Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Discussie in 'Vlinder clubs' gestart door wwjc19, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moray

moray Actief lid

28 feb 2008
    421
    2
    18
    pedagogisch medewerker
    rotterdam
    Hallo allemaal,

Ik ben vandaag weer ongi geworden.
    Ben het ff helemaal zat.
    Ik ga heel even aan mijzelf denken en alles even op een rijtje zetten, dus ik zal me hier even niet meer laten zien.
    Ik wens iedereen heel veel sterkte toe en ik wens iedereen een mooie zwangerschap toe, jullie verdienen het allemaal.
    Ik hoop met de tijd weer berichtjes hier te gaan plaatsen maar eerst moet ik heel even tot mijzelf komen.
    Ik hoop dat jullie dit begrijpen.

Liefs,

Monique.

2. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Monique , dikke knuffel voor jou !Het is ook zo frustrerend als het niet wil lukken terwijl iedereen om je heen maar zwanger wordt ...Helaas hier herkenbaar , alleen zelf er wel weer ff aan mogen proeven , maar jammer genoeg weer helemaal mis ......Goed dat je ff aan jezelf denkt en neem je tijd en hoop dat we je snel weer terug zien als je alles op een rijtje hebt !

Sterkte meis !!![​IMG]

3. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Monique je hebt gelijk ff alles op een rijtje zetten en om jezelf denken.
    Kan me voorstellen dat je het ff helemaal hebt gehad.
    Doe rustig aan en denk goed om jezelf.

Dikke knuff en kus Chantal

4. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Consultant / projectleider
    Amersfoort
    Hee meiden! Weer terug uit het zonnige Portugal! Het was heerlijk. En wat moest ik veel teruglezen zeg. Heb niet alles onthouden hoor.

Iemand had steken op littekens van BBZ. Ik heb altijd een trekkerig gevoel aan de kant waar mijn eileider weg is gehaald als ik mijn eisprong heb.

Iemand vroeg wanneer je weer kon beginnen na BBZ. Je kunt gelijk weer beginnen!

Channes, Leuk Ciske de Rat! Ben ik ook pas geweest, vond het erg leuk. En vervelend van de hernia zeg!

Monique, sterkte meis. Ik moest alles teruglezen en zag dat je weer ongi was geworden. Ik leef met je mee, omdat je hier ook al een tijdje op het forum zit. Samen met met Marjo en Wendy die inmiddels al bijna gaan bevallen.

Sbabe, schrok van jou berichtje zeg. Hoop dat je het allemaal goed op een rijtje krijgt en dat je zometeen lekker kan genieten!

Succes met alle huizen die verkocht moeten worden of opgeknapt!

Hier breekt een spannende tijd aan, want ik ben al een paar dagen overtijd! (Als ik ervan uitga dat mijn cyclus een beetje regelmatig op 34 dagen zit...) Normaal heb ik altijd gevoelige borsten na mijn eisprong en voordat ik ongi moet worden. Maar dat heb ik nu helemaal niet! Dus dat lijkt wel een teken! Hebben anderen daar ervaring mee? Maar ik moet me niet gek laten maken door dit soort tekenen. Ik wacht nog een paar dagen en dan ga ik maar eens testen. Spannend!

Weltrusten! xx

5. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Monique weet niet of je het nog leest maar wil je in je ieder geval een dikke virtuele knuffel geven. Begrijp je gevoel. Kom tot rust zet alles op een rijtje en hoop je snel weer te zien hier op het forum.

Chantal nog zes weken wachten, moet niet gekker worden in de zorg. Succes met de zorgverzekering hoop dat je mannetje snel geholpen kan worden.

Marjon las maar ff lekker marjontijd in werken kan altijd nog.

Mamariekje spannendddddd dat je het zolang volhoud met testen. Het klinkt allemaal goed. Houd ons niet te lang in spanning hé!

Hier alles weer redelijk rustig. Het ontslag van vriendlief is de welbekende druppel in de emmer geweest. Hoop dat dit de laatste tegenslag voor ons voorlopig is want pff want wordt onze relatie onder vuur gezet. Bijna vergeten dochter moet over twee weken dagje naar het ziekenhuis amandeltjes worden geknipt.

ga snel weer aan het werk misschien dat ik morgen dat een dagje vrij kan nemen......

6. wwjc19

wwjc19 Fanatiek lid

3 jul 2007
    3.202
    1
    0
    Call Center Medewerker
    Eindhoven
    Hoi Dames,

Even berichtje van mij. (Heb dit topic ooit gestart)
    Allereerst wil ik jullie even een hart onder de riem steken!

