GA de cytotec gebruiken als manlief straks thuis is , want durf niet te beginnen als ik alleen met de kindjes ben , als het nou niet goed gaat , werd ook gezegd dat ik hier echt niet alleeen aan moest beginnen ... ben ff op het werk geweest , geeft wel wat meer rust dat ze het daar nu ook weten , en dat ik iig niet hoef te denken van , och jee als het morgen niet gaat met werken moet ik van alles uit gaan leggen , nu kan ik gewoon rustig thuisblijven en ff aan mezelf denken ..
Marjon heb je wel een beetje kunnen slapen vannacht? Goed idee om te wachten tot je man thuis is lijkt me ook prettiger om het met z'n 2en te doen. S1980 gaat goed met mij. Buikpijn is bijna weg moe ben ik ook niet meer. Een plekje geven lukt aardig maar soms heb ik het echt ff niet meer. Liefs Chantal
Ik dacht dat ik zou slapen als een blok , omdat ik al die tijd al zo slecht geslapen had , maar heb juist slecht geslapen en toen we vannochtend wakker werden vonden we Tara in haar eigen braaksel , waarschijnlijk in haar slaap overgegeven , wil er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren .......voor hetzelfde geld was ze erin gebleven .....
Jeetje dat is schrikken gelukkig is het goed afgelopen. Ik hoop dat je pillen hun werk goed gaan doen en dat je er niet al teveel last van krijgt. Nogmaals heel veel sterkte vind het echt heel erg. Dikke knuff Chantal
Wat lees ik nu..?Wat moet je daar op zeggen..? Marjon, wat verschrikkelijk zeg.....! Het zag er allemaal zo hoopvol uit, en nu dit.... Heel veel sterkte toegewenst..... Liefs Marjo
pfff dat is schrikken! Wat een mooi plaatje bij je banner! Hoop dat je vanavond wat beter slaapt! Beginnen de pillen al te werken of niet?
Hoi Marjon, Las net wat er gebeurd is, wat vreselijk! En inderdaad, op dat moment staat je wereld echt even stil! Heel heel veel sterkte, een dikke digi knuffel vanuit overijssel..
Nou ik heb cytotec ingebracht ,maar het heeft nog helemaal niks gedaan ,meen ergens gelezen te hebben dat het ook niet werkt bij 10% van de vrouwen , weet iemand van jullie dit ? Ga zo maar weer ens het ziekenhuis bellen , want als het niks doet wil ik niet wachten tot de controleecho van volgende week vrijdag .....dan ikan ik wel zeggen dat het er gewoon nog zit ...
heb het nog nooit gebruikt. Ben bij mij eerste mk meteen met spoed opgenomen en gecurriteerd dus kan helaas geen antwoord geven op je vraag. Ik zou ook gewoon bellen. Met iets in je lichaam lopen wat er niet hoort voelt niet goed...... sterkte
Ik zou ook ff bellen met je gyn ik vond het geen fijn idee dat ik met iets in me buik liep wat er eigenlijks niet zo hoorde. De pillen ken ik helaas niet. Sterkte en denk om jezelf. Liefs Chantal
Yeah volgende week kunnen we eindelijk terecht bij de neuroloog voor me mannetje. Ben benieuwd wat hij er aan gaat doen. Ga zo eerst een kado halen voor me neefje is jarig vandaag 7word hij alweer wat gaat de tijd toch snel.
Ik heb gebeld , en moet gewoon afwachten , cytotec kan alsnog zijn werk gaan doen , begin nu ook een beetje bloedverlies te krijgen , maar geen krampen of iets ... Volgende week vrijdag pas echo , en is het dan niet gelukt dan krijg ik een curretage , laat het dan nu maar goed beginnne ...
Hoi marjon Ik heb het ook gebruikt vorig jaar met mijn miskraam. Ik werd ontzettend beroerd van die medicijnen dus heb ook maar 1 tablet gebruikt en daarna niet meer (moest er nog 1 inbrengen). Ik reageerde er ook niet op maar bij wij was het hoogswaarschijnlijk daarvoor al losgekomen. Soms kan het idd even duren voordat het z'n werk doet. Meis ik wens je nogmaals heel veel sterkte. Liefs Sbabe
Ik moest er 4 tegelijk inbrengen , heb nu wel wat bloedverlies gehad , maar denk dat ik in totaal net een half maanverbandje kan vullen , en geen krampen of iets , alleen erg moe , maar dat zal ook wel door de spanningen komen ...
Hoi meiden Ook gaat het niet goed. Kwam tegen half 8 van de verjaardag en ga naar de wc en ik begon vreselijk te bloeden net water. Dus ben alweer naar het zh geweest heb 4 pillen gekregen waar ze vrouwen mee inleiden die moet ik nu laten inwerken en dan moet alles dik en bruin zijn is het morgen niet goed moet ik weer gecurriteerd worden Sorry voor het vieze praatje. Marjon hou je het allemaal nog vol? Liefs Chantal
Marjon hoop dat het snel loskomt dit schiet ook niet op. Wat zit jij momenteel in een achtbaan van emoties. Channes waarvoor moet je man naar het ziekenhuis?
Voor een hernia we gaan proberen een scan te regelen om te kijken waar het zit en wat er gaat gebeuren dit schiet voor hem niet op hij heeft heel veel pijn. Liefs Chantal
oohh Chantal , ik hoop dat de pilletjes hun werk doen ... Nog een keer een curretage zit je zeker niet op te wachten , wat een ellende toch allemaal ... Hier is het kleine beetje bloeden alweer gestopt , dus als er voor vrijdag niks komt , ga ik ook maar van een curretage uit ..
nee gatver channes houd het nou nooit op voor jou! Marjon bij jouw ook geen vooruitgang dus Meiden allebei heel veel sterkte en een dikke knuffel
Hoi hoi Het bloeden is gestopt gelukkig heb er verder ook geen last van gehad wat krampen verder niks. Marjon ik hoop dat het toch nog losbreekt voor je voor vrijdag. Wat een drama's bij ons jah. Liefs Chantal