Hoi moooi.... Wat fijne dat je weer bent opgeknapt....en die littekens daar ga je inderdaad bijna niets meer van zien! Wat je vragen betreft..... Ik voel het niet altijd,de eisprong..maar soms voel ik m inderdaad aan de linkerkant en dan aan de rechterkant.... Dat is bij mij voornamelijk naar de BBZ gekomen daarvoor merkte ik eigenlijk helemaal niets van de eisprong. En de eisprong is (meestal) 2 weken naar de eerste dag van de menstruatie....maar dat kan soms bij iemand ook wel anders zijn.... Suc-6 ermee...ik hoop dat je snel weer mag aantellen! Groetjes Brigitte
@Mooi 78 , ik voel het ook pas sinds de bbz als de eisprong eraan komt ,daarvoor voelde ik het nooit , ik voel het alleen altijd aan de kant van de bbz , en dan iedere maand ...............(duurt meestal dag of 4 a 5) Ook heb ik sinds de bbz vel last van witte slijmerig afscheiding(sorry voor details), net voor mijn ei.... en net voor mijn nod ...
Hoi meiden. Moooi78 fijn dat het weer goed met je gaat ingrijpend is het he. Het zal wel fijn zijn he als het wel raak zou zijn ik hoop het voor je nog ff geduld. Mijn cyclus na de bbz was gelijk weer 28dagen en daarna ook 28 dagen. Sbabe hoe is het met je en hoe voel je je? Marjon hoe voel jij je nu? Kan je het allemaal een beetje aan? Mamariekje nog ff wachten ik hoop het zo voor je mijn duimen draaien hier voor je. Monique hoe is het met je? s1980 wat geweldig zeg dat je dochter dat zegt. Nog veel last van je () (). Hier gaat alles goed. Ben nog niet ongie geweest en van mij mag het wel komen hoor het is morgen vier weken geleden dat ik de curretage heb gehad ik wil weer verder misschien morgen wel leuk verjaardags kado hihi. Liefs Chantal
moooi ik hoop dat je zwanger bent! Ik begrijp hoe je je voelt, wij hopen er toch ook al weer een aantal weken op., maarja het is nog niet gebeurt. Sbabe, gefeliciteerd! Ik moet zeggen dat ik toch ook een heeel klein beetje jaloers was toen ik het las. Wil het zelf ook zoooo graag. Maar gun het je van harte natuurlijk. Eisprong heb ik nooit gevoeld, nu na de bbz ook niet. Ben na 7.5 week na operatie ongesteld geworden en nu nog geen tekenen van ongi. Vraag me af hoelang het nu weer gaat duren.......
hallo dames hier weer ff een berichtje van mij. er is al weer heel veel geschreven zie ik. Sbabe: van harte gefeliciteerd met je zwangerschap wat zul je blij zijn en ook wel weer onzeker denk. ik voelde mijn eisprong nooit tot na de bbz toen voelde ik de 1st en die deed giga pijn, ze zeggen dat je ook de 1st tijd last kan hebben van fantoompijn. daarna nooit meer een eisprong gevoeld. mijn (.)(.) waren na de bbz rond de eisprong ook supergevoelig en iid had ik na 3 cyclussen meer last van witslijm. ik vond na de bbz het moeilijker te zeggen of ik wel of niet ongi ging worden had n.l hele andere symptomen die pasten bij ongi maar ook bij zwangerschap, zolas iid de (.)(.), het slijm. ik zit ook nog op een ander forum en iid baalde ik ook wel dat er weer iemand zwanger was, je gunt het iedereen daar niet van maar begrijpelijk. zelf ben ik afgelopen maandag met lood in mn schoenen naar gyno gegaan maar het moest, moest toch zekerheid hebben of het op de goede plek zat. heb een inwendige echo gehad en aagezien ik al aardig veel had gehad weet ik hoe het er een beetje uitmoest zien. en ja hoor daar rechtonderin zat een foetus met de dooierzak, ze kon niet met zekerheid een hartactie bevestigen. maar het zit iig op de goed plek pfffff. volgens cycle was ik 5 weken en 5dagen en volgens echo 6 dagen over 2 weken heb ik weer een echo en dan kunnen ze beter zien hoever ik precies ben. meiden op de wachtbank sterkte met wel of niet testen en hopelijk voor jullie ook eens goed nieuws. meiden voor de klusdagen susces met klussen. gr zohra
@Zohra , nou heerlijk zeg dat het vruchtje in de baarmoeder zit ! Krijg je nu snel weer een echo ,om te kijken of het hartje klopt , spannnend hoor !
