marjon beetje bijgekomen van de schrik? Moray hier hetzelfde allerlei klachten maar ook tevens ongi klachten, we zullen zien wat deze week brengt
@s\1980 , begint nu door te dringen , maarwil nog niet helemaal los gaan met mijn blijdschap want ik heb toch een fikse bloeding gehad , dus eerst een goede echo en dan mag ik helemaal los !
@ Marjon: gefeliciteerd, echt heel leuk en spannend voor je. Nou, ik ben afgelopen vrijdag gewoon ongesteld geworden, dus zo zie je maar iedere maand kan toch anders zijn. Bleek dat ik nu een cyclus van 28 dagen had, ipv 33, dus daarmee ook te laat geklust Ach, op naar de ronde!
Wat jammer moooi78 , en het kan idd iedere maande anders zijn ....konden we af en toe maar met een luikje ff naar binnen gluren .
Marjon, wat goed nieuws zeg! Dilady, succes en veel plezier natuurlijk ook met klussen! Sbabe, hoe gaat het met jou? Echt al lekker zwanger? Ik ben dit weekend ongi geworden, lijkt erop dat mijn cylcus korter aan het worden is.. eindelijk! Maar natuurlijk wel balen, want we hadden zo goed ons best gedaan... Nu moest ik gelijk bellen met ZH om HSG te laten spuiten in mijn andere eileider. Dat moet tijdens menstruatie gebeuren, maar ze hebben pas 23 feb plek! En dan ben ik het natuurlijk niet meer, zei ze doodleuk dat ik dan maar een cyclus met voorbehoedsmiddelen moest doen om die HSG te krijgen. Dat doe ik dus niet hoor, want ik heb al niet zo veel kansen gehad. Dus heb ik een telefonische consult met mijn gyn aangevraagd en die belt me morgen. Evt dan volgende menstruatie die HSG.
Mamariekje, wat is dat eigenlijk HSG en waarom doen ze dat? Hier op naar ronde 5. Donderdag was mijn nod eigenijk pas 12/2 ben het nu alweer geworden 9/2 oftewel cyclus van 23 dagen.Heb woensdag afspraak bij gyn maar eens ff vragen.
he marjon, Jeetje gefeliciteerd! Hoe bedoel je eigenlijk wachten tot een goede echo? Ik dacht dat je die juist al had gehad! Ik ben helaas niet zwanger, alle overige testen waren negatief. ERG naar dat je een vals postitieve test kunt krijgen Ik ga maar is proberen om me minder bezig te houden met zwanger worden etc. gr ruby
Ruby82 heb je de rode duivels al gezien dan? Ik roep ook iedere maand ik ga me er niet mee bezig maar ondoordachts doe ik het toch. Sommige hoeven maar te kijken en ze zijn zwanger..... Erg vreemd hier, 1 grote klont vanochtend verloren en nu niets meer lijkt zo op oktober dacht toen ook ik word ongesteld maar bij die ene klont (sorry voor de viezigheid) bleef het uit week later test 2 weken een bbz . Vriendlief zei net er ligt toch nog een test als het niet doorzet gooi je deze er toch tegenaan. ene kant zeg ik ja andere kant nee bloed is bloed en geen zwschap helaas geloof in hier niet in drie keer zwanger drie keer bloed 1 prachtoig prinsesje, pff heel verhaal maar ik ben het weer kwijt Fijne avond nog ga tassen inpakken voor morgen, helaas weer werken met alleen maar zwangere om me heen waarvan 1 ongepland/ongewenst
@s 1980 , ik wil j enatuurlijk niet teveel hoop geven , maar die vroege ongi van je kan ook een innestelingsbloeding zijn ! Misschien over paar daagjes testen als het niet verder doorzet , mijn duimpjes draaien.. @Ruby , met een goede echo bedoel ik die van vrijdag , er is nu alleen een bbz uitgesloten en gezien dat er iets in de baarmoeder zit , maar niet gekeken hoe groot , of er wel iets in het vruchtzakje zit , en dat wil ik vrijdag wel graag zien !
