Sbabe...yes super meis, echt je hebt het zooo verdient! Chantal..dikke knuffel meid! Marjon suc-6 morgen!
s babe gefeliciteert meis! geniet er maar lekker van! bedankt voor je reactie trouwens dan ga ik lekker met een kruik naar bed.. x evi
Sbabe gefeliciteerd, goed zeg! Ben heel blij voor je. Marjon, succes morgen Chantal, heavy zeg voor je. Ben je nu drie keer gecurreteerd of begrijp ik het even niet helemaal? Moray, sterkte woensdag meid. Ik kan het niet allemaal onthouden hoor van iedereen, sorry. Allemaal succes! Ik kom nu in mijn vruchtbare periode, dus klussen maar!
Sbab geweldig gefeliciteerd! Marjon nog een paar uurtjes ga voor je duimen! Chantal doe rustig aan laat je lekker verwennen en hoop dat je alles een plaatsje kan gaan geven nu Vandaag lekker dagje vrij. Zo ff douchem met de kleine meid en daarna theeleuten bij een vrienin, heeft een dochter net zo oud als mijn dochter en zijn echte vriendinnetjes zo lief Toedels
Dilady K....n zeg Dikke knuff. Hier een korte nacht gehad kon niet slapen omdat ik overdag zoveel heb geslapen dus ik sliep steeds even een half uurtje later was ik weer wakker wat irritant. Verder voel ik me goed moe en een beetje buikpijn. Marjon ik ben heel benieuwd naar je echo. Marieke klusse he hihi. Ik ben nu twee gecurriteerd. 9jan en gister. Liefs Chantal
Hoi meiden Dilady meis wat dikke chips toch bah. Geen woorden! Mamariekje heel veel klusplezier gewenst en zet hem op he jullie beiden. Marjon meis hoe was je echo of moet je nog. Ben zo benieuwd! Channes fijn dat je je redelijk goed voelt. Doe nog maar kalmpjes aan hoor. Liefs Sbabe
Sbabe, wat een geweldig nieuws!Het was je ook zooooo gegubd, na alle ellende...! Ook voor de rest...een hele dikke knuffel en sterkte voor jullie allemaal...!Hopelijk mogen jullie ons allemaal snel opvolgen! Hier verder alles oke...!Ben lekker met verlof en zit vollop in de nesteldrang..., maar ik geniet er heel erg van! Maandag moeten we naar de gyn. ivm een groeiecho. De vermoedens zijn nl. dat onze ukkie een UK is, en dan word er gekeken, of ik event, ingeleid moet worden. Even afwachten dus....! Ik leef nog steeds met jullie mee, en lees nog steeds jullie verhalen...! Ik hoop dat jullie door mijn ervaring, ook zien, dat je na een BBZ toch weer zwanger kan raken! Nogmaals...een hele dikke knuf. voor jullie allemaal!
O jee Marjo, flinke UK gemaakt dus! Dat krijg je natuurlijk als alles langs één eileider moet! Geniet van je laatste weken en bedankt voor de steun. We volgens snel..
Hoi meiden, Bedankt allemaal voor jullie lieve woorden. De zwangeren onder ons veel succes en geniet er van! Jullie zijn voor mij een teken dat het ook na het verwijderen van een eileider lukt om zwanger te worden! Heel fijn, krijg weer goede hoop. Ik heb trouwens nog een vraagje; wanneer kun je je menstruatie weer verwachten? Ik ben dus 30 jan geopereerd; verwijdering van r.eileider + voor de zekerheid curritage. Dit is dus een kleine maand. Vanochtend op het werk (werk nu halve dagen) kreeg ik een soort menstruatiepijn dat ook nu nog er is maar het is soms wat minder en dan weer wat heviger, ik merk bij het afvegen op het toilet dat het iets bruiner/roder is. (sorry voor onsmakelijke details). Zou dit mijn menstruatie zijn of ben ik daar te vroeg voor?
marjon je houd ons wel in spanning hoop zo dat je een goede echo heb gehad wannabee ik was 26 dagen later alweer ongestelds dus het kan hee l goed kunnen dat je nu weer menstrueert
Nou idd ze houd ons goed in spanning Ik hoop ook dat alles goed. Wannabee ik was na 28 dagen weer ongesteld dus kan idd. Marjo geniet nog van je laatste weekjes gaat wel erg snel hoor. Ik heb me vanmiddag maar even verwend met een nieuwe horloge ben er super blij mee. Nu gaan we even bij ons nichtje kijken in het zh. Liefs Chantal
channes gelijk heb je je hebt het verdiend! Hoe gaat het nu met je nichtje Doe je een beetje rustig aan
Gaat best goed met haar ze drinkt nu 40cc zelf en voor die andere 20cc heeft ze geen kracht meer dus die krijgt ze via de sonde. Haar suiker is nu steeds goed en haar hartje is ook goed nu gelukkig. Ik doe rustig aan ga nog ff naar het zh en dan bank hangen met de laptop op schoot heerlijk. Hoe is het met je dochter is ze helemaal opgeknapt nu? Liefs Chantal
Dat klinkt goed, een echte vechtertje! Herken veel van jou in mezelf. Niet zeuren en altijd aan een ander denken! Meisje is helemaal beter! Hoop zo voor marjon dat ze een goede echo heeft gehad ga zo dochter naar bed brengen, staat trouwens foto in album moch je benieuwd zijn hoe ze eruit ziet Nogmaals rusitg aan Dikke knuffel voor jou
Ja dat hoop ik ook voor Marjon vreselijk dat wachten ben nu ook steeds online hihi. Ik denk ook altijd eerst aan een ander dan kom ik wel. Wat een mooie meid hebben jullie zeg. Gelukkig is ze weer helemaal opgeknapt niks aan als je kids ziek zijn. Ons nichtje mag vanavond waarschijnlijk uit de couffeuse ze doet het goed alleen haar hartje nog niet daar heeft ze nu pilletjes voor. Liefs Chantal
he dames, het is dus goed fout ! Ik ben dus zwanger van een lege vruchtzak ! Blijkbaar heb ik toch bij die bloeding het vruchtje verloren en vruchtzak groeit gewoon verder , waardoor je je gewoonnog zwanger voelt .... Heb cytotec gekregen om de boel op te wekken ,,,,,, ben er ff helemaal klaar mee