Zohra gefeliciteerd! Ik voel ook altijd mijn eisprong door een trekkerig gevoel aan de kant waar mijn eileider is weggehaald. Channes begrijp ik het goed dat je jarig bent vandaag? Gefeliciteerd meid, dat het maar een mooi jaar mag worden! Marjo80, het gaat wel opschieten voor je.... spannend hoor! Groetjes, Marieke
Hoi Marieke je bergrijpt het goed ben idd jarig vandaag weer een jaar erbij. Zohra wat een opluchting dat het op de goede plek zit super gefeliciteerd geniet ervan. Ik voel mijn eisprong nog steeds niet ook niet na de bbz. Liefs Chantal
Hiep Hiep Hoera gefelciteerd Channes! Nog veel gezonde jaren toegewenst en misschien volgend jaar als moeder! Zohra het zit gelukkig in je baarmoeder, hoeveel weken ben je eigenlijk? Binnenkort weer een echo? Mooi fijn dat je weer bent opgeknapt. Had nooit klachten ook niet na de miskraam. Na de bbz wel na eisprong direct zere (.) (.) en rugpijn, denk dan meteen weer niet raak deze rond. Had na de bbz meteen een cyclus van 26 dagen. Nu drie keer gehad. MArjo heerlijk als die kinderen lieve woordjes tegen je zeggen. En natuurlijk ben je blij met wat je hebt maar dat neemt de wens niet weg. jij zult wel helemaal opmerkingen naar je toe krijgen je hebt toch van allebei 1 etc etc etc. Moet me tegen zulke mensen echt inhouden. Heb je alles al wel een plekje kunnen geven? Marieke en Brigitte wij zitten in dezelfde week op het wachtbankje ik hoop dat de 12 snel voorbij is en de rode duivels wegblijven hihihi Ach heb het idee dat iedereen zwanger raakt om me heen, ik gun het iedereen maar neemt mij verdriet en teleurstelling iedere keer niet weg. Sommige meiden leven ook met mij maar sommige meiden zijn net kerels wat een botteriken. Nog steeds last van mijn (.)(.), Woensdag krijg ik de uitslagen van de onderzoeken ben benieuwd... Ga ff de badkamer poetsen. Vriendin met dochter en zoon komt zoontje is nu zes weken zo schatje! Fijn weekend allemaal
Hoi meiden Ruby heel begrijpelijk hoor dat je een beetje jaloers bent ik had het ook altijd als ik weer hoorde dat er iemand zwanger is. Ook al gun je het iedereen. Hopelijk mag je me snel volgen Zohra wat fijn dat het op de goede plek zat. En de volgende keer zie je een mooi kloppend hartje. Channes meis van harte proficiat met je verjaardag. En maak er een fijne dag van. En hoe is het met de rest! Hier gaat het allemaal goed met vlagen misselijk en en moe. Maar voor de rest mag ik niet klagen. Liefs Sbabe
Channes, van harte met je verjaardag! Maak er een mooie dag van. Ik ben lekker aan het surfen voor de zomervakantie, even iets plannen om naar uit te kijken... Ziet er goed uit allemaal! Verder flink aan de klus van 't weekend, mijn banner klopt op deze manier nooit. Ik heb namelijk altijd eerder een ovu dan hierbij wordt aangegeven. Meestal zit ik op dag 11/12, da's dan toch te vroeg of niet?
