Ik heb ook gekeken. Heb er even voor nodig gehad hoor. Kon niks meer zien door de tranen die over me wangen rolde. Wat hebben jullie een hoop mee gemaakt. Echt een super mooie foto ook van die ballonnen! Jullie hebben echt een kanjer! En Jaimy mag trots zijn met zulke ouders! Dikke kus! http://www.youtube.com/watch?v=xK7owo6k ... re=related
Hier even een berichtje van mij....jaja...ik hou jullie in de haten hoor..haha! Alles is nog rustig hier, en het lijkt erop alsof uk het goed naar zijn/haar zin heeft in mama's buik! Heel veel succes voor iedereen die zwanger wil worden en een dikke knuffel voor jullie allemaal! Als uk geboren is, dan horen jullie het snel! Liefs
Hoi Marjo het word spannend zeg ik wil je alvast heel veel succes wensen voorde bevalling zet hem op. Sheila Ik heb ook ff op de site van je mannetje gekeken pff heftig hoor een heel mooi mannetje dikke knuff voor jullie. S1980 Ik hoop voor je dat het tempen niet meer nodig is en dat het nu raak is! Hier gaat goed heb totaal geen last van me kies zit alleen een groot gat raar hoor. Ook geen hechtingen erin terwijl ik dacht dat ze er altijd hechtingen in deden maar zal wel niet ik was verder gezond zei hij dus hoefde niet. Liefs Chantal
he chantal gelukkig is het allemaal goed gegaan he, ook weer gehad... Ik heb zondag en vandaag getest maar NEGATIEF, heb ook geen kwaaltjes dus mijn cyclus duurt schijnbaar nog langer dan de 37 dagen van vorig x. FIJN Mamariekje hoop voor jou dat het wel raak is dit keer Meiden, een dillemma voor mij. Mijn broer heeft mij dus vorige week verteld dat zijn vriendin zwanger is. Nu kreeg ik een berrichtje dat hij van plan is om het toch maar a.s. zaterdag aan iedereen te vertellen op de verjaardag van zijn vriendin. Ik denk dat ik het niet aankan, waarnschijnlijk gaat het dan natuurlijk de hele tijd over hoe leuk etc etc. Eigenlijk wil ik nu niet meer gaan...... Wat vinden jullie?
Ruby pff moeilijk hoor even met hem praten voor de verjaardag dat je heel blij voor hun bent maar dat je het niet aankan om het er een hele avond over te hebben dat ze er een beetje rekening mee kunnen houden ofzo ik zeg ook maar wat. Dikke knuff
Heey Meiden, Hoe is het hier? Marjon ik snap best dat je het nu pas moeilijk krijgt. Meestal doe je alles op de automatische piloot en dan krijg je de klap pas later. Veel Sterkte. Ruby ik begrijp je goed en inderdaad hoe Channes het schrijft miss. eerst overleggen met je broer hoe jij je voelt eronder. Het blijft moeilijk want ik had ook net mijn bbz gehad en kreeg een sms van een vriendin dat ze zwanger was. Toen had ik ook zo iets van, dat wil ik ook. Maar ja zij zijn harstikke blij en dan gun je ze ook. Ik heb gisteren de inwendige echo gehad bij de gyn en alles was goed. Het hartje klopte en we hebben het zelfs al gehoord. Erg bijzonder weer. Had echt de zenuwen was zo bang dat het weer verkeerd zat. meiden veel sterkte allemaal en ik kom nog regelmatig jullie verhalen lezen.
Leeuwin proficiat , en nu proberen te genieten he ! @Ruby , misschien dat je het ff met je broer kan bespreken , of als ze het zo graag willen vertellen dat ze het dan doen als jij al weg bent .... Dan kunnnen ze het er ook gewoon over hebben , want hoeveel verdriet het voor jullie is , zo'n mooi moment is het natuurlijk voor je broer en hoe verdrietig ik daar ook onder zou zijn , ik zou hem die vreugde ook weer niet willen ontnemen.. Ik zou het samen bespreken , denk wel dat hij daar begrip voor zou hebben ! Succes !
@ruby, Het is natuurlijk nooit leuk om te huilen en je klote te voelen op een verjaardag, maar je laat dan wel duidelijk zien wat je voelt en daar kan je ook weer steun door krijgen. Ik zou tegen me broer zeggen; geef me ff een hint wanneer je het gaat zeggen, en dan ga ik ff een blokje om. Dan heb je de grote gefeliciteerd ronde in iedergeval over geslagen. Daarna houden ze denk ik wel rekening met jou. En als ik het mij goed voor de geest kan halen was zij toch pas 4 a 5 weken zwanger? Is dat niet een beetje vroeg om te vertellen? Dan heeft ze nog geen eens een echo gehad :S Sterkte met je beslissing, maar ik zou me niet laten kennen, dit hou je je hele leven. Straks is de kleine geboren, dan ga je toch ook? Knuffel!
Ik zou het idd even bespreken met je broer. Marjo, succes he meid! Ruby, vervelend he die lange cyclussen. Ik heb vanochtend weer getest en weer negatief. Zit nu op de 46 dagen ofzo.
