. 20feb moet ik trouwens weer voor controle naar de gyn. s1980 hoe was het bij de gyn? Leeuwinnetje mooi dat je cyclus weer zo gelijk is hierna mag je er weer voor gaan ik hoop op een goed resultaat voor jullie. Mamariekje ik zou er ook moe van worden een jaar alweer. Moray hoe is het met je? Ik ben vandaag aan het werk geweest daarna gelijk naar de sportschool en nu heb ik me lampje uit duik zo maar lekker me bed in. Liefs Chantal
hey hoi, marjon: was dit je 1st keer dan na de bbz of heb je het eerder gehad daarna? wel goed dat je inderdaad de gyno ff belt. mamariekje: ik had dat ook een ongi en dat draaide dus in een bbz uit, ik zei ook al voortaan na de ongi altijd maar testen voor de zekerheid. ik vind jou cycles best lang, had je dit voor de bbz ook al? en is daar wel s naar gekeken? dilady: voor jou word t spannend ga je gelijk testen? moray: normaal weg stuurt een huisarts je na een jaar proberen door naar de gyno, snap niet waarom jou huisarts zo doet er kan toch ook wat anders aan de hand zijn? was je vriend mee naar dat huisartsenbezoek toen? zoniet zou ik s samen gaan en een doorverwijzing eisen! het is jou lichaam niet de huisarts zijne. leeuwin: ik had ook na de bbz 2 keurige ongi`s helaas met de 3de lag de hele cycles in de war en dit gebeurt vaker zei de gyno, wil niet te negatief over komen maar hou er rekening mee. channes: hoop dat je ongie gauw komt dan kun je tenminste weer verder toch, dat wachten op is ook niks. s1980: hoe was t bij de gyno? was je dr voor een bepaalde reden of controle? sbabe: idd weer spannend dat wachten. hier gaat het redelijk, dan weer twijfel dan weer vol goede moed. maandag a.s naar gyno en dan is het erop of eronder, wel erg spannend vind ik zie er ook wel tegen op om te gaan maar ja moet toch eens duidelijkheid hebben. bedankt dames nog voor de felicitatie`s gr zohra
Spannend zohra , nu dus eerst zosnel mogelijk het weekend door zien te komen en dan maandag , gaan we uit van het goede he ! Dit was de eerste positieve test na bbz , en was mijn laatse kans en eigenlijk ook mij doel om zwanger te zijn voor mijn uitgrekende datum , die was afgelopen weekend ! lots of love
net de assinstente van de gyneacoloog aan de lijn gehad , volgens haar als ik niet meer vloei , is volgens haar ook alles afgekomen , ik zei nog dat ik wel van die steekjes in mijn buik bleef houden , dat wist ze niet wat het was , want ik ben geen arts zei zei ! Nou ja , iig als ik daar alst van blijf houden moest ik maar contact opnemen met de ha , zodat die op de hoogte is en als er dan toch iets is kan hij me gelijk met spoed doorsturen ... Ik vind het een beetje vaag , maar dat zal wel aan mij liggen ..