Na de currtage is er een echo gemaakt die was schoon dus dit is later gekomen gyn zei ook dat het wel kon dat er nog wat achter kon blijven dat dat later zichtbaar werd. Liefs Chantal
Vraagje: heeft iemand wel eens getest 2 dagen voor zijn NOD? Ik wil morgen nl. weer eens ouderwets doorzakken op een vriendinnenavondje, maar heb maandag mijn NOD. Heb wel pijnlijke (.)(.), maar ja... al 100 keer gehad natuurlijk. Wil er eigenlijk morgen al een testje tegenaan gooien zodat ik met een gerust hart aan de bubbels kan... zou het nut hebben om zo vroeg te testen?
Hoi meiden Ben ik weer even! Channes meis dat is geen nieuws waarop je zit te wachten bah zeg. Moet je nog een keer. Dikke knuffel meid. Dilady je kunt altijd een gokje wagen ik heb ook vaak 2 dagen voor NOD positief getest dus het kan zeker. Marjon hopelijk volgende week een mooi echo meis. Nou hier is de griep weer zo'n beetje de deur uit alleen nog flinke naweeen ervan. Maar goed ben weer aan het opknappen. Nog een paar daagjes en dan krijg ik mijn 1e echo spannenddddd. Fijn weekend meiden Liefs Sbabe
ik ben hier een tijdje niet geweest.... ik dacht even kijken hoe het met jullie gaat en of er al meer mensen zwanger zijn... ik hoop echt voor de mensen die nog niet zwanger zijn het maar gauw mag gebeuren ik gun het jullie ook allemaal zo! en voor de mensen die zwanger zijn geniet ervan! en succes met de bevalling... ik heb een ontzettende zware zwangerschap... we zijn blij als ons wondertje er straks is.. ik heb af en aan in het ziekenhuis gelegen... teveel overgeven zon 8x per dag dus kwam veel vocht tekort... ik heb vanaf maand 4 al last van hevige bekken instabiliteit dusse ben toen ook halve dagen gaan werken helaas.. van december tot nu toe heb ik met longonsteking 39,5 koorts.. aan het antibiotica infuus gelegen ...8 dagen ziekenhuis weer 4 dagen thuis 6 dagen ziekenhuis weer thuis... ik heb nu prednison gekregen en sinds toen gaat het wat beter.. dan heb ik ook nog in het ziekenhuis gelegen voor een zwangerschaps vergiftiging maar die heeft godzijdank niet doorgezet... want ze hadden het al over het kindje halen.. mijn lever en mijn nieren werkte slecht...en dat gaat nu gelukkig goed... alleen we zijn er nog lang niet want door al deze complicaties is het kindje niet meer gegroeit helaas..en mijn buik ook niet trouwens heb echt een klein buikje.. dus loopt erg achter in de groei...wat natuurlijk erge zorgen baat... sinds deze week is de kleine pas weer gegroeit of aangekomen moet ik eigenlijk zeggen met 200 gram.. maar goed we hopen de 2000 gram te halen dat zou mooi zijn zei de arts.. verder doen ze nu thuis monitoring dan komen ze vanuit het ziekenhuis aan huis om je bloed,urine ,en je kindje te checken met een ctg.. apparaat. verder volledige bedrust zodat al mijn energie naar de groei kan gaan.. nou nog 7 weken .... x evi
@Chantal , dat is balen zeg , denk je het gehad te hebben moet je weer ,kl*te hoor .. @s1980 , denk misschien ook dat ik bijna nergens geen last van heb ,omdat ik er niet aan toe durf te geven ,omdat ik zo bang ben dat het toch nog mis is , nog 5 nachtjes ...... @Evi, zo dat is niet niks om zo'n zwangerschap mee te maken , fijn dat julllie zo goed in de gaten worden gehouden , en wat ben je een bikkel dat je dit al allemaal doorstaan hebt !En wat een zorgen voor jullie kindje zeg , wat een spanning @Dilady , ik zou het gewoon proberen , er zijn ook testen die je al voor je nod kan gebruiken , ik heb de midstream van sensi test , die kun je vanaf 4 dagen voor je nod gebruiken ... Wat ik hier veel lees is dat die van de kruidvat 2 voor 5 euro ook redelijk vroeg gebruikt kunnen worden , spannend hoor !
hallo allemaal ik ben bijna vier weken geleden geopereerd aan een buitenbaarmoedelijke zwangerschap? ze hebben mijn eileider kunnen redden! weet iemand wanneer je dan weer zwanger mag raken?
