mamariekje heb vorige week ook deze vraag gesteld helaad geen reacties ontvangen. Heb jij voor mij de site waar je het hebt gevonden . Wil er ook mee beginnen. Chantal sterkte met je mannetje. Vervelend dat het zo gelopen is maar hij hoeft nu niet meer zes weken langer met pijn te lopen. Ruby je hoeft je niet schuldig te voelen. Net wat marjon zegt het slijt pas als je zelf zwanger bent en de eerste drie maanden door bent. Dikke knuffel voor jou..... marjon mooi onderschrift hoor. Hoe is het werken gegaan.
Ik heb gisteren alleen nog maar bhv gehad maar het voelt vandaag alsof ik net een volledige werkweek achtert de rug heb .......
@ marjon, ik vind je plaatjes onderop erg mooi! Erg toepasselijk, voor altijd in je hart..... @chantal. jeetje schrikken zeg! fijn dat het nu naar omstandigheden goed gaat. @mamariekje, misschien ben je toch zwanger, als je eisprong later is geweest kun je ook pas later testen Mijn broer en zijn vriendin zijn net langs geweest, ze wilden het nog even persoonlijk met ons bespreken, ze is dus 4 weken zwanger. Lief he van ze, ze weten dat ik het erg moeilijk mee heb. Tranen met tuiten van mijn kant erg he Ik moet zeggen dat mijn k*t gevoel mijn blijschap voor hun overschaduwd. Ik ben zo verdrietig nu................... Maar ik probeer positief te blijven, voor ons komt het ook goed. OOIT
Ik zou dat ook hebben hoor Ruby , maar daar zullen ze toch wel begrip voor hebben .... en wie weet mag je ook snel zwanger zijn dan kunnen jullie samen genieten... @Chantal , hoessie met je mannetje? dikke knufffffffffffffffffff
s1980, ik heb gewoon op google gevonden. http://www.zwangerworden.nu/temperatuurmethode en ik heb meteen de thermometer besteld! Nog steeds niks van ongi te bekennen....
Hoi Mijn mannetje mag vandaag weer naar huis hij heeft veel pijn aan de wond op zijn rug maar verder geen pijn meer in zijn benen en zijn bips en zijn rug mijn vader haalt hem zo op uit het ziekenhuis ik kon geen hele dag vrij krijgen waar ik heel narig om ben maar ik reargeer vanaaf ff op iedereen. Liefs chantal
Jeetje wat vervelend dat je niet de hele dag vrij kon krijgen voor zoiets .. Kan manlief wel alleen blijven of blijft je vader bij hem ? beterschap voor je mannetje !
Hoi hoi... Ook ik ben al weer een tijdje niet meer hier geweest! Maar ik weet hoe je je voelt,mijn zusje kwam in oktober 2008 ook aan dat ze in verwachting is,en je voelt je behoorlijk kl...! Het was toen namelijk een jaar geleden dat ik aan kwam dat ik in verwachting was,alleen is dit toen uiteindelijk uitgelopen op een BBZ! Het is nu nog steeds af en toe moeilijk,en vooral nu ik haar buikje maar zie groeien en groeien! Maar,nu we een paar maanden verder zijn,heb ik toch ook wel zoiets van ja het is toch wel heerlijk om zo'n klein kruimeltje dadelijk in onze familie te hebben! Maar het is en blijft MOEILIJK! En nu komt de zomer er weer aan....lijkt het wel of iedereen weer in verwachting is,want dan zie je het pas duidelijk he? Iedereen heel veel succes met zwanger worden! Liefs Brigitte
Daar ben ik weer. Mijn ventje is weer thuis nu 6week rustig aan doen alleen lopen en liggen en af en toe een kwartiertje zitten. Ben blij dat dit achter de rug is. Kunnen we dit afsluiten Nu ik nog 6april moet ik weer naar de gyn ik hoop dat alles nu goed is dan kunnen ook wij er weer voor gaan. Alles afsluiten en vol goede moed verder. Marieke spannend hoor bij jou ik ben echt heel erg benieuwd. Brigitte het is ook moeilijk om zwangere meiden te zien heb ik ook word vreselijk jalours waarom hun wel en wij niet. De zomer periode heb ik dat ook jeetje wat zijn er veel zwanger maar dat komt omdat je het dan duidelijker ziet. Ruby voor jou een dikke knuff moeilijk is het he. Ik had het ook met me beste vriendin maar nu ben ik heel erg blij voor hun ze hebben morgen hun eerste echo ik ben benieuwd. En nog een dikke knuff voor jou! Marjon hoeis het met jou ben je nog zo moe? Hoe gaat het werken vandaag moest je toch of heb ik dat verkeerd gelezen? Liefs Chantal
Ik heb vandaag gewerkt en het ging wel goed , ben nu wel moe maar niet meer zo moe als de afgelopen dagen , de afleiding was wel weer lekker ....
Channes fijn dat alles goed is gegaan en dat je mannetje weer thuis. Marjon wel aan jezelf blijven denken hoor. Hier is het huis weer spik en spam alles geverfd nu nog wat kleine dingetjes en dan ishet tip top weer. Nu man nog op zoek naar een baan. In het ergste geval ga ik per 1 mei meer werken.....
Zal denk ik niet meevallen in deze tijd een baan te vinden , of is er zat te vinden in zijn richting ?
als j ede bladen leest genoeg vacatures maar de salarissen zijn behoorlijk laag Hij is momenteel druk in de weer met het opstellen van een bedrijfsplan. Iemand wil in hem investeren omdat hij er brood in zit in beginsel gewoon in loondienst en als het bedrijf goed gaat draaien wordt die aandeelhouder, volgende week wordt er een klap opgegeven
mamariekje en nog steeds geen ongi te bekennen? Channes hoe gaat het met je mannetje? Marjon werkweek er weer opzitten? Ga zo lekker met de kleine meid naar en speeltuintje hier nadeel alleen maar baby's en zwangere vrouwen pfffffffff waarom ik niet? Prettig weekend hier
s1980 , ken dat gevoel wel ja , iedereen om je heen zwanger en wij niet ! Maar ook voor ons gaat dat goed komen meis ! Mijn werkweek zit er nog niet op , vandaag 9,5 uur gewerkt en morgen nog van 7 tot 5 en dan zit ie er gelukkig op ! liefs .....
Marjon jij moet ook nog morgen ik ook van 6tot1 ik heb totaal geen zin. S1980 Hoe was het in de speeltuin wou het een beetje? Marieke hoe is het met je? Ik was vandaag vrij ik ben in de tuin bezig geweest pff wat een onkruid weer maar das nu weg gelukkig. Me mannetje gaat best goed de pijn word met de dag minder alleen de wond blijft nog erg gevoelig hij heeft vandaag fysio gehad en oefeningen voor thuis mee gekregen maandag moet hij weer heen dan mag hij daar gaan fietsen ben benieuwd hoe dat gaat. Liefs Chantal