Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    Ja inderdaad ik moet het van dag tot dag bekijken maar het gaat niet snel genoeg naar mn zin, maar dat zullen jullie wel begrijpen. Voel me zo compleet zinloos. Lig ik in mn bed en ondertussen hoor ik manlief beneden stofzuigen, dweilen etc. dan voel ik me zo schuldig. Ik zou willen dat ik wat voor hem kon doen, maar volgens hem is er maar 1 ding en dat is zorgen dat ik weer de oude ga worden...

2. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Hey Gizmoo...hoe is je ochtend gegaan vandaag?

3. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He triessie, leuk van je te horen vond het al zo stil. Met mij gaat het redelijk, ik was om 11 uur uit bed :oops: , en verder een beetje boekjes zitten lezen... Hoe is het met jou?

4. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja ik vond het ook wat stil..dus ik dacht ik ga gewoon vragen hoe het met je is ;)

Ik heb vanmorgen bezoek gehad van 3 collega's, was goed...voelde ook goed en ik ga donderdag met de lunch naar kantoor toe eens even voelen hoe het voelt....hihi...
    Nu net stoofvlees opgezet en nu zit ik met te bedenken hoe ik mezelf in toom kan houden om niet alsmaar op mn lichaam te letten en daarnaast ben ik ontzettend verkouden en dat ben ik zoooo zat!
    Hoe is het met je litteken?

5. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    tja het gaat goed met mn litteken, voel hem alleen nog onderhuids en hij doet geen zin meer. Gezellie dat er collega's zijn geweest joh. Ik heb veel mail contact met collega's is ook wel leuk. Hhaha ja wat hadden we afgesproken? nergens op hopen en niet op symptomen letten he?

Ik zit hier nog steeds te wachten op mn ongesteldheid. Morgen is de operatie 28 dagen geleden(vier weken dus) pfff kan niet snel genoeg komen. Niet dat ik nu al weer zwanger wil worden, want volgens mij zou dat al kunnen, maar gewoon dat ik weet dat ht nog "werkt"hhaha.
    Afgelopen donderdag zou de gyneco. mij terugbellen voor de bloed en urine uitslagen. Nog steeds niets gehoord. Vrijdag zelf gebeld maar ze is er morgenochtend pas weer..

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hey Gizmoo... 11 uur is toch een redelijke tijd? Ik heb dat hiervoor ook gedaan. Pas afgelopen paar dagen ben ik de wekker om 10 uur gaan zetten. Neem je tijd en bouw het beetje bij beetje op. Je bent niet in 1x beter, het heeft echt tijd nodig. (Neem dat maar aan van iemand zelf zo eigenwijs was/is ;) )
    Ben benieuwd wat de gyn je morgen te melden heeft.
    Vervelende was vandaag toen ik erachter kwam dat ik al om 8 uur moest beginnen ;) Ik heb vannacht heel slecht geslapen dus ben supermoe en loop de heel tijd te gapen. Misschien heb ik wel slecht geslapen omdat ik wist dat mijn buurvrouw vandaag ging bevallen. (was vanmorgen ingeleid). Leidt toch even tot dubbele gevoelens bij mij.
    Bovendien zit ik mij een beetje druk te maken of ik misschien alweer zwanger kan zijn :( Ondanks dat de vk zei dat het te kort zou zijn blijkt uit mijn berekeningen dat ik vr (toen ik die buikpijn links had) dat ik 3-3,5 weken na operatie zat. Als ik kijk naar mijn cyclus na mk, dan had ik toen ook ei rond die tijd. En juist de za-ochtend en de wo-avond hebben we geklust. Het zou dus kunnen, terwijl het eigenlijk niet mijn bedoeling was. Ow het is weer zo lekker dubbel :(
    Triessie, beterschap gewenst met je verkoudheid. Ik zou gek worden als ik er nog zoiets achteraan kreeg. ;) Ow en maak je niet gek... als het komt, dan komt het. En idd symptomen zeggen helemaal niets!
    Ow en ik heb trouwens geregeld dat ik do maar een halve dag hoef en dat ik vr kan gaan als het niet gaat. Ik ga wel proberen de hele dag vol te maken, maar het is dus niet erg als ik eerder zou afhaken :)

Groetjes, Wendy

7. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He wendy, ja ik vond het ook al raar dat de vk zei dat het te vroeg zou zijn voor een eisprong?! Ben je al een x ongesteld geweest (zal wel hier ergens staan maar ff te lui om terug te zoeken.. :) ) nou dat zal wel wat zijn zeg en triessie kan ook al bijna testen. Met haar heb ik afgesproken dat we (lees ze zich) niet meer gek laat maken door symptomen, maar tis en blijft spannend. Ik moet eerst nog maar eens ongesteld zien te worden, krijg er de zenuwen van zeg, als het eenmaal zo is zou er wel een last van me afvallen. Zo lekker dat je nu alleen nog donderdag hoeft te werken. Lijkt me best zwaar twee dagen achter elkaar.

He triessie, hoe is het met jou? Ik ben ook behoorlijk verkouden, irritant he? Ook dat nog. Heb al twee dagen een zeurderige pijn aan mn rechter kant, af en toe steken echt irritant. Ik zit te bidden dat het een eisprong is. Heb ook van dat draderige slijm.... wat denken jullie@?