Bij mij heeft het nog 9 maanden geduurd voor ik weer zwanger was.
    Het leek zo ontzettend lang te duren en ik was er eigenlijk elke dag mee bezig. Het was me al 2x gelukt (mk en bbz), waarom duurde het dan nu zo lang en waarom kon ik niet gewoon zwanger zijn?
    Blij zijn voor mensen die zwanger raakten, maar tegelijkertijd ook zo verdrietig!

Ook het begin van de zwangerschap zo onzeker. Zou het wel goed gaan. Zat het op de goede plek? Klopte het hartje wel. Bleef het goed kloppen? Pas bij 26 weken heb ik eigenlijk echte rust gekregen.

Ik heb vanaf jan. niet meer op dit topic gelezen, maar toen ik het net weer teruglas herkende ik de pijn, de onzekerheid, de pijntjes, de frustratie, etc. Ik ben blij dat mensen het topic nog vinden en daar hun gevoelens en gedachten kunnen uiten, hun vragen kunnen stellen en ik hoop dat het helpt met een betere verwerking van zo iets ingrijpends wat mensen te boven gaat die het niet meegemaakt hebben!

Maar goed. Eigenlijk wil ik jullie gewoon allemaal een dikke knuffel geven. Zeggen dat het uiteindelijk wel goed gaat komen. Dat hoop ik gewoon voor jullie allemaal! En dat jullie straks maar mogen genieten van een mooie, goede zwangerschap. Zoals je aan Marjo en mij kunt zien. Het is mogelijk. :)

Knufffffffffffffff, Wendy

7. s1980

s1980 Fanatiek lid

24 aug 2006
    1.213
    0
    0
    Lieve Wendy lief dat je een berichtje plaats. Jij en Marjo zijn zeker een voorbeeld voor ons. En ergens diep in mijn hart weet ik dat die tweede er ooit wel komt. Geniet van de laatste weekjes het geschop, gepor en gehik. Ben al zo blij dat ik al een mooie gezonde dochter heb het verzacht de pijn maar neemt het niet mee.

8. Sbabe

Sbabe Actief lid

22 apr 2008
    290
    0
    0
    Mama en Boerin
    Heino
    Hoi meiden

Moray meis vind het echt dikke sjips hoor dat het allemaal niet zo verloopt als je graag wilt. Ik snap dat je even afstand wilt nemen en neem die ook. Ik wil je heel veel sterkte toewensen en hopelijk kom je ons snel heel mooi nieuws melden.

Channes jeetje 6 weken wachten. Als je zoveel pijn hebt is dat toch ook veelste lang. Vind het soms ook gekkenwerk hoor die lange wachttijden.

Marjon vandaag weer begonnen met werken hopelijk is het meegevallen. Hoop dat je snel je huis verkoopt en dat je snel aan het klussen kunt in jullie nieuwe huis. Goed dat je zo'n instelling hebt die had ik ook wist ook zeker dat er een 3e ging komen. En maak van je dochter maar een mooie princessen kamer.

Mamariekje ooow meid wat hou je ons toch in spanning. 4 dagen overtijd kan toch eigenlijk niet anders dan dat je zwanger bent. Nou ik hoop het zo voor je meid. Mijn duimen draaien als een gek voor je.

Ik hoop dat ik niemand ben vergeten anders dan reageer ik er later wel op.

Nou hier gaat het redelijk. Misselijkheid komt met vlagen moet op tijd eten anders gaat het mis. Ben gestopt met de med omdat ik het idee had dat het toch niet hielp. Gisteren ben ik me te pletter geschrokken kreeg ineens bruinverlies dus was effe paniek hiero. Gelukkig was het maar even en vandaag geen last van gehad. Volgende week maandag mijn echo dus kijk er ook wel naar uit.

Liefs Sbabe

9. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Die prinsessenkamer zal er zeker komen !
    Heb vandaag bhv gehad , viel op zich wel mee maar ben nu wel een beetje erg moe , maar ok das wel logisch , kan nu weer uitrusten tot woensdagmiddag .
    En idd s1980 werken kan idd nog altijd , maar mijn baas vertrekt naar Lapland woensdag en heeft daar al 3jr naar uitgekeken , zou een beetje zielig zijn als hij niet kan gaan , als het toch nog niet helemaal goed gaat , ben ik gewoon aanwezeig en doe ik niet zo veel !

10. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    @chantal, wat naar voor je man, en voor jou natuurlijk. Sterkte!

