Gelukkig gaat het al iets beter met jullie meisje ,s1980. Hou maar goed haar plasluiers in de gaten , en natuurlijk goed drinken maar dat hoef ikje niet te vertellen , onze thijme hing toen ook op het randje , maar hij wilde echt niet meer drinken , ging met een thelepeltj in een uur , dat was echt te weinig , en toen hebben ze hem opgenomen . Kleine kindjes kunnen van het een op het andere mement zo ziek worden , maar vaak zijn ze ookvan het een op het andere moment ook weer beter . Fijn dat de huisarts elke dag ff langskomt !
hi S1980 ik hoop dat het heel snel weer goed gaat met die kleine, ze wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden. Monique, klote voor je zeg. Ik voelde me ook heel erg klote toen ik zaterdag ongesteld werd. Hoopte zelfs nog op een innestelingsbloeding maar daar is het toch echt te veel bloed voor helaas! Ik word er ook even helemaal gek van. Vanaf september 2008 ben ik bijna elke dat bezig met zwanger worden/zijn/niet meer zijn. EN dat wachten de hele tijd, hoe doen mensen dat! Sta op het punt om gewoon weer aan de pil te gaan, dan weet ik tenminste ik ben niet zwanger en hoef er niet over na te denken, gewoon weer lekker roken en feesten en rust......... De postbode had vandaag mijn felicitas doos bij de buren afgeleverd! Schijnbaar is het niet afgezegd. HEel fijn zo'n doos met speentje en slabbetje etc. maar het kindje komt niet meer. Ook fijn dat de buren nu allerlei vragen gingen stellen..... Kon er ook nog wel bij. Wat een KLOTE dag zeg! :x
Ruby..ik weet precies hoe jij je voelt meid, hier ook zo! Met die doos had ik ook..fijn he bij mij staat die ergens ver weg in de berging.
@Ruby , daar zit je dan net op te wachten , kun je ook nog gaan uitleggen.. Ik kan wel zeggen dat je hoop moet houden maar kan me voorstellen dat dat ook wel ver te zoeken is , dikke knuffel Ik hoor het veel vaker dat het mis gaat met die doos , erg vervelend , wordt je nog een x met je neus op de feiten gedrukt !
Hee meiden! Ik kreeg geen melding meer van nieuwe berichtjes, dus ik lag ff achter!. Bedankt voor alle positieve berichtjes over mijn schone eileider. Ruby, hoe lang zijn je cyclussen dan? En niet aan de pil gaan he... Moray, wat een zenuwen bij jou.. spannende tijd zo te lezen. Echt shit dat je ongi bent geworden! Gek dat je nu een langere cyclus had en dat de ovutest positief was. Snap er niks van. Had ik volgens mij ook een keer. Marjon, fantastisch dat je zwanger bent! Gefeliciteerd! Marjo80, het gaat al opschieten he voor je. Wat gaat de tijd snel zeg! Leuk dat je hier nog bij bent en een berichtje schijft. Fijne avond! xx
Hoi Hoi Wij zijn gisteravond trotse oom en tante geworden van een mooie meid Amy-Lynn ze weegt 2650 gram ze is vijf weekjes te vroeg. We hebben haar vanmorgen even bewonderd vanaaf is ze toch in de coufeuse terrecht gekomen suiker waarde ging hard naar beneden. Mijn beste vriendin vertelde me vandaag dat ook ziij zwanger is. Nog maar vijf weekjes. Pff nu komt het allemaal wel ff weer op me af hoor mijn uitegerekende datum komt ook erg dichtbij 13 maart. Marjo potverdrie (sorry) ik had nog goed hoop voor je dikke knuff voor jou. Ruby ook ik ben er elke dag mee bezig drama gewoon maar in de tijd dat ik in nov zwanger washad ik het erg druk met de nieuwe winkel en toen ben ik dus zwanger geworden. Maar ook nu ben ik er weer mee bezig wil zo graag ongesteld worden maar nog niks. Praat het hier lekker van je af. Liefs Chantal
Chantal, gefelicitieerd met je tante-schap! Wel moeilijk met je beste vriendin, het zou zo leuk zijn als je samen zwanger was geweest! Ruby, met die doos zouden ze inderdaad wat zorgvuldiger om moeten gaan. Ik neem aan dat je je afgemeld hebt in ieder geval? Ik krijg nog allemaal babyblaadjes, stom van mij... ik ga ze nl. nog zitten lezen ook! Ik heb een second opinion gehad en even voor alle dames: je bent wél verminderd vruchtbaar met 1 eileider! Iedereen die anders beweert heeft het mis. Ik krijg nu clomid om een extra eisprong op te wekken, voelt een beetje als een nieuwe start! Het heeft wel meer risico op een meerling, maar ik vind dat geen nadeel.
