Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik hoop het ook Ruby , maar ik ben zo bang !
    Ik moest na de laparoscopie ook wel langer wachten op mijn ongi , en dacht idd ook dat ik zwanger was en heb ook toen wel enkele testjes er tegenaan gegooid , maar mijn lichaam heeft behoorlijk lang een loopje met me genomen , zo als ik voor mijn bbz kon vertrouwen op mijn lichaam was het daarna helemaal zoek .........

2. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Na mijn laperscopie was ik keurig na 28 dagen weer ongi maar nu na de curretage niet we wachten af zal wel komen.
    Ook ik zie het even allemaal niet meer zo zitten maar ook daar komen we wel weer door heen het is even een nare periode.
    Ik weet wel dat ik zwanger kan worden met 1 eileider dat is wel een gerusstelling.
    Alleen het vertrouwen is ver te zoeken :cry:

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Mamariekje , heeft de gyneacoloog je nog gebeld ?

4. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Heey Mamariekje.....

Dit snap ik even niet,ik heb dit ook de vorige maand laten doen...wel onder narcose....maar ik moest naar mijn menstrautie komen en voor mn eisprong?
    Wanneer moet jij dit onderzoek laten doen dan?

Groetjes Brigitte

5. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Wow onder narcorse, dat zou ik niet krijgen. Moet wel medicijnen halen. Gyn heeft nog niet gebeld (verdorie!). Ik dacht dat het moest tijdens menstruatie, maar kan ook daarna zijn hoor. In ieder geval als je zeker weet dat er geen bevruchting heeft plaatsgevonden. Weet nu niet wanneer ik het onderzoek krijg, hoop vandaag iets te horen.

6. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Heb je eigenlijk al uitslag gekregen Brigitte?

7. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Hoi hoi.....

Ik weet wel al iets,maar ik heb 27 februarie pas mijn gesprek met de arts!

Maar dat ze dat zo doen bij jou snap ik niet?
    Ik heb echt sneetjes in mijn buik gehad bijna dezelfde als met de BBZ,onderaan een sneetje en bij de buiknavel eentje.

Ik heb aan de linkerkant mijn BBZ gehad en ja daar blijft natuurlijk altijd een litteken,maar aan de rechterkant was zover ik te horen heb gekregen alles goed......spannend dus maar weer!

Maar normaal gesproken doen ze dat niet als je je menstruatie hebt hoor...snap ik niet zo goed...ze spoelen toch die vloeistof bij je naar binnen....

Sla maar met je vuisten daar op de tafel...

En ik heb ook medicijnen moeten innemen voordat ik de ingreep kreeg,dat is voor de bacterien!

Suc-6 ermee ik hoop voor je dat alles goed verloopt en dat je snel mag aantellen!

8. Deedtje

Deedtje Bekend lid

3 okt 2008
    505
    0
    16
    Dames mag ik even juichen..

Na 24 dagen na de operatie ben ik weer normaal ongesteld geworden!
    Is echt een geruststelling dat alles nog ' gewoon' werkt! Haha!
    Ben benieuwd of mijn cyclussen van 28 dagen gewoon weer hervat worden!
    Met een maand of 2, 3 gaan wij het weer proberen.

Can't wait :D

9. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    gefeliciteerd Deedtje! Wij hebben het meteen weer geprobeerd, dus volgens mij hoef je niet te wachten hoor!

Net het ziekenhuis maar weer eens gebeld, omdat de gyn maar niet terugbelde. En nu hebben ze opeens wel plek morgen! Om 13.30 uur moet ik, ben best wel een beetje zenuwachtig. Ik hoef alleen medicijnen in te nemen. Brigitte, ik vroeg nog naar narcose, maar dat is niet gebruikelijk hiervoor dus misschien heb ik wel een andere behandeling ofzo. Het is gewoon een dagbehandeling en ik mag meteen weer naar huis. Moet op afd. Radiologie zijn. We zien het wel!

10. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Veel succes dan morgen,je zult dan wel iets anders hebben denk ik ja!
    Mij hebben ze ook vloeistof niet binnen gespoten om te kijken of ik verder geen verklevingen had.....dus wel een beetje raar ja!

Nou kom op meid zet m op!
    We horen het wel..... :thumup:

Groetjes Brigitte

11. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi

Marieke succes morgen.

Deedtje super dat je weer ongesteld bent geworden goed gevoel he dat het allemaal nog goed werkt.

Hier een piep dag gehad.
    Mijn mannetje is gister bij de dokter geweest voor vreselijke pijn in zijn bovenbeen en rug en toen heeft ze wat oefeningen bij hem gedaan en nu kan hij niet meer lopen zitten of liggen van de pijn.
    Hij had helemaal niks gekregen voor de pijn.
    Dus net snel de huisartsen post gebeld en die hebben hem een spierverslapper en een pijnstiller voor geschreven hoop dat hij nu wat kan slapen.
    Ze denken dat hij een hernia heeft dus morgen maar weer naar de doker.
    Het zit ons ook niet pffffff.

Liefs Chantal

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    he wat vervelend voor je mannetje chantal !
    Een hernia is niet mis !
    OOk dat nog !

Dikke knufffff

13. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Brigitte, heb me nu wat meer ingelezen en er wordt een contrastvloeistof ingespoten en daar worden rontgenfoto's van gemaakt, dus ze gaan geen sneetje maken of een kijkoperatie. Ik kijk er wel een beetje tegenop nu, want stel je voor dat het niet goed zit... maar daar ga ik eigenlijk niet van uit. Het kan zelfs positief zijn voor je vruchtbaarheid omdat de eileider helemaal schoongespoeld wordt!

14. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    jazeker kan het positief zijn.....
    we horen het wel.....

groetjes brigitte

15. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Ben vanmiddag geweest en wat een pijnlijk gevoel is dat zeg! Echt niet lekker. Maar het zag er allemaal goed uit en de vloeistof kon goed door de eileider heen. Morgen nog een foto laten maken en dan eind feb een afspraak om verder te praten. Ben nu wel al gerustgesteld!

Doei!

16. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Mamariekje wat goed nieuws zeg. Dan ben je in iedergeval een stukje gerustgesteld.

Liefs Sbabe

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    mamariekje fijn dat het er allemaal goed uitzag , wat een geruststelling !

Dames vergeet morgen niet te duimen voor me he !

14:00 heb ik DE echo ! bibber , bibber

18. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    even snel een berichtje voor Marjon, de duimen draaien hier hoop voor jullie dat er morgen een mooi knipperlichtje te zien is....

voor de rest ff geen tijd en zin om te reageren, sorry......

dochter doodziek zelf zit ik er ff doorheen laat de zon maar snel komen wordt ik misschien ook nog wat vrolijker....

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Thanx s1980, is je meisje vandaag alweer een beetje beter ??
    Kan me voostellen dat je erdoorzit ,en ik kan wel zeggen dat jullie tijd ook komt , en at weet je waarschijnlijk ook wel , maar je hebt er nu zo weinig aan , eerst zien en dan pas geloven he !
    Ik hoop ook dat ik vanmiddag een mooi knipperlichtje te zien is , ben zo bang !

beterschap voor je meisje ,wat heeft ze eigenlijk , griep ?

dikkeknuffel[​IMG]

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Marjon bedankt voor de lieve woorden. Denk de hele ochtend al aan je.....
    MEisje heeft sinds november al oorproblemen moeten 11 maart naar de kno arts om te bespreken voor buisjes en de amandelen eruit te halen. Heeft nu dus onwijs oorpijn en koorts.

succes met de uurtjes tot 1400

Deel Deze Pagina