Hoi meiden Evi jeetje meis wat een heftige zwangerschap heb je meid. Ik vind je een super sterke meid. Heb heel veel respect voor je. Hopelijk dat de laatste 7 weken nog wat draagelijk voor je word. Sdon meis allereerst heel veel sterkte meid. Ook ik mocht gelijk weer zwanger worden. Dilady was eigenlijk benieuwd of je al getest had! Liefs Sbabe
je mag het meteen weer proberen sdon! Evi, jeetje meid wat een heftige zwangerschap. Hopelijk gaat het zometeen allemaal van een leien dankje, dat heb je dan wel verdiend! Ik ben afgelopen vrijdag weer eens flink gaan stappen en drinken. Dat had ik eigenlijk niet meer gedaan tijdens het zwanger willen worden. Was erg geslaagd!
Hallo, Ook ik kan me (helaas) aansluiten bij deze club... Ik ben afgelopen donderdag geopereerd aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Ik was 7 weken zwanger en al 2 weken bloedverlies, helaas ook geen vruchtje te zien op de echo. Het positieve hieraan is dat alles gespaard is gebleven en dat de gynacoloog geen problemen voor de toekomst verwacht! Ik heb nauwelijks pijn, voel soms m'n eileider wel maar ik heb meer hinder van de hechtingen! Ook heb ik nog steeds helder bloedverlies.. Hoe lang kan dit aanhouden? Liefs voor iedereen hier, Anna
Vervelend Anna, dat je dit hebt moeten meemaken maar fijn dat je eileider gespaard is! Over dat bloedverlies zou ik zo niet weten eigenlijk. Weet ook ff niet meer of ik daar nog last van had na de operatie, zal vast wel denk ik.
Mamariekje fijn dat je zo genoten hebt van het avondje stappen. Anna sterkte meid ben blij voor je dat alles bespaard is gebleven. Dat bloedverlies herken ik niet zo had nauwlijks nog nabloeding. Als je het niet vertrouwd neem even contact op met gyn. Liefs Sbabe
Hoi hoi Evi wat een heftige zwangerschap je zeg succes met je laatste 7 weken ik hoop dat ze wat makkelijker voor je zijn. Sbabe de griep nu helemaal de deur uit? Hoe voel je je verder? Dilady ik ben ook benieuwd of je getest hebt? Marieke lekker even he een avond lekker doorzakken heb ik ook gedaan gister. Aannaa Vreselijk dat jij dit ook hebt mee moeten maken. Gelukkig hebben ze alles kunnen besparen. Bloedverlies heb ik ook nauwelijks gehad de dag zelf en de dag erna. Zoals Sbabe als zei als je het niet vertrouwd neem dan contact op met je gyn. Hier gaat alles goed begint nu echt door te dringen dat ik dinsdag weer heen moet morgen moet ik voor de narcose heen dan hoor ik ook hoe laat ik er dinsdag moet zijn wat een drama zeg. Ik hoop nu dat alles goed gaat. Liefs Chantal
hey meiden, En dilady heb je al een testje gewaagd? Evi meid, wat heb jij een zware zwangerschap zeg, mijn respect hiervoor! Chantal, alvast sterkte meid voor volgende week, dikke knuffel voor jou. Anna welkom hier, ik heb na mijn operatie zeker nog een week gevloeid, dacht ook er komt geen einde aan, maar uiteindelijk word het vanzelf minder. Marieke lekker wezen stappen,heerlijk, mag ook wel een x he! Marjon, jij moet toch morgen voor je echo? suc- meis. En Sabe jij toch ook volgende week, ook jij suc-6 meis. Meiden a.s. woensdag is het precies 1 jaar na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap, bah ik wil deze dag erg graag overslaan, word ik weer zo met je neus op de feiten gedrukt dat ik alweer 1 jaar verder ben en nog niet zwanger..bah. Liefs, Monique.
Ik moet nog tot woensdagwachten voormijn echo ! @aanaa , wat vervelend dat je dit ook hebt moeten meemaken , ik heb wel bloedverlies gehad ,maar weet niet precies meer hoelang , volgensmij een weekje , de eerste paar dagen best wel veel en daarna leek het op de laatste dagen van een ongi .........
Hoi Hoi, Bedankt voor jullie antwoord! Ik heb donderdag een belafspraak met de gyn. Ook voor de uitslag van m'n hcg.. Zo te lezen zijn er een aantal weer zwanger na de buitenbaarmoederlijke zwangerschap! Dat geeft moed! Groetjes Anna
@Anna , schrijf al je vragen op , want uit ervaring weet ik als je dat niet doet , dan vergeet je de helft !
Doe ik, dank je marjon! Min buik is nog steeds opgezet.. Hechtingen trekken een beetje....Hebben jullie daar ook een tijdje last van gehad? Anders ga ik dat ook ff vragen!