Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MiriamKlaas

10 mrt 2008
    63
    0
    0
    zijn er meer die ook 2 keer een bbz hebben gehad?
    ik heb gelukkig allebei mijn eileiders nog maar ben zo bang dat ik nooit meer normaal zwanger zou kunnen worden :( en wil dit echt nooit meer meemaken.

2. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    hey beetje positief blijven he!
    Zolang je je eileiders er nog zitten is alles mogelijk.
    Heb je het trouwens 2x aan de zelfde kant gehad?

3. MiriamKlaas

10 mrt 2008
    63
    0
    0
    nou dat moet ik dus nog navragen in het ziekenhuis hadden ze het erover dat ik aan beide kanten had maar naar mijn weten was het de vorige keer ook de linkerkant :S
    ik probeer ook positief te blijven maar ben vrijdag geopereerd dus moet het nog even verwerken...

4. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    meid ik ben nu 2 weken verder, en snap het nog steeds niet. volgens mij verwerk je zoiets ook nooit, maar leer je er alleen mee leven.

Maar je kan toch verder onderzoek eisen?
    Als je wilt msn-en dan kan dat.

Kus

5. MiriamKlaas

10 mrt 2008
    63
    0
    0
    ja je hebt gelijk ik heb over 6 weken een gesprek want ze willen het wel onderzoeken

x

6. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    miriamklaas en scorpioen helaas welkom bij de club sterkte allebei met het verwerken ervan

MArjon hoe is het vandaag bij jou gegaan hoop dat je weer thuis bij je twee kanjers bent. Dikke knuffel van mij voor jou

7. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik ben weer terug bij mijn twee kanjers , het is me reuze meegevallen ..
    Heb alleen een beetje zeurderige buikpijn en dat is eigenlijk alles , alleen wel erg moe , maardat zullen de spanningen wel zijn ..........
    Was erg snel aan de beurt , en had eenrustgevend pilletje gekregen van te voren en daar ben ik blijkbaar van in slaap gevallen want ze stonden ineens aan mijn bed om me op te halen .....

dikke knuffel terug !

8. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Marjon ik blij dat het goed met je gaat laat je maar lekker verwennen en doe rustig aan. Ik ben ook in slaap gevallen van die pil ik weet niet eens dat ik de ok ben in gereden hihi.

Ik ben nu bij een vriendin heb daar lekker gegeten nu zijn we lekker aan het bank hangen. Morgen ga ik weer werken ben benieuwd hoe het gaat.

Liefs chantal

9. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    He marjon, fijn dat het goed is gegaan.

Chantal, fijn he als het einde weer in zicht is, nieuwe ronden nieuwe kansen. Is je mannetje dan toch weer om ;)

Scorpion en miriam, ik heb jullie al "gesproken" in andere topics. Klote he wat er is gebeurd! Ik ben zelf ook erg bang dat als ik weer zwanger raak [-o< het niet weer mis is!

10. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    Nou zullen we elkaar gewoon beloven dat de volgende ronde gewoon goed gaat, en dat we die 9 maanden vol maken en dan een gezond kindje vast houden.

Ik wil niet meer aan narigheid denken. Word er gek van!

Positieve energie he!

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Daar teken ik voor , Scorpion !

@Chantal , ze moesten mij wel wakker maken , want ik kreeg een ruggeprik ! maar denk dat ik er anders ook wel doorheengeslapen had ..

12. Scorpion

Scorpion Fanatiek lid

7 jul 2008
    3.028
    0
    36
    Beverwijk
    ik heb een vraagje aan jullie;

we willen eigenlijk meteen verder gaan, maar zou je lichaam dat wel aan kunnen? Ik heb nog hechtingen aan de binnenkant zitten die pas over 4 weken zullen oplossen.

Hoelang zouden jullie wachten?

13. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Mij is gezegd dat ik niet hoefde te wachten na de bbz , als mijn lichaam er nog niet klaar voor zou zijn ,zou ik ook waarschijnlijk ook niet zwanger worden, pas toe na 6 a 7 maanden mijn cyclus echt weer een beetje normaal was , benik ook pas weer zwanger geworden , ik hoop dat het bij jullie nietzolang duurt en dat het allemaal goed mag gaan ...

dikke knuffel

14. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hallo hallo

Marjon ik dacht dat jij ook een algehele verdoving had hoe is het nu met je?