@Dilady , mijn gyneacoloog heeft toen gezegd dat je met 1 eileider mits de andere eileider gezond is , na een jaar tijd als je normaal gesproken 100% kans hebt op een zs , het dan 80% wordt ! En dat is idd verminderd vruchtbaar , maar door die clomid krijg je dan eigenlijk 2 eisprongen en dus meer kans dat je eileder een eitje pakt , zo moet ik het eiegnlijk zien of niet ?
@Proficiat met je nichtje Chantal , mooi gewicht voor 5 weken te vroeg zeg ! En dan je vriendin zwanger en bijna je uitgerekende datum , je wordt wel ff met je neus op de feiten gedrukt he ...en alsje er zo mee bezig bent lijkt het ook wel of iedereen om je heen maar zwanger wordt en kindjes krijgt , dikke knuuffffeeeelllllll
Ja idd ik word met de neus op de feiten gedrukt. Maar het komt wel weer goed maar het is wel ff zwaar. Mijn mannetje ook die weet nu zelfs niet of hij nog wel dit jaar aan kids wil beginnen pff ik weet het allemaal ff niet meer. Sorry voor al dat geklaag. Liefs Chantal
chantal lekker blijven klagen hoor ook daar zijn wij voor.... gefeliciteerd met je nichtje mooi gewicht voor de duur van de zwangerschap Heb ook overwogen om aan de pil te gaan maar naar een goed gesprek met een vriendin en natuurlijk met vriendlief besloten om het niet te doen. Ben er ook elke dag mee bezig en heb besloten dat niet meer te doen (voor zolang ik dat volhoud) Mijn meisje is een stuk beter nu ze heeft voor het eerst vanochtend weer een koekje op, en dat had mijn koekiemonster al vijf dagen niet meer gehad en ze vroeg zelfs vanmiddag om brood. Ga vanmiddag lekker knutselen met haar ff de zinnen verzetten, zit trouwens aankomende dagen weer in mijn vruchtbare periode, dus er is werk aan winkel
Hoi meiden Kom even snel spieken Moray meis ik heb geen woorden echt waar vind het zo zwaar kl*te voor jullie. Hele dikke knuffel. Channes meis gefeliciteerd met je nichtje. S1980 meis ben blij om te lezen dat het nu langzamerhand beter met je kleine meid gaat. Ruby dat soort dingen moet er niet kunnen gebeuren dan word je weer er weer even flink mee geconfronteerd. He bah. Sorry ben nu misschien iemand vergeten sorry maar lig met flinke griep op bed ben er nu net even uit om te spieken. Ga nu weer lekker liggen. Buiten de griep om gaat het goed! Liefs Sbabe
@Chantal , jammer dat je mannetje er nu zo over denkt , maardat zal vast en zeker bijtrekken , het is voor hun ook niet makkelijk , ze kunnen alleen maar toekijken aan de zijlijn terwijl wij overspoeld worden door een golf van verdriet en hormoontjes en elke maand weer die teleurstelling ...........knuffffffff @Sbabe , beterschap meisje !