Hoi meiden Kwam effe spieken hier. Genoeg weer geschreven. Mamariekje jeetje meid dat je zolang overtijd bent. Wel balen hoor je zit dan nog steeds in onzekerheid. Hoop dat je snel meer zekerheid krijgt. Marjon heel normaal dat je nu de klap krijgt. Is ook zeker niet niets wat je door moet maken. Ik denk aan je meid. Leeuwin super dat je een mooie echo hebt gehad. Geniet er van meid. Ruby jammer van je negatieve test. Ik zou ook als ik jou was dit even bespreken met je broer dat het voor jou wel wat confronterend is. Dikke knuffel meid. Channes en s1980 hoop dat het voor jullie beiden raak is. Met mij gaat het goed. Super goed we hebben maandag onze 11 weken echo gehad. En toen kregen we als verrassing te horen en te zien dat we er niet 1 krijgen maar 2. Was zo verrast wist niet wat me overkwam. Na al die ellende van de afgelopen 2 jaar 1 bbz en 3 miskramen krijgen we nu een 2ling. Moet wel even aan het idee wennen haha maar goed dat komt ook wel weer goed. Liefs Sbabe
Sbabe geweldig twee wondertjes in je buik gefeliciteerd. Geniet ervan . Hier word ik gewoon ongesteld we hebben niet echt kunnen klussen volgende maand weer. Liefs chantal
Wow Sbabe , wat gaaf ! Dubbel proficiat ! Dat lijkt me wel schrikken zeg , vooral omdat je al eerdereen echo hebt gehad ! knuuuufffffff
he meiden, Bedankt voor jullie adviesen. Ik denk dat ik gewoon ga, zal er toch wel vaker mee geconfronteerd worden. Ik hoop maar dat ik het niet laat merken, heb mijn emoties nog niet altijd onder controle als het over babies gaat........ MAAR ik zie er wel tegenop maargoed,... misschien kunnen ze het vast zeggen en dat ik dan later kom ofzo, maarja ook weer een beetje raar, alsof ze het er niet over kunnen hebben als ik dan kom... pfffff Leeuwin, gefeliciteerd! Goed nieuws gelukkig. Sbabe, WAUW na al die ellende krijg je er nu maarliefst twee! Lijkt me inderdaad erg schrikken maarja, iets mooiers is er haast niet. @mamariekje, EEEEERG vervelend, die ellenlange onzekerheid. EN het lange wachten tot je weer is een kansje hebt op zwangerschap! Volgens mij is het bij een bbz ook zo dat je niet perse positief hoeft te testen dus daar ben ik dan ook weer bang voor als ik steekjes hier en daar voel Wat kun je doen? niks alleen maar wachten wachten en nog eens wachten he! Wil het liefst elke dag wel testen.!
Ruby82 heeft het duimen geholpen? Mag je vanaf nu rijden zonder instructeur naast je? Moeilijk hoor met je broer. Wij zitten ook in zo situatie. Schoonzus kan geen kinderen krijgen dus ze hebben ons liever niet over vloer mits mijn dochter thuisblijft. Dus overal waar wij komen komen mij broer en schoonzus later,eerder of blijven weg hun wereldje wordt nu erg klein Gewoon eerlijk zijn tegen je broer dan begrijpen ze jou het beste als jij niets zegt denken hun misschien dat jij alles wel aankan. Leeuwin gefelciteerd! Zijn de zenuwen eindelijk beloond! Sbabe dubbel gefeliciteerd en dat je bent geschrokken begrijp ik best. Maar als ze er straks zijn wil je ze niet meer missen. Vriendin van mij heeft 2 tweelingen ( op een natuurlijke manier) en het is druk maar ook erg leuk. MArjon hoe gaat het nu? Ben je wel aan het werk? Channes fijn om te horen dat de kiespijn meevalt! Hoe gaat het met de man deze huizes? Zie dat wij gelijk oplopen mijn nod is 3/3 maar gezien alle symptonen direct naar de eisprong Marjo alvast heel veel succes gewenst voor de bevalling! Mamarieke:vervelend zeg zulke lange cyclussen en de onzekerheid hierdoor. Denk je niet na om naar een huisarts te gaan om mogelijkheden te bezien om je cyclus te verkorten. Hoop dat ik niemand bent vergeten maar ga ff verder met het huishouden. Sinds man thuis is zijn wij druk met klusjes om en in het huis en eerlijk is eerlijk het wordt er allemaal een stuk mooier op Voor straks weltrusten
@ scorpion, hierbij nog even, ze is inderdaad nu 5 weken zwanger, ze wil het denk ik gewoon graag aan iedereen vertellen. Ik vind het ook nog ERG vroeg maarja,.. je gaat er natuulijk wel vanuit dat het goed gaat.
HOE kan ik dat nou vergeten. IK ben GEZAKT Het doet me allemaal niet zoveel dat ik ben gezakt, dat hele rijden. Er zijn belangrijkere dingen op de wereld.
balen ruby maar idd kan me voorstellen dat andere dingen nu veel belangrijker zijn,.... @s1980 snap wel dat ze het moeilijk hebben dat jullie een kindje hebben maar om het zo uit de weg te gaan vind ik ook niet eerlijk tegenover jullie... ik ben alweer voor de 2e week aan het werk maar het valt nog niet mee... dikke knuffff
Sbabe, gefeliciteerd 2x! Leuk zeg! Stuur je ons wat van je vele vruchtbaarheidshormoontjes? Ben iets minder op het forum, heb niet zo'n zin de laatste tijd. Iedereen succes in ieder geval en dat we maar veel lente-zwangerschappen mogen melden!