Scorpion mijn gyn zei ook je lichaam geeft zelf aan wanneer hij er klaar voor is voor een nieuwe zwangerschap.

Sbabe waar ben je? Hoe is het met je?

Mijn mannetje is door de scan geweest vandaag we hebben net de uitslag binnen een hele erge hernia zit bijna door zijn zenuw heen alles word nu door gestuurd naar het umcg hier morgen krijgen we telefoon van de neuroloog daar over hoe en wanneer opereren.
    Mijn eerste werkdag ging redelijk ben wel erg moe maar goed morgen weer.

Liefs Chantal

15. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Chantal , ik wilde ook graag een narcose , maar aangezien ik best veel last heb van mijn astma en vorig jaar ook al een narcose heb gehad , leek het de anesthesioloog beter om dit met de ruggeprik te doen ...
    Heb er nu alleen best veel last van , veel pijn in mijn rug en van die moeie benen , schijnt een bijwerking te zijn van de ruggeprik ....

16. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Sorry Sorry dat het zo lang duurde voordat ik er was. Maar ik voel me niet goed zowel lichamelijk als geestelijk. Ben naar de ha geweest en moet dus kalm aan doen. Voel me dus depressief. Ik heb hoogswaarschijnlijk niet goed mijn bbz en miskramen goed verwerkt en nu door de zwangerschap en hormonen komt het erg naar boven. Kan totaal niet van mijn zwangerschap genieten zit dus helemaal niet op een roze wolk.

Maar goed meiden ben jullie zeker niet vergeten heb ook niet alles terug gelezen want ik kan het toch niet onthouden dus reageer ik alleen even op de laatste berichtjes

Marjon wat vervelend dat je nu zoveel bijwerkingen hebt van de ruggenprik bah meis heb het echt met je te doen.

Channes wat vervelend voor je man zeg dat de hele hernia door de hele zenuw ligt. Hopelijk word hij snel geopereerd. En hoe is het verder met jou meis!

En natuurlijk hoe is het met de rest. Ga vanaf nu proberen om meer te gaan reageren.

Liefs Sbabe

17. marjo80

marjo80 Actief lid

13 feb 2008
    273
    0
    0
    Verpleegkundige
    Brabant
    Weer even, hopelijk, wat positiviteit op deze site...

Lieve meiden,
    Zie mijn banner......
    Na veel verdriet, ellende en onzekerheid na de BBZ is het toch gewoon goed gekomen, en wacht ik nu af, wanneer wij ons eerste wondertje eindelijk in onze armen kunnen nemen.

Kom op allemaal...........Weet waar je het voor doet!
    En natuurlijk weer een hele dikke knuffel voor jullie allemaal!

Liefs Marjo

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Jij bent ons goede voorbeeld Marjo , en ik weet zelf ook dat het goed kan gaan , want voor al deze ellende is het bij ons ook 2 x gewoon goed gegaan , dat komt ook wel weer ......maar eerst zien en dan pas geloven !

Voor het geval dar het bij beepje eerder komt , veel succes !

19. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Sbabe , wat kl*te dat je er niet van kan genieten ..
    Lieverd neem de tijd ervoor , en zorg dat je het grootste gedeelte van je zs alsnog kan gaan genieten , dikke knuffel

20. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi

Marjo jij geeft ons weer hoop hihi.
    Komt goed bij iedereen daar gaan we gewoon vanuit.

Marjon ow ok vandaar dat je geen narcose mocht pff een ruggeprik lijkt me niet fijn.
    Heb je ook last van bloedingen of helemaal niks?

Sbabe blij wat van je te horen begon me een beetje zorgen te maken.
    Ik hoop dat de eerste nu heel snel voor je voorbij gaat daarna kan je op je roze (blauwe) wolk klimmen en lekker gaan genieten.

Ik heb vandaag kaarten besteld voor ciske de rat lijkt me zo mooi he nu met de actie van de Appie kan niet beter hihi.
    Morgen moeten wij om vier uur op gesprek komen bij de neurochirurg in het ziekenhuis dan horen wat ze gaan doen ik hoop dat hij snel geholpen word de pijn word met de dag erger word en een beetje gek van nu.

Liefs Chantal

Deel Deze Pagina