Morgen trouwens wekker zetten, tussen de middag moet ik mn dochter weer uit school halen en sochtens ook het zh bellen zal niet meevallen...

8. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ehm Gizmoo, is hetzelfde wat ik dus had toen ik dacht dat ik ei had. Dus kan ook best bij jou zo zijn.
    Ik moet trouwens wel vr hele dag werken. (alleen als het niet gaat kan ik naar huis)
    Ik ben nog niet ongi geweest. (had operatie ook maar net ehm iets voor of na jou (20dec).

9. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    oeps sorry wendy, ik ben effe niet scherp ik verwar je denk ik met triessie. Ik had de 18e de operatie. En nu je het zegt, jij had een eileider besparende operatie en ik niet. .. Jij herkent dus wat ik zeg. Nou wellicht allebei dus een eisprong... voor ik zwanger was heb ik 1 pilloze cyclus gehad en die duurde 36 dagen, hoe was dat bij jou?

10. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ehm zie het rijtje onder mijn banner. Het vraagteken was de eerste cyclus dat ik met de pil gestopt ben.

11. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    ik heb geloof ik een klap van de molen gehad sorry... :oops:

12. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Maakt niet uit joh, ik vergeet zoveel de laatste tijd, word er helemaal gek van :( Ga je vanaaf nog rustig aan doen?

13. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    zo daar zijn we weer! Hoe is het met jullie? Ik heb gisteravond behoorlijk wat pijn gehad aanmn rechter kant, pijn en krampen, niet normaal. Nu gaat het wel weer. He wendy ik zie dat jij heb gependeld? Heb je dat hier via de site gedaan.

14. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Goedemorgen....
    Misschien dat het dan toch ei is geweest? Ben benieuwd. Haha we zitten echt dicht bij elkaar....
    Ja, heb dat hier via de site gedaan. Althans 3 ervan. Allemaal die bij het topic Na mk gaan we er weer voor! zitten. Kan iig Wishgirl noemen die pendeld, de andere 2 weet ik dat 1 niet genoemd wil worden en de ander weet ik niet zeker en die is er ook vaak niet.
    Je bent lekker vroeg op trouwens ! Toppie :)

15. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Ow en ik heb gisteravond de laatste hechting er zelf maar uitgehaald, want die in mijn navel was zo aan het vervelen. Deed wel wat zeer, maar met wat jodium erop zal het vast beter zijn. Vond dat er nog veel van de hechting over was....(aangezien het oplosbare hechting zou moeten zijn)

16. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    hoi! ja lekker vroeg, veel te vroeg naar mn zin, zit hier nu echt met een hoofd op onweer achter mn laptop. Heb zo en zo door die pijn slecht geslapen. En de verkoudheid wordt ook alleen maar erger. Tussen de middag mn dochter weer uit school halen, dus tja moest er zo en zo wel uit. Net ziekenhuis gebeld voor die uitslagen maar de arts is spreekuur aan het doen, later weer terugbellen, dat schiet niet op.
    Denk je dat ik aan wishgirl zou kunnen vragen of ze ook voor mijn pendelt of is dat geen goed idee?
    Mijn hechtingen zijn er sinds vorige week helemaal uit. Het valt mij mee hoe de littekens er uit zien, heb jij er ook drie?

17. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Goedemorgen Wendy en Gizmoo...

Wat een vervelende start heb je vandaag Gizmoo...hopelijk heeft de gyn je straks positieve berichten en verzacht dat de nacht een beetje ;)

Blijven lang zitten he Wendy, sommige stukjes hechting...had ik ook last van...er ook op een gegeven moment uit geknipt!

18. gizmoo1

gizmoo1 Bekend lid

16 okt 2007
    508
    0
    0
    He triessie ook zo een vroege vogel! Hoe is het met jou?

19. triessie

triessie Bekend lid

4 nov 2007
    961
    0
    0
    Ja ja ook een vroege vogel...mijn mannetje verlaat het bed rond half 6 en dat is het maar afwachten of ik dan weer verder slaap...maar het werd half 9 dus mag niet klagen!

Jij dus ook verkouden (aan het worden)...nou sterkte ermee...pfff..ik word helemaal gek ervan...tis echt hardnekkig.
    Het weer helpt vandaag ook niet mee bah...oftewel ik heb ook betere ochtenden gehad hoor...

Belt gyn jou terug of jij haar terug?

20. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hmmm Gizmoo, is inderdaad jammer dat dat de reden is dat je zo vroeg op bent.... Hoop dat de rest van de dag beter gaat.
    Ik zou het gewoon vragen. Wishgirl pendelt graag, dus dat wil ze vast wel voor je doen.
    Ik heb inderdaad 3 littekens. De eerste ziet er wel goed uit. De andere dus nog niet zo. Maar moet nog even afwachten, heb het idee dat nu de hechting eruit is, het er al veeel beter uitziet. Dus zal vast nog veel beter worden.
    Triessie nog beterschap! Hoop voor jullie dat die verkoudheid snel minder wordt. Weer werkt inderdaad niet echt mee. :(

Deel Deze Pagina