Sbabe, beterschap! Dilady, ik heb dat precies zo met al die blaadjes, in die doos zaten er ook weer een heleboel en kan de verleiding ook niet weerstaan! Hoe depri ik er ook van wordt als ik eenmaal een tijdje bezig ben met lezen Chantal, mijn vriend zei een aantal weken na de bbz, ik wil voorlopig niet meer....... Heb toen flinke ruzie met hem gehad zelfs, mijn kindje weg en nu mijn toekomst, ofwel kans op een kindje (voorlopig) ook weg! Was helemaal over de rooie, NIET eerlijk van mij natuurlijk maar ik schrok daar erg van. Gelukkig is hij bijgetrokken, maar hij denkt er ook niet echt aan hoor, ik ben er continu mee bezig dus voor die mannen is het toch anders,,,..... Ik heb trouwens ook maar 1 eileider over, ik had begrepen dat je maar iets minder vruchtbaar was. Ik hoop zo dat ik (en jullie) binnenkort zwanger worden!
he marjon, Hoe gaat het met jou trouwens! Heb je allerlei kwaaltjes? Volgende week echo toch?! Spannend [-o<
Sbabe beterschap! Ben ook wel nieuwsgierig of je nog kwaaltjes heb Marjon? Weet niet of ik het al eens verteld maar ik heb met de zwangerschap van mijn dochter (inmiddels bijna 2) tot 16 weken gevloeid. En echt vloeien heb mijn hele zw een hb van 5/6 gehad. Iedere week een echo en wat deed ze het goed. Uiteindelijk is na bevalling voor 100% vastgesteld dat het er 2 zijn geweest (dmv de placenta). dat maakt dat ik iedere maand ondanks bloedverlies toch denk ben ik zwanger! Ruby vervelend die discussies/ruzies met mannen. aan de ene kant snap ik het wel aan de andere kant ook niet als het goed was gegaan wat dan.. Bij ons thuis is het ook heftig geweest hebben afgesproken dat we er wel weer voor gaan maar dat het wel leuk moet blijven (doel ik op de klusperiode) Hoop voor iedereen dat er in 2009 een positieve test komt en dat het daarna natuurlijk goed gaat
Sbabe beterschap! Wel lastig hoor, ik heb dat ook. Als ik aan het vloeien ben, weet ik dus nog niet zeker of ik dan wel of niet zwanger ben. Heb alweer een hele tijd geen test meer gedaan en daarna die HSG behandeling (dan mag je absoluut niet zwanger zijn) en morgenavond wil ik een keer meer dan een winjntje gaan drinken, omdat ik het toch niet ben (denk ik). Dus ik twijfel eigenlijk al een tijdje of ik nu wel of niet een test moet doen. Ik ben toch gewoon ongi geweest? Waar kun je dan van op aan?
IK heb heel weinig kwaaltjes , mijn (.)(.) zijn iets gevoeliger, ben meoe pijn in mijn onderrug en een vol gevoel , maar ik lees gewoon teveel en vind dan dat ik te weinig kwaaltjes heb en dat baart me weer zorgen , zit niks anders op dan in spanning af te wachten op de volgende echo , ben stiekum al heel blij maar wil me nog niet helemaal overgeven hieraan , want ben bang dat het misschien toch niet geod zal zijn....we wachten af........
Hoi hoi Ik ben net bij de gyn geweest en het is nog niet goed krijg waarschijnlijk dinsdag weer een curretage. Er zat nog bloed of een poliep in. Wat een drama zeg. Vandaar dat ik niet ongesteld werd. Maar er was wel een ei in het zicht dus dat is wel allemaal normaal. Liefs Chantal
Channes wat een rotbericht. Denk je alles gehad te hebben moet je nog een keer gecurreteerd worden. Hebben ze de vorige keer niet goed gecuureteerd? Marjon02 kom op hou moed. Misschien stelt het gerust dat ik ook veel bloedverlies had en weinig klachten iedere keer na een goed echo kwamen de klachten meer maar namen hoe meer spanning ik voor de volgende echo had weer af. Nog drie nachtjes... Als dochter wakker is, is trouwens gelukkig weer helemaal de oude, komt mijn schoonvader ons ophalen. kleine meid slaapt daar het weekend wij gaan schoonzusje en zwager helpen met laminaat leggen. Prettig weekend allemaal