Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Ik heb er ook toevallig de vorige week besteld.
    Via internet,bij sensitest...24 en 3 zwangerschapstesten!voor een kleine 30 euro incl.verzendkosten!

Ik heb zoiets van je kunt het altijd proberen toch?

Groetjes Brigitte

2. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    dat is zeker te doen in de winkel heb je 3 ovu testen voor 20 euro

Brigitte hoop dat je maar 1 zw test nodig hebt en de rest kan weggeven:)

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    ik heb gebeld , maar heeft niks opgeleverd ...
    De meeste gyneacologen in ons ziekenhuis zijn naar een congres , alleen voor spoed kun je ertussen worden gezet , en dan hebben ze gelijk , ik ben geen spoedgeval ...

Ik dacht nog dan kun je beter een bbz hebben ( tuurlijk gelukkig niet !) , dan wordt je tenminste gelijk geholpen ..

Op naar vrijdag dan maar .....

4. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    HE marjon,

Lijkt me echt vreselijk om maar te moeten wachten.... niet leuk! Raar ook eigenlijk dat ze je gewoon laten wachten al die tijd, het is toch voor je verwerking beter om het zo snel mogelijk weg te halen (als je dat wil). Lijkt mij wel in ieder geval. :cry:

Hier gaat het zijn gangetje, ik heb mijn ovulatietesten toch maar nog niet gebruikt deze cyclus, heb daar eigenlijk toch nog niet zo'n zin in. Ben er al genoeg mee bezig........ Stel het toch nog maar even uit! ;)

5. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Marjon, wat vervelend weer zeg. Hou nog even vol meid!

6. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon ik hoop dat de dagen snel voorbij zijn voor je. Kan me heel goed voorstellen dat je er helemaal zat van bent.

Ik ben vandaag naar de huisarts geweest ik mag hem van hem nog niet aan het werk ben nog te emotioneel klopt ook wel ik cijfer mezelf te veel weg dus daar gaan we maar ff aan werken hoe weet ik nog niet.

Liefs Chantal

7. Brigitte77

Brigitte77 Actief lid

19 mei 2008
    374
    2
    18
    Limburg
    Dank je...dat hoop ik natuurlijk ook.....
    Dat zou wat zijn he!

8. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Dat zal niet meevallen Chantal ..
    Had je wel weer zin om te gaan werken , op zich is het natuurlijk wel een afleiding .........................misschien als je er wel zin in hebt kun je een paar uurtjes gaan werken , voor de afleidinng ofzo ..

Maar als het niet gaat , zeker thuisblijven en wat Chantaltijd erin brengen en erin houden en dat is vaak het moeilijkste !

9. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Channes heel herkenbaar het wegcijferen van jezelf! Heb je een hobby waaraan je tijd kunt besteden? Je moet doen wat goed voelt en als daar werken niet bijhoort dan maar even niet. Vond het zelf prettig om snel weer naar het werk te gaan zo werd de drempel niet te groot. Heb gelukkig een hele lieve baas en managers om mij heen!

MArjon het mag voor jou denk ik snel vrijdag zijn. Vind het echt belachelijk dat ze je laten lopen gezien de afgelopen weken.

Ga nog wat voor het werk doen en dan vanmiddag lekker met mijn kleine grote meid koffiedrinken bij vriendinnetje

Toedels

10. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Hier begint het toch nog vanzelf te komen , bloedverlies kwam vanmiddag op gang , moest echt rennen , was op mijn werk , het stroomde er gewoon uit ( sorry voor details) , het is nu wel een heel stuk minder , lijkt meer nu op een gewone ongi , hoop dat dit het is ...
    Heb nog wel geen gekke dingen gezien , het was alleen helder bloed ....

Hoe blij zal ik zijn als vrijdag alles schoon is , dat je daar blij mee kan zijn he dames , eigenlijk vreemd he ...

11. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Fijn Marjon, dat het nu zo spontaan komt.

12. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon hoe is het nu met je ben je nog meer bloed verloren inmiddels of iets anders?
    Ik hoop dat je helemaal schoon bent vrijdag.

Marieke het word spannend bij jou duim duim duim!

Hier gaat het redelijk ik begin ook weer wat bloed te verliezen niet heel veel misschien komt me ongi er wel door ik hoop het wel.

Liefs Chantal

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik verlies af en toe een beetje bloed , gistermiddag was het ff heel veel , maar was ook heel snel weer gestopt tot vanmiddag uurtje of half 5 , en nu ook weer zo goed als gestopt ..

Zou ik niet meer moeten verliezen als alleen maar helder bloed ?

14. leeuwin

leeuwin Actief lid

20 okt 2006
    145
    0
    0
    Heey Meiden,

Heb hier een paar weekjes geleden ook geschreven dat ik een bbz had gehad. Daarna niet meer veel op deze site geweest, anders maak ik mezelf gek.

Hoe is het hier allemaal?

Lees niet zo leuke berichtjes, wat erg zeg. Sterkte voor jullie.

Ik heb wel goed nieuws ik had vandaag een positieve test. Ik moest 2 menstruaties afwachten en de laatste was in jan en nu ben ik in febr. weer aangeteld. Hoop wel echt dat het goed zit dus moet over 2 wkn naar de gyn. Erg spannend.

Hoop echt dat het voor iedereen snel raak mag zijn en dat het goed zit en blijft gaan.

x leeuwinnetje

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon het kan zijn dat het vruchtzakje door je lichaam is opgenomen dan hoef je alleen maar bloed te verliezen en verder niks. Ik hoop het voor je.
    Nog 1 nachtje dan heb je zekerheid eindelijk hoe laat moet je heen morgen?

Liefs

16. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Leeuwin

Dat is goed nieuwd meid gefeliciteerd.

Liefs

17. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    leeuwin gefeliciteerd!

Rest van de meiden succes! Ik ben m'n koffer aan het pakken, want we gaan morgen een weekje naar de zon in Portugal! Heb er zin in, doegg

18. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Leeuwin, gefeliciteerd!
    Marieke veel plezier in portugal, geniet ervan!
    chantal en marjon, dikke knuffel voor jullie.
    Sbabe. hoe is het met jou?
    En de rest van de meiden hoe is het met jullie?

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Proficiat leeuwin , das goed nieuws , hoop voor jullie dat alles deze keer op roletjes gaat lopen ,hou jeons een beetje op de hoogte ?

@mamariekje dat klinkt lekker een weekje portugal , is het daar al lekker warm ?

@Chantal , wist niet dat je lichaam een vruchtzakje kan opnemen , zou heel mooi zijn als dat is gebeurd !
    Ook al een vruchtzakje van 9 a 10 weken ?
    ik moet er om14:00 zijn ..

fijne dag allemaaal !

20. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    hier een mega K*tdag vriend is net ontslagen. Totaal onverwachts werkt bijf jaar in het bedrijf nooit ziek geweest altijd bonussen en loonverhogingen en zeggen ze dat de afdeling waar hij werkt ermee stopt. Per direct naar huis gestuurd mocht acuto nog twee maanden gebruiken en verzoek was om iets te ondertekenen Wat een stelletje gekken. Nu druk aan het bellen met das rechtbijstand(thanx god dat ik hiervoor verzekerd bent
    *einde ego bericht*

Leeuwin gefeliciteerd wat een fantastisch nieuws

Marjon stekte straks

Hier alle tekenen van een ongi kan er ook nog wel bij

Ben bang dat ik snel weer fulltime aan de bak ga,,,
    De gedachte dat ik zoveel van mijn meisje moet gaan missen levert nu al tranen op.....

Deel Deze Pagina