aahhhh wat zielig s1980 , maar hoe jonger ze zijn des te minder ze er last van hebben , maar ik zou er ook een axtra troeteldagje van maken en het is ook nog mooi weer voor een lekker ijsje !
hi hi, Marjon, vervelend voor je, hoop dat het snel beter wordt. Mijn weekend was er emotioneel. Ik denk dat ik het niet echt verwerkt heb maar heb weggestopt. Nu ik mijn schoonzusje zie komt alles twee keer zo hard terug. ik voel me erg naar momenteel! Ik heb de moed een beetje opgegeven en probeer deze nu weer terug te krijgen. Ik heb me ziek gemeld en doe effe lekker rustig om weer een beetje bij mezelf te komen..... Voor de meiden die kunnen testen,....... spannend!
@ scorpion, ik hoop voor je dat je zwanger bent en dat het nu helemaal goed gaat. JE bent erg vruchtbaar als dit zo is
Ruby , ik hoop voor je dat je je rust kan vinden en dat je jezelf weer kan oppeppen en er weer helemaal positef in kan gaan ! dikke knuffel ..............
ruby, hoe weet je of je iets hebt verwerkt of weggestopt? Dat weet je nooit toch! Ik denk dat iedereen wel die momenten heeft dat het weer ff dubbel hard terug komt. Volgens mij kan je alleen maar leren hoe je daar mee om moet gaan, maar makkelijk zal het nooit worden. Ik ben tot nu toe 2x in de 1e ronde zwanger geweest, dus wie weet. We zien het wel, ik weet alleen dat ik geen test drang heb, en alles wel lekker over me heen laat komen. Laat nu alleen onderzoeken of alles wel goed weg is gehaalt. Dikke knuffel!
Dat klopt scorpion maar als je er niet mee leert omgaan en er niet aan probeert te denken stop je het weg. Anyway
Marjon vervelend zeg doe maar lekker rustig aan ik hoop voor je dat het snel over is. Scorpion kan je het allemaal nog een beetje volhouden? De onderzoeken enzo? Ruby Groot gelijk meid denk maar ff lekker aan jezelf even de tijd nemen om het een plekje te geven dikke knuff. S1980 Sneu is dat he hoe is het nu met haar? Haar idd maar lekker verwennen met ijsjes Mijn duimen draaien voor je hoor. spannend vind ik het altijd. Ik heb vreselijk last van me tandvlees niet normaal heel vervelend zo maar ff een asprine innemen. Liefs Chantal
he chantal, ik had ook erge last van mijn tandvlees toen ik Zwanger was...... Zou dat het kunnen zijn? Is wel een kwaaltje nmlk.....
dat doet pijn je tandvlees. Auw! Sterkte! Ik hou het nog wel vol, maar wil ook wel graag weten wat er nou aan de hand is. Want je lichaam kan raar in elkaar zitten :S
Hoi allemaal, Wilde even snel zeggen dat ik nog steeds niet ongi ben en heb al twee keer getest. Nu heb ik een rare smaak in mijn mond de hele tijd, maar probeer me niet gek te maken... Succes en/of sterkte allemaal! Ik lees niet zo vaak en kan de verhalen maar moeilijk uit elkaar halen, sorry. Vervelend Ruby, toch ongi geworden? Groetjes, Marieke
ik wilde ook al zeggen dat het een kwaaltje was , maar meen dat je ook gezegd had dat het er deze ronde niet in zat omdat je mannetje an z'n rug is geholpen ................ @Spannend mamariekje , duim voor je , kun je niet een bloedtest laten doen ....?
runy82 rustig aan meid, neem de tijd om alles goed te verwerken Scorpion kon ik er maa zo relax zijn over zwanger zijn/worden. Mamariekje blijft spannend zeg alleen die onzekerheid ik zou er gek van worden Channes hoe gaat het met je man eigenlijk. Wij nog twee dagen..... Marjon hoe gaat het nu met jou? Hier geen geduld heb net getest maar helaas stond heel duidelijk niet zwanger weer zeven euro weg maar deze lag nog in de kast van oktober nu moet ik eerst weer kopen en dat ga ik pas doen als ik daadwerkelijk overtijd ben (mocht ik dat ooit nog worden in mijn leven) Deze maand is zo anders dan anders maar dat heb ik wel vaker gedacht en mijn lichaam kan me goed voor de gek houden. Met dochter gaat het iets beter ze mag vandaag weer een halfuurtje naar buiten en dat gaan we straks zeker even doen. Fijne dag nog allemaal en Chantal mijn duimen draaien overuren voor ons
Wat een gedoe he. Ik wist in januari zeker dat ik zwanger was. Maar testen en bloed was negatief. Begin februairi ook alles negatief, en uiteindelijk was ik wel al 9 weken zwanger, dus ik geloof er niet meer zo in. ik heb maandag bloed laten prikken daarvan was het hcg 5. Vanochtend weer geprikt en morgen de uitslag. Aan de ene kant ben ik blij dat alles nu weg is, en aan de andere kant vraag ik me af wat het nu dan weer is wat ik allemaal voel, ben niet ongesteld geworden en ben kots misselijk. Maar ja... afwachten he!
scorpion je cyclus kan wat langer duren naar een miskraam een hcg van 5 noemen ze hier niet meer meetbaar! Als deze morgen hoger is wat gaan ze dan doen?
he s1980 ik hoop toch dat het raak is en dat alles goed is met je meisje lees ik, gelukkig maar. en mamariekje, SPANNEND! Ik hoop voor jullie dat het raak is! Scorpion, het klopt inderdaad dat je cyclus langer duurt, tussen de 6 en 8 weken zeiden ze tegen mij na mijn bbz. En ik werd toen pas na 7.5 week ongesteld.... Hoop het beste voor je iig! [-o< Hebben jullie ervaring met teunisbloemolie? Het zou voor een kortere en regelmatigere cyclus zorgen
Hoe gaat het met jou marjon? Dat van dat zwanger willen zijn voor je in eerste instantie uitgerekende datum begin ik nu erg te snappen! Zal er voor mij waarnschijnlijk niet in zitten met deze cycluslengtes! Gaan jullie het weer proberen of neem je even rust? liefs
@Ruby , ik was er in het begin ff helemaal klaar mee , maar nu 3 weekjes na de curretage hoop ik eigenlijk dat het eigenlijk gelijk weer raak zou zijn ....... Na de bbz duurde het iets meer als 5 weken voordat ik weer ongi werd , dus als dat nu ook zo zou zijn , dan zou ik nu in mijn vruchtbare periode zitten .........voelt eigenlijk ook wel zo ......maar ja ff afwachten .... Ben er wel weer klaar voor , maar please laat het dan wel goed gaan , want nog een xtje verkeerd , weet niet hoe ik dat moet gaan trekken ....
geen ervaring met teunisbloem maar ik wil niet nog kortere cyclussen zit nu op 24 max 26 Net wat marjon zegt kan jij niets krijgen om je cyclus korter en regelmatiger te krijgen?