@mammariekje, he lekker hoor even op vakantie, hopenlijk heeft het een positiefe uitwerking op je ;) HOE hou je dat vol om nog niet te testen :confused: Ik heb zelfs stiekem gister al getest, ik kan er niet meer tegen! NEgatief natuurlijk

Vandaag heeft mijn broer verteld dat zijn vriendin zwanger is. Zij waren er nog helemaal niet mee bezig ten tijde dat ik zwanger ben en nu ineens.......... Ik haat mezelf, ik voel me zooooooo jaloers en het doet zo;n pijn ik wil niet zo egoistisch zijn! HEt heeft me echt verrast, wist niet dat het zo'n uitwerking zou hebben! :oops:

11. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    oohh Ruby , ik zou precies hetzelfde voelen en denken als jij nu doet ..
    Ik vind het niet egoistisch ........het is gewwon heel moeilijk om blij voor iemand te zijn , terwijl je het zelf ook zo graag wilt .......en dat doet pijn ...

dikke knuffellllllll

12. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    @Wendy , wat een lief berichtje van je !
    Ook al weer zo'n mooi voorbeeld dat het ook weer goed kan gaan , al heb ik daarniet zovel vertrouwen meer in ,maar wij gaan door totdat weons derde wondertje in handen hebben ,want dat derde wondertje dat komt er !

13. ruby82

ruby82 Actief lid

30 dec 2008
    238
    0
    0
    amsterdam
    thanx marjon,

Ik vraag me af en toe af wanneer het nou gaat slijten want mijn hart breekt telkens weer

14. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik denk dat dit pas zal slijten als je weer zwanger mag zijn en als je de eerste moeilijke tijd daarvan voorbij bent en weet dat het goed is , dan gaat het pas slijten ..........................
    Dat is tenminste mijn ervaring , ik was de laatste zs nog niet echt blij , ik wilde eerst een kloppend harte zien , dus heb mezelf wel een beetje in bescherming genomen door nog niet op die roze wolk te gaan zitten en dan nog doet het enorm veel pijn en verdriet .....

dikke knufffeeellllll

15. Channes

Channes Fanatiek lid

24 jul 2008
    3.170
    0
    0
    Verkoopmedewerkster
    Groningen
    Hoi meiden.

Ff snel een update van hier. Mijn mannetje is vandaag met spoed geholpen aan zijn hernia. Hij was de controle over zijn blaas kwijt dus het was helemaal niet goed.
    Hij is de operatie goed door gekomen morgen horen we meer. Ga nu eerst proberen te slapen. Tot morgen allemaal.

Ik wou nog even zeggen onze tijd komt echt wij gaan allemaal papa en mama worden daar ben ik van overtuigd. Dikke knuffel voor iedereen.

Liefs chantal

16. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    Channes, sterkte met je man.
    Ruby, ik begrijp je ook helemaal. Vooral omdat jij er eerder mee bezig was.

Hier slecht nieuws... net getest en helaas... Ik weet nu echt niet meer wat voor cyclus ik heb en dus ook niet wanneer de eisprong is. Heb wel ovutesten gebruikt, maar die gaf hooguit een vaag streepje aan, maar wel de ene keer meer dan de andere keer. Misschien moet ik maar gaan temperaturen. Weet iemand hoe dit werkt? Elke dag temperaturen en kijken wanneer hij gaat stijgen en dan heb je je eisprong toch?

17. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Wat kl*te Mamariekje...
    Ik weet niet hoe temperaturen werkt , wil het weleensvoor je navragen......

@Chantal , jeetje zeg dat het zo verkeerd is gegaan met je mannetje , maar aan de andere kant hoeft hij nuniet 6 weken te wachten daar is ook wel wat voor te zeggen ,of niet ?
    Beterschap voor je mannetje !

En idd we gaan allemaal papa en mama worden !

dikke knuffel !

18. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    hoe vinden jullie mijn vlindertje in mijn onderschrift ?

19. Mamariekje

Mamariekje Actief lid

11 mei 2008
    209
    0
    0
    Amersfoort
    heb al opgezocht wat het inhoudt en een thermometer besteld. Ben benieuwd.

20. marjon 2

marjon 2 VIP lid

23 jul 2008
    13.211
    0
    36
    in mijn vel
    Ik hoop voor je dat je zo wat meer zekerheid in jecyclus kan krijgen .....
    Ik voel als mijn ei eraan komt sinds de bbz ....das wel handig .....maar dan weet je het nog niet precies ...

dikke knuffel ..........

Deel Deze Pagina