Hey dames, Chantal hieperdepiep HOERA! gefeliciteerd meid. Ik voel zo wat om de maand mijn ei, dit had ik voor mijn bbz nooit. Het is een zeurdende trekkend gevoel in mijn onderbuik, houd zo'n beetje de hele dag aan. Afgelopen zaterdag had ik hem overduidelijk! Hier nog een weekje voor de ongi..ben bang dat het weer niet raak is Zou het nou ook ooit eens een keer voor ons gebeuren?, weet het niet. Fijn weekend iedereen. Liefs, Monique.
he meiden, Channes nog gefeliciteerd! Nu zijn we heel even even oud... Zohra, wat ontzettend goed nieuws! Een hele gerusttelling alvast neem ik aan. Ik heb net een test gedaan en .......... het was zo'n clearblue test met een + voor zwanger en een - voor niet zwanger. Nu was er een heeeeel licht en enkel streepje verticaal te zien. HEEEEEEEELP zou het? Nu moet ik wachten denk ik, maar wordt hier haast helemaal gek van de zenuwen, ja of nee?!
Ruby spannend zeg morgen of overmorgen nog ff eentje doen ik hoop het voor jullie. Monique onzeker word je ervan he ik heb dat ook hoor ook toen ik wel zwanger was had ik ook het gevoel van ik ben niet zwanger maar was het wel. Ik duim heel hard voor je dikke knuff Liefs Chantal
Chantal..vraagje had jij wel sympthomen dat je eventueel zwanger kon zijn.? Ik heb namelijk nu totaal geen aanwijzingen dat het wel zo zou kunnen zijn. Ik weet ook eerlijk gezegd niet wanneer je sympthomen kan krijgen en waarschijnlijk verschilt het ook per persoon. Ik wil het ook zoooo graag he, en we hebben weer supoer goed onze best gedaan deze ronde. Ik word er net wat jij al zei zo onzeker van..ik ben van nature een nuchter en kalm persoon..maar eerlijk waar dit vreet aan mij. Ben alweer een jaar bezig...en het word(is) gewoon een lange pijnlijke weg. Sorry voor dit geklaag maar zit me soms zo hoog moet het dan ff kwijt! Liefs, Monique
Ik had ook nergens last van alleen van me borsten maar dat zegt ook niks bij mij dat heb ik ook als ik ongi moet worden. Bij mij kwam het allemaal nadat ik een positive test had. Dus het kan he. Kan me voorstellen dat het echt aan je vreet en je word er ook onzeker van. Ik blijf voor je duimen hoor en kom hier maar lekker klagen hoor geeft niks. Ik ben er voor je. Liefs Chantal
Monique, toen ik zwanger was kreeg ik ook pas DE kwaaltjes drie dagen na mijn NOD. Ook heb ik elke maand pijn in de (.)(.), waardoor ik toch weer hoop krijg. Het zal de natuur wel zijn die het regelt om de moed erin te houden. Soms zit ik echt nabij hondsdolheid, dit is moeilijk uit te leggen aan mensen die het niet meegemaakt hebben inderdaad. Ik Gelukkig hoeven we hier niet alleen maar positief te doen he? Chantal heb je een leuke verjaardag gehad? Ruby, een streep is een streep toch? Ik hou het op gefeliciteerd!
ruby82 spannend koop een test zwanger of niet zwanger met tekst van cleur bleu en doe die morgen of overmorgen als je nog zoveel geduld hebt hihih Moray ben ook een nuchter persoon behalve op dit gebied,. iedere maand 150 % inzet en tot nu toe 0 % resultaat..... Channes leuke dag gehad? Hier nog steeds (.) (.) om op te schieten maar lees dus dat mensen die dat ook hadden 10 dagen voor nod toch zwanger bleken, er is dus nog hoop nog vijf/zes dagen en dan zal ik het weten PRettig weekend allemaal