ohh wat vervelend voor jullie meisje , hoop dat ze snel geholpnen kan worden, want dan gaat het vaak een heel stuk beter ..... En oorpijn is erg vervelend ........... lekker samen op de bank , dvdtje aan en voor de rest eens een dagje niks doen ... beterschap , ennuh jullie horen van me !
wat fijn voor je Mamariekje,dat alles goed is..... Wordt nu dus wel weer spannend he? En Marjon heel veel succes vanmiddag,ik hoop voor je dat alles goed gaat!
Marjon heel veel succes voor straks met je echo. Hopelijk een mooi knipperlichtje. S1980 vervelend voor je dochter dat ze zo aan het klungelen is met haar oren. Oorpijn is zeker niet leuk voor zo'n klein kind. Hopelijk is ze er snel weer vanaf Nou hier echt beroerd al vanaf dat ik vanmorgen uit bed kom. Als ik wat gegeten heb dan ebt het weer weg maar goed na een uur komt het weer opzetten. Heb de hele dag alweer geen puf moe moe en nog eens moe. Vanmorgen MvM geweest volgende week dinsdag weer meedoen. Liefs Sbabe
duim duim duim voor marjon sbaba goed teken die misselijkheid Mamariekje goed om tehoren dat alles er goed uitzag
Sbabe, heel goed teken...misselijk zijn....! Hoe meer spugen, hoe beter, zei mijn gyn. in het begin van de zwangerschap. Dat is een teken dat er voldoende HCG in je lichaam aanwezig is...! Marieke, wat fijn dat alles goed is, vast een hele geruststelling! En nu lekker zwanger worden.... Marjon, ik denk ook aan je....! Ook ik heb ongeveer hetzelfde meegemaakt in het begin van mijn zwangerschap(ook bij mij zou het in eerste instantie een miskraam zijn). Ik weet nog zo goed, dat ik net voor de echo zo zenuwachtig was, dat ik bijna ging hyperventileren....vreselijk zeg! Gelukkig is het allemaal goed gekomen, en geniet ik nu van een heel actief en mooi beebje in mijn buik(nog even...)! Liefs
Hoi Marjon hoe is het gegaan? Marieke super dat het allemaal goed is! Marjo nog even he geniet nog maar ff lekker ervan. Mannetje hier heeft dus wel een hernia hij moet twee maand thuis blijven en alleen liggen of lopen balen hij kan totaal niet thuis zitten. Liefs Chantal
Marjon..hoe is het gegaan? Marieke ..goed nieuws meid Chantal..balen zeg dat je mannetje een hernia heeft..lijkt me erg pijnlijk. Beterschap..ik hoop dat hij gauw weer opknapt! Sbabe..goed teken toch..spugen..hoe voel je je verder? S1980..beterschap voor je dochter en een knuffel voor jou! Hier morgen NOD dag..weet niet wat ik moet denken..beetje hoodpijn gehad de afgelopen twee dagen maar verder niets..afwachten maar. Fijn weekend iedereen! Liefs, Monique
Ik heb een hele mooi evroege echo gezien ! Waarschijnlijk heb ik een late eispong gehad en was mijn bloeding een late innestelingsbloeding , omdat het zo'n heftige bloeding was , zou het goed kunnen dat het er 2 zijn geweest ,maar daar kom je nooit achter , en maakt me ook helemaal niet uit want ben hier al zo blij mee .. Er was alleen nog maar een vruchtzak tezien , maar was heel erg goed gegroeid vanaf zondag en de gyneacoloog zag het positief in . (zou nu ongeveer iets verder als 5 weken zijn ) 25 februari gaan we nog een keer kijken en dan hopelijk naar een mooi kloppend hartje !
Hey meiden, vanmiddag heb ik een testje(kruitvat) gedaan maar was negatief. Heb nog totaal geen ongi klachten of het gevoel dat het eraan zit te komen. Heb wel heel veel gedronken voor dat ik de test heb gedaan, zou dit invloed hebben? ik wacht nog een dag of twee aan en dan probeer ik het nog eens als mijn ongi er dan nog niet is. Liefs, Monique.
he marjon wat fijn! Ik ben blij voor je. Chantal wat vervelend voor je man! en voor jou ook natuurlijk. Sbabe, je bent vast gerustgesteld he met al die typische zwangerschapskwaaltjes! Ik ben nog steeds niet ongi, ook geen kwaaltjes verder dus we wachten maar weer af he. Dat wachten steeds, ik ben al zo ongeduldig van aard!
@Monique , ze zeggen dat het ivloed kan hebben volgens mij , misschien dat je morgenochtend ff met ochtendurine moet testen , dan weet je zeker dat het ieder geval niet aan het drinken kan liggen , ik zal voor je duimen ! @Ruby , wat spannend zeg ! duimpjes draaien ook voor jou !
Marjon fijn meis dat je bent gerustgesteld en nu naar een mooi kloppend hartje. Moray jazeker veel drinken kan een oorzaak zijn dat je negatief hebt getest. Idd probeer maar eens met ochtendurine. Ik ga voor je duimen meis zou zo super zijn. Ruby voor jou ook spannend hoor meis wanneer ga je testen! Hier echt hondsberoerd pfff haha. Zo beroerd ben ik met de 4 zwangerschappen nooit geweest dus voor mij een goede teken. Maar vanmiddag (straks zo) gaan we met schoonouders naar pannekoekenhuis en ik ben zo misselijk als een hond zou wat worden. Gelukkig kan ik nog wel eten zonder dat het eruit komt maar het zit er wel tegen aan te hikken. Liefs Sbabe
Hey meiden, Nou hier nog steeds geen ongi..verder ook nog geen klachten alleen wat lichte hoofdpijn. Of dit is een voorbode dat mijn ongi eraan komt of het is de spanning. Als ik morgen nog niet ongi bent dan ga ik weer testen alleen dan idd met ochtend urine. Ik hou jullie op de hoogte...en flink voor me duimen he meiden! Liefs, Monique.
@Ohhh Monique spannend , ik heb bij deze zwangerschap ook bijna elke dag hoofdpijn , ik wil je niet al te blij maken , maar het kan een kwaaltje zijn !~duim,duim,duim,duim,duim,duim,duim~
Hey Moray ik hoop dat jij wel zwanger bent.! Bij mij was het helaas vals alarm, ben gister ongi geworden.... Heb ovulatietesten gekocht vandaag, ga nog 1 cyclyus afwachten, hopenlijk wordt het toch nog weer korter maar anders ga ik aan de gang met die testjes.