Hoi Ik heb een rustige dag gehad er zijn een paar vriendinnen geweest en me zus en schoonouders de 21ste vier ik het pas dan is me paps er weer van het werk en ik vind het gezelliger als hij er ook bij is hij heeft er al een aantal gemist. Iedereen bedankt voor de felicitaties. Liefs Chantal
hoi hoi, HAd vannochtend nog een test gedaan (dezelfde)en daar was helemaal niks te zien. Alleen dus een - pfffffffff ik was er helemaal verdrietig van. Ik heb nu nog een test met tekst gekocht en ga ik morgen toch maar weer doen. Ik heb nml al haast geen geduld om nu te wachten tot morgen dus laat staan nog 2 hele dagen zoals clearblue aanraadt op hun site! Ik hoop zo dat het toch wel positief is.... MAarja effe wachten dan maar.
Hoi meiden Moray ik had iedere maand weer andere kwaaltjes dan wel zere boobs en dan weer niet. Maar wat het rare ervan was bij mij dat mijn gevoel iets zei van nou volgens mij is het raak en vaak zat mijn gevoel wel goed. Maar het kan zeker hoor dat je niks geen kwaaltjes hebt voor NOD en dat je toch zwanger bent. Ik hoop het echt voor je meis het is je gegund. Channes fijn dat je een leuke rustige verjaardag hebt gehad. s1980 ik ga voor je duimen meis. Ruby82 dat is minder dat je negatief hebt getest. De digitale van Clear Bleu die kun je al op tijd doen. Ik hoop zo voor je dat er morgen Zwanger staat. Mijn duimen draaien overuren. Liefs Sbabe
Dames hier compleet in shock , ik voeldeme de afgelopen week zo raar , alweer het idee dat ei er aankwam ,voel de plek van bbz en pijn in mijn onderrug .......... Een stemmetje in mij zei , test nog maar eens een keer , ik heb nog nooit zo'n knallende positieve test in handen gehad .. Het kan toch niet zo zijn dat mijn test vele maar dan echt velen male duidelijker is geworden en dat ik dan toch een miskraam heb gehad ?
he marjon, HUH?! Het zou natuurlijk geweldig zijn als je toch nog ineens zwanger bent........ maar hoe lang geleden is die bloeding precies? ik zou effe opzoeken hoelang het hcg hormoon nog in je bloed blijft.
HElemaal sprakeloos.... Als je kan volhouden tot maandag met bellen anders gewoon nu bellen naar het zkh en het verhaal uitleggen.... gezien jou geschiedenis neem ik aan dat ze je dan wel serieus nemen. Geen valse hoop maar heb tot week 15 weken gevloeid en ligt nu echt een prinsesje op de kamer in haar bedje je had toch eerst lichte plus toen negatief ? Hoop dat je een beetje rustig kan blijven...
ja had een helelichte positieve test ,en toennaar mijn idee een negatieve test , na 5 minuten was er nog niks en ben ik weer gaan slapen en sochtends een heel dun indrooglijntje .. Ik heb net weer getest en hij is nu net zo donker als de controlestreep , kan toch niet dat ik dan echt een miskraam heb gehad en dan nu veel meer hcg in urine ......
nee dat kan echt niet, of er moeten resten achtergebleven zijn in de baarmoeder Waarom bel je niet gewoon naar de ehbo/ha post en leg je je verhaal voor?
Marjon jeetje zeg kan me voorstellen dat je in shock bent. Eerst negatief na je miskraam en nu knalpositief vreemd. Goed dat je vandaag naar de gyn mag voor een echo. Hopelijk ben je gewoon nog lekker zwanger. Liefs Sbabe
Ik ben gewoon nog zwanger , en vruchtzakje in de baarmoeder , waarschijnlijk wel iets minder ver als 6 weken , vrijdag gaan ze verder kijken en meten , en termijn bepalen !
Val hier bijna van mijn stoel , jouw zondag kan niet meer kapot! Gefeliciteerd! Heb je nog wel symptonen gehad de afgelopen dagen?
Jeeeeeeeeh! Marjon, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Geniet ervan! Wat hadden ze voor verklaring in het ziekenhuis? Ben ik dan toch wel benieuwd naar...
Jeetje marjon wat een wonder zeg geweldig. Kunnen het er misschien ook twee geweest zijn of niet? Gefeliciteerd super. Liefs Chantal
Marjon..meid super..zie je de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Sinds vandaag gevoelige borsten, en een opgeblazen gevoel en met vlagen misselijkheidsgevoel... zou het..of houd mijn lichaam me weer voor de gek? Moet zeggen heb liever helemaal geen "klachten" en dan nergens vanuit gaan dan "klachten"en toch ongi worden. liefs, Monique.
Marjon meis wat super zeg geweldigggggg jeetje idd de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ja ik ben nu ook wel benieuwd wat de verklaring van gyn is. Moray meis ooow wat spannend zeg het lijkt er zoveel op. Ik ga flink voor je duimen hoor! Liefs SBabe