HSG is een blauw vloeistof die ze door mijn andere eileider heen gaan spuiten om te kijken of daar geen verklevingen zijn. Ik had BBZ vanwege chlamydia daarom wil ik dit toch wel graag doen. S1980, ik had zaterdag ook een klontje, leek wel op een vliesje en daarna wel / geen bloed en nu echt onwijze pijn in mijn buik. Hoop dat het gewoon ongi pijn is...
mamarieke al contact gehad met de gyn! op naar ronde 5 is een feit, het heeft behoorlijk doorgezet. Wordt zo moe iedere maand symptonen iedere maand toch hoop maar toch iedere keer weer een teleurstelling, ben er chaggie van... Baas komt zo terug dus hup snel weer aan het werk, vanmiddag hoog bezoek .....
Gyn zou me bellen tussen 12 en 13, maar dat is niet gebeurd (volgens ZH wel...? heel vreemd), dus hopelijk belt hij vanmiddag nog.
Mamariekje en S1980 chips balen dat jullie ongi zijn geworden. He had zo gehoopt op beter nieuws. Mamariekje hoop dat er geen verklevingen zijn wel jammer dat je nu een ronde moet wachten tot de volgend ongi. Marjon hopelijk vrijdag een mooi garnaaltje met een kloppend hartje. Hier gaat het z'n gangetje moeiheid word wel erger heb nu ook al geen puf om wat te doen. Liefs Sbabe
Ik hoop het , ik zal tussen de 6,5 weken en 7 weken zijn tijdens de echo , kloppend hartje zal er dan nog wel niet zijn , maar als beepje maar gegroeid is !
Hallo allemaal. Marieke als wat van de gyn gehoord? Balen dat je ongi bent geworden. Een knuff voor jou. Wel beter dat je cyclus korter word. Marjon ik had met 6week en 5dagen een echo en het hartje ook gehoord . s1980 ook balen voor jou weer een maand wachten. vreselijk moe word je ervan he. Knuff voor jou. Ruby ben je inmiddels als ongeteld geworden. Heel erg naar dat je een vals positieve hebt gehad de rest nu weer negatief. heel erg kl*ten Moooi78 ook voor jou een dikke knuff. Sbabe dus de moeheid begint al lekker toe te slaan doe maar lekker rustig aan laat je maar lekker verwennen Hier gaat het goed vandaag heel erg buikpijn dus ik hoop dat de ongi komt deze week ik vind dat maar niks hoor al dat wachten niks voor mij het vertrouwen in me lichaam is een beetje weg ik zit de hele tijd te denken kan ik wel weer zwanger worden zonder dat het misgaat ik maak mezelf een beetje gek denk ik sorry het moet er ff uit. Liefs Chantal
@Channes , dan hoop ik dat ik dat ook heb , is dat niet erg vroeg ? Logisch dat je zo denkt , en dat je het ff niet meer ziet zitten , vooral als je lichaam een loopje met je neemt en je alle vertrouwen kwijt bent , en de hoop dat het ooit goedkomt is dan ver te zoeken ... Dikke knufffff
hy marjon, ik hoop dat je vrijdag een goede echo hebt en dat je het hartje kan zien! Spannend........ Chantal, ik ben nog niet ongesteld geworden maar zal wel weer komen door die klote laparoscopie, vorige keer duurder het ook 7.5 wk. Ik maak mezelf nu gek, iedere dag dat ik niet ongesteld wordt denk ik toch stiekem het kan toch wel zo zijn. Terwijl ik en de testen weten dat het niet zo is. Ik wou dat mijn cyclus gewoon weer normaal was., Dan wordt ik of ongesteld op tijd of niet en dus zwanger............grrrrrrrrrrrrrr Zie het effe helemaal